To much informationquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens een geheim verklappen ?
Hoe groter de vernedering des te liever de troostquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch kan ik me de tijd herinneren dat er geen spellingcheck op die mobile phones zat.
Moet ik weer vernederd worden
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe groter de vernedering des te liever de troost
Maar natuurlijk heb ik 't liefste dat je wint he
Erik & jij vs Stroek toch?
Of wat was 't ook alweer?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En met je nerdbrilletje maak je het plaatje compleet![]()
.
Nee omdat ik van TMM hoorde dat ie in jouw Triviantkamp zat, maar dat was volgens mij niet de afspraak/uitdaging!quote:
Die dingen zijn echt ZO vervelend in bedquote:
Ik kan het pas beoordelen na een foto (of IRL)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet hoezeer ik mijn bril haat/verafschuw.
Ja maar alleen als het mogelijk is om vroeger te komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe groter de vernedering des te liever de troost
Maar natuurlijk heb ik 't liefste dat je wint he
Erik & jij vs Stroek toch?
Of wat was 't ook alweer?
Het maakt me niet uit hoe laat je komt, als je maar komt... een keer of 3.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar alleen als het mogelijk is om vroeger te komen
No way baby, NO way.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het pas beoordelen na een foto (of IRL).
Omgquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe laat je komt, als je maar komt... een keer of 3.
Ohh Engel!!! FOEI!![]()
Ja... ik word al zenuwachtigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef MisterO het volgende:
Het is al over 1,5 week he? nog minder dan dat!
quote:Heeft iedereen zn kaartje al?jaja, het is nog steeds (net als een maand geleden
) bijna uitverkocht!!
Niet pas na...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No way baby, NO way.
Ik vind een bril zo enorm ontzettend lelijk bij me staan dat ik echt een gru-we-lijke hekel aan dat ding heb en ik hem echt alleen in noodgevallen en.of thuis opzet. Zodra er iemand over de vloer komt gaan meteen de lenzen in.
?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
een keer of 3.
Lief en ik hebben het al over veel dingen gehad, maar ik wat tot op dit moment niet op de hoogte dat ik assistentie ging krijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee omdat ik van TMM hoorde dat ie in jouw Triviantkamp zat, maar dat was volgens mij niet de afspraak/uitdaging!
Een paar knuffels en je bent niet meer zenuwachtigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... ik word al zenuwachtig
[..]Ja he, BIJNA, laaaatste kaarten
_
Nou ja, op je bril is ook niet echt handig hoor, da's weer zo'n gepoetsquote:
Dat zeggen ze alleen in de hoop dat mensen wel komen, want ik hoorde van een insider dat er in totaal ongeveer 15 kaarten verkocht waren aan alleen maar FOK!mensenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef MisterO het volgende:
Het is al over 1,5 week he? nog minder dan dat!
Heeft iedereen zn kaartje al?jaja, het is nog steeds (net als een maand geleden
) bijna uitverkocht!!
Nee nee nee, dat was NIET de weddenschap/afspraak he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lief en ik hebben het al over veel dingen gehad, maar ik wat tot op dit moment niet op de hoogte dat ik assistentie ging krijgen
Wat lief van de schat dat hij mij komt steunen![]()
hij mistaat je nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No way baby, NO way.
Ik vind een bril zo enorm ontzettend lelijk bij me staan dat ik echt een gru-we-lijke hekel aan dat ding heb en ik hem echt alleen in noodgevallen en.of thuis opzet. Zodra er iemand over de vloer komt gaan meteen de lenzen in.
Prive-feestje?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen in de hoop dat mensen wel komen, want ik hoorde van een insider dat er in totaal ongeveer 15 kaarten verkocht waren aan alleen maar FOK!mensen.
hahaha, ja zie je het voor je, de hele effenaar met alleen maar 15 personen. Een heus privéfeestjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen in de hoop dat mensen wel komen, want ik hoorde van een insider dat er in totaal ongeveer 15 kaarten verkocht waren aan alleen maar FOK!mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |