ik wil je niet slaan hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef SHE het volgende:
Ik heb er erg veel moeite mee om te reageren om het reageren.
Maar ik wil je wel liever eerlijk commentaar geven op je outfit, ipv uit mijn nek kletsen. Als je me erna wilt slaan, dan ben ik verdrietig, maar so be it.
Die legging he? LOSE IT!
Het legt de nadruk op je stevige benen en het maakt het niet heel flateus. Het jurkje is ook niet slim gekozen, heftige patronen trekken de aandacht naar alles en maken je veel molliger dan je bent.
Je schoentjes zijn wel helemaal goed trouwens, punt maakt slank. Ronde neuzen moeten dood!
Draag je je haar weleens los? Hoe lang is het?
Ik vind namelijk dat je een veel te open en schattig ( als in: ik knijp in je wangen schattig ) gezicht hebt om dat zo streng met opgestoken haar af te doen.
ja...miss een fietsbroekje ofzo...of di slimfit broekje sklinken wel goed, ook tegen hobbels en bobbels... (de foto flatteert wel de kleur hoor...je ziet t witte wobbelige niet echt...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:09 schreef SHE het volgende:
Kwakkkkkieeeeeeeeeee, je bent gek. Blote benen staan je waaaaaaaaay better.
En voor die schuurplekkies kan je toch wel een panty proberen? Of anders broekje ( wielrenformaat )
Beter nog, je hebt van die slimfit broekjes tot net voor de knie.
Ja duh. Als je onder deze broek pumps aan zou hebben en er een beetje leuk zo bijstaan, zou deze broek óók sexy zijn. Maar je hebt wel gelijk, skinny's staan je goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm.. Ik maak dan nog wel 1 met echt wijde pijpen of bedoel je baggy?
Nou, enig
[ afbeelding ]
So true. Ik ben ook niet gemaakt voor vrouwenkledingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:06 schreef kwakveense het volgende:
plus ik krijg schuurplekken als ik blote benen heb en ik zit te vaak wijdbeens of o de fiets met wind tegen...ben niet gemaakt voor vrouwelijke kleding
nu de foto met blote benen [schrik niet]
[ afbeelding ]
Van welk patroon ben je trouwens uitgegaan? Ik vind je jurkje namelijk heel leuk,vooral in een iets langere uitvoering (kniehoogte).Jersey is trouwens prima materiaal vind ik. Als je mooie kwaliteit hebt kan het heel flatterend zijn. Overigens heb ik toevallig een vergelijkbaar jurkje in groen, wit en zwart in mijn kast hangen. Ook met grote cirkels ed. Ik draag dat jurkje ook wel met een soort van kniebroek. Klinkt heel lelijk, staat wel degelijk. In de winter gaat er bij mij een zwarte broek onder (wijde pijpen) of een dikke maillot (als een soort van legging,maar dan mét voet - verlengt het been optisch) met hoge hakken of laarzen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:23 schreef kwakveense het volgende:
@ PF... zo'n vouwtje onderin maakt elke broek lelijk...en gympen als je grtere schoenmaat dan 37 hebt is ook niet flatteus onder een spijkerbroek...
maar skinny's staan jou mooi hoor![]()
mij niet, dus ik draag ze niet...
oeh goeiemorgen trouwens...zou t haast vergeten.
Wrijf er maar in dat ik maat 41 hebquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:23 schreef kwakveense het volgende:
@ PF... zo'n vouwtje onderin maakt elke broek lelijk...en gympen als je grtere schoenmaat dan 37 hebt is ook niet flatteus onder een spijkerbroek...
maar skinny's staan jou mooi hoor![]()
mij niet, dus ik draag ze niet...
oeh goeiemorgen trouwens...zou t haast vergeten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:44 schreef Vivi het volgende:
Kim! Wat ben je slank, en wat is Lila groot
Die staartjes.
Ik heb ontdekt hoe de kinderboerderij leuk wordt; gewoon een onschuldig ogende zuigfles van koter vullen met witte wijn, en achter een boom stiekem een slok nemen.
Is goe! Weer ff zoekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:27 schreef Chicolate het volgende:
@PF: meneer PF begeleidt de Intreeweek van de UvA?Heb ik weer mijn kans gemist om hem te zien ... ik doe niet mee
. Totaal geen kroegentype, mag geen alcohol
, en ben de laatste 2 dagen al weg. (doe eens foto PM'en?
)
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:44 schreef Vivi het volgende:
Kim! Wat ben je slank, en wat is Lila groot
Die staartjes.
Ik heb ontdekt hoe de kinderboerderij leuk wordt; gewoon een onschuldig ogende zuigfles van koter vullen met witte wijn, en achter een boom stiekem een slok nemen.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
Voordeel is ook : het is origineel. Jonge vrouwen kennen deze zaak helemaal niet!
Serieus: jij bent de eerste die ik zie bij wie een skinny gewoon geweldig staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De skinny staat mij geweldig
Hoezo dood aan de skinnyIk draag niets anders!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb het niet zo op gewone broeken
[ afbeelding ]
Oh dit zijn niet echt recente foto's of zoMaar goed
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus: jij bent de eerste die ik zie bij wie een skinny gewoon geweldig staat.
Heb ik nooit gezegd! (maar ik dacht het welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
En nu niet meer zeggen dat de skinny dood moet he
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
Jippie, ik ben van de nul af.
De 'gewone' weegschaal zegt nu 74, de digitale gaf verschillende getallen aan en de hoogste was 75.3 dus die heb ik maar ingevuld. BMI onder de 23, wat staat dat leuk't Is natuurlijk alleen maar vocht in het begin, maar goed, die nul stond zo lullig.
PF, ik vind die skinny je ook heel goed staan! Moet altijd zo lachen om dat 'voetje naar binnen', dat lijkt altijd automatisch te gaan op foto's in een skinny
t kot uit de knip mode van... euhh... maart 2008 ofzo. t is een tuniek/jurkje. dit is ook een mooie jersey, met viscose erdoor, dat valt mooier. ik heb trws wel t patroon aangepast. ik heb zelf de mouwen kort gemaakt, en ik heb bij de maat die ik had moeten hebben de onderwijdte tot heup gelijk gelaten. maar vanaf heup naar taille ong. 8 cm verkleind, en dan weer uitlopend naar de oksels... achteraf had ik dat van te voren moeten doen, dan had de hals ook kleiner geweest en beter gezeten, maar ja, ik mopest bijwerken na het passen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van welk patroon ben je trouwens uitgegaan? Ik vind je jurkje namelijk heel leuk,vooral in een iets langere uitvoering (kniehoogte).Jersey is trouwens prima materiaal vind ik. Als je mooie kwaliteit hebt kan het heel flatterend zijn. Overigens heb ik toevallig een vergelijkbaar jurkje in groen, wit en zwart in mijn kast hangen. Ook met grote cirkels ed. Ik draag dat jurkje ook wel met een soort van kniebroek. Klinkt heel lelijk, staat wel degelijk. In de winter gaat er bij mij een zwarte broek onder (wijde pijpen) of een dikke maillot (als een soort van legging,maar dan mét voet - verlengt het been optisch) met hoge hakken of laarzen.
Ja goed he, dat je van bepaalde dingen gewoon echt veel kan eten, zonder dat je calorieen de hoogte inschieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
Co: Nee hoorMaar dat hoeft ook nog niet. Heb ook niet echt te strakke kleren, die nu beter zouden kunnen zitten. Daar zou ik dan beter het verschil aan kunnen merken denk ik
Maar wel leuk, ik wil meteen méér méér méér! Merk aan mezelf dat ik wel vaak iets kleins wil eten, maar vooral op mijn werk (dat is mijn grote valkuil altijd) neem ik nu een cracotte met filet americain ofzo, of een plakje rosbief. Dat kan je best vaak nemen zonder dat de calorietjes erg gaan optellen heb ik gemerkt bij het invullen van de eetwijzer op valtaf. Normaal bij hartige trek at ik dus een pakje tucjes leeg, dit scheelt natuurlijk!
En jij over gisteravond, je hebt het gezellig gehad! Ga je vandaag nog iets leuks doen?
Nee, dat was gisterenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:10 schreef Greys het volgende:
Viev, je hebt toch niet op zaterdagochtend 9.00 uur al lopen zuipen he?![]()
Je moppert nu wel een beetje, maar volgens mij heb jij zo'n leuk leven!quote:
En al die vetkleppende mama's daar maar denken "Zo! Dát is pas een zorgzame moeder, ze proeft zelfs de appelsap voor!"quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja goed he, dat je van bepaalde dingen gewoon echt veel kan eten, zonder dat je calorieen de hoogte inschieten.
Ik heb eerst tot een uur of half tien op een terras gehangen (in het stamcafé van Ole. Volgens mij zag ik haar, maar wist het niet zeker. Had geen zin om naar haar toe te lopen en te zeggen, hee ben jij Ole?)
Toen zijn we gaan eten in de Kring, waar geen tafeltje meer vrij was en we aan de ledentafel moesten eten en alwaar ik kwam te zitten tegenover Annemarie Oster die vroeg of ik de dochter was van Meneer C.
Niets over jou. Over mijn eigen leven dat op het moment van iedere actie gespeend is (ik zit momenteel in de kelder en vertaal een beleidsplan van een museum terwijl de kinderen boven krijsen en mijn man de vrede probeert te bewaren. ik had mijn leven íets anders voorgesteld een jaar of 10 geleden)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:33 schreef conleche het volgende:
Ik moet er misschien nog bijvertellen dat het niet zo botert tussen meneer C. en Annemarie, dus ze wilde hem waarschijnlijk gewoon beledigen. Het is óf dat óf toch m'n jeugdige pony!![]()
Tinkepink, wat had je voor zuurs geschreven dan, heb ik het gemist!
You pulled a Kim !quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ongeeer 4 weken voor de bevalling (ja...4 weken ervoor,)
[ afbeelding ]
15 maanden na de bevalling
[ afbeelding ]
Vanochtend 70,1 op de schaal van Richter! Nog 2 kilo en dan is mijn doel bereikt !
*KP zal jullie verder nooit meer lastig vallen met foto's, dat doet ze wel in OUD*
Misschien dat SHE op een ander talent doeltquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef kwakveense het volgende:
één tiet maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |