Nee jong er is al weer een nieuwe poll in het nieuwe topic!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef Rkatier het volgende:
ik keek net nog in de vorige thread, daar heb je toch over?
Zo fanatiek volg ik het ook weer nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jong er is al weer een nieuwe poll in het nieuwe topic!
Wil je die ene poll weghalenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo fanatiek volg ik het ook weer niet
Ik kijk gewoon liever naar filmpjes gemaakt door mensen met kwaliteit
omdat je het zo lief vroegquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil je die ene poll weghalenanders raken we in de war
quote:
Emar is nu van onsquote:YESSSSSSSSSSS!
Can't wait!
Ik voel me ook zo vereerd dat je Wii-DS als eerste hebt gekozen emarwii !
Hoe kan ik je ooit bedanken?
Dat wel maar het was niet veel helaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn we nog opgemerkt in de nieuwe "GVGM aan het woord"?
Lekker ding he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Een date met zijn zus zou wel een leuke prijsvraag zijn.
Dan zou ik wel een logo in elkaar flansen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef emarwii het volgende:
Vroeger was WiiDS mijn favoriet, maar die topic is aan het doodgaan.
Nu jullie!
Deze topic blijft bestaan! En als die dood dreigt te gaan dan hou ik hem aan de praatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef RedemptioN het volgende:
huh bestaat deze topic nog? update plz!
Ze mag er wezenquote:
Die kerel met die snot is een haterquote:
Krijgen we de volgende keer dat je jarig bent een verjaardags specialquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef emarwii het volgende:
Toen waren we kampioen geworden met K.V. Uni (korfbal). En dat was op mijn verjaardag! Geweldige dag!
En nee, ik kan niet elke week een fimpje posten i.v.m school. En zo houd ik haast geen vrije tijd over...
Doe eens een video link.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
zijn zus
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef emarwii het volgende:
Toen waren we kampioen geworden met K.V. Uni (korfbal). En dat was op mijn verjaardag! Geweldige dag!
En nee, ik kan niet elke week een fimpje posten i.v.m school. En zo houd ik haast geen vrije tijd over...
Die snor houd zijn dochter bij Emar wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ehm ja, ik zie voor de rest alleen meisjes...mocht je meedoen met het meidenteam omdat ze je voor een meisje aanzagen?
Of wá?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |