Nu pas?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
heel langzaamaan kom ik weer met beide voeten op de grond
Tilt TMM weer terug op onze roze wolkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
heel langzaamaan kom ik weer met beide voeten op de grond
Er is NIETS tussen Daan en mij, ook geen enkelzijdig of wederzijds gevoel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu pas?
En is dat dan Daan of Lowlands?
Hou je moeder voor de gekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Er is NIETS tussen Daan en mij, ook geen enkelzijdig of wederzijds gevoel.
Mag ik dan wel eerst in trainingskamp ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan het dat Dreamer en ik beeginnen met een gesprek over TMM & Stroekie en eindigen met een kamasutra marathon van 24 standjes in 2 uur?
Ik wil die 2 dingen helemaal niet in 1 gesprek hebben!!!
IK WIL HET NIET HOREN!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan wel eerst in trainingskamp ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan het dat Dreamer en ik beeginnen met een gesprek over TMM & Stroekie en eindigen met een kamasutra marathon van 24 standjes in 2 uur?
Ik wil die 2 dingen helemaal niet in 1 gesprek hebben!!!
dus jij stopt ook over 5 jaar ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET HOREN!!!!!
Mijn ouders hebben geen sex, jullie ook niet, en daarmee uit!
Welles!!!!!quote:
Ik stop over een paar weken alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij stopt ook over 5 jaar ?![]()
sex in de bejaarden flat,
Wees maar gerust. Ik heb nog geen plannen om met een Stroekie's bootcamp video reeks op de markt te komenquote:
Ik ga de mijne volgende maand indienenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mijn 65 plus pas al aangevraagd
wie begon er over voorspel?quote:
Precies!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wie begon er over voorspel?
O wacht... het lag niet aan jou, en niet aan mij. Het was Tante Pret!
Was jij niet al lang gestopt?quote:
Jep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |