het verschil zit hem erin dat alles wat ik post gewoon te vinden is op google of hyves.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Paparazzi ben je ook he![]()
Ze mag er idd wezen en het mooiste is dat je dan ook de kans hebt om familie van Emar te worden
Als die hond doodgaat zetten ze hem op en kan die fluffy vervangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:37 schreef Def1987 het volgende:
[..]
wie is de zus, rechts of links?
Ze zijn serieus fanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ik zit hier om alles af te krakenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ze vinden het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, vastquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:22 schreef Rkatier het volgende:
Er zitten ook mensen tussen die serieus fan zijn
Ik ookquote:
Wat een baas ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Sponsorstrucks vol met Snes games
Gejat van de AVGN. Ik vond het irriterender dat hij begon te zeuren over bepaalde gameplay features van Smb: The Lost Levels. Een voorbeeld zijn de groene (uit mijn hoofd gezegd) trampoline's, die je buiten het beeld laten springen. Het voegt gewoon een extra moeilijkheid toe om bepaalde afstanden te overbruggen. Het is een gameplay feature! Niet eens waard om er (zwaar overdreven) gefrustreerd over te gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:05 schreef Keltie het volgende:
Flippen over het ontbreken van een labeltje op de SNES (Supermario Allstars).. En dat alles, al stotterend met een debiel accent
En zo te zien winnen dat team nog prijzen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG hij heeft zelfs een eigen voetbalclub gekocht
Heb je wel alle afleveringen gekeken? Als je ze allemaal kijkt begin je het ineens leuk te vinden en dan nog iets later super en dan uiteindelijk GENIAALquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb er 2 gezien een snel door een 3e heen gegaan. Het was even grappig inderdaad, omdat het zo heel erg slecht is en met dat accent er ook nog bij... Maar goed? Nee, zeker niet. En na een paar afleveringen had ik het wel gezien en meer tijd ga ik er ook niet aan verspillen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel alle afleveringen gekeken? Als je ze allemaal kijkt begin je het ineens leuk te vinden en dan nog iets later super en dan uiteindelijk GENIAAL
De Engelse woordjes uitspraak bij Super Smash Bros Brawlquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gejat van de AVGN. Ik vond het irriterender dat hij begon te zeuren over bepaalde gameplay features van Smb: The Lost Levels. Een voorbeeld zijn de groene (uit mijn hoofd gezegd) trampoline's, die je buiten het beeld laten springen. Het voegt gewoon een extra moeilijkheid toe om bepaalde afstanden te overbruggen. Het is een gameplay feature! Niet eens waard om er (zwaar overdreven) gefrustreerd over te gaan doen.
Heb je die laatste gekeken? Disney shit part 1? Daar doet Jamey mee en die is echt tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gezien een snel door een 3e heen gegaan. Het was even grappig inderdaad, omdat het zo heel erg slecht is en met dat accent er ook nog bij... Maar goed? Nee, zeker niet. En na een paar afleveringen had ik het wel gezien en meer tijd ga ik er ook niet aan verspillen.Hoop dat hij dat zelf ook eens in gaat zien.
Die wordt ook steeds beterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die laatste gekeken? Disney shit part 1? Daar doet Jamey mee en die is echt tof
Helaas welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die laatste gekeken? Disney shit part 1? Daar doet Jamey mee en die is echt tof
Maar je vond Jamey toch wel gaafquote:
Hij kan beter reviewen dan Emar zelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je vond Jamey toch wel gaaf
AMENquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kan beter reviewen dan Emar zelf.
Nee. Schattig kind misschien, maar verder...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je vond Jamey toch wel gaaf
Insinueer je nou dat het niet geweldig is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, verder dalen kon het niveau al niet eigenlijk.
Je maakt een grapje toch? Nou ja, aangezien niet iedereeen het met me eens is blijkbaar: ja ik persoonlijk vind het ERG slecht. Niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat het niet geweldig is?
Ik vind het ook niet om aan te zien. Ik heb er een stuk of 4 afgekeken en je krijgt gewoon plaatsvervangede schaamte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?
Nou ja, aangezien niet iedereeen het met me eens is blijkbaar, ja ik persoonlijk vind het ERG slecht. Niet om aan te zien.
Jij ziet er potentie inquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat het niet geweldig is?
Spanky en ik zijn een samenwerkingsverband met Emar aangegaan! Nu wordt die jongen helemaal grootquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij ziet er potentie inwat let je op hem nog (veel) beter te maken?
Precies. Geef hem ruimte op Games.fok.nl als hij zo geweldig is en kom niet met die kutsmoes dat het technisch niet kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jij ziet er potentie inwat let je op hem nog (veel) beter te maken?
Sterker nog: waarom niet aannemen in de crew? Use the force SpankmasterC Use the Forcequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Geef hem ruimte op Games.fok.nl als hij zo geweldig is en kom niet met die kutsmoes dat het technisch niet kan.
Zoals ik al zei! Meer daarover in de volgende ''Aan het woord''quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sterker nog: waarom niet aannemen in de crew? Use the force SpankmasterC Use the Force
Hoogmoed komt voor... ach je kent het gezegde vast welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanky en ik zijn een samenwerkingsverband met Emar aangegaan! Nu wordt die jongen helemaal grootMeer hierover in de volgende '' Aan het woord''
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet om aan te zien. Ik heb er een stuk of 4 afgekeken en je krijgt gewoon plaatsvervangede schaamte.
Hij heeft hele goeie spreekbeurten altijd en hij is geniaal voor de cameraquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dat zijn inderdaad de woorden die ik zocht. Plaatsvervangende schaamte.
Volgensmij hebben buitenlanders die AVGN kennen 'm ook gezien.Niet op youtube, maar ergens anders.
En potentie, nee, die zie ik ook niet.Je hebt het of je hebt het niet, en hij heeft het duidelijk niet voor een camera. Vooruitgang is er misschien wel, maar zelfs dat is matig. geef het op, serieus, doe jezelf en de meerderheid van de mensen een plezier.
![]()
Heb jij andere filmpjes dan mij gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft hele goeie spreekbeurten altijd en hij is geniaal voor de camera![]()
Vroeg ik me inderdaad ook af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb jij andere filmpjes dan mij ik gezien?
Bij spreekbeurten hoef je niet te acteren. Dat is eigenlijk wel anders. En nee, we gaan denk ik niet zoveel meer van hem horen. Of hij moet ineens heel HEEL veel beter worden. Wat moeten mensen nou met hem, als ze het orgineel hebben? Namelijk AVGN.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft hele goeie spreekbeurten altijd en hij is geniaal voor de camera![]()
Het moet gewoon nog wel een stuk beter en dat weet die zelf ook wel denk ik! Maar daar wordt aan gewerkt! We gaan meer van Emar horen dat is een ding dat zeker is
We gaan dus wel meer van hem horenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij spreekbeurten hoef je niet te acteren. Dat is eigenlijk wel anders. En nee, we gaan denk ik niet zoveel meer van hem horen. Of hij moet ineens heel HEEL veel beter worden. Wat moeten mensen nou met hem, als ze het orgineel hebben? Namelijk AVGN.
Zal vast niet veel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan dus wel meer van hem horenKijk de volgende ''Aan het woord'' maar
![]()
Daarin zal Emar een aankondiging doen en dat zal niet over een prijsvraag of mystery guest gaan!
Er zullen er heel wat schrikken hier
Check jij je gamesnieuws op Fok! Games?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal vast niet veel voorstellen.
Ik bedoel, zo beroemd issie niet.En goed ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |