Ohio gozaimasuquote:
Dan maak je er "Koffie en Thee." vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
Ik mis de thee in de TT.
Ik ook wel eigenlijk jaquote:
Is het bij jou al ochtend?quote:
quote:
Dat doe ik ook vet vaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:05 schreef OA het volgende:
Ik heb verneukte toetsenbordinstellingen, waarschijnlijk veroorzaakt door een foute toetsencombinatie.... Met welke combinatie los ik het weer op?
Maar ik kan nu nog steeds geen puntjes op een klinker zetten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef dndiek het volgende:
ctrl +shift
Hoi medesoftie?quote:
ff een stift pakken dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik kan nu nog steeds geen puntjes op een klinker zetten...
quote:
quote:
Een potlood dan?quote:
Ik ook wel. Sinds lange tijd. En 80K overschredenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef OA het volgende:
Zo, ik denk dat ik morgen wel in de lijst van vandaag sta...![]()
Tijd om iets anders te gaan doen dus!
A demain
Hallo afstudeerder.quote:
Te veel gegetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef Klonk het volgende:
hoezo nie ?:
Schuif je het door naar mij dan? Heb weer hongerquote:
zo'n geval zit ook op de bank naast me, iets met chocolade en vrouwenquote:
Wat had je willen hebben dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Schuif je het door naar mij dan? Heb weer honger
Ik moet mn eigen afwas van de afgelope week nog doen johquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat had je willen hebben dan?
Je kan de afwas komen doen hier
dan zal ik eens kijken of ik nog iets voor je heb
bij mij dus, MIJN voorstelquote:
wat heb je gekocht ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Ladylike het volgende:
mn eerste post vanaf mijn nieuwe laptopje
dan schuif ik ook niets doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet mn eigen afwas van de afgelope week nog doen joh
Nah kom maar, als ik toch bezig ben..quote:
Doe je snelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Ladylike het volgende:
Woohooo!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Ladylike het volgende:
Eentje die het doet iigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
en dan wil ik nu echt weten wat voor een laptoppie je hebt gekocht
Met blondt functiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
eentje met een coating waardoor je de typ-ex er makkelijk van af kunt vegen bedoel je ?quote:
Mijn helderste moment van vandaagquote:
Woah vet handigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
eentje met een coating waardoor je de typ-ex er makkelijk van af kunt vegen bedoel je ?
Trustequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Klonk het volgende:
zelfkennis
goed, ik ga slapen, tot morgen en nog een fijne avond
Je zou ook een deel kunnen bewaren natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
Ik koester mijn heerlijke snoepjes(nee eigenlijk niet, ik ga ze nu zo snel op eten dat ik zometeen vast misselijk ben)
Doe ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou ook een deel kunnen bewaren natuurlijk
Een Asus, Dual Core 1.8 GHz 160 Gig harde schijf, 3 gig geheugenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
Ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een Asus, Dual Core 1.8 GHz 160 Gig harde schijf, 3 gig geheugen
Klik dit is um
heb er minder voor betaald
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik vind het geweldig.. fokken op de bank
Ach ik heb ook een prachtige kabel door mn woonkamer lopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
nu nog mn spelletjes erop zetten ...
Jammergenoeg moet ik thuis (zit weer bij schoonouders omdat we de hond waren vergeten) het ding wel met kabel verbinden voordat ik inet heb
Mja de modem staat naast de bank dus dat is niet erg voor die 6 weken
De hond vergetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
nu nog mn spelletjes erop zetten ...
Jammergenoeg moet ik thuis (zit weer bij schoonouders omdat we de hond waren vergeten) het ding wel met kabel verbinden voordat ik inet heb
Mja de modem staat naast de bank dus dat is niet erg voor die 6 weken
Frutsebeestjequote:
hey jij hier?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frutsebeestje![]()
![]()
@ Fha: kabels hebben ook een charme![]()
Marc!!!quote:
Is al de 2e keerquote:
Ja toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is al de 2e keer
Tis ook zo'n stil beestje
Enjoyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja toch?Vooral omdat ik elke dag nog steeds een paar keer bijna mn nek breek
Fruts![]()
En ik ga even douchen. tot later
quote:
MMquote:
Fhaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja toch?Vooral omdat ik elke dag nog steeds een paar keer bijna mn nek breek
Fruts![]()
En ik ga even douchen. tot later
Is erg blij als ie ons ziet jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat beest krijgt er straks een complex van
Trustequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
had ik hier nog niet gepost?
Nou ja.. truste iig
Is die kabel lang genoeg, zodat je ook kan internetten onderweg naar huis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:26 schreef Ladylike het volgende:
Dit ding typt heerlijk
Wat een genot
sorrie.. moest het ff kwijt
Truste DR34M![]()
Helaas nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die kabel lang genoeg, zodat je ook kan internetten onderweg naar huis?
Kan je al netwerksurfend naar huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas niet
miss vind ik genoeg onbeveiligde netwerken
hier zit er ook al eentje
Zou toch wat zijn hahahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je al netwerksurfend naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |