M'n account was gehackt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
Je kan praten als brugman, AQuila, maar je komt er niet meer onderuit. Zelfs Emar heeft je nu door
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
M'n account was gehackt?
Oke oke ik geef het toe! Die reviews en alles zijn waardeloos en ik vind er geen kloot aan
Wanneer komt Emarwii bij de crew?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]leugenaar, niemand die dit natuurlijk nu nog gelooft!
Ik heb het er achter de schermen over gehad, maar niet iedereen schijnt er even positief tegenover te staan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wanneer komt Emarwii bij de crew?
Daar trek jij je toch niks van aan, you're the boss.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het er achter de schermen over gehad, maar niet iedereen schijnt er even positief tegenover te staan...
Zelfs de rest van de eindredactie is het niet met me eens!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar trek jij je toch niks van aan, you're the boss.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zelfs de rest van de eindredactie is het niet met me eens!
En ik heb een prachtig betoog voor Emar gehouden, maar helaas mocht het niet baten... Sommige mensen haten hem blijkbaar met heel hun hart, staan niet open voor vernieuwing enzo...
Ik zit me nu serieus af te vragen of ik nog wel om wil gaan met een crew met zo weinig toekomstvisie, zo weinig erkenning voor talent, zo weinig inspiratie... Maar dat zijn dingen waar ik zelf over moet beslissen...
Ik heb geen woord gelogen! Echt niemand was het achter de schermen met me eens om Emar de crew in te lullen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:58 schreef Sackboy het volgende:
En ook Spanky z'n geloofwaardigheid is nu tot het absolute nulpunt gezonken
Rkatier je bent een aardige jongen maar je weet nog niet hoe en wat er gaat veranderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:20 schreef Rkatier het volgende:
Dan nog, bepaalde dingen kun je niet aanleren, dat moet uit jezelf komen. Ook al gooi je er veel geld tegenaan en ook al laat je de creme ala creme komen om hem te helpen.
Het is leuk dat die jongen een hobby heeft, dat hij er veel tijd in besteed, maar dit is niet zijn sterkste kant. En dat zal ook wel niet snel veranderen ook.
Hij stopt ermee?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier je bent een aardige jongen maar je weet nog niet hoe en wat er gaat veranderenWacht het nu maar even af oke tot dat Emar het bekend maakt!
Je zult aangenaam verrast zijn denk ik!
Sackboy ook van jou verwacht ik dat je de nieuwe Emar een kans gaat geven!quote:
Laat me raden:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy ook van jou verwacht ik dat je de nieuwe Emar een kans gaat geven!
En nu zeg ik er nix meer over want schiet toch niet op je hoort het vanzelf wel als het online staat!
Waneer staat de nieuwe ''Aan het woord'' online?
Emar in bikiniquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Laat me raden:
[ afbeelding ]
Bijna net zo slecht
Ik neem aan dat je dus ook niet de nieuwste '' Aan het woord'' gaat kijken als die online staat?quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dus ook niet de nieuwste '' Aan het woord'' gaat kijken als die online staat?
Hij is er druk mee bezig! Maar ik zou graag willen dat je dat ff afwacht en nadat die zijn aankondinging heeft gedaan gat kijken of je het tof vind of nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:12 schreef Rkatier het volgende:
Als we nu eens wisten wanneer..maar volgens mij weet emar dat zelf ook nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |