*stampvoet* nieieieieieieit!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg nou maar gewoon dat je het bij de Vera Moda vandaan hebt!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef loveli het volgende:
Volgens SHE krijg je van veel eiwitten grotere borsten!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef SHE het volgende:
Ik heb er erg veel moeite mee om te reageren om het reageren.
Maar ik wil je wel liever eerlijk commentaar geven op je outfit, ipv uit mijn nek kletsen. Als je me erna wilt slaan, dan ben ik verdrietig, maar so be it.
Die legging he? LOSE IT!
Het legt de nadruk op je stevige benen en het maakt het niet heel flateus. Het jurkje is ook niet slim gekozen, heftige patronen trekken de aandacht naar alles en maken je veel molliger dan je bent.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SHE! Ik ga morgen Mr PF rondleiden in Utrecht. Want ik was benoemd tot Utrecht kenner. Maar nu bedacht ik me eigenlijk dat jij er uiteraard veel meer van weet
Waar kunnen we lekker (vega) eten?
Wat moeten we gezien hebben?
Ik wil graag iets drinken aan een gracht, nog tips?
Ik hoorde je ooit zeggen dat broodje bigoli niets was, maar een andere zaak wel, hoe heet die dan, mijn verwachtingen zijn hoog
Uh ja, en wat is er nog meer voor moois te zien in Utrecht (De dom heb ik al eens beklommen)
Oké er zijn geen vega restauranten oké. Neude weet ik te vinden, Delphi ook welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Lekker vega eten? Elk restaurant heeft vega opties. De vegan restaurants in Utrecht zijn zo vreselijk suf en wollig dat het mijn goedkeuring niet krijgt.
Ga lekker op het Neude eten bij Delphi's op het terras, genoeg vega voer en echt heel lekker
Wat te zien? niks..Utrecht is een dorp, met grachtjes en parkjes. Ga hangen aan de gracht, loop naar lepelenburg om te chillen en check de UIT agenda van Utrecht voor morgen
Drinken aan de gracht? pick one...er zijn duizenden kroegjes, Utrecht is een kroegenstad!
Meeste niet-Utrechters vinden de Winkel van Sinkel leuk...niet te missen op de oudegracht
Kun je ook eten trouwens, en dansen...one stop shop.
Zelf zou ik gaan eten bij Delano, Mariaplaats...alleen moet je daarna wel verder leuren. Al heeft Delano cocktails en een dj om je vast te houden.
Tent voor een broodje? Mijn favo italiaan, bij mij om de hoek...is afgebrand en pas september weer terug![]()
Loop gewoon rond en eet vooral een ijsje op de oudegracht bij Venezia
Utrecht is lopen, internet checken voor actie ( tivoli e.d. ) , langs de grachten slenteren en overal chillen.
Ik duim voor mooi weer voor je, want Utrecht kan wat depressing zijn met slecht weer.
Dat jurkjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:46 schreef k_i_m het volgende:
En nog even mijn kind spammen, want ik ben er nu toch.
[ afbeelding ]
Dat is een heel lief aanbod, maar welke maat is het, en is het rekspul? Beetje jammer van de moeite als het niet de juiste maat isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef mspoez het volgende:
Ik heb zo een jurkje ewelina, en mijn heupen ,,, ahum
PM je adres en ik stuur het je
Dat is heel lief aangeboden, maar maat 40-42 is zeker weten te groot. (Daarnaast kan ik absoluut niet tegen wol)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef mspoez het volgende:
40/42, wol, en nieuw.
Ik maak morgen foto.
Ja, maar hij zit ook nog niet echt lekker. En aangezien ik toch niet van plan was om dikker te gaan worden heb ik hem maar vast gekocht, voor laterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij zit wel prima met een trui er over
Als ik een lage broek aandoe, dan heb ik net zo veel ruimte tussen m'n broek en m'n navelDus ik snap wel dat je een hoge wil, anders sta je echt in je blote kont
OKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is heel lief aangeboden, maar maat 40-42 is zeker weten te groot. (Daarnaast kan ik absoluut niet tegen wol)
Iig bedankt voor je aanbod!
Hij gaat alleen maar hoger zitten als je afvalt lijkt mij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar hij zit ook nog niet echt lekker. En aangezien ik toch niet van plan was om dikker te gaan worden heb ik hem maar vast gekocht, voor later.
Dat komt omdat het gaatje uitgerekt is tijdens de zwangerschap, er moet een korter staafje in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O p.s. je navelpiercing zit scheef. Ik had nu pas door dat je een navelpiercing had
Goed planquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie geen wallen, Kim.
En ik verveel me ook, dus ik ga slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |