Nee, rokers wegquote:
Ik rook zelf ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, rokers weg.
Smerig, stinkend asovolk.
Dan moet je nu ook niet miepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook(alleen heel weinig de laatste tijd haha)
Helloquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:24 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht allemaal.
Here is the NachtWacht''
Waarom niet? Ik heb al twee weken niet gerookt binnen en nu komt de rook van andere mensen mijn huis in. Daar word ik misselijk van. reden genoeg om te zeiken lijkt mequote:
bedenk eens hoe lang / hoe vaak je de lucht van anderen hebt verpestquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb al twee weken niet gerookt binnen en nu komt de rook van andere mensen mijn huis in. Daar word ik misselijk van. reden genoeg om te zeiken lijkt me
Niet in huisquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
bedenk eens hoe lang / hoe vaak je de lucht van anderen hebt verpest.
Hmmmm. Vooruit dan.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
deze mensen staan ook buiten, jouw rook is misschien ook wel eens ergens binnen gewaaid, je probeert jezelf nu gewoon ergens uit te lullen fha
knap ik 8 maanden + 1 incident sigaretquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb al twee weken niet gerookt binnen en nu komt de rook van andere mensen mijn huis in. Daar word ik misselijk van. reden genoeg om te zeiken lijkt me
Netjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
knap ik 8 maanden + 1 incident sigaret
leuk dat je ook eens hier bent met Scenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
nog redelijk moe van lowlands en moet vroeg op, ga de kat weer halen bij mn ouders vandaan in friesland dusja
Das gronings laiverdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goud jongga slapen joh
Ik dacht dat je probeerde fries te doen omdat ze zei dat ze naar friesland gingquote:
dat zei memento moriquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je probeerde fries te doen omdat ze zei dat ze naar friesland ging![]()
Ja ik zie dat zij het zei.. En ik lees goed. Dan nog dacht ik dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat zei memento moridenk ff na
en lees goed
ah okquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik zie dat zij het zei.. En ik lees goed. Dan nog dacht ik dat.
Slaap lekker mpg![]()
CC? hoe bedoel je ? maarja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef Fha het volgende:
Ik "kijk" naar CC en ga zo maar naar bed.
Comedy Central.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
CC? hoe bedoel je ? maarja.
ken het niet![]()
gelukkig is het inmiddels half 2 danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oohtis dat er rond 11 a 1 niks op is.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:33 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig is het inmiddels half 2 dan
download je afleveringenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:47 schreef Fha het volgende:
Southpark herhaling nr 10000. het zou echt verboden moeten worden.
Nee zo leuk vind ik het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
download je afleveringenseizoen 12 al gezien voor zover het kan
Wel klagen dus want het word nog steeds uitgezonden.quote:
nou dan moet je naar een andere krant kijken / of naar een andere zenderquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel klagen dus want het word nog steeds uitgezonden.
Jij hebt geen smaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |