fapfapfapquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:12 schreef Klonk het volgende:
oe, lekker geil trio
nee, maar dan kan ik monoloogje spelen.quote:
en denk eraan niet in bad, dan word fapsel plakkerigquote:
Ik drink toch geen koffiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
en denk eraan niet in bad, dan word fapsel plakkerig
kwintetten da's eentje meer dan kwartettenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:13 schreef Valkire het volgende:
Kwintetten ? wasda ?
En goedemorgen Klonk,
begin een eigen forumquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar dan kan ik monoloogje spelen.
In PHP? En het dan FuK! noemen?quote:
Ik geil op vrouwen, niet op postsquote:
Jij bent geen vrouw.quote:
Tof!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef Klonk het volgende:
vandaag komt PSP
ik heb hem tweedehands gekocht en die gast had Vice City stories er nog bij liggen, maar ik denk dat ik vanmddag ff naar de winkel ga en patapon ga scoren, hou wel van dat soort bizarre gamesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof!
Welke game heb je erbij gehaald?
Nou lekker danquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:17 schreef Valkire het volgende:
[..]
Nou lekker dan. 3 mensen aan het posten hier en wie is weer het derde wiel, moi.
Uit frustratie neem ik nog maar een koffie
Smurfen, mensen zijn niet blauw. Behalve indo'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:21 schreef Klonk het volgende:
soms zijn modjes net mensen
Ik zal er aan proberen te denken. maar als ze een laag uitgesneden decollete heeft klomt het wel goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:22 schreef Klonk het volgende:
straks om 10 uur iedereenn ff duimen dan hoort mijn vriendin of ze de nieuwe baan heeft
Dat zou wel een strakke actie zijn.quote:
checkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken. maar als ze een laag uitgesneden decollete heeft klomt het wel goed.
maar onverklaarbaar, gaat iedereen zich zorgen maken, wel lullig trouwens dit postfestival voor de teruglezersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wel een strakke actie zijn.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:27 schreef Pheno het volgende:
Overigens heeft OA een prachrtige multiquote te maken straks.
Nu al!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:28 schreef Klonk het volgende:
legendarisch topic dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |