Succes en veel plezier, weet nog niet wat te doen vanavond. Ik heb trekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vind het wel weer welletjes geweest!
Ik ga boodschappen doen, eten en beslissen of ik nog naar de studio wil (morgen flink optreden en al ff niet meer geoefend)
nog even volhouden het is zo 30 augquote:[b]Op donderdag 21 augustus 2008 18:11 schreef Nuno_G . Ik heb trek
En onder 't mom van spontaniteit komt er zoals gewoonlijk weer geen fuck van terecht van heel die planning en komt m'n beste vriendin zo hier etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vind het wel weer welletjes geweest!
Ik ga boodschappen doen, eten en beslissen of ik nog naar de studio wil (morgen flink optreden en al ff niet meer geoefend)
Aan mij kun je slechts kluiven hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog even volhouden het is zo 30 aug
Goed zo ik hou van chaoten en spontane mensen, al dat geplan daar komt toch niks van terrechtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder 't mom van spontaniteit komt er zoals gewoonlijk weer geen fuck van terecht van heel die planning en komt m'n beste vriendin zo hier eten
Niet eens een worstje (oei dit is erg slecht)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan mij kun je slechts kluiven hoor
Waarom zouden hetero-stelletjes wel mogen kirren en wij geen gay games mogen hebben?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Is na de 30ste dat liefdesgekir ook voorbij?
Da's ook een flinke kluifquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niet eens een worstje (oei dit is erg slecht)
Mja, het past niet bij mijn sterrenbeeld en soms raak ik er door van slag, maar ach. We leven maar 1x, zonde om dat hele leven te plannen hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed zo ik hou van chaoten en spontane mensen, al dat geplan daar komt toch niks van terrecht
Puh-lease, zelfs een blinde zonder armen zou hier de passiespanningen nog kunnen voelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zouden hetero-stelletjes wel mogen kirren en wij geen gay games mogen hebben?!
O wacht ik haal vanalles door elkaarTen eerste zijn w egene stel, ten tweede verkeerde topic
EN WAAR ZIE JIJ GEKIR?!
Gekir is in mijn ogen iets heel anders dan een passiespanning.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puh-lease, zelfs een blinde zonder armen zou hier de passiespanningen nog kunnen voelen.
Maar ik heb al gegeten!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, het past niet bij mijn sterrenbeeld en soms raak ik er door van slag, maar ach. We leven maar 1x, zonde om dat hele leven te plannen he
Ik ga koken voor mijn liefje
Mijn andere, vrouwelijke, liefjequote:
wees bedachtzaam op natte of vochtige plekkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Had ik toch per ongeluk de kat van de buren opgesloten in mijn appartement
Wist IK veel dat dat beest nog ergens rondliep toen ik wegging!
hup hup, dan maar niet rise and shine, nog maar 1 dag tot weekend, en nog maar 1 week tot aan drama d dayquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Ang3l het volgende:
*pakt de jus en moppert iets met vroeg en niet wakker en geen zin*
echt niet, 013 gaat gewoon een groot succes wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:17 schreef Ang3l het volgende:
Hpu op over drama d day
En vanavond eerst drama night in de 013
Ik wil vloeken nu... net wakker gebeld. Werken dit weekend en dus gaat Manchester niet door.. En nu ga ik verder wachten op de mailquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:39 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Aww.... werk voor het meis.. voor Manchester dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil vloeken nu... net wakker gebeld. Werken dit weekend en dus gaat Manchester niet door.. En nu ga ik verder wachten op de mail![]()
![]()
Ik zal 't nooooooooit meer doen!quote:het is gvd half acht hier wie haal het in zijn hoofd om mij om 7 uur te bellen![]()
Ja ff kijken of ik hier last minute vrij kan regelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor je eigen gemoedsrust dan vanmiddag toch nog een extra training inlassen ?
Ja maar het is Pride weekend in Manchesterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Aww.... werk voor het meis.. voor Manchester dus.
[..]
1 uur 's nachts is geen 7 uur ochtendsquote:Ik zal 't nooooooooit meer doen!
en nu, uit protest komend weekend in een rainbow shirt op kantoor rondlopen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar het is Pride weekend in Manchester![]()
hoe kan dat nu, want toen lag de postduif al lang en breed gestrekt in z'n nestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef Nuno_G het volgende:
1 uur 's nachts is geen 7 uur ochtends
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar het is Pride weekend in Manchester![]()
quote:[..]
1 uur 's nachts is geen 7 uur ochtends
Aangezien we tegenwoordig elkaars telefoonnummer hebben kan de postduif even met pensioenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, want toen lag de postduif al lang en breed gestrekt in z'n nest
nou volgens mij zit die rust er nog niet aan te komen, en moet er volgend weekend nog heel veel gefladderd wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien we tegenwoordig elkaars telefoonnummer hebben kan de postduif even met pensioen![]()
Welverdiende rust!
crisis weekend, dus suit and tiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu, uit protest komend weekend in een rainbow shirt op kantoor rondlopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |