Nee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check jij je gamesnieuws op Fok! Games?
Oke in dat geval stelt het voor jou niet veel voorquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik mag niet teveel loslaten over wat er komen gaat, maar laat ik het zo zeggen: de komende Aan Het Woord zal een grote, supertoffe verrassing bevatten
Oke.... Volgens mij heb ik heel wat gemist...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik mag niet teveel loslaten over wat er komen gaat, maar laat ik het zo zeggen: de komende Aan Het Woord zal een grote, supertoffe verrassing bevatten
Wat een fucking bullshitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft hele goeie spreekbeurten altijd en hij is geniaal voor de camera![]()
Het moet gewoon nog wel een stuk beter en dat weet die zelf ook wel denk ik! Maar daar wordt aan gewerkt! We gaan meer van Emar horen dat is een ding dat zeker is
Emar toneel spelen kun je echt nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
Oke.... Volgens mij heb ik heel wat gemist...
WTF is hier aan de hand? Als andere het niet mogen weten, stuur het dan in een mail via contact op mijn site.
En qua reviewen heeft hij ook nog genoeg te leren blijkbaar!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar toneel spelen kun je echt niet![]()
Hoe bedoel je? Nog beter worden? Ja oke dat is wel zo hij wordt elke keer weer ietsjes beter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:41 schreef Enslaved het volgende:
[..]
En qua reviewen heeft hij ook nog genoeg te leren blijkbaar!
Op de een of andere manier kom jij erg nep over, maar misschien is dat omdat ik niet kan geloven dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog beter worden? Ja oke dat is wel zo hij wordt elke keer weer ietsjes beter!
Doe niet zo zielig, het ziet eruit alsof het met een telefoon gefilmd is, de editing, als die al voorkomt, is slecht, hij verteld saai en stotterend, een fout wordt blijkbaar niet opnieuw gedaan maar gewoon in de film gelaten, hij is lang niet altijd origineel, de doelgroep lijkt wel kinderen van 12 en wat de fuck doet die jan willem!!??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Nog beter worden? Ja oke dat is wel zo hij wordt elke keer weer ietsjes beter!
bedoel je geen "viel" ipv valt sackboy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef Sackboy het volgende:
AQuila, je valt nu wel erg door de mand
Ik ben nepquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kom jij erg nep over, maar misschien is dat omdat ik niet kan geloven dat je serieus bent.
En hoevaak heb je het al aan mij gevraagd? ff tellen... 0 keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nep![]()
Maar nee ik vind het echt leuk! Dat van Rkatier in zijn sig was niet zo bedoeld maar hij wil het niet weghalen!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Heb ik dat niet gezegd in een andere topic? Over die clown die van 20 meter hoog naar beneden viel?quote:
Ik weet niet meer en waar ik dat heb gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |