Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:
KP WAUW!!!! Wat goed, hoeveel ben je nu afgevallen en in hoeveel tijd?
Ik moest er hard om lachenquote:
Haske goed hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...
Wow, dat gaat echt snel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...
Ik ook niet hoor... op zich hoeft een punt niet lelijk te zijn maar vaak lopen vrouwen die ik zie er verkeerd op (wobbelig en/of voeten naar buiten gedraaid).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja... ik houd helemaaaaaaal niet van puntschoenen.... we zijn toch geen peter pan? en het zit ook nog eens beroerd.... ik ben zeker wel voor charmante vrouwelijke schoentjes (heb ook veul pumps en leuke open schoentjes), maar niet met een echte punt eraan.... *me don't like*
Ach, die zien er bij de meeste mensen stom uit,dus daar zou ik me maar niet druk om makenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:00 schreef -marz- het volgende:
Open schoentjes/peeptoe kan ik niet aan vanwege m'n tweede teen die langer is dan m'n grote teenziet er heel stom uit
Dat heb ik ook, alle schoenen die tenen showen zijn verboden hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:00 schreef -marz- het volgende:
Open schoentjes/peeptoe kan ik niet aan vanwege m'n tweede teen die langer is dan m'n grote teenziet er heel stom uit
Mag ook hier hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*KP zal jullie verder nooit meer lastig vallen met foto's, dat doet ze wel in OUD*
Rammelende eierstokken? Voor de lekkere rellen? Omdat je niet wilt vergeten waarom je géén kinderen wilt hebben? Omdat er toch wel een paar leuke moeders posten die grappige verhalen vertellen? Genoeg reden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mag ook hier hoor. Al lurk ik soms stiekem in OUD
. Weet niet waarom eigenlijk.
Neuh niet altijd, jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, die zien er bij de meeste mensen stom uit,dus daar zou ik me maar niet druk om makenMooie pumps trouwens. Heb jij altijd hakken aan?
Ja maar puntschoenen kunnen toch ook alleen als de vrouwe kleine voeten heeft of er een enorme hak onder zit zodat het optisch wat minder lijkt? Ik heb iig nog nooit het gevoel gehad in puntschoenen (of allstars) dat mijn voeten er niet uitzagen als kano's. Vandaag weer naar de stad trouwens, kijken of ze ook voor me willen bestellen als ik zelf een model en maat opgeef (schoenen gevonden in mn maat, alleen online en ze verschepen niet naar Nederland).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja... ik houd helemaaaaaaal niet van puntschoenen.... we zijn toch geen peter pan? en het zit ook nog eens beroerd.... ik ben zeker wel voor charmante vrouwelijke schoentjes (heb ook veul pumps en leuke open schoentjes), maar niet met een echte punt eraan.... *me don't like*
Denk dat laatste vooralquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken? Voor de lekkere rellen? Omdat je niet wilt vergeten waarom je géén kinderen wilt hebben? Omdat er toch wel een paar leuke moeders posten die grappige verhalen vertellen? Genoeg reden.
Oh vast wel... vaak tussen wijsneuzige jochies die moeders vertellen dat ze hun kind niet goed opvoeden, waar moeders woest van worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef -marz- het volgende:
Zijn er rellen in OUD ja? Ik heb daar eigenlijk nog nooit gekeken.
Heb jij puntschoenen chico ??
Ben er ook niet echt trots opquote:
Neuh, maar je schreef "Ik draag meestal de klassieke zwarte. " Vandaar.quote:
Mijn felgekleurde wijde broeken en shirtjes met teksten zijn meer een soort tegenhanger van mijn gruwelijke ochtendhumeur. En het zit lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef -marz- het volgende:
Ik had vroeger ook Vans toen ik nog alternaief was (en NOFX patches op mijn rugtas).
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind puntneuzen niet lelijk, maar het pást gewoon niet bij me. Ik ben zacht(aardig) ok, een watje en rond. Ik associeer puntneuzen met bitchy (in de meest positieve zin van het woord!).
Pf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:57 schreef -marz- het volgende:
Je kan ook gewoon pumps blijven dragen in de winter
[ afbeelding ]
Niemand doet moeilijk over een leren jas. Deze jas is van hetzelfde materiaal gemaakt als de gemiddelde leren jas (namelijk runder- of paardenhuid), alleen dan met haar, en dan reageren mensen ineens raar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef -marz- het volgende:
Bont is niet alleen voor vegetariers not-done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |