Welquote:
Ja ik ga me echt heel veel moed indrinkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een paar knuffels en je bent niet meer zenuwachtigEn met knuffels bedoel ik drankjes
en met drankjes bedoel ik
die hebben ze vast en zeker apart geregistreerdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen in de hoop dat mensen wel komen, want ik hoorde van een insider dat er in totaal ongeveer 15 kaarten verkocht waren aan alleen maar FOK!mensen.
maar het drama zal zich ook niet in team Stroekie afspelen maar bij de tegenstandersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat was NIET de weddenschap/afspraak he!
Jij zou het in je EENTJE kunnen opnemen tegen Nuno & Erik.
Niet met behulp van the Queen of Drama!
Saturdaynight, dancing like thet you doquote:
it's partytime yeeeeah, it's party time whooohooooohohoh!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Saturdaynight, dancing like thet you do
We'll see, we'll see.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het drama zal zich ook niet in team Stroekie afspelen maar bij de tegenstanders
Owjaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij had hem op toen ik spartacus kwam brengen en in de stress was voor het naderende bezoek
*doet de salsa/hiphop met J*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
it's partytime yeeeeah, it's party time whooohooooohohoh!
Sinds wanneer is trivia met punten (behalve taartpunten)?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We'll see, we'll see.
Je snapt wel dat je al minstens 10 pnt achterstand krijgt omdat je het spel al in bezit hebt he?
Tenzij het geheel en volledig gesealed aankomt de 30e
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer is trivia met punten (behalve taartpunten)?
4 doeelpunten in 3 minuten?quote:
Dit is echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 doeelpunten in 3 minuten?
Wat is dat voor simpel spel?
Ja het gaat er echt wild aan toe, zo'n zware sport lijkt me datquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Dameswaterpolo? Maar het leuke vanw aterpolo was toch het onderwaterspel van grijpen en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |