quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kleding:
- galakleding, met een verplicht rood accent
heren: een pak, smoking of rokkostuum
dames: galajurk, zwarte schoenen
hell mijn rode accent zijn mijn rode schoenen
- een pyjama, een boxershort met een t-shirt vinden wij geen pyjama...
ik HEB geen pyjama
- oude kleding en schoenen, die dus eigenlijk weg mogen..
ik heb ook geen oude kleding![]()
- sportkleding en sportschoenen voor zowel binnen als buiten
- zwemkleding...
HO WACHT
ik ga fokking BINNEN en buiten sporten?
ik HEB geen sportschoenen
ik ga fokking PvdH naspelen in het zwembad
kill me
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh
en de rest
- tent en slaapspullen
- pen en paper
- een ingepakt cadeautje van maximaal 3 euro
jeej het cadeautjesspel.....
- O.V. jaarkaart of strippenkaart
- zakgeld in cash
- bord bestek en beker om de hele dag (3x) te gebruiken
we gaan dus niet uit eten
-een schort en een pollepel
ik HEB geen schort. ik HEB geen pollepel. sterf allemaal een pijnlijke dood
- verzekeringsgegevens en polisnummer
- paraplu/regenkleding
- een ansichtkaart met postzegel met de tekst: groeten uit ... (en dan dus je eigen plaatsnaam)
kan het nog kneuteriger![]()
En verder een goed humeur en een dosis energie.
Echt krijg allemaal censuur ik denk aan greys een hele nare ziekte.
Weet je, dit soort dingen lijken van tevoren altijd helemaal niet leuk, maar meegaan in het flauwe gedoe levert uiteindelijk een leukere introductie op dan de hele tijd overal tegenaanschoppen. Je hoeft natuurlijk niet alles te slikken, maar met een goed humeur aan zoiets beginnen scheelt al een heleboel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit moet ik mee, istochfokkingnietnormaalmeer
[lijst]
Ja ik doe wel mee.. maar ik had liever iets anders gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet je, dit soort dingen lijken van tevoren altijd helemaal niet leuk, maar meegaan in het flauwe gedoe levert uiteindelijk een leukere introductie op dan de hele tijd overal tegenaanschoppen. Je hoeft natuurlijk niet alles te slikken, maar met een goed humeur aan zoiets beginnen scheelt al een heleboel.
Ja hij is weer goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb de op alweer gefixed alst goed is
Nee het is ook mijn ding totaal niet. Toen ik studeerde ben ik ver weg gebleven van dat soort dingen al zal ik daardoor vast ook leuke dingen gemist hebben dus tja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja?
En waarschijnlijk elke dag friet eten of zoElke dag buikpijn ftw
Ik kreeg dat schema in de bus, had er verder ook niet om gevraagdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee het is ook mijn ding totaal niet. Toen ik studeerde ben ik ver weg gebleven van dat soort dingen al zal ik daardoor vast ook leuke dingen gemist hebben dus tja.
Maar ga nou niet vergelijken met het schema van de uva. Iedereen pakt het anders aan en draait om de lol en ik denk dat je die na die week ruimschoots gehad zal hebben.
Ik heb juist zin in iets hartigs. En in het weekend. En in drank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin in iets zoets. Een ijsje of zo
Heb je dat topic gelezen??quote:
Geen idee zo heet dat bij onsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom noemen jullie ze kindjes
Ik ben geen kindje
Ik heb het zelfs gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je dat topic gelezen??Gross!
Ik ben in de galerie en er is niks zoets. Ja, suikerklonten. Nou, zoveel zin heb ik nu ook weer niet in zoet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja mijne is lekker sappig met stukjes hagelslag
3 eetlepels cacao
3 eetlepels poedersuiker
3 eetlepels zelfrijzend bakmeel
2 eetlepels honing
1 eetlepelstroop
2 eetlepels hagelslag
beetje water om te mengen
een ei
3 eetlepels olie
2 eetlepels melk
3 minuten op 900 watt
Betuttelend tot en met iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom noemen jullie ze kindjes
Ik ben geen kindje
Was het lekker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs gemaakt
[..]
Ik dacht altijd dat dat nuldejaars heettequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De hippe vervanger van 'feut'
Kan ook, zijn allen synoniemen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat nuldejaars heette
jij mag datquote:
Nou, die Sonja mogen ze van mij zo doorspoelen. Irritante reclames zeg!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
die bolletjereclames moeten ook verdwijnen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
zum kotsen iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week begin ik mijn hoe-word-ik-sonja-bakker opleidingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die Sonja mogen ze van mij zo doorspoelen. Irritante reclames zeg!
zolang je je niet op tv vertoont met allerlei quatsch, vind ik 't prima en wens ik je veel succesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgende week begin ik mijn hoe-word-ik-sonja-bakker opleiding
jawel. ik ga jouw foto's als voor en na gebruikenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang je je niet op tv vertoont met allerlei quatsch, vind ik 't prima en wens ik je veel succes
ik maak je doodquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
jawel. ik ga jouw foto's als voor en na gebruiken
ik reed ook al motor toen ik nog moddervet wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"Kijk dit dikke meisje hoe ongelukkig ze is. en kijk haar nu!
ze heeft een huis! ze kan motorrijden! en dit alles door het fallus dieet!"
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Het fallus dieet. Hmm, ik heb nu hele rare mental images....
Je mag het ook alleen doen onder strikte begeleidingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef conleche het volgende:
En dan komen de eerste fallus-dieet doden al snel wegens eiwit-overdosis. Fallusorexia!!
Wat ben je toch een deugdelijke dame Mo. Zo oplossingsgericht!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zuig meneer MoBlo wel uit voortaan dan
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat ben je toch een deugdelijke dame Mo. Zo oplossingsgericht!
Jahaahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is dat US toch altijd leuk om in rond te lurken![]()
ja maar niet int stelletjestopiquequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
je mag er wel posten hoor Yashi, je bent een heet en lekker wijf
Ze bedoelt natuurlijk in Sexy & Gewaagdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja maar niet int stelletjestopique
Ja maar jee! Toen was ik 14 ofzo!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef conleche het volgende:
Maat 27 bij 1m80 is echt dun toch!!??
Het enige idee wat je me hebt gebracht is dat pilletjes idd niet zo slim zijn omdat je niet weet wat er in kan zitten. Ik maak maar een grapjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:12 schreef SHE het volgende:
Ik hoop dat ik mensen op niet al te stomme ideeen heb gebracht. Nog even en ik ga mensen vertellen hoe je ghb moet maken
Anyho, ik moet een kleine 1500 kcal eten..nu nog
Ik heb weer alleen maar aardbeien zitten vreten de hele dag![]()
Vanavond dus pita cevapcici met knofsaus en sla. Ik ben heel inspiratieloos.
Als ik nou op FOK ga vertellen hoe die smsdiensten werken, zou het schelen in de binnenkomende smsjes?quote:Hoi hoi mspoez
Na dat we je meerdere malen hebben aangesproken op fouten die je maakte met de vraag of je dingen wilde veranderen hebben we in je werkzaamheden helaas geen verandering gezien.
Ook voorzie je nieuwelingen van foutive informatie, waar niet om gevraagd is. Dit alles heeft ons doen besluiten je niet langer meer in te roosteren. En zul je ook per direct uit het rooster gehaald worden.
We wensen je veel succes in de verdere toekomst.
Groetjes Angela
Supervisor **** Concepts
ja maar ja maar... als t gaat om mentoren in introweken, en mentoren bij mijn koor en orkest, dan bén je gewoon de mama, en zijn zij de kindjes. dat impliceert niks van nuldejaars of feuten, of sjaarzen of wat dan ook, maar juist dat je ze dingen gaat leren en begeleiden en lol makn en lief zijn voor ze... een mama in een nieuwe stad, ver van huis (of niet zo ver)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan ook, zijn allen synoniemen!
Zijn al topics overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:33 schreef mspoez het volgende:
Hm. Mag niet meer geile smsjes typen. Gut wat jammer.
[..]
Als ik nou op FOK ga vertellen hoe die smsdiensten werken, zou het schelen in de binnenkomende smsjes?
Oh ik begreep dat ze het niet zo erg vondquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:39 schreef kwakveense het volgende:
got PF wat ben je weer meelevend
mspoez, wat balen! gaf je klanten teveel details over hoe t werkte ofzo? was je te eerlijk?
Ik heb nooit de Intreeweek van de UvA gelopen, maar was wel een paar jaar geleden begeleider. Ik kan je zeggen: het enige wat je doet is zuipenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik doe wel mee.. maar ik had liever iets anders gedaanen ik ga ook niet express niet meedoen.. maar ik haatte gym altijd.. en de ardennensurvivalweek was ook al geen succes
Ik kreeg de intreeweek van de uva in de bus, waar ik niet aan meedoe omdat ik ben gezakt![]()
maar Mr PF wel gaat begeleiden... En die klinkt toch wel leuker
waarom krijg ik dat. nu weet ik dat 't ook anders kan
[ afbeelding ]
artis
champagne lunch @ vondelpark
kroegentocht
elke avond feesthij gaat wel een kaartje voor 't eindfeest voor me regelen..
filmnacht
bbq
etc..
Sounds good to mequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb nooit de Intreeweek van de UvA gelopen, maar was wel een paar jaar geleden begeleider. Ik kan je zeggen: het enige wat je doet is zuipen
Slecht voor de lijnquote:
Nouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze bedoelt natuurlijk in Sexy & Gewaagd.
En dan verdien je per smsje ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:13 schreef mspoez het volgende:
heel verhaal
*stampvoet* nieieieieieieit!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg nou maar gewoon dat je het bij de Vera Moda vandaan hebt!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef loveli het volgende:
Volgens SHE krijg je van veel eiwitten grotere borsten!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef SHE het volgende:
Ik heb er erg veel moeite mee om te reageren om het reageren.
Maar ik wil je wel liever eerlijk commentaar geven op je outfit, ipv uit mijn nek kletsen. Als je me erna wilt slaan, dan ben ik verdrietig, maar so be it.
Die legging he? LOSE IT!
Het legt de nadruk op je stevige benen en het maakt het niet heel flateus. Het jurkje is ook niet slim gekozen, heftige patronen trekken de aandacht naar alles en maken je veel molliger dan je bent.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SHE! Ik ga morgen Mr PF rondleiden in Utrecht. Want ik was benoemd tot Utrecht kenner. Maar nu bedacht ik me eigenlijk dat jij er uiteraard veel meer van weet
Waar kunnen we lekker (vega) eten?
Wat moeten we gezien hebben?
Ik wil graag iets drinken aan een gracht, nog tips?
Ik hoorde je ooit zeggen dat broodje bigoli niets was, maar een andere zaak wel, hoe heet die dan, mijn verwachtingen zijn hoog
Uh ja, en wat is er nog meer voor moois te zien in Utrecht (De dom heb ik al eens beklommen)
Oké er zijn geen vega restauranten oké. Neude weet ik te vinden, Delphi ook welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Lekker vega eten? Elk restaurant heeft vega opties. De vegan restaurants in Utrecht zijn zo vreselijk suf en wollig dat het mijn goedkeuring niet krijgt.
Ga lekker op het Neude eten bij Delphi's op het terras, genoeg vega voer en echt heel lekker
Wat te zien? niks..Utrecht is een dorp, met grachtjes en parkjes. Ga hangen aan de gracht, loop naar lepelenburg om te chillen en check de UIT agenda van Utrecht voor morgen
Drinken aan de gracht? pick one...er zijn duizenden kroegjes, Utrecht is een kroegenstad!
Meeste niet-Utrechters vinden de Winkel van Sinkel leuk...niet te missen op de oudegracht
Kun je ook eten trouwens, en dansen...one stop shop.
Zelf zou ik gaan eten bij Delano, Mariaplaats...alleen moet je daarna wel verder leuren. Al heeft Delano cocktails en een dj om je vast te houden.
Tent voor een broodje? Mijn favo italiaan, bij mij om de hoek...is afgebrand en pas september weer terug![]()
Loop gewoon rond en eet vooral een ijsje op de oudegracht bij Venezia
Utrecht is lopen, internet checken voor actie ( tivoli e.d. ) , langs de grachten slenteren en overal chillen.
Ik duim voor mooi weer voor je, want Utrecht kan wat depressing zijn met slecht weer.
Dat jurkjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:46 schreef k_i_m het volgende:
En nog even mijn kind spammen, want ik ben er nu toch.
[ afbeelding ]
Dat is een heel lief aanbod, maar welke maat is het, en is het rekspul? Beetje jammer van de moeite als het niet de juiste maat isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef mspoez het volgende:
Ik heb zo een jurkje ewelina, en mijn heupen ,,, ahum
PM je adres en ik stuur het je
Dat is heel lief aangeboden, maar maat 40-42 is zeker weten te groot. (Daarnaast kan ik absoluut niet tegen wol)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef mspoez het volgende:
40/42, wol, en nieuw.
Ik maak morgen foto.
Ja, maar hij zit ook nog niet echt lekker. En aangezien ik toch niet van plan was om dikker te gaan worden heb ik hem maar vast gekocht, voor laterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij zit wel prima met een trui er over
Als ik een lage broek aandoe, dan heb ik net zo veel ruimte tussen m'n broek en m'n navelDus ik snap wel dat je een hoge wil, anders sta je echt in je blote kont
OKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is heel lief aangeboden, maar maat 40-42 is zeker weten te groot. (Daarnaast kan ik absoluut niet tegen wol)
Iig bedankt voor je aanbod!
Hij gaat alleen maar hoger zitten als je afvalt lijkt mij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit ook nog niet echt lekker. En aangezien ik toch niet van plan was om dikker te gaan worden heb ik hem maar vast gekocht, voor later.
Dat komt omdat het gaatje uitgerekt is tijdens de zwangerschap, er moet een korter staafje in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O p.s. je navelpiercing zit scheef. Ik had nu pas door dat je een navelpiercing had
Goed planquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie geen wallen, Kim.
En ik verveel me ook, dus ik ga slapen.
ik wil je niet slaan hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef SHE het volgende:
Ik heb er erg veel moeite mee om te reageren om het reageren.
Maar ik wil je wel liever eerlijk commentaar geven op je outfit, ipv uit mijn nek kletsen. Als je me erna wilt slaan, dan ben ik verdrietig, maar so be it.
Die legging he? LOSE IT!
Het legt de nadruk op je stevige benen en het maakt het niet heel flateus. Het jurkje is ook niet slim gekozen, heftige patronen trekken de aandacht naar alles en maken je veel molliger dan je bent.
Je schoentjes zijn wel helemaal goed trouwens, punt maakt slank. Ronde neuzen moeten dood!
Draag je je haar weleens los? Hoe lang is het?
Ik vind namelijk dat je een veel te open en schattig ( als in: ik knijp in je wangen schattig ) gezicht hebt om dat zo streng met opgestoken haar af te doen.
ja...miss een fietsbroekje ofzo...of di slimfit broekje sklinken wel goed, ook tegen hobbels en bobbels... (de foto flatteert wel de kleur hoor...je ziet t witte wobbelige niet echt...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:09 schreef SHE het volgende:
Kwakkkkkieeeeeeeeeee, je bent gek. Blote benen staan je waaaaaaaaay better.
En voor die schuurplekkies kan je toch wel een panty proberen? Of anders broekje ( wielrenformaat )
Beter nog, je hebt van die slimfit broekjes tot net voor de knie.
Ja duh. Als je onder deze broek pumps aan zou hebben en er een beetje leuk zo bijstaan, zou deze broek óók sexy zijn. Maar je hebt wel gelijk, skinny's staan je goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm.. Ik maak dan nog wel 1 met echt wijde pijpen of bedoel je baggy?
Nou, enig
[ afbeelding ]
So true. Ik ben ook niet gemaakt voor vrouwenkledingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:06 schreef kwakveense het volgende:
plus ik krijg schuurplekken als ik blote benen heb en ik zit te vaak wijdbeens of o de fiets met wind tegen...ben niet gemaakt voor vrouwelijke kleding
nu de foto met blote benen [schrik niet]
[ afbeelding ]
Van welk patroon ben je trouwens uitgegaan? Ik vind je jurkje namelijk heel leuk,vooral in een iets langere uitvoering (kniehoogte).Jersey is trouwens prima materiaal vind ik. Als je mooie kwaliteit hebt kan het heel flatterend zijn. Overigens heb ik toevallig een vergelijkbaar jurkje in groen, wit en zwart in mijn kast hangen. Ook met grote cirkels ed. Ik draag dat jurkje ook wel met een soort van kniebroek. Klinkt heel lelijk, staat wel degelijk. In de winter gaat er bij mij een zwarte broek onder (wijde pijpen) of een dikke maillot (als een soort van legging,maar dan mét voet - verlengt het been optisch) met hoge hakken of laarzen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:23 schreef kwakveense het volgende:
@ PF... zo'n vouwtje onderin maakt elke broek lelijk...en gympen als je grtere schoenmaat dan 37 hebt is ook niet flatteus onder een spijkerbroek...
maar skinny's staan jou mooi hoor![]()
mij niet, dus ik draag ze niet...
oeh goeiemorgen trouwens...zou t haast vergeten.
Wrijf er maar in dat ik maat 41 hebquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:23 schreef kwakveense het volgende:
@ PF... zo'n vouwtje onderin maakt elke broek lelijk...en gympen als je grtere schoenmaat dan 37 hebt is ook niet flatteus onder een spijkerbroek...
maar skinny's staan jou mooi hoor![]()
mij niet, dus ik draag ze niet...
oeh goeiemorgen trouwens...zou t haast vergeten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:44 schreef Vivi het volgende:
Kim! Wat ben je slank, en wat is Lila groot
Die staartjes.
Ik heb ontdekt hoe de kinderboerderij leuk wordt; gewoon een onschuldig ogende zuigfles van koter vullen met witte wijn, en achter een boom stiekem een slok nemen.
Is goe! Weer ff zoekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:27 schreef Chicolate het volgende:
@PF: meneer PF begeleidt de Intreeweek van de UvA?Heb ik weer mijn kans gemist om hem te zien ... ik doe niet mee
. Totaal geen kroegentype, mag geen alcohol
, en ben de laatste 2 dagen al weg. (doe eens foto PM'en?
)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:44 schreef Vivi het volgende:
Kim! Wat ben je slank, en wat is Lila groot
Die staartjes.
Ik heb ontdekt hoe de kinderboerderij leuk wordt; gewoon een onschuldig ogende zuigfles van koter vullen met witte wijn, en achter een boom stiekem een slok nemen.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
Voordeel is ook : het is origineel. Jonge vrouwen kennen deze zaak helemaal niet!
Serieus: jij bent de eerste die ik zie bij wie een skinny gewoon geweldig staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De skinny staat mij geweldig
Hoezo dood aan de skinnyIk draag niets anders!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb het niet zo op gewone broeken
[ afbeelding ]
Oh dit zijn niet echt recente foto's of zoMaar goed
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus: jij bent de eerste die ik zie bij wie een skinny gewoon geweldig staat.
Heb ik nooit gezegd! (maar ik dacht het welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
En nu niet meer zeggen dat de skinny dood moet he
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
Jippie, ik ben van de nul af.
De 'gewone' weegschaal zegt nu 74, de digitale gaf verschillende getallen aan en de hoogste was 75.3 dus die heb ik maar ingevuld. BMI onder de 23, wat staat dat leuk't Is natuurlijk alleen maar vocht in het begin, maar goed, die nul stond zo lullig.
PF, ik vind die skinny je ook heel goed staan! Moet altijd zo lachen om dat 'voetje naar binnen', dat lijkt altijd automatisch te gaan op foto's in een skinny
t kot uit de knip mode van... euhh... maart 2008 ofzo. t is een tuniek/jurkje. dit is ook een mooie jersey, met viscose erdoor, dat valt mooier. ik heb trws wel t patroon aangepast. ik heb zelf de mouwen kort gemaakt, en ik heb bij de maat die ik had moeten hebben de onderwijdte tot heup gelijk gelaten. maar vanaf heup naar taille ong. 8 cm verkleind, en dan weer uitlopend naar de oksels... achteraf had ik dat van te voren moeten doen, dan had de hals ook kleiner geweest en beter gezeten, maar ja, ik mopest bijwerken na het passen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van welk patroon ben je trouwens uitgegaan? Ik vind je jurkje namelijk heel leuk,vooral in een iets langere uitvoering (kniehoogte).Jersey is trouwens prima materiaal vind ik. Als je mooie kwaliteit hebt kan het heel flatterend zijn. Overigens heb ik toevallig een vergelijkbaar jurkje in groen, wit en zwart in mijn kast hangen. Ook met grote cirkels ed. Ik draag dat jurkje ook wel met een soort van kniebroek. Klinkt heel lelijk, staat wel degelijk. In de winter gaat er bij mij een zwarte broek onder (wijde pijpen) of een dikke maillot (als een soort van legging,maar dan mét voet - verlengt het been optisch) met hoge hakken of laarzen.
Ja goed he, dat je van bepaalde dingen gewoon echt veel kan eten, zonder dat je calorieen de hoogte inschieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
Co: Nee hoorMaar dat hoeft ook nog niet. Heb ook niet echt te strakke kleren, die nu beter zouden kunnen zitten. Daar zou ik dan beter het verschil aan kunnen merken denk ik
Maar wel leuk, ik wil meteen méér méér méér! Merk aan mezelf dat ik wel vaak iets kleins wil eten, maar vooral op mijn werk (dat is mijn grote valkuil altijd) neem ik nu een cracotte met filet americain ofzo, of een plakje rosbief. Dat kan je best vaak nemen zonder dat de calorietjes erg gaan optellen heb ik gemerkt bij het invullen van de eetwijzer op valtaf. Normaal bij hartige trek at ik dus een pakje tucjes leeg, dit scheelt natuurlijk!
En jij over gisteravond, je hebt het gezellig gehad! Ga je vandaag nog iets leuks doen?
Nee, dat was gisterenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:10 schreef Greys het volgende:
Viev, je hebt toch niet op zaterdagochtend 9.00 uur al lopen zuipen he?![]()
Je moppert nu wel een beetje, maar volgens mij heb jij zo'n leuk leven!quote:
En al die vetkleppende mama's daar maar denken "Zo! Dát is pas een zorgzame moeder, ze proeft zelfs de appelsap voor!"quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja goed he, dat je van bepaalde dingen gewoon echt veel kan eten, zonder dat je calorieen de hoogte inschieten.
Ik heb eerst tot een uur of half tien op een terras gehangen (in het stamcafé van Ole. Volgens mij zag ik haar, maar wist het niet zeker. Had geen zin om naar haar toe te lopen en te zeggen, hee ben jij Ole?)
Toen zijn we gaan eten in de Kring, waar geen tafeltje meer vrij was en we aan de ledentafel moesten eten en alwaar ik kwam te zitten tegenover Annemarie Oster die vroeg of ik de dochter was van Meneer C.
Niets over jou. Over mijn eigen leven dat op het moment van iedere actie gespeend is (ik zit momenteel in de kelder en vertaal een beleidsplan van een museum terwijl de kinderen boven krijsen en mijn man de vrede probeert te bewaren. ik had mijn leven íets anders voorgesteld een jaar of 10 geleden)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef conleche het volgende:
Ik moet er misschien nog bijvertellen dat het niet zo botert tussen meneer C. en Annemarie, dus ze wilde hem waarschijnlijk gewoon beledigen. Het is óf dat óf toch m'n jeugdige pony!![]()
Tinkepink, wat had je voor zuurs geschreven dan, heb ik het gemist!
You pulled a Kim !quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ongeeer 4 weken voor de bevalling (ja...4 weken ervoor,)
[ afbeelding ]
15 maanden na de bevalling
[ afbeelding ]
Vanochtend 70,1 op de schaal van Richter! Nog 2 kilo en dan is mijn doel bereikt !
*KP zal jullie verder nooit meer lastig vallen met foto's, dat doet ze wel in OUD*
Misschien dat SHE op een ander talent doeltquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef kwakveense het volgende:
één tiet maar?
Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
KP WAUW!!!! Wat goed, hoeveel ben je nu afgevallen en in hoeveel tijd?
Ik moest er hard om lachenquote:
Haske goed hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...
Wow, dat gaat echt snel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...
Ik ook niet hoor... op zich hoeft een punt niet lelijk te zijn maar vaak lopen vrouwen die ik zie er verkeerd op (wobbelig en/of voeten naar buiten gedraaid).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja... ik houd helemaaaaaaal niet van puntschoenen.... we zijn toch geen peter pan? en het zit ook nog eens beroerd.... ik ben zeker wel voor charmante vrouwelijke schoentjes (heb ook veul pumps en leuke open schoentjes), maar niet met een echte punt eraan.... *me don't like*
Ach, die zien er bij de meeste mensen stom uit,dus daar zou ik me maar niet druk om makenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:00 schreef -marz- het volgende:
Open schoentjes/peeptoe kan ik niet aan vanwege m'n tweede teen die langer is dan m'n grote teenziet er heel stom uit
Dat heb ik ook, alle schoenen die tenen showen zijn verboden hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:00 schreef -marz- het volgende:
Open schoentjes/peeptoe kan ik niet aan vanwege m'n tweede teen die langer is dan m'n grote teenziet er heel stom uit
Mag ook hier hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*KP zal jullie verder nooit meer lastig vallen met foto's, dat doet ze wel in OUD*
Rammelende eierstokken? Voor de lekkere rellen? Omdat je niet wilt vergeten waarom je géén kinderen wilt hebben? Omdat er toch wel een paar leuke moeders posten die grappige verhalen vertellen? Genoeg reden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mag ook hier hoor. Al lurk ik soms stiekem in OUD
. Weet niet waarom eigenlijk.
Neuh niet altijd, jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, die zien er bij de meeste mensen stom uit,dus daar zou ik me maar niet druk om makenMooie pumps trouwens. Heb jij altijd hakken aan?
Ja maar puntschoenen kunnen toch ook alleen als de vrouwe kleine voeten heeft of er een enorme hak onder zit zodat het optisch wat minder lijkt? Ik heb iig nog nooit het gevoel gehad in puntschoenen (of allstars) dat mijn voeten er niet uitzagen als kano's. Vandaag weer naar de stad trouwens, kijken of ze ook voor me willen bestellen als ik zelf een model en maat opgeef (schoenen gevonden in mn maat, alleen online en ze verschepen niet naar Nederland).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja... ik houd helemaaaaaaal niet van puntschoenen.... we zijn toch geen peter pan? en het zit ook nog eens beroerd.... ik ben zeker wel voor charmante vrouwelijke schoentjes (heb ook veul pumps en leuke open schoentjes), maar niet met een echte punt eraan.... *me don't like*
Denk dat laatste vooralquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken? Voor de lekkere rellen? Omdat je niet wilt vergeten waarom je géén kinderen wilt hebben? Omdat er toch wel een paar leuke moeders posten die grappige verhalen vertellen? Genoeg reden.
Oh vast wel... vaak tussen wijsneuzige jochies die moeders vertellen dat ze hun kind niet goed opvoeden, waar moeders woest van worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef -marz- het volgende:
Zijn er rellen in OUD ja? Ik heb daar eigenlijk nog nooit gekeken.
Heb jij puntschoenen chico ??
Ben er ook niet echt trots opquote:
Neuh, maar je schreef "Ik draag meestal de klassieke zwarte. " Vandaar.quote:
Mijn felgekleurde wijde broeken en shirtjes met teksten zijn meer een soort tegenhanger van mijn gruwelijke ochtendhumeur. En het zit lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef -marz- het volgende:
Ik had vroeger ook Vans toen ik nog alternaief was (en NOFX patches op mijn rugtas).
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind puntneuzen niet lelijk, maar het pást gewoon niet bij me. Ik ben zacht(aardig) ok, een watje en rond. Ik associeer puntneuzen met bitchy (in de meest positieve zin van het woord!).
Pf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:57 schreef -marz- het volgende:
Je kan ook gewoon pumps blijven dragen in de winter
[ afbeelding ]
Niemand doet moeilijk over een leren jas. Deze jas is van hetzelfde materiaal gemaakt als de gemiddelde leren jas (namelijk runder- of paardenhuid), alleen dan met haar, en dan reageren mensen ineens raar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef -marz- het volgende:
Bont is niet alleen voor vegetariers not-done.
Hoe zielig ben je danquote:Ik wou nog even kwijt dan het allemaal ouwehoeren was, maar dat zou je wel begrepen hebben. Samen met mijn vriendin (nu vrouw) hadden we die berichtjes gestuurt, we hadden gewoon niks te doen. Dus hecht er maar niet te veel waarde aan. T ga je goed! Ciao
idd eerggg zielig.... wees blij dat het je ex isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahaspreek net een vriend van mijn ex, beetje ook een vriend van mij geworden. En die wist nog niet eens dat mijn ex getrouwd is
![]()
Mijn ex moest me dat vorige week zonodig via hyves laten weten
Kreeg maandje terug ofzo ineens een berichtje van hem via hyves dat ie me miste, maar ik speelde daar een beetje ouwehoerend op in, Hij heeft net een kind for gods sake maar toen ik vroeg wrom die me ineens weer opzocht kreeg ik geen reactie.. Tot vorige week ofzo, kreeg ik ineens dit berichtje:
[..]
Hoe zielig ben je dan
Daar ben ik sowieso blij mee, ik moet er niet aan denken om op mijn 21e een kind te krijgen en dan op mijn 22e getrouwd te zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
idd eerggg zielig.... wees blij dat het je ex is
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:13 schreef Sugar het volgende:
He, bah, fietsen die gejat worden.Mijne een tijdje terug ook.
![]()
En Yashaaa, dat klinkt zéér ongeloofwaardig, dat berichtje van je ex.Mooi staaltje 'hoe lul ik me eruit'!
![]()
Wij aten vanavond dit:
[ afbeelding ]
En het was hartstikke lekker.
Waarschijnlijk wilde ie voordat ie ging trouwen toch nog ff de wateren testen, en heeft ie nu de kriebels dat het uitkomt!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso blij mee, ik moet er niet aan denken om op mijn 21e een kind te krijgen en dan op mijn 22e getrouwd te zijn
Saillant detail: Het was net twee weken uit toen hij met haar de koffer in dook, een maand later was ze zwanger
Shit inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde ie voordat ie ging trouwen toch nog ff de wateren testen, en heeft ie nu de kriebels dat het uitkomt!
Ik zou zijn berichtje even replyen met: Mooi! dan vind je het vast niet erg als ik even tegen je vrouw zeg wat ik van dat soort grapjes vindt..
Ik wil altijd boeken lezen, maar alle boeken in m'n kast heb ik uit en ik weet nooit wat voor nieuw boek ik moet kopen. Dan loop ik de boekhandel in en dan is er té veel keus en lijkt eigenlijk geen enkel boek me leuk. Nog tips?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef kwakveense het volgende:
helleu... net mn met knoflook gewokte garnaaltjes op. mjam. en verder niks te melden maar ik verveel me dood. misschien moet ik maar weer eens een boek gaan lezen ofzo...
hmmm ik vind het ook altijd heerlijk die wokrestaurants..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:07 schreef Chicolate het volgende:
*burp* wokrestaurant waar je zoveel kon eten als je wilde ... heeeel veel groente gewokt, maar ook lekker ijs. Dat laatste had wel wat minder gemogen. Maar hmmmm
.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm ik vind het ook altijd heerlijk die wokrestaurants..![]()
lekker zelf kiezen wat je precies eet
wij gaan morgen ook weer uit eten, met mijn ouders.wel zin in, vast gezellig. Zijn gaan ook dinsdag op vakantie, dus wel leuk.
En kip. Voor de rest precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik neem vaak vis en groente danen vooral geen bami of rijst ofzo... alleen groente en vis...(en een sausje)
Er bestaan ook schoenen met een puntneus die je voeten niet met 2 maten verlengt hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar puntschoenen kunnen toch ook alleen als de vrouwe kleine voeten heeft of er een enorme hak onder zit zodat het optisch wat minder lijkt? Ik heb iig nog nooit het gevoel gehad in puntschoenen (of allstars) dat mijn voeten er niet uitzagen als kano's. Vandaag weer naar de stad trouwens, kijken of ze ook voor me willen bestellen als ik zelf een model en maat opgeef (schoenen gevonden in mn maat, alleen online en ze verschepen niet naar Nederland).
En PF, ik heb nog geen PM hoor. Ik zou bijna aanbieden een foto van mr Chicolate te sturen
.
Ik heb bij de Bijenkorf prachtige laarzen gezien van Unisa; ze kosten alleen wel 200 euro. Ik ben nog in dubio of ik ze koop of nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:29 schreef SHE het volgende:
Mooie laars, maar een hak moet bij mij min. 8 cm zijn anders vind ik het vervelend lopen![]()
Ik moet ook nog op zoek naar bruine laarzen; hakken zijn weer allemaal zo laag dus echt soepel verloopt de zoektocht niet.
Is er eigenlijk nog iets van uitverkoop van bh's bij de bijenkorf op dit moment? Moet nodig hebben, en kan vanaf september eindelijk gratis reizenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb bij de Bijenkorf prachtige laarzen gezien van Unisa; ze kosten alleen wel 200 euro. Ik ben nog in dubio of ik ze koop of niet
Wel wat, geloof ik. Maar ik koop daar eigenlijk nooit bh's.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog iets van uitverkoop van bh's bij de bijenkorf op dit moment? Moet nodig hebben, en kan vanaf september eindelijk gratis reizen.
@schoenen: ik vergat te vermelden dat ik absoluut niet op hakken kan lopen, word een soort struikelige mislukking. En mn voeten zijn al zo groot, alles wat ruimte bij mn tenen heeft maakt ze alleen maar langer. En helaas, met afvallen ga je geen schoenmaat kleiner
.
Maar ze hadden er toch Freya enzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel wat, geloof ik. Maar ik koop daar eigenlijk nooit bh's.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:19 schreef Merel het volgende:
Gut je gaat eens googelen en je komt meteen allerlei enge namen tegen voor die gekke voetdingenIk heb nog ergens een verwijziging liggen voor de podoloog maar daar durf ik niet heen want dan mag ik vast geen hakken meer aan...
Ja, eigenlijk wel. Ik kom elke dag op ongeveer 1100-1200 kcal en eet geen aardappels of pasta. Wel rijst dus, zoals gisteren. Maar dan laat ik de kroepoek en satésaus weer bijna helemaal links liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:32 schreef Tinkepink het volgende:
Dat eten van jou zag er erg lekker uit Sugar! En eet je overdag nu alleen all-bran of heb je een andere oplossing gevonden?
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch? En altijd een paar platte schoentjes in haar handtas stoppen om de lange afstanden mee te kunnen overbruggenquote:
Whoehoe!quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
69,7 !! JIPPIE HALLELUJA.
Oh, die rozequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er bestaan ook schoenen met een puntneus die je voeten niet met 2 maten verlengt hoor
Ik draag zelf ook alleen maar puntschoenen: ik heb kleine, fijne ranke voetjes en ronde neuzen maken ze plomp.
Ik draag dit soort schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze maken mijn voeten niet plomp:
[ afbeelding ]
Good for you!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:13 schreef Sowflow het volgende:
Groetjes,
van een ex-jojo'er, die sinds ze stress uit haar leven heeft beperkt, niet meer jojoot en minder weegt dan ooit.
Laat de KH's staan en je komt terug op pak'm beet: 68,3!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga deze week even het vet eten en veel drank dieet uittesten
Ik begin op 70,2 laat het jullie volgende week wel weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |