het verschil zit hem erin dat alles wat ik post gewoon te vinden is op google of hyves.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Paparazzi ben je ook he![]()
Ze mag er idd wezen en het mooiste is dat je dan ook de kans hebt om familie van Emar te worden
Als die hond doodgaat zetten ze hem op en kan die fluffy vervangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:37 schreef Def1987 het volgende:
[..]
wie is de zus, rechts of links?
Ze zijn serieus fanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ik zit hier om alles af te krakenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn jullie nou serieus fan of vinden jullie het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht is?
Ze vinden het leuk omdat het zo ongelooflijk slecht isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, vastquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:22 schreef Rkatier het volgende:
Er zitten ook mensen tussen die serieus fan zijn
Ik ookquote:
Wat een baas ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Sponsorstrucks vol met Snes games
Gejat van de AVGN. Ik vond het irriterender dat hij begon te zeuren over bepaalde gameplay features van Smb: The Lost Levels. Een voorbeeld zijn de groene (uit mijn hoofd gezegd) trampoline's, die je buiten het beeld laten springen. Het voegt gewoon een extra moeilijkheid toe om bepaalde afstanden te overbruggen. Het is een gameplay feature! Niet eens waard om er (zwaar overdreven) gefrustreerd over te gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:05 schreef Keltie het volgende:
Flippen over het ontbreken van een labeltje op de SNES (Supermario Allstars).. En dat alles, al stotterend met een debiel accent
En zo te zien winnen dat team nog prijzen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG hij heeft zelfs een eigen voetbalclub gekocht
Heb je wel alle afleveringen gekeken? Als je ze allemaal kijkt begin je het ineens leuk te vinden en dan nog iets later super en dan uiteindelijk GENIAALquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb er 2 gezien een snel door een 3e heen gegaan. Het was even grappig inderdaad, omdat het zo heel erg slecht is en met dat accent er ook nog bij... Maar goed? Nee, zeker niet. En na een paar afleveringen had ik het wel gezien en meer tijd ga ik er ook niet aan verspillen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel alle afleveringen gekeken? Als je ze allemaal kijkt begin je het ineens leuk te vinden en dan nog iets later super en dan uiteindelijk GENIAAL
De Engelse woordjes uitspraak bij Super Smash Bros Brawlquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gejat van de AVGN. Ik vond het irriterender dat hij begon te zeuren over bepaalde gameplay features van Smb: The Lost Levels. Een voorbeeld zijn de groene (uit mijn hoofd gezegd) trampoline's, die je buiten het beeld laten springen. Het voegt gewoon een extra moeilijkheid toe om bepaalde afstanden te overbruggen. Het is een gameplay feature! Niet eens waard om er (zwaar overdreven) gefrustreerd over te gaan doen.
Heb je die laatste gekeken? Disney shit part 1? Daar doet Jamey mee en die is echt tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gezien een snel door een 3e heen gegaan. Het was even grappig inderdaad, omdat het zo heel erg slecht is en met dat accent er ook nog bij... Maar goed? Nee, zeker niet. En na een paar afleveringen had ik het wel gezien en meer tijd ga ik er ook niet aan verspillen.Hoop dat hij dat zelf ook eens in gaat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |