quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kleding:
- galakleding, met een verplicht rood accent
heren: een pak, smoking of rokkostuum
dames: galajurk, zwarte schoenen
hell mijn rode accent zijn mijn rode schoenen
- een pyjama, een boxershort met een t-shirt vinden wij geen pyjama...
ik HEB geen pyjama
- oude kleding en schoenen, die dus eigenlijk weg mogen..
ik heb ook geen oude kleding![]()
- sportkleding en sportschoenen voor zowel binnen als buiten
- zwemkleding...
HO WACHT
ik ga fokking BINNEN en buiten sporten?
ik HEB geen sportschoenen
ik ga fokking PvdH naspelen in het zwembad
kill me
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh
en de rest
- tent en slaapspullen
- pen en paper
- een ingepakt cadeautje van maximaal 3 euro
jeej het cadeautjesspel.....
- O.V. jaarkaart of strippenkaart
- zakgeld in cash
- bord bestek en beker om de hele dag (3x) te gebruiken
we gaan dus niet uit eten
-een schort en een pollepel
ik HEB geen schort. ik HEB geen pollepel. sterf allemaal een pijnlijke dood
- verzekeringsgegevens en polisnummer
- paraplu/regenkleding
- een ansichtkaart met postzegel met de tekst: groeten uit ... (en dan dus je eigen plaatsnaam)
kan het nog kneuteriger![]()
En verder een goed humeur en een dosis energie.
Echt krijg allemaal censuur ik denk aan greys een hele nare ziekte.
Weet je, dit soort dingen lijken van tevoren altijd helemaal niet leuk, maar meegaan in het flauwe gedoe levert uiteindelijk een leukere introductie op dan de hele tijd overal tegenaanschoppen. Je hoeft natuurlijk niet alles te slikken, maar met een goed humeur aan zoiets beginnen scheelt al een heleboel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit moet ik mee, istochfokkingnietnormaalmeer
[lijst]
Ja ik doe wel mee.. maar ik had liever iets anders gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet je, dit soort dingen lijken van tevoren altijd helemaal niet leuk, maar meegaan in het flauwe gedoe levert uiteindelijk een leukere introductie op dan de hele tijd overal tegenaanschoppen. Je hoeft natuurlijk niet alles te slikken, maar met een goed humeur aan zoiets beginnen scheelt al een heleboel.
Ja hij is weer goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb de op alweer gefixed alst goed is
Nee het is ook mijn ding totaal niet. Toen ik studeerde ben ik ver weg gebleven van dat soort dingen al zal ik daardoor vast ook leuke dingen gemist hebben dus tja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja?
En waarschijnlijk elke dag friet eten of zoElke dag buikpijn ftw
Ik kreeg dat schema in de bus, had er verder ook niet om gevraagdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee het is ook mijn ding totaal niet. Toen ik studeerde ben ik ver weg gebleven van dat soort dingen al zal ik daardoor vast ook leuke dingen gemist hebben dus tja.
Maar ga nou niet vergelijken met het schema van de uva. Iedereen pakt het anders aan en draait om de lol en ik denk dat je die na die week ruimschoots gehad zal hebben.
Ik heb juist zin in iets hartigs. En in het weekend. En in drank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin in iets zoets. Een ijsje of zo
Heb je dat topic gelezen??quote:
Geen idee zo heet dat bij onsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom noemen jullie ze kindjes
Ik ben geen kindje
Ik heb het zelfs gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je dat topic gelezen??Gross!
Ik ben in de galerie en er is niks zoets. Ja, suikerklonten. Nou, zoveel zin heb ik nu ook weer niet in zoet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja mijne is lekker sappig met stukjes hagelslag
3 eetlepels cacao
3 eetlepels poedersuiker
3 eetlepels zelfrijzend bakmeel
2 eetlepels honing
1 eetlepelstroop
2 eetlepels hagelslag
beetje water om te mengen
een ei
3 eetlepels olie
2 eetlepels melk
3 minuten op 900 watt
Betuttelend tot en met iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom noemen jullie ze kindjes
Ik ben geen kindje
Was het lekker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs gemaakt
[..]
Ik dacht altijd dat dat nuldejaars heettequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De hippe vervanger van 'feut'
Kan ook, zijn allen synoniemen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat nuldejaars heette
jij mag datquote:
Nou, die Sonja mogen ze van mij zo doorspoelen. Irritante reclames zeg!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
die bolletjereclames moeten ook verdwijnen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
zum kotsen iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week begin ik mijn hoe-word-ik-sonja-bakker opleidingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die Sonja mogen ze van mij zo doorspoelen. Irritante reclames zeg!
zolang je je niet op tv vertoont met allerlei quatsch, vind ik 't prima en wens ik je veel succesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgende week begin ik mijn hoe-word-ik-sonja-bakker opleiding
jawel. ik ga jouw foto's als voor en na gebruikenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang je je niet op tv vertoont met allerlei quatsch, vind ik 't prima en wens ik je veel succes
ik maak je doodquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
jawel. ik ga jouw foto's als voor en na gebruiken
ik reed ook al motor toen ik nog moddervet wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"Kijk dit dikke meisje hoe ongelukkig ze is. en kijk haar nu!
ze heeft een huis! ze kan motorrijden! en dit alles door het fallus dieet!"
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:47 schreef conleche het volgende:
Het fallus dieet. Hmm, ik heb nu hele rare mental images....
Je mag het ook alleen doen onder strikte begeleidingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef conleche het volgende:
En dan komen de eerste fallus-dieet doden al snel wegens eiwit-overdosis. Fallusorexia!!
Wat ben je toch een deugdelijke dame Mo. Zo oplossingsgericht!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zuig meneer MoBlo wel uit voortaan dan
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat ben je toch een deugdelijke dame Mo. Zo oplossingsgericht!
Jahaahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is dat US toch altijd leuk om in rond te lurken![]()
ja maar niet int stelletjestopiquequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
je mag er wel posten hoor Yashi, je bent een heet en lekker wijf
Ze bedoelt natuurlijk in Sexy & Gewaagdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja maar niet int stelletjestopique
Ja maar jee! Toen was ik 14 ofzo!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef conleche het volgende:
Maat 27 bij 1m80 is echt dun toch!!??
Het enige idee wat je me hebt gebracht is dat pilletjes idd niet zo slim zijn omdat je niet weet wat er in kan zitten. Ik maak maar een grapjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:12 schreef SHE het volgende:
Ik hoop dat ik mensen op niet al te stomme ideeen heb gebracht. Nog even en ik ga mensen vertellen hoe je ghb moet maken
Anyho, ik moet een kleine 1500 kcal eten..nu nog
Ik heb weer alleen maar aardbeien zitten vreten de hele dag![]()
Vanavond dus pita cevapcici met knofsaus en sla. Ik ben heel inspiratieloos.
Als ik nou op FOK ga vertellen hoe die smsdiensten werken, zou het schelen in de binnenkomende smsjes?quote:Hoi hoi mspoez
Na dat we je meerdere malen hebben aangesproken op fouten die je maakte met de vraag of je dingen wilde veranderen hebben we in je werkzaamheden helaas geen verandering gezien.
Ook voorzie je nieuwelingen van foutive informatie, waar niet om gevraagd is. Dit alles heeft ons doen besluiten je niet langer meer in te roosteren. En zul je ook per direct uit het rooster gehaald worden.
We wensen je veel succes in de verdere toekomst.
Groetjes Angela
Supervisor **** Concepts
ja maar ja maar... als t gaat om mentoren in introweken, en mentoren bij mijn koor en orkest, dan bén je gewoon de mama, en zijn zij de kindjes. dat impliceert niks van nuldejaars of feuten, of sjaarzen of wat dan ook, maar juist dat je ze dingen gaat leren en begeleiden en lol makn en lief zijn voor ze... een mama in een nieuwe stad, ver van huis (of niet zo ver)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan ook, zijn allen synoniemen!
Zijn al topics overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:33 schreef mspoez het volgende:
Hm. Mag niet meer geile smsjes typen. Gut wat jammer.
[..]
Als ik nou op FOK ga vertellen hoe die smsdiensten werken, zou het schelen in de binnenkomende smsjes?
Oh ik begreep dat ze het niet zo erg vondquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:39 schreef kwakveense het volgende:
got PF wat ben je weer meelevend
mspoez, wat balen! gaf je klanten teveel details over hoe t werkte ofzo? was je te eerlijk?
Ik heb nooit de Intreeweek van de UvA gelopen, maar was wel een paar jaar geleden begeleider. Ik kan je zeggen: het enige wat je doet is zuipenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik doe wel mee.. maar ik had liever iets anders gedaanen ik ga ook niet express niet meedoen.. maar ik haatte gym altijd.. en de ardennensurvivalweek was ook al geen succes
Ik kreeg de intreeweek van de uva in de bus, waar ik niet aan meedoe omdat ik ben gezakt![]()
maar Mr PF wel gaat begeleiden... En die klinkt toch wel leuker
waarom krijg ik dat. nu weet ik dat 't ook anders kan
[ afbeelding ]
artis
champagne lunch @ vondelpark
kroegentocht
elke avond feesthij gaat wel een kaartje voor 't eindfeest voor me regelen..
filmnacht
bbq
etc..
Sounds good to mequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb nooit de Intreeweek van de UvA gelopen, maar was wel een paar jaar geleden begeleider. Ik kan je zeggen: het enige wat je doet is zuipen
Slecht voor de lijnquote:
Nouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze bedoelt natuurlijk in Sexy & Gewaagd.
En dan verdien je per smsje ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:13 schreef mspoez het volgende:
heel verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |