Ken je dat? Heb je geen aggenda weet je alles uit je hoofd, heb je er wel een weet je niets meer. Gebruik sinds kort er een, maar die ligt nu op mijn (andere) werk. Dus kan je even geen data geven van wanneer het mogelijk is te trouwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jullie 2 nu eens mooi en braaf samen op MSN gaan zitten, dan kan ik hier ook mijn werk als PA/weddingplanner gaan uitvoeren
exen horen verwerkt te worden in de levensloop en als het kan ook nog een plekje te krijgen bachelor gedeeltequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ken je dat? Heb je geen aggenda weet je alles uit je hoofd, heb je er wel een weet je niets meer. Gebruik sinds kort er een, maar die ligt nu op mijn (andere) werk. Dus kan je even geen data geven van wanneer het mogelijk is te trouwen
p.s. nodig je ook mijn ex uit, dan weet hij eindelijk dat ik gewoon er niet meer voor hem ben!
Ik heb ook verschillende IQ test gehad, dat zegt allemaal niet zoveel (ze verschillen nog weleens)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, kan je de verklaring en te tests opsturen als jij dat wilt? Heb 3 dagen mijn best moeten doen met vehalen schrijven, IQ test en iets wat leek op de VABS.dus mag aannemen dat dat wel enige gewichtigheid heeft?
O pequeno zit denk ik te chatten mat iemand anders, hij heeft geen tijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
Maar zoek rustig verder hoor, ik lees morgen wel wanneer ik werk op moet leveren.
Ik heb tegenwoordig toch wat tijd over nu ik niet meer hoeft te postfladderen tussen Lindo en pequeno anjo azul
ik denk eerder dat hij op internet aan het zoeken een naar een mobiel abo met grote SMS bundel voor Europa tegen bodemprijzenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
O pequeno zit denk ik te chatten mat iemand anders, hij heeft geen tijd
It wasn't me, want ik was al voor 20.30 uur klaar met hemquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
It wasn't me, want ik was al voor 20.30 uur klaar met hem
dat kan hij je beter zelf vertellen, anders maai ik hem weer gras voor de voeten weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over gehad
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan hij je beter zelf vertellen, anders maai ik hem weer gras voor de voeten weg.![]()
En als hij het niet wil vertellen dan kom je het de 30e maar vragen, want met een beetje geluk je dan ook nog aan de hoofdrolspeler zelf voorstellen ook, al lijkt me aanwijzen vanaf gepaste afstand veiliger
Nee kom maar weer snel met die Fiddler van het dak af, straks vat je nog kou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e niet
Je pequeno anjo azul was in slaap gevallen op de bankquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan snap ik het niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee kom maar weer snel met die Fiddler van het dak af, straks vat je nog kou.
je koppositie is niet in gevaar
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e niet
zo krijgt het woord strijkstok wel een nieuwe dimensiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!
en school niet ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:26 schreef Cairon het volgende:
omdat werken stom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |