Ohio gozaimasuquote:
Dan maak je er "Koffie en Thee." vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
Ik mis de thee in de TT.
Ik ook wel eigenlijk jaquote:
Is het bij jou al ochtend?quote:
quote:
Dat doe ik ook vet vaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:05 schreef OA het volgende:
Ik heb verneukte toetsenbordinstellingen, waarschijnlijk veroorzaakt door een foute toetsencombinatie.... Met welke combinatie los ik het weer op?
Maar ik kan nu nog steeds geen puntjes op een klinker zetten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef dndiek het volgende:
ctrl +shift
Hoi medesoftie?quote:
ff een stift pakken dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik kan nu nog steeds geen puntjes op een klinker zetten...
quote:
quote:
Een potlood dan?quote:
Ik ook wel. Sinds lange tijd. En 80K overschredenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef OA het volgende:
Zo, ik denk dat ik morgen wel in de lijst van vandaag sta...![]()
Tijd om iets anders te gaan doen dus!
A demain
Hallo afstudeerder.quote:
Te veel gegetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef Klonk het volgende:
hoezo nie ?:
Schuif je het door naar mij dan? Heb weer hongerquote:
zo'n geval zit ook op de bank naast me, iets met chocolade en vrouwenquote:
Wat had je willen hebben dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Schuif je het door naar mij dan? Heb weer honger
Ik moet mn eigen afwas van de afgelope week nog doen johquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat had je willen hebben dan?
Je kan de afwas komen doen hier
dan zal ik eens kijken of ik nog iets voor je heb
bij mij dus, MIJN voorstelquote:
wat heb je gekocht ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Ladylike het volgende:
mn eerste post vanaf mijn nieuwe laptopje
dan schuif ik ook niets doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet mn eigen afwas van de afgelope week nog doen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |