Ken je dat? Heb je geen aggenda weet je alles uit je hoofd, heb je er wel een weet je niets meer. Gebruik sinds kort er een, maar die ligt nu op mijn (andere) werk. Dus kan je even geen data geven van wanneer het mogelijk is te trouwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jullie 2 nu eens mooi en braaf samen op MSN gaan zitten, dan kan ik hier ook mijn werk als PA/weddingplanner gaan uitvoeren
exen horen verwerkt te worden in de levensloop en als het kan ook nog een plekje te krijgen bachelor gedeeltequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ken je dat? Heb je geen aggenda weet je alles uit je hoofd, heb je er wel een weet je niets meer. Gebruik sinds kort er een, maar die ligt nu op mijn (andere) werk. Dus kan je even geen data geven van wanneer het mogelijk is te trouwen
p.s. nodig je ook mijn ex uit, dan weet hij eindelijk dat ik gewoon er niet meer voor hem ben!
Ik heb ook verschillende IQ test gehad, dat zegt allemaal niet zoveel (ze verschillen nog weleens)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, kan je de verklaring en te tests opsturen als jij dat wilt? Heb 3 dagen mijn best moeten doen met vehalen schrijven, IQ test en iets wat leek op de VABS.dus mag aannemen dat dat wel enige gewichtigheid heeft?
O pequeno zit denk ik te chatten mat iemand anders, hij heeft geen tijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
Maar zoek rustig verder hoor, ik lees morgen wel wanneer ik werk op moet leveren.
Ik heb tegenwoordig toch wat tijd over nu ik niet meer hoeft te postfladderen tussen Lindo en pequeno anjo azul
ik denk eerder dat hij op internet aan het zoeken een naar een mobiel abo met grote SMS bundel voor Europa tegen bodemprijzenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
O pequeno zit denk ik te chatten mat iemand anders, hij heeft geen tijd
It wasn't me, want ik was al voor 20.30 uur klaar met hemquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
It wasn't me, want ik was al voor 20.30 uur klaar met hem
dat kan hij je beter zelf vertellen, anders maai ik hem weer gras voor de voeten weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over gehad
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan hij je beter zelf vertellen, anders maai ik hem weer gras voor de voeten weg.![]()
En als hij het niet wil vertellen dan kom je het de 30e maar vragen, want met een beetje geluk je dan ook nog aan de hoofdrolspeler zelf voorstellen ook, al lijkt me aanwijzen vanaf gepaste afstand veiliger
Nee kom maar weer snel met die Fiddler van het dak af, straks vat je nog kou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e niet
Je pequeno anjo azul was in slaap gevallen op de bankquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan snap ik het niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee kom maar weer snel met die Fiddler van het dak af, straks vat je nog kou.
je koppositie is niet in gevaar
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e niet
zo krijgt het woord strijkstok wel een nieuwe dimensiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!
en school niet ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:26 schreef Cairon het volgende:
omdat werken stom is
en rest van de dag voor achterstallige email ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen weer aan 't werk. En volgens mij meteen een meeting van 9 tot 12
Tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om op mijn eigen loftrompetje te spelen, maarreh.... mja. Kan het aardig![]()
Geen ster, maar ook niet vals.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!
en gisteren al een avond TV gekeken, straks wordt je nog gewoon burgelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je moest eens weten![]()
Maar je hebt gelijk, vergeef me
en goedemorgen, ik ben te vroeg op![]()
![]()
ja erg he, samen met A, TV flessen wijn en kaas. Nu nog de geraniumsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gisteren al een avond TV gekeken, straks wordt je nog gewoon burgelijk
naast die geraniums ook maar direct een Labrador/golden retreiver ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja erg he, samen met A, TV flessen wijn en kaas. Nu nog de geraniums![]()
Oh dit lijkt net of ik wat met A heb maar dat is dus niet zo
Hondenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast die geraniums ook maar direct een Labrador/golden retreiver ?
werd je nog niet gebeld door hun, dat je gemist werd, en dat de omzet achterbleef bij de verwachtingen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hondenmaar gelukkig is het 1 keer, vanavond gewoon weer naar de wine bar
vragen staat vrij, en wie niet vraagt die niet wintquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens 2 dingen. Ik ben verliefd, zwaar verliefd. En dat is fijn, maar ook niet. Ben al vanaf kwart voor 7 Miriam aan het stalken. En haar aan het vertellen hoe geweldig die collega is. Inmiddels zijn we 50 smsjes verder... Ik sta gewoon op en denk aan hoe hij nu zal slapen, hoe mooi hij zal zijn als hij slaapt... Ik ben verliefd. Miriam smsd net Passie voelt Passie voor X, ik moest lachen, maar het is wel zo. Zwaar verliefd. Ohw...
Daarnaast:
Met de onderhandeling voor het salaris wil ik proberen er meer functiejaren in de wacht te slepen. Ik wil meer verdienen.
Ik zit nu, deze maand nog op 0 functiejaren, maar volgende maand zal ik 1 jaar stijgen...
Maar mwat ik nu bedacht heb;
"inmiddels ben ik bijna een jaar aan het werk bij mijn huidige werkgeven, hierdoor zou ik in theorie per september 1 functiejaar omhoog gaan. Daarnaast heb ik dit jaar mijn propedeuse gehaald en heb ik inmiddels al 3 jaar werkervaring in dit werkveld en deze doelgroep. Om die redenen ben ik van mening dat ik recht heb op schaal 35/3."
Mijn werkervaring is overigens wel voornamelijk stage. (hoewel ik 2 jaar echte werkervaring nu heb.) Klinkt dit aannemlijk en aanlokkelijk? Ik heb voor mijzelf bedacht dat ik uit wil komen in functiejaar 2, dus dan kan zij 3 nog afzwakken naar jaar 2.... Klinkt in theorie leuk, maar ook nog even het lef krijgen om het te doen en hopen dat mijn redenen haar overtuigen...
Nee dat nog net niet, alhoewel ze voor ons nu wel portugese wijn hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werd je nog niet gebeld door hun, dat je gemist werd, en dat de omzet achterbleef bij de verwachtingen ?
Het ziet er naar uit dat je behalve lesjes in versieren, ook lessen in onderhandelingen nodig hebtquote:
Dat is is een goede tip. Denk dat ik dat eens zal proberen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je behalve lesjes in versieren, ook lessen in onderhandelingen nodig hebt
Eerste tip. Zeg nooit wat je wilt hebben, vertel over hoeveel ervaring je hebt en vraag wat het hun waard is
-edit- en ik heb een lesje nodig in quoten![]()
toch niet die beroemde groene fles van Matteus ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet, alhoewel ze voor ons nu wel portugese wijn hebben
elke werkgever is wettelijk verplciht je maandelijks een loonstrookje te verstrekken zodat je zelf enigsinds het bruto netto traject kan beredenerenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is is een goede tip. Denk dat ik dat eens zal proberen...
Overigens heb ik geen recent loonstrookje, en er staat niet in de papieren dat ik er eentje mee moet nemen...
Jap, mik die dingen altijd weg, nadat ik ze gezien heb. Krijg toch wel een jaaropgave aan het einde...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elke werkgever is wettelijk verplciht je maandelijks een loonstrookje te verstrekken zodat je zelf enigsinds het bruto netto traject kan beredeneren
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet die beroemde groene fles van Matteus ?
Ook vanwege de kroegentocht, beoordelingen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga vaanvond 8 verschillende flessen/soorten wit proeven bij www.perfruor.nl
Nope dit puur voor eigen plezier en genot.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook vanwege de kroegentocht, beoordelingen?
ik help je wel een handjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:54 schreef hierissieweer het volgende:
nog 4 posts hierna...
ow dacht dat die site van die boeren daar was... Maar gaat dus wel gezellig worden. Heb je nog leuke dingen met hem op het program?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope dit puur voor eigen plezier en genot.
Mijn reisgenoot Erwin is een week over uit Denemarken. en de egienaar van die site regelt dus onze jaarlijkse import van Zuid Afrikaanse wijn en was onze reisleider vorig jaar toen we in Zuid Africa een week lang wijnboeren bezocht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |