Ohio gozaimasuquote:
Dan maak je er "Koffie en Thee." vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
Ik mis de thee in de TT.
Ik ook wel eigenlijk jaquote:
Is het bij jou al ochtend?quote:
quote:
Dat doe ik ook vet vaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:05 schreef OA het volgende:
Ik heb verneukte toetsenbordinstellingen, waarschijnlijk veroorzaakt door een foute toetsencombinatie.... Met welke combinatie los ik het weer op?
Maar ik kan nu nog steeds geen puntjes op een klinker zetten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef dndiek het volgende:
ctrl +shift
Hoi medesoftie?quote:
ff een stift pakken dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik kan nu nog steeds geen puntjes op een klinker zetten...
quote:
quote:
Een potlood dan?quote:
Ik ook wel. Sinds lange tijd. En 80K overschredenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef OA het volgende:
Zo, ik denk dat ik morgen wel in de lijst van vandaag sta...![]()
Tijd om iets anders te gaan doen dus!
A demain
Hallo afstudeerder.quote:
Te veel gegetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef Klonk het volgende:
hoezo nie ?:
Schuif je het door naar mij dan? Heb weer hongerquote:
zo'n geval zit ook op de bank naast me, iets met chocolade en vrouwenquote:
Wat had je willen hebben dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Schuif je het door naar mij dan? Heb weer honger
Ik moet mn eigen afwas van de afgelope week nog doen johquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat had je willen hebben dan?
Je kan de afwas komen doen hier
dan zal ik eens kijken of ik nog iets voor je heb
bij mij dus, MIJN voorstelquote:
wat heb je gekocht ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Ladylike het volgende:
mn eerste post vanaf mijn nieuwe laptopje
dan schuif ik ook niets doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet mn eigen afwas van de afgelope week nog doen joh
Nah kom maar, als ik toch bezig ben..quote:
Doe je snelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Ladylike het volgende:
Woohooo!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Ladylike het volgende:
Eentje die het doet iigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
en dan wil ik nu echt weten wat voor een laptoppie je hebt gekocht
Met blondt functiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
eentje met een coating waardoor je de typ-ex er makkelijk van af kunt vegen bedoel je ?quote:
Mijn helderste moment van vandaagquote:
Woah vet handigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
eentje met een coating waardoor je de typ-ex er makkelijk van af kunt vegen bedoel je ?
Trustequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Klonk het volgende:
zelfkennis
goed, ik ga slapen, tot morgen en nog een fijne avond
Je zou ook een deel kunnen bewaren natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
Ik koester mijn heerlijke snoepjes(nee eigenlijk niet, ik ga ze nu zo snel op eten dat ik zometeen vast misselijk ben)
Doe ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou ook een deel kunnen bewaren natuurlijk
Een Asus, Dual Core 1.8 GHz 160 Gig harde schijf, 3 gig geheugenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
Ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een Asus, Dual Core 1.8 GHz 160 Gig harde schijf, 3 gig geheugen
Klik dit is um
heb er minder voor betaald
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik vind het geweldig.. fokken op de bank
Ach ik heb ook een prachtige kabel door mn woonkamer lopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
nu nog mn spelletjes erop zetten ...
Jammergenoeg moet ik thuis (zit weer bij schoonouders omdat we de hond waren vergeten) het ding wel met kabel verbinden voordat ik inet heb
Mja de modem staat naast de bank dus dat is niet erg voor die 6 weken
De hond vergetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
nu nog mn spelletjes erop zetten ...
Jammergenoeg moet ik thuis (zit weer bij schoonouders omdat we de hond waren vergeten) het ding wel met kabel verbinden voordat ik inet heb
Mja de modem staat naast de bank dus dat is niet erg voor die 6 weken
Frutsebeestjequote:
hey jij hier?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frutsebeestje![]()
![]()
@ Fha: kabels hebben ook een charme![]()
Marc!!!quote:
Is al de 2e keerquote:
Ja toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is al de 2e keer
Tis ook zo'n stil beestje
Enjoyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja toch?Vooral omdat ik elke dag nog steeds een paar keer bijna mn nek breek
Fruts![]()
En ik ga even douchen. tot later
quote:
MMquote:
Fhaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja toch?Vooral omdat ik elke dag nog steeds een paar keer bijna mn nek breek
Fruts![]()
En ik ga even douchen. tot later
Is erg blij als ie ons ziet jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat beest krijgt er straks een complex van
Trustequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
had ik hier nog niet gepost?
Nou ja.. truste iig
Is die kabel lang genoeg, zodat je ook kan internetten onderweg naar huis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:26 schreef Ladylike het volgende:
Dit ding typt heerlijk
Wat een genot
sorrie.. moest het ff kwijt
Truste DR34M![]()
Helaas nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die kabel lang genoeg, zodat je ook kan internetten onderweg naar huis?
Kan je al netwerksurfend naar huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas niet
miss vind ik genoeg onbeveiligde netwerken
hier zit er ook al eentje
Zou toch wat zijn hahahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je al netwerksurfend naar huis
Er staat nergens dat je niet met een laptop op je stuur mag rijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn hahaha
Denk dat ik zelf moet rijden dus dat grapje gaat helaas niet werken
Misschien dat ik thuis ook onbeveiligd netwerk vindwie weet..
zou wel handig zijn
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je niet met een laptop op je stuur mag rijden
Slotjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Dag meneer agent, ik wilde u net PM-en"
Whehe ja slotje van verhoorkamerquote:
NEEJquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:00 schreef OA het volgende:
Goed topic, goede TT, goede TS!
Ja, klopt!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe ja slotje van verhoorkamer
* LL kieteltquote:
hoooooiquote:
quote:
Ow, kut, ik moest geloof ik nog wiki-enquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef de_priester het volgende:
[..]
NEEJ
heb ik net potverdrie dubbels vorige OP aan zitten passen zodat serie 960-970 erook bij staan!
Tot zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga lekker naar huis, miss daar nog wat internetten en dan mn bedje in..
Dag iedereen!![]()
miss tot zo
uhu. foei.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, kut, ik moest geloof ik nog wiki-en...
Tot laters of trustequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga lekker naar huis, miss daar nog wat internetten en dan mn bedje in..
Dag iedereen!![]()
miss tot zo
Dat kan niet goed zijn voor je gezondheidquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb me ook ff gedoucht.... teveel spekjes gezien
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb me ook ff gedoucht.... teveel spekjes gezien
Ja knap van mij heh?quote:
quote:
Normaal gesproken zeggen we eerst iets van "hallo" of "hoi" of iets van dergelijke strekking als we binnenkomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
SEX!
nee , kost nog steeds geld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:57 schreef de_priester het volgende:
[..]
kan je een zak voor me scoren![]()
Ph komt heel vaak binnen met iets p0rn achtigsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu meteen maar effe gedaan. Dus bij deze is de wiki bijgewerkt.
[..]
Normaal gesproken zeggen we eerst iets van "hallo" of "hoi" of iets van dergelijke strekking als we binnenkomen.
Ja toch welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal zelf gedaan toch wel ?
das eeuhm... hoi?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef MPG het volgende:
Normaal gesproken zeggen we eerst iets van "hallo" of "hoi" of iets van dergelijke strekking als we binnenkomen.
ph?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ph komt heel vaak binnen met iets p0rn achtigs
Hoi CGMquote:
Ph. Je weet wel. Pheno. Die pinguin.quote:
Jij ben gek... waarom?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:35 schreef cablegunmaster het volgende:
doe mij maar wat eten ..... heb vanavond maar 2 bananen gehad meer ook niet.
Kan misschien geen kwaad dan neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:35 schreef cablegunmaster het volgende:
doe mij maar wat eten ..... heb vanavond maar 2 bananen gehad meer ook niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:43 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer..
Lang leve onbeveiligde netwerken
Ga wel zo slapen
Mja Fok! is blijkbaar mn homepage geworden haha
(vriend snel gedaan toen ik niet keek.. is dat een hint?)
Dus toen ik internet testte moest ik toch wel ff posten
Trustequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:43 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer..
Lang leve onbeveiligde netwerken
Ga wel zo slapen
Mja Fok! is blijkbaar mn homepage geworden haha
(vriend snel gedaan toen ik niet keek.. is dat een hint?)
Dus toen ik internet testte moest ik toch wel ff posten
Nee hoorquote:
Vond ik dus ookquote:
quote:
hey, ik had eerst hetzelfde... ik kon niet slapen toen ik droomde over mijn nieuwe pc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
[..]
Vond ik dus ook
[..]will do
nah.. ga over mn laptopje dromen
Maar ik wens jullie allemaal een hele fijne nacht met veel fijne dromen (of eentje)
Ik ga lekker slapen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:06 schreef Fha het volgende:
Bah. er komt hier allemaal rook binnen drijven van mensen die buiten roken en ik word er kotsmisselijk van
Nee ik heb t vet benauwd.quote:
Nee, rokers wegquote:
Ik rook zelf ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, rokers weg.
Smerig, stinkend asovolk.
Dan moet je nu ook niet miepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook(alleen heel weinig de laatste tijd haha)
Helloquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:24 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht allemaal.
Here is the NachtWacht''
Waarom niet? Ik heb al twee weken niet gerookt binnen en nu komt de rook van andere mensen mijn huis in. Daar word ik misselijk van. reden genoeg om te zeiken lijkt mequote:
bedenk eens hoe lang / hoe vaak je de lucht van anderen hebt verpestquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb al twee weken niet gerookt binnen en nu komt de rook van andere mensen mijn huis in. Daar word ik misselijk van. reden genoeg om te zeiken lijkt me
Niet in huisquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
bedenk eens hoe lang / hoe vaak je de lucht van anderen hebt verpest.
Hmmmm. Vooruit dan.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
deze mensen staan ook buiten, jouw rook is misschien ook wel eens ergens binnen gewaaid, je probeert jezelf nu gewoon ergens uit te lullen fha
knap ik 8 maanden + 1 incident sigaretquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb al twee weken niet gerookt binnen en nu komt de rook van andere mensen mijn huis in. Daar word ik misselijk van. reden genoeg om te zeiken lijkt me
Netjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
knap ik 8 maanden + 1 incident sigaret
leuk dat je ook eens hier bent met Scenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
nog redelijk moe van lowlands en moet vroeg op, ga de kat weer halen bij mn ouders vandaan in friesland dusja
Das gronings laiverdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goud jongga slapen joh
Ik dacht dat je probeerde fries te doen omdat ze zei dat ze naar friesland gingquote:
dat zei memento moriquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je probeerde fries te doen omdat ze zei dat ze naar friesland ging![]()
Ja ik zie dat zij het zei.. En ik lees goed. Dan nog dacht ik dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat zei memento moridenk ff na
en lees goed
ah okquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik zie dat zij het zei.. En ik lees goed. Dan nog dacht ik dat.
Slaap lekker mpg![]()
CC? hoe bedoel je ? maarja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef Fha het volgende:
Ik "kijk" naar CC en ga zo maar naar bed.
Comedy Central.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
CC? hoe bedoel je ? maarja.
ken het niet![]()
gelukkig is het inmiddels half 2 danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oohtis dat er rond 11 a 1 niks op is.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:33 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig is het inmiddels half 2 dan
download je afleveringenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:47 schreef Fha het volgende:
Southpark herhaling nr 10000. het zou echt verboden moeten worden.
Nee zo leuk vind ik het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
download je afleveringenseizoen 12 al gezien voor zover het kan
Wel klagen dus want het word nog steeds uitgezonden.quote:
nou dan moet je naar een andere krant kijken / of naar een andere zenderquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel klagen dus want het word nog steeds uitgezonden.
Jij hebt geen smaakquote:
fapfapfapquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:12 schreef Klonk het volgende:
oe, lekker geil trio
nee, maar dan kan ik monoloogje spelen.quote:
en denk eraan niet in bad, dan word fapsel plakkerigquote:
Ik drink toch geen koffiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
en denk eraan niet in bad, dan word fapsel plakkerig
kwintetten da's eentje meer dan kwartettenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:13 schreef Valkire het volgende:
Kwintetten ? wasda ?
En goedemorgen Klonk,
begin een eigen forumquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar dan kan ik monoloogje spelen.
In PHP? En het dan FuK! noemen?quote:
Ik geil op vrouwen, niet op postsquote:
Jij bent geen vrouw.quote:
Tof!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef Klonk het volgende:
vandaag komt PSP
ik heb hem tweedehands gekocht en die gast had Vice City stories er nog bij liggen, maar ik denk dat ik vanmddag ff naar de winkel ga en patapon ga scoren, hou wel van dat soort bizarre gamesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof!
Welke game heb je erbij gehaald?
Nou lekker danquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:17 schreef Valkire het volgende:
[..]
Nou lekker dan. 3 mensen aan het posten hier en wie is weer het derde wiel, moi.
Uit frustratie neem ik nog maar een koffie
Smurfen, mensen zijn niet blauw. Behalve indo'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:21 schreef Klonk het volgende:
soms zijn modjes net mensen
Ik zal er aan proberen te denken. maar als ze een laag uitgesneden decollete heeft klomt het wel goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:22 schreef Klonk het volgende:
straks om 10 uur iedereenn ff duimen dan hoort mijn vriendin of ze de nieuwe baan heeft
Dat zou wel een strakke actie zijn.quote:
checkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken. maar als ze een laag uitgesneden decollete heeft klomt het wel goed.
maar onverklaarbaar, gaat iedereen zich zorgen maken, wel lullig trouwens dit postfestival voor de teruglezersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wel een strakke actie zijn.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:27 schreef Pheno het volgende:
Overigens heeft OA een prachrtige multiquote te maken straks.
Nu al!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:28 schreef Klonk het volgende:
legendarisch topic dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |