Ja kut ik kan er niet meer in, ik wil de een screentje maken, maar goed, ik doe even een plaatje voor het idee, ja? Dit fotootje lijkt nl op een kennisje van ons en de juiste naam stond er ook nog bij vandaar de screencap, expres groot zodat je kan klikken anders kan je m niet lezen.
![]()
Links zie je het profiel van de dame met wie de klant denkt te smsen. Daaronder de fotoserie van de betreffende dame. Ik heb er nu eentje uitvergroot maar normaal staat dan dus onder t de berichten-box waar je je smsje in typt, en daaronder weer de smsjes die je hebt gekregen zodat je weet waarop je reageert.
Boven bij al die dropdowntjes staat de info van de klant, naam, leeftijd, woonplaats, favo sexstandjes, werk, alles. Onder bij de groene pijl staat dan de BG, de background, waar iedereen die iets met de klant bespreekt relevante dingen neerzet als 'wij zitten nu in bad' of 'wij willen met hem wel anaal proberen'. Wij zijn dan het meisje, snap je. Een klant krijgt in een smssessie gemiddeld drie a vier moderators, operators 'aan de lijn'. ALs er goed gelezen wordt (belangrijk) dan merkt hij daar niet zoveel van.
De ergste die ik heb gezien is een man van 76, meer dan 50 jaar getrouwd die ging scheiden omdat hij dacht dat hij met een meisje van 24 verder zou gaan. Ik kon dat niet, en vroeg als ik hem 'kreeg' of hij van mijn naam mocht. Ik gok dat ook dat niet goed is geweest voor mijn carriere als smsmeisje. Tel erbij op dat ik niet aan kots-, poep-, en bloedsex doe ... PLUS dat ik mijn eigen beslissingen neem...