Beste Disjfa,quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef disjfa het volgende:
Alsof er haters naast mij in dit topic zouden komen. Als je een hater bent kom je hier niet. Dus die poll is bullcrap.
Is dat echt Emarquote:
Het is ook niet de poll die onzin is. Het is de theorie erachterquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een door mij gemaakte poll is nooit bullcrap!
Hoezo spuit 11quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef Mindstate het volgende:
Hoezo nageaapt van frustrated videogame fan
mwa ik vond em vooral totaal kut maar dat vond ik weer zo lullig om te zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is ook niet de poll die onzin is. Het is de theorie erachter![]()
[..]
Hoezo spuit 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Ik zou je wel willen aanraken. PM je adresgegevens maar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:24 schreef emarwii het volgende:
Coooool! Nu is dat al de derde topic! Het is echt een succes op dit forum... zover heb ik het elders nog nooit kunnen krijgen!
Prachtig dit
En wat nog mooier is Emar, uit mijn poll is het volgende gebleken:quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:24 schreef emarwii het volgende:
Coooool! Nu is dat al de derde topic! Het is echt een succes op dit forum... zover heb ik het elders nog nooit kunnen krijgen!
Prachtig dit
Iets zegt me dat het heel pijnlijk gaat worden dat aanrakenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen aanraken. PM je adresgegevens maar.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En wat nog mooier is Emar, uit mijn poll is het volgende gebleken:
77% van de mensen hier is fan!
13% van de mensen hier is geen fan!
10% weet het niet!
Meer dan 3/4 is dus fan van je Emar
Waar zie je datquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Op dit moment hebben 6 ja gestemd en 7 nee
Muhahaha
Nee jong er is al weer een nieuwe poll in het nieuwe topic!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef Rkatier het volgende:
ik keek net nog in de vorige thread, daar heb je toch over?
Zo fanatiek volg ik het ook weer nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jong er is al weer een nieuwe poll in het nieuwe topic!
Wil je die ene poll weghalenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo fanatiek volg ik het ook weer niet
Ik kijk gewoon liever naar filmpjes gemaakt door mensen met kwaliteit
omdat je het zo lief vroegquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil je die ene poll weghalenanders raken we in de war
quote:
Emar is nu van onsquote:YESSSSSSSSSSS!
Can't wait!
Ik voel me ook zo vereerd dat je Wii-DS als eerste hebt gekozen emarwii !
Hoe kan ik je ooit bedanken?
Dat wel maar het was niet veel helaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn we nog opgemerkt in de nieuwe "GVGM aan het woord"?
Lekker ding he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Een date met zijn zus zou wel een leuke prijsvraag zijn.
Dan zou ik wel een logo in elkaar flansen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef emarwii het volgende:
Vroeger was WiiDS mijn favoriet, maar die topic is aan het doodgaan.
Nu jullie!
Deze topic blijft bestaan! En als die dood dreigt te gaan dan hou ik hem aan de praatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef RedemptioN het volgende:
huh bestaat deze topic nog? update plz!
Ze mag er wezenquote:
Die kerel met die snot is een haterquote:
Krijgen we de volgende keer dat je jarig bent een verjaardags specialquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef emarwii het volgende:
Toen waren we kampioen geworden met K.V. Uni (korfbal). En dat was op mijn verjaardag! Geweldige dag!
En nee, ik kan niet elke week een fimpje posten i.v.m school. En zo houd ik haast geen vrije tijd over...
Doe eens een video link.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
zijn zus
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef emarwii het volgende:
Toen waren we kampioen geworden met K.V. Uni (korfbal). En dat was op mijn verjaardag! Geweldige dag!
En nee, ik kan niet elke week een fimpje posten i.v.m school. En zo houd ik haast geen vrije tijd over...
Die snor houd zijn dochter bij Emar wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?
Of wá?
Emar is gewoon een player....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?
Of wá?
je wilt ons doodquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef emarwii het volgende:
Vroeger was WiiDS mijn favoriet, maar die topic is aan het doodgaan.
Nu jullie!
Op de foto met zn bitchquote:
Nee! Biografie! Met al z'n Nintendo spreekbeurten! Zelfs in 2006 was hij al goed in het geven van presenaties!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:28 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt op Partyflock je punten staan van je biologie spreekbeurten
quote:Spreekbeurt biografie:
2006: Nintendo, 9
2007: Wii, 9.5
2008: RMS Titanic, 10
Emar, 2 spelfouten in 1 zin, en dat voor iemand die zo goed Engels kan!!quote:My hearth wil go on (Titanic song)
zijn website staat ook gewoon bomvol spelfouten. Ik denk dan ook dat hij woordblind is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Emar, 2 spelfouten in 1 zin, en dat voor iemand die zo goed Engels kan!!
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee! Biografie! Met al z'n Nintendo spreekbeurten! Zelfs in 2006 was hij al goed in het geven van presenaties!
[..]![]()
Beroep: vissen bij hsv de dobber in hardenberg en baancommesaris bij de knmvquote:
Douche je dan ook met de dames?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:43 schreef emarwii het volgende:
Ik ben idd de enige jongen in dat team...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:43 schreef emarwii het volgende:
Ik ben idd de enige jongen in dat team...
Maar ik korfbal eigelijk in 3 tems:
C team (Mijn team)
Het 2de (Moet ik meestal invallen)
Het 1ste (Omdat ik gewoon een onwijs goede krfballer ben!)
Verder zal ik proberen de volgende review zo snel mogelijk af te krijgen.
Ik ben ook nog erg goed in spreekbeurten. Zoals je kunt zien aan de cijvers.
En wie werpt em in de fakkel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Straks zien we Emar gewoon bij de Olympische Spelen in 2016
Hijzelf hoogst waarschijnlijkquote:
Korfbal op Olypische Spelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Straks zien we Emar gewoon bij de Olympische Spelen in 2016
Zijn die reviews van hem nu echt zo slecht?quote:
quote:Mijn review van mario is WEG! WAAROM!
Ik ben er wel 1 uur mee bezig geweest en het is weg??
Omdat hij nog niet zo goed is als van die andere dude gooien jullie hem weg?
Sorry maar hier moest ik echt even om huilen....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kerel met die snot is een hater![]()
Hij kijkt vol afgunst naar Emar!
pics van zn zus??quote:
jemig zegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:32 schreef Rkatier het volgende:
hij poste anders in het verleden ook hier
[..]
quote:29 april raporten van de wii-les
janwillem is van wii-les af gegaan
quote:Je doet het beter dan eerst, maar nog steeds slecht...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Keltie het volgende:
TVp.. Kijk vanavond wel of ik fan ben
iedereen is fan dat weet je toch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Keltie het volgende:
TVp.. Kijk vanavond wel of ik fan ben
Paparazzi ben je ook hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Geen idee of dit al een keer gepost is:
[ afbeelding ]
Emar's zus
Ze luisterd Iron Maiden![]()
wie is de zus, rechts of links?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef Rkatier het volgende:
Geen idee of dit al een keer gepost is:
[ afbeelding ]
Emar's zus
Ze luisterd Iron Maiden![]()
het verschil zit hem erin dat alles wat ik post gewoon te vinden is op google of hyves.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Paparazzi ben je ook he![]()
Ze mag er idd wezen en het mooiste is dat je dan ook de kans hebt om familie van Emar te worden
Als die hond doodgaat zetten ze hem op en kan die fluffy vervangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:37 schreef Def1987 het volgende:
[..]
wie is de zus, rechts of links?
Ze zijn serieus fanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ik zit hier om alles af te krakenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ze vinden het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, vastquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:22 schreef Rkatier het volgende:
Er zitten ook mensen tussen die serieus fan zijn
Ik ookquote:
Wat een baas ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Sponsorstrucks vol met Snes games
Gejat van de AVGN. Ik vond het irriterender dat hij begon te zeuren over bepaalde gameplay features van Smb: The Lost Levels. Een voorbeeld zijn de groene (uit mijn hoofd gezegd) trampoline's, die je buiten het beeld laten springen. Het voegt gewoon een extra moeilijkheid toe om bepaalde afstanden te overbruggen. Het is een gameplay feature! Niet eens waard om er (zwaar overdreven) gefrustreerd over te gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:05 schreef Keltie het volgende:
Flippen over het ontbreken van een labeltje op de SNES (Supermario Allstars).. En dat alles, al stotterend met een debiel accent
En zo te zien winnen dat team nog prijzen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG hij heeft zelfs een eigen voetbalclub gekocht
Heb je wel alle afleveringen gekeken? Als je ze allemaal kijkt begin je het ineens leuk te vinden en dan nog iets later super en dan uiteindelijk GENIAALquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb er 2 gezien een snel door een 3e heen gegaan. Het was even grappig inderdaad, omdat het zo heel erg slecht is en met dat accent er ook nog bij... Maar goed? Nee, zeker niet. En na een paar afleveringen had ik het wel gezien en meer tijd ga ik er ook niet aan verspillen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel alle afleveringen gekeken? Als je ze allemaal kijkt begin je het ineens leuk te vinden en dan nog iets later super en dan uiteindelijk GENIAAL
De Engelse woordjes uitspraak bij Super Smash Bros Brawlquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gejat van de AVGN. Ik vond het irriterender dat hij begon te zeuren over bepaalde gameplay features van Smb: The Lost Levels. Een voorbeeld zijn de groene (uit mijn hoofd gezegd) trampoline's, die je buiten het beeld laten springen. Het voegt gewoon een extra moeilijkheid toe om bepaalde afstanden te overbruggen. Het is een gameplay feature! Niet eens waard om er (zwaar overdreven) gefrustreerd over te gaan doen.
Heb je die laatste gekeken? Disney shit part 1? Daar doet Jamey mee en die is echt tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gezien een snel door een 3e heen gegaan. Het was even grappig inderdaad, omdat het zo heel erg slecht is en met dat accent er ook nog bij... Maar goed? Nee, zeker niet. En na een paar afleveringen had ik het wel gezien en meer tijd ga ik er ook niet aan verspillen.Hoop dat hij dat zelf ook eens in gaat zien.
Die wordt ook steeds beterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die laatste gekeken? Disney shit part 1? Daar doet Jamey mee en die is echt tof
Helaas welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die laatste gekeken? Disney shit part 1? Daar doet Jamey mee en die is echt tof
Maar je vond Jamey toch wel gaafquote:
Hij kan beter reviewen dan Emar zelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je vond Jamey toch wel gaaf
AMENquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kan beter reviewen dan Emar zelf.
Nee. Schattig kind misschien, maar verder...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je vond Jamey toch wel gaaf
Insinueer je nou dat het niet geweldig is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, verder dalen kon het niveau al niet eigenlijk.
Je maakt een grapje toch? Nou ja, aangezien niet iedereeen het met me eens is blijkbaar: ja ik persoonlijk vind het ERG slecht. Niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat het niet geweldig is?
Ik vind het ook niet om aan te zien. Ik heb er een stuk of 4 afgekeken en je krijgt gewoon plaatsvervangede schaamte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?
Nou ja, aangezien niet iedereeen het met me eens is blijkbaar, ja ik persoonlijk vind het ERG slecht. Niet om aan te zien.
Jij ziet er potentie inquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat het niet geweldig is?
Spanky en ik zijn een samenwerkingsverband met Emar aangegaan! Nu wordt die jongen helemaal grootquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij ziet er potentie inwat let je op hem nog (veel) beter te maken?
Precies. Geef hem ruimte op Games.fok.nl als hij zo geweldig is en kom niet met die kutsmoes dat het technisch niet kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij ziet er potentie inwat let je op hem nog (veel) beter te maken?
Sterker nog: waarom niet aannemen in de crew? Use the force SpankmasterC Use the Forcequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Geef hem ruimte op Games.fok.nl als hij zo geweldig is en kom niet met die kutsmoes dat het technisch niet kan.
Zoals ik al zei! Meer daarover in de volgende ''Aan het woord''quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sterker nog: waarom niet aannemen in de crew? Use the force SpankmasterC Use the Force
Hoogmoed komt voor... ach je kent het gezegde vast welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanky en ik zijn een samenwerkingsverband met Emar aangegaan! Nu wordt die jongen helemaal grootMeer hierover in de volgende '' Aan het woord''
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet om aan te zien. Ik heb er een stuk of 4 afgekeken en je krijgt gewoon plaatsvervangede schaamte.
Hij heeft hele goeie spreekbeurten altijd en hij is geniaal voor de cameraquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dat zijn inderdaad de woorden die ik zocht. Plaatsvervangende schaamte.
Volgensmij hebben buitenlanders die AVGN kennen 'm ook gezien.Niet op youtube, maar ergens anders.
En potentie, nee, die zie ik ook niet.Je hebt het of je hebt het niet, en hij heeft het duidelijk niet voor een camera. Vooruitgang is er misschien wel, maar zelfs dat is matig. geef het op, serieus, doe jezelf en de meerderheid van de mensen een plezier.
![]()
Heb jij andere filmpjes dan mij gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft hele goeie spreekbeurten altijd en hij is geniaal voor de camera![]()
Vroeg ik me inderdaad ook af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb jij andere filmpjes dan mij ik gezien?
Bij spreekbeurten hoef je niet te acteren. Dat is eigenlijk wel anders. En nee, we gaan denk ik niet zoveel meer van hem horen. Of hij moet ineens heel HEEL veel beter worden. Wat moeten mensen nou met hem, als ze het orgineel hebben? Namelijk AVGN.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het moet gewoon nog wel een stuk beter en dat weet die zelf ook wel denk ik! Maar daar wordt aan gewerkt! We gaan meer van Emar horen dat is een ding dat zeker is
We gaan dus wel meer van hem horenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij spreekbeurten hoef je niet te acteren. Dat is eigenlijk wel anders. En nee, we gaan denk ik niet zoveel meer van hem horen. Of hij moet ineens heel HEEL veel beter worden. Wat moeten mensen nou met hem, als ze het orgineel hebben? Namelijk AVGN.
Zal vast niet veel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan dus wel meer van hem horenKijk de volgende ''Aan het woord'' maar
![]()
Daarin zal Emar een aankondiging doen en dat zal niet over een prijsvraag of mystery guest gaan!
Er zullen er heel wat schrikken hier
Check jij je gamesnieuws op Fok! Games?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal vast niet veel voorstellen.
Ik bedoel, zo beroemd issie niet.En goed ook al niet.
Nee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check jij je gamesnieuws op Fok! Games?
Oke in dat geval stelt het voor jou niet veel voorquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik mag niet teveel loslaten over wat er komen gaat, maar laat ik het zo zeggen: de komende Aan Het Woord zal een grote, supertoffe verrassing bevatten
Oke.... Volgens mij heb ik heel wat gemist...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik mag niet teveel loslaten over wat er komen gaat, maar laat ik het zo zeggen: de komende Aan Het Woord zal een grote, supertoffe verrassing bevatten
Wat een fucking bullshitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het moet gewoon nog wel een stuk beter en dat weet die zelf ook wel denk ik! Maar daar wordt aan gewerkt! We gaan meer van Emar horen dat is een ding dat zeker is
Emar toneel spelen kun je echt nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
Oke.... Volgens mij heb ik heel wat gemist...
WTF is hier aan de hand? Als andere het niet mogen weten, stuur het dan in een mail via contact op mijn site.
En qua reviewen heeft hij ook nog genoeg te leren blijkbaar!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar toneel spelen kun je echt niet![]()
Hoe bedoel je? Nog beter worden? Ja oke dat is wel zo hij wordt elke keer weer ietsjes beter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:41 schreef Enslaved het volgende:
[..]
En qua reviewen heeft hij ook nog genoeg te leren blijkbaar!
Op de een of andere manier kom jij erg nep over, maar misschien is dat omdat ik niet kan geloven dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog beter worden? Ja oke dat is wel zo hij wordt elke keer weer ietsjes beter!
Doe niet zo zielig, het ziet eruit alsof het met een telefoon gefilmd is, de editing, als die al voorkomt, is slecht, hij verteld saai en stotterend, een fout wordt blijkbaar niet opnieuw gedaan maar gewoon in de film gelaten, hij is lang niet altijd origineel, de doelgroep lijkt wel kinderen van 12 en wat de fuck doet die jan willem!!??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog beter worden? Ja oke dat is wel zo hij wordt elke keer weer ietsjes beter!
bedoel je geen "viel" ipv valt sackboy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef Sackboy het volgende:
AQuila, je valt nu wel erg door de mand
Ik ben nepquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kom jij erg nep over, maar misschien is dat omdat ik niet kan geloven dat je serieus bent.
En hoevaak heb je het al aan mij gevraagd? ff tellen... 0 keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nep![]()
Maar nee ik vind het echt leuk! Dat van Rkatier in zijn sig was niet zo bedoeld maar hij wil het niet weghalen!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Heb ik dat niet gezegd in een andere topic? Over die clown die van 20 meter hoog naar beneden viel?quote:
Ik weet niet meer en waar ik dat heb gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Vertel.
M'n account was gehackt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
Je kan praten als brugman, AQuila, maar je komt er niet meer onderuit. Zelfs Emar heeft je nu door
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
M'n account was gehackt?
Oke oke ik geef het toe! Die reviews en alles zijn waardeloos en ik vind er geen kloot aan
Wanneer komt Emarwii bij de crew?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]leugenaar, niemand die dit natuurlijk nu nog gelooft!
Ik heb het er achter de schermen over gehad, maar niet iedereen schijnt er even positief tegenover te staan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wanneer komt Emarwii bij de crew?
Daar trek jij je toch niks van aan, you're the boss.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het er achter de schermen over gehad, maar niet iedereen schijnt er even positief tegenover te staan...
Zelfs de rest van de eindredactie is het niet met me eens!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar trek jij je toch niks van aan, you're the boss.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zelfs de rest van de eindredactie is het niet met me eens!
En ik heb een prachtig betoog voor Emar gehouden, maar helaas mocht het niet baten... Sommige mensen haten hem blijkbaar met heel hun hart, staan niet open voor vernieuwing enzo...
Ik zit me nu serieus af te vragen of ik nog wel om wil gaan met een crew met zo weinig toekomstvisie, zo weinig erkenning voor talent, zo weinig inspiratie... Maar dat zijn dingen waar ik zelf over moet beslissen...
Ik heb geen woord gelogen! Echt niemand was het achter de schermen met me eens om Emar de crew in te lullen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:58 schreef Sackboy het volgende:
En ook Spanky z'n geloofwaardigheid is nu tot het absolute nulpunt gezonken
Rkatier je bent een aardige jongen maar je weet nog niet hoe en wat er gaat veranderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:20 schreef Rkatier het volgende:
Dan nog, bepaalde dingen kun je niet aanleren, dat moet uit jezelf komen. Ook al gooi je er veel geld tegenaan en ook al laat je de creme ala creme komen om hem te helpen.
Het is leuk dat die jongen een hobby heeft, dat hij er veel tijd in besteed, maar dit is niet zijn sterkste kant. En dat zal ook wel niet snel veranderen ook.
Hij stopt ermee?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier je bent een aardige jongen maar je weet nog niet hoe en wat er gaat veranderenWacht het nu maar even af oke tot dat Emar het bekend maakt!
Je zult aangenaam verrast zijn denk ik!
Sackboy ook van jou verwacht ik dat je de nieuwe Emar een kans gaat geven!quote:
Laat me raden:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy ook van jou verwacht ik dat je de nieuwe Emar een kans gaat geven!
En nu zeg ik er nix meer over want schiet toch niet op je hoort het vanzelf wel als het online staat!
Waneer staat de nieuwe ''Aan het woord'' online?
Emar in bikiniquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Laat me raden:
[ afbeelding ]
Bijna net zo slecht
Ik neem aan dat je dus ook niet de nieuwste '' Aan het woord'' gaat kijken als die online staat?quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dus ook niet de nieuwste '' Aan het woord'' gaat kijken als die online staat?
Hij is er druk mee bezig! Maar ik zou graag willen dat je dat ff afwacht en nadat die zijn aankondinging heeft gedaan gat kijken of je het tof vind of nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:12 schreef Rkatier het volgende:
Als we nu eens wisten wanneer..maar volgens mij weet emar dat zelf ook nog niet
quote:
Die nieuwste ''aan het woord'' zal nog niet goed zijn maar daarin gaat die wel aan aankondiging doen over een ''samenwerkings verband met ???. De verbetering zal je je dan hopelijk gaan zien in de volgende reviews!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*wishes*
Maar omdat ze zo aandringen, zal ik de nieuwe 'aan het woord' wel kijken. Maar dan moet de link hier wel geplaatst worden, ik ga 'm niet opzoeken. Besef wel dat ik ook echt verbetering verwacht!![]()
We zullen het zien, feel the pressure.
Oh, oke.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die nieuwste ''aan het woord'' zal nog niet goed zijn maar daarin gaat die wel aan aankondiging doen over een ''samenwerkings verband met ???. De verbetering zal je je dan hopelijk gaan zien in de volgende reviews!
Nederlandse na-aper van de Angry Video Game Nerd met een irritant accent, slechte Engelse uitspraak, brakke camera en domme reviews. Alleen heeft hij dit zelf niet echt door.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:08 schreef DJ_ het volgende:
who the fuck is emar ?
kwam hier bij toeval , maar ik ken heel die gast niet .
samenvatting please
Oh, dus een samenwerkingsverband met jullie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanky en ik zijn een samenwerkingsverband met Emar aangegaan! Nu wordt die jongen helemaal groot![]()
Lees het eerste topic even doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:08 schreef DJ_ het volgende:
who the fuck is emar ?
kwam hier bij toeval , maar ik ken heel die gast niet .
samenvatting please
JAquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dus een samenwerkingsverband met jullie?
Kijk, verklaart een hoop. Zijn jullie wel goed dan?
laatste goede sonic games adventure waren 1 en 2 op de dreamcastquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lees het eerste topic even doorEn kijk even een paar reviews van hem!
Hij heeft ook een paar Sonic spellen gedaan dus dat moet jou als Sonic fan wel aanspreken
Zijn site
Dat doet er nu niet toequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laatste goede sonic games adventure waren 1 en 2 op de dreamcast
de 360 versie durf ik niet meer aan te raken
Ja en neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar hij komt dus al niet bij de crew.
Hoe zou dat nou komen.....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:27 schreef AQuila360 het volgende:
Al weet ik nu alwel dat jij ook een hater gaat zijn
omgquote:
quote:
Aan de hand van 1 review kun je niet oordelen Jorgen! Kijk anders ook even Disney shit 1quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef DJ_ het volgende:
alleen de sonic 360 review gekeken , maar die gast is amper te verstaan man met zijn kut accent .
hij mag ook wel eens een nieuwe tv kopen :p
jep aquilla je hebt gelijk ik ben een hater van deze wannabe AVG
Hou toch op....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aan de hand van 1 review kun je niet oordelen Jorgen! Kijk anders ook even Disney shit 1
Dat is de beste tot nu toe
Strawberry:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou toch op....![]()
Misschien wel de beste, maar nog altijd kut. En zoveel verschil zit er niet tussen zijn reviews.
Als je er maar 1 kijkt, geeft dat al een redelijk juist beeld.
ja!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet ik nu medeleiden hebben..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef emarwii het volgende:
Oke....
De volgende aan het woord word idd geweldig! evangoed als Disney Shit Part 2 & 3!
En wat be assd dat AQuila360 een nep fan was...... Ach ja, er lopen hier nog voldoende fans rond!
denk niet dat je 1 hand vol kunt krijgen eerlijk gezegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef emarwii het volgende:
Oke....
De volgende aan het woord word idd geweldig! evangoed als Disney Shit Part 2 & 3!
En wat be assd dat AQuila360 een nep fan was...... Ach ja, er lopen hier nog voldoende fans rond!
evangoedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef emarwii het volgende:
Oke....
Dat hou ik nog even geheim...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:29 schreef Yari het volgende:
Speelt Jan Willem mee in Disney shit 2 & 3?
Ik ben helemaal geen nep fanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef emarwii het volgende:
Oke....
Jij wou toch een foto + handtekening van Emar!quote:
Oh,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen nep fan![]()
Ik ben een groot fan van je Emar ik zeg alleen dat het nog beter kan![]()
[..]
Jij wou toch een foto + handtekening van Emar!![]()
Misverstandje dus!quote:
dat vind ik eerder triestquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misverstandje dus!![]()
Gelukkig is dat opgelost! Want je weet dat ik het tof vind Emar! Ik heb elke review wel 5 keer gekeken en ken ze allemaal uit mijn hoofd nu!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misverstandje dus!![]()
Gelukkig is dat opgelost! Want je weet dat ik het tof vind Emar! Ik heb elke review wel 5 keer gekeken en ken ze allemaal uit mijn hoofd nu!
Dude, cut the crapquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt he, ik ben één dagje weg, en meteen wordt Aquila beschuldigd van nepperij!
Naja ik had hem huilend aan de telefoon, heb m gelukkig tot bedaren weten te brengen maar hem beschuldigen van niet-fan zijn is echt belachelijk...
Serieus ik overweeg om mijn plannen op stop te zetten als het zo moet... Dit is echt ff een flinke domper....
Ja maar dat was ik niet Emar!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:20 schreef emarwii het volgende:
Spankmaster?
Vind je dat erg raar na deze post?:
M'n account was gehackt?
Oke oke ik geef het toe! Die reviews en alles zijn waardeloos en ik vind er geen kloot aan
Gepost door AQuila360
Emar, jij ziet toch ook wel dat die post totaal niet overeen komt met de rest van zn posts?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:20 schreef emarwii het volgende:
Spankmaster?
Vind je dat erg raar na deze post?:
M'n account was gehackt?
Gepost door AQuila360
Klopt!quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Emar, jij ziet toch ook wel dat die post totaal niet overeen komt met de rest van zn posts?
Er was duidelijk iets aan de hand, maar sinds Aquila zn password heeft veranderd is ie weer de oude vertrouwde
Nou ja, als ze hem echt zo geweldig vinden dan hadden ze hem gewoon moeten toelaten tot de crew, ongeacht wat er achter de schermen gezegd wordt. Daar ben je toch eindredacteur voor? Druk het er doorheen, sta achter je keuze. Maar ga niet zo lam zitten ouwehoeren zoals dit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef Rkatier het volgende:
schijnbaar wel, want ze gaan dit nog zekers 100 topics volhouden
Ze zijn meer bezig met hun eigen geloofwaardigheid dan met die van Emar.
Je kunt alles zeggen maar ik ben ten minste 100% eerlijk naar Emar. Kom op zeg AQuila jij bent alles behalve een fan van hem. Dat weet je dondersgoed, dus cut the crap...
Zoals ik net ook probeerde te zeggen: ze zijn puur bezig hun eigen ego te redden, met beloftes waar zelfs Emar niet van op de hoogte is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, als ze hem echt zo geweldig vinden dan hadden ze hem gewoon moeten toelaten tot de crew, ongeacht wat er achter de schermen gezegd wordt. Daar ben je toch eindredacteur voor? Druk het er doorheen, sta achter je keuze. Maar ga niet zo lam zitten ouwehoeren zoals dit.
Oh, en Emarwii kan nog steeds niet reviewen.
Heeft geen nut. Dit n-n-n-n-negeert Emar tochquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:08 schreef Magistic het volgende:
Hoe naïef kun je zijn zeg...maar het geeft wel een mooi beeld van hoe selectief sommige mensen informatie opnemen.
Al het negatieve (lees: realistische) negeren en al de positieve (lees: sarcastische) uitvergroten.
Emar, ik zal het even voor je samenvatten in Jip en Janneke taal aangezien je verstandelijk beperkt bent.
Er zijn geen fans van je, de mensen die hier zijn sarcastisch. Dat is een duur woord voor: het ene zeggen, maar het tegenovergestelde bedoelen. Ze willen je allemaal zien falen, als leedvermaak. Je bent de Herman (Idols) van Fok! geworden... Mensen, hoe hard het ook is, willen namelijk altijd graag naar anderen kijken die het slechter hebben/presteren dan zichzelf.
Dus hou de eer, zover je die nog hebt, aan jezelf en stop hiermee.
En nu we toch bezig zijn, ga van korfbal af, laat je ballen indalen en ga naar een logopedist.
Ik heb ook nog een hoofdredacteur en admins boven me, dus helaas...quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, als ze hem echt zo geweldig vinden dan hadden ze hem gewoon moeten toelaten tot de crew, ongeacht wat er achter de schermen gezegd wordt. Daar ben je toch eindredacteur voor? Druk het er doorheen, sta achter je keuze. Maar ga niet zo lam zitten ouwehoeren zoals dit.
Dat jij het nog steeds vol kwaliteit vind zitten. Ik kan het niet eens 1 minuut volhouden met zijn monotome stem. En komop vind jij het zo brilliant dat geouwehoer met die knuffel en dat kind. Het gaat toch over games en niet over kijk hoe leuk ik het thuis heb.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hoofdredacteur en admins boven me, dus helaas...
En whatever, jullie doen maar negatief, ik kijk in ieder geval uit naar de volgende aan het woord en de Disney Shit deel 2!
Ik ben wel een fan! Anders zou ik niet al zijn reviews kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef Rkatier het volgende:
Kom op zeg AQuila jij bent alles behalve een fan van hem. Dat weet je dondersgoed, dus cut the crap...
Fok! Worms Kampioenquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:09 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb worms al opgestart, nu jij nog
(ik word dik geowned)
De SSBB review?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er kwam toch ook een review van een heel goed spel, dat zei je laatst in een Aan een Woord, waar blijft die?
Die mag hij toch nog helemaal niet kopen van zijn pappie en mammie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom geen GTA IV review?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ja laten we op fok!games 14jarigen GTA IV reviewen
zijn reactie was na dat wij beetje vast zaken in de doom versie die je via je xbox360 kan downenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
De SSBB review?
En Aquila360: Dat spel heb ik niet.... Mocht ik hem in de toekomst krijgen, dan zal er wel een review van komen.
De prijsvraag loopt TOT 2 september! Dus als je nog mee wilt doen, moet je dat snel doen!
0 x 100 blijft 0.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
of je moet 100x beter worden dan nu.
Strawberry wacht nu maar gewoon de nieuwste aan het woord afquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach Emar, blijf maar gewoon reviews maken als je dat leuk vindt...maar beeld je niet in dat mensen ze kijken omdat ze goed zijn.Vermakelijk misschien, maar niet op de manier dat jij dat wilt. Die illusie kan je maar beter uit je hoofd zetten, of je moet 100x beter worden dan nu.
quote:
Jamaar...hij heeft hier gewoon geen gevoel/talent voor. Je kan iemand niet maken wat ie niet is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strawberry wacht nu maar gewoon de nieuwste aan het woord af![]()
Het wordt een stuk beter dat is zeker!
Ah, daar kondigt hij aan dat hij het heeft gehad met deze w-w-w-w-wereld en pleegt live zelfmoord op YouTube?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strawberry wacht nu maar gewoon de nieuwste aan het woord af![]()
Het wordt een stuk beter dat is zeker!
Vind ik ook. Hoewel de waarheid ook wel hard is. Daarom moet Emar het maar gewoon als hobbie zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje zielig voor Emar. Vooral als mensen zoals AQuila hem nog gaan opjutten enzo.
Best lullig eigenlijk.
Mensen zoals AQuila jutten hem niet op! Ik zeg nu gewoon helemaal niets meer je zult het wel zien in de nieuwe aan het woordquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje zielig voor Emar. Vooral als mensen zoals AQuila hem nog gaan opjutten enzo.
Best lullig eigenlijk.
Maar bij bepaalde posts die jij maakt lijkt het sarcasme er echt vanaf te druipen en kom je gewoon niet serieus over.Misschien dat het gewoon jouw manier van praten is op fora ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mensen zoals AQuila jutten hem niet op! Ik zeg nu gewoon helemaal niets meer je zult het wel zien in de nieuwe aan het woord
AQuila - 360quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
AQuila360 = Emarwii?
Ik denk niet dat jullie namen hem op het idee bracht.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AQuila - 360
Emar - Wii
Mhh opvallend.. Maar ik ben hem niet
Dus je krijgt de games die je thuis hebt liggen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
De SSBB review?
En Aquila360: Dat spel heb ik niet.... Mocht ik hem in de toekomst krijgen, dan zal er wel een review van komen.
De prijsvraag loopt TOT 2 september! Dus als je nog mee wilt doen, moet je dat snel doen!
Doom komt uit 1993. Goed spel, maar tegenwoordig stelt het niet veel meer voor als je andere shooters gewend ben. Toch speel ik liever Doom dan de hedendaagse shooters. Ik ben gewoon te sloom voor die spellenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
DOOM is toch aardig oud? In zijn tijd was het wel een goed spel....althans volgensmij is het een klassieker.
Op de xbox 360 kun je die ook kopen als een XBLA gamequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
DOOM is toch aardig oud? In zijn tijd was het wel een goed spel....althans volgensmij is het een klassieker.
Waarschijnlijk kraakt Emarwii het af op de graphics, op de menu structuur en op de helse muziek.quote:
Ik haat het level designquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kraakt Emarwii het af op de graphics, op de menu structuur en op de helse muziek.
Hmm....volgensmij ben jij inderdaad Emarwii. Het zou alles wel verklarenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat het level designEr zit gewoon totaal geen logica in het is gewoon 1 groot doolhof!
Rkatier is het met me eensquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm....volgensmij ben jij inderdaad Emarwii. Het zou alles wel verklaren
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier is het met me eensWe hebben echt weet ik hoe lang gezocht naar een verborgen schakelaar o.i.d. ging nergens over
![]()
En toen met Roelof dachten ze ook ineens dat ik hem was
Ik wou jou er bij betrekkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Hoe is dat een reactie op mijn post?Maar ja, doom kan wel irritant zijn. Maar dit kan ook aan jou liggen.
![]()
Verdomme, komt er zo ook nog een deel 4 van dit topic ook.
quote:Wat ook heel opvallend is, is dat Emar alleen in reeks post. Een echte game-fan zou toch wel meer posten in andere topics hier op FOK! ? However, dit is natuurlijk niet nodig als AQuila360 Emar is! Want die komt wel in veel meer topics. Verdacht, verdacht... :P
Toch heb je wel wat wat weg van Vledder en de Cockquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat kijk/keek ik eigenlijk nooit.
Zit ik dan op het juiste spoor?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch heb je wel wat wat weg van Vledder en de Cock
Schattig die achterdochtquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit ik dan op het juiste spoor?
Nee, jij bent Emar niet....maar er zit wel iets achter...
Dit kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit ik dan op het juiste spoor?
Nee, jij bent Emar niet....maar er zit wel iets achter...
Kan je ook gewoon het spel even windowed doen en op het inet kijken waar die hendel of andere dingen zijn in bv een doom walkthrough. Is wel minder leuk misschien, maar als je toch al zo lang op zoek bent...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit kloptIk kan het verschil wel horen
Tja Doom is een oud spel maar is best lachen Co-opAlleen damn wat hebben we veel zinloos rondgelopen om maar verder te kunnen
We spielen het op de xboxquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon het spel even windowed doen en op het inet kijken waar die hendel of andere dingen zijn in bv een doom walkthrough. Is wel minder leuk misschien, maar als je toch al zo lang op zoek bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Dat was juist na aanleiding van zijn reviewquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef Enslaved het volgende:
Ook het lu-lu-lu-lucifer! is nogal opvallend, aangezien Emar ook wat stottert.
grappig en emar?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was juist na aanleiding van zijn reviewDat was echt grappig
Hij is een Emar-Fanboyquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh dat geloof ik nu ook wel.
Maar er zit wel iets achter die posts van AQuida.
Gamertag is toch gewoon je profiel naam?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Emar, mag ik je gamertagDan kan ik zien welke games je nu aan het spelen bent en wie weet wel welke game je als volgende gaat reviewen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |