abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:07:00 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60873957
Ik heb trouwens trek, maar vind dat mijn man vandaag moet koken... Ben benieuwd wat ik voorgeschoteld krijg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:10:18 #202
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60874018
Ze zal vast geen naar mens zijn, maar het kreng heeft de gave in gesprekken altijd dusdanige opmerkingen te maken dat je je opvreet van frustratie. Ze doet het namelijk wel met de meest naive insteek, bijna geveinsd onschuldig. Zodat je haar natuurlijk moeilijk kunt afstraffen.
Ondertussen is het voor de oplettende kijker wel haarscherp dat er een flinke hautaine en venijnige ondertoon in zit.
Het zou mij niets verbazen als ze die opmerking over Co expres maakte.

Die bewuste borrel was overigens nav een expositie in Den Haag van een huisvriend van mijn ouders.
De beste man heeft redelijke succesjes gehad en mevr Oster wist de meest krankzinnige opmerkingen te maken over zijn talenten. In de trand van 'toch verwonderlijk dat sommige mensen zoooo getalenteerd zijn dat ze slechts met verf en kwast zulke bedragen bij elkaar kunnen vegen'
Doelend op de prijzen van de schilderijen.
De schilder in kwestie heeft notabene het koningshuis van Jordanie geportretteerd en zij deed het voorkomen alsof hij een gefrustreerde vingerverf kleuter was
Mijn champagne sloeg gewoon dood van haar gekakel.

Ooit laat ik haar struikelen, dat heb ik mezelf beloofd.
pi_60874093
goedemiddag allemaal wat een leuke fotos allemaal

@KIM en KP, het levende bewijs dat je niet DIK hoeft te zijn na een zwangerschap jullie zien dr beide echt superuit, gewoon mooi slank
en wat een uberschattige kindjes (L)

@PF; je hebt gelijkt, de skinny staat je idd prima... ben je 1 van de weinige vermoed ik

@Kwak: ik snap wel wat je bedoelt, je voelt je wat bloot zonder de legging? ik denk dat je dan nog beter een mooie panty eronder kan doen met laarzen ofzo...
ik vind het jurkje wel heel knap gemaakt en de kleuren staan je ook heel goed.

en o ja... ik houd helemaaaaaaal niet van puntschoenen.... we zijn toch geen peter pan? en het zit ook nog eens beroerd.... ik ben zeker wel voor charmante vrouwelijke schoentjes (heb ook veul pumps en leuke open schoentjes), maar niet met een echte punt eraan.... *me don't like *

en o ja... ik draag ook geen skinny's, ik ben toch echt meer van de wat stoerdere jeans... (maar vooral niet mannelijk) en altijd ZONDER stretch...

en voor de 3e keer o ja
ondanks een enorme vreetweek 78,7 vanmorgen (das maar 3 ons boven mijn gewicht van vorige week )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:32:05 #204
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60874413
KP! Wat goed! Ben je al aan het afbouwen??

En wie de neuk is Annemarie Oster? De dochter van Fred? . Serieus. Wie? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60874589
Bedankt voor de complimentjes !

Ik heb deze week al een paar keer gewoon avondeten gegeten. Nou ja..gewoon..sla met van allerlei groente en/of vis enzo. Ik denk dat ik dat t/m woensdag ga doen. 's avonds ga ik namelijk naar de consulente om weer even wat advies in te winnen.

En jij ? Hoe gaat het ?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:46:03 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60874669
http://www.annemarieoster.nl/

KP WAUW!!!! Wat goed, hoeveel ben je nu afgevallen en in hoeveel tijd?

Ik sta stil op de 74 nog wat...maar drink dan ook nog behoorlijk .

Boohooh.

SHE, wat een fijne anekdote weer .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:46:14 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60874673
Zo, snel weer terug, want ik wil die vermaledijde tekst afmaken.
Net totaal onverwacht héérlijk gegeten: volkoren spaghetti met een saus van tuintomaten, paprika, knoflook en rivierkreeftjes. Mijn man heeft zichzelf overtroffen!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:48:43 #208
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60874729
Nou, daar had ik dus nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd. Annemarie Oster.

.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60874772
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:

KP WAUW!!!! Wat goed, hoeveel ben je nu afgevallen en in hoeveel tijd?
Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:52:41 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60874801
Ook wel bekend onder het pseudoniem "Gefrustreerde Cavia"

Mijn mama vergelijkt mensen ook altijd met beesten, Zo was Anita uit GTST een mier met een rugzak bijvoorbeeld.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:52:41 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60874802
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:

SHE, wat een fijne anekdote weer .
Ik moest er hard om lachen Volgens mij kennen we allemaal wel dat soort types Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook een ster in dat soort opmerkingen
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:53:15 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60874818
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Ben iets meer dan 2 weken bezig. En ik denk dat er zo'n 8 kilo vanaf is. 1,5 week alleen maar Cambrige producten en afgelopen week Cambridge producten en licht verteerbaar avondeten. En uiteraard liters en liters water...
Haske goed hoor .
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:53:40 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60874826
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Wow, dat gaat echt snel!
pi_60874932
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja... ik houd helemaaaaaaal niet van puntschoenen.... we zijn toch geen peter pan? en het zit ook nog eens beroerd.... ik ben zeker wel voor charmante vrouwelijke schoentjes (heb ook veul pumps en leuke open schoentjes), maar niet met een echte punt eraan.... *me don't like *
Ik ook niet hoor... op zich hoeft een punt niet lelijk te zijn maar vaak lopen vrouwen die ik zie er verkeerd op (wobbelig en/of voeten naar buiten gedraaid).

Ik draag meestal de klassieke zwarte.

Wat kleding betreft ben ik erg (te) perfectionistisch, waardoor ik juist bijna niets in mijn kast heb hangen behalve 1000 H&M (zwarte) bloesjes rokjes vestjes en truitjes. Voor het werk werkpakjes. Meestal doe ik 0,0 moeite in m'n vrije tijd.

Ik vind het jurkje van kwak dapper qua kleuren en leuk gemaakt!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60874962
Open schoentjes/peeptoe kan ik niet aan vanwege m'n tweede teen die langer is dan m'n grote teen ziet er heel stom uit
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:05:18 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60875048
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:00 schreef -marz- het volgende:
Open schoentjes/peeptoe kan ik niet aan vanwege m'n tweede teen die langer is dan m'n grote teen ziet er heel stom uit
Ach, die zien er bij de meeste mensen stom uit,dus daar zou ik me maar niet druk om maken Mooie pumps trouwens. Heb jij altijd hakken aan?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:17:33 #217
331 Merel
Be here now.
pi_60875351
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:00 schreef -marz- het volgende:
Dat heb ik ook, alle schoenen die tenen showen zijn verboden hier.

Ben net wakker. Gisteravond veel te veel wijn gedronken en het er daarna allemaal weer uitgevomeerd Blurgh.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60875449
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*KP zal jullie verder nooit meer lastig vallen met foto's, dat doet ze wel in OUD*
Mag ook hier hoor . Al lurk ik soms stiekem in OUD . Weet niet waarom eigenlijk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:25:38 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60875535
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mag ook hier hoor . Al lurk ik soms stiekem in OUD . Weet niet waarom eigenlijk.
Rammelende eierstokken? Voor de lekkere rellen? Omdat je niet wilt vergeten waarom je géén kinderen wilt hebben? Omdat er toch wel een paar leuke moeders posten die grappige verhalen vertellen? Genoeg reden.
pi_60875561
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ach, die zien er bij de meeste mensen stom uit,dus daar zou ik me maar niet druk om maken Mooie pumps trouwens. Heb jij altijd hakken aan?
Neuh niet altijd, jij?

Eigenlijk zijn mijn lelijke O'Neill gympen en ik onafscheidelijk dus als het ff kan trek ik die aan

Bah Merel
pi_60875565
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ja maar puntschoenen kunnen toch ook alleen als de vrouwe kleine voeten heeft of er een enorme hak onder zit zodat het optisch wat minder lijkt? Ik heb iig nog nooit het gevoel gehad in puntschoenen (of allstars) dat mijn voeten er niet uitzagen als kano's. Vandaag weer naar de stad trouwens, kijken of ze ook voor me willen bestellen als ik zelf een model en maat opgeef (schoenen gevonden in mn maat, alleen online en ze verschepen niet naar Nederland).

En PF, ik heb nog geen PM hoor . Ik zou bijna aanbieden een foto van mr Chicolate te sturen .
pi_60875585
Zijn er rellen in OUD ja? Ik heb daar eigenlijk nog nooit gekeken.

Heb jij puntschoenen chico ??
pi_60875608
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Rammelende eierstokken? Voor de lekkere rellen? Omdat je niet wilt vergeten waarom je géén kinderen wilt hebben? Omdat er toch wel een paar leuke moeders posten die grappige verhalen vertellen? Genoeg reden.
Denk dat laatste vooral . Kinderen geven zulke leuke verhalen waar ik zo om kan lachen

Verder geen rammelende eierstokken en rellen doe ik thuis wel .
pi_60875689
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef -marz- het volgende:
Zijn er rellen in OUD ja? Ik heb daar eigenlijk nog nooit gekeken.

Heb jij puntschoenen chico ??
Oh vast wel... vaak tussen wijsneuzige jochies die moeders vertellen dat ze hun kind niet goed opvoeden, waar moeders woest van worden.

Nee, ik heb ze wel eens gepast . Ik heb 2 paar draagbare schoenen: 1 paar hardloopschoenen (Nike's) en 1 paar skateschoenen (Vans, mannenmodel). Voor de rest geen schoenen voor op straat (slippers, bergschoenen en ballerina's voor mn galajurk). Nu heb ik hele mooie DC's gezien, vrouwenschoenen, in mijn maat .
pi_60875695
Nee wacht ik heb wel eens in OUD gekeken. Toen heb ik alle engeltjes topics gelezen, daar was ik een week kapot van en daarna ben ik er nooit meer geweest!
pi_60875756
Ik had vroeger ook Vans toen ik nog alternaief was (en NOFX patches op mijn rugtas).
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:34:24 #227
331 Merel
Be here now.
pi_60875775
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:26 schreef -marz- het volgende:

Bah Merel
Ben er ook niet echt trots op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:36:01 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60875807
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

Neuh niet altijd, jij?
Neuh, maar je schreef "Ik draag meestal de klassieke zwarte. " Vandaar.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:38:06 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60875874
Blij! Tussen het Fok!ken door heb ik de afgelopen 3 uur toch maar mooi 8 paina's vertaald. Dat is snel!
pi_60875892
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:33 schreef -marz- het volgende:
Ik had vroeger ook Vans toen ik nog alternaief was (en NOFX patches op mijn rugtas).
Mijn felgekleurde wijde broeken en shirtjes met teksten zijn meer een soort tegenhanger van mijn gruwelijke ochtendhumeur. En het zit lekker . Maar heb ook zat H&M spul. Van mn rugzak blijven ze af, die is al 6 jaar helemaal schoon, op een paar keer kauwgom na dan. Lang leve de wasmachine .
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:56:49 #231
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60876333
Goeiemiddag dames!
Prrrrr
pi_60877832
hey hey

eindelijk weer eens een dagje mooi weer en ben net lekker 2 uur op het voetbalveld geweest (vriendlief had een bekerwedstrijd). Dus heb lekker ff op het gras gelegen.... fijn hoor.

ik heb wel veeeeel schoenen (en heb al veeeeel weg gedaan). Heb nu een aantal favo-schoenen. en die draag ik dus het meest, nl zwarte open schoentjes (plat), zwarte pumps en witte pumps.
En als het heul warm is draag ik slippers en daar heb ik ook 4 verschilende paren van
*kijkt nu alweer verlekkerd naar de nieuwe collectie schoenen*
en ik ben weliswaar erg lang, ik heb helemaal niet zulke grote voeten eigenlijk.
(maat 40 bij 185 cm is best netjes lijkt me )
pi_60881987
Over schoenen gesproken, ik houd van ronde neuzen! Vroeger (lees: 1998) had ik altijd laarzen met flinke blokhakken en ronde neuzen. Gelukkig komen de semi-ronde neuzen weer terug.

Ik heb zeer fijne pumps gekocht, een paar waarin je de hele dag kunt lopen zonder zere voeten te krijgen. Paul Green pumps zijn van zeer goede kwaliteit en niet te duur.
Hier heb ik zo'n 100 euro voor betaald:

pi_60882025
Ik ben ook een rondeneuzenadept en de eerder geplaatste klassieke pumps vind ik Ik had nagenoeg dezelfde.

En ik kan overal de hele dag op lopen. 12 cm hakken? No problem!

Ik heb een dipe afkeer, nee háát, voor puntneuzen. Ik vind ze werkelijk afschuwelijk, net als skinny jeans.

Sowwy...

[ Bericht 10% gewijzigd door Isegrim op 16-08-2008 17:29:29 ]
pi_60882138
Ik vind puntneuzen niet lelijk, maar het pást gewoon niet bij me. Ik ben zacht(aardig) ok, een watje en rond. Ik associeer puntneuzen met bitchy (in de meest positieve zin van het woord!).

Ik wil deze kopen, ze kosten helaas 189,-:

pi_60882159
Bonjour
pi_60882250
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind puntneuzen niet lelijk, maar het pást gewoon niet bij me. Ik ben zacht(aardig) ok, een watje en rond. Ik associeer puntneuzen met bitchy (in de meest positieve zin van het woord!).
Dat heb ik dus ook. Maar ik vind ze ook echt niet mooi.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:29:18 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60882252
Mooie laars, maar een hak moet bij mij min. 8 cm zijn anders vind ik het vervelend lopen
Ik moet ook nog op zoek naar bruine laarzen; hakken zijn weer allemaal zo laag dus echt soepel verloopt de zoektocht niet.
pi_60882432
Ik heb nog laarzen van vorig jaar die ik nog niet zo vaak heb gedragen, dus die ga ik komende winter ook weer gewoon dragen.
pi_60882759
ik heb ook nog zwarte en bruine laarzen, maar ga dr zeker nog wel een nieuwe paar bij kopen... misschien ook wel grijs of antraciet... vind ik ook ergggg mooi

heb trek, maar wil eigenlijk nog niet eten... Vriendlief is nog in de kantine (voetbal 3e helft, en natuurlijk voetbal OS kijken daar...)
straks heb ik een maaltijdsalade met garnalen, dus heb ik wel veeeeeeel zin in
pi_60882846
Zusje van een vriendin had een witte winterjas van echt een supermooie stof

Na de intro ook maar eens gaan shoppen voor een jas
pi_60882975
Je kan ook gewoon pumps blijven dragen in de winter

pi_60882984
Ik heb een bontjas (runder- / paardenhuid) maar mijn nieuwe baas is vegetariër. Ik weet niet of ik die jas straks wel aan durf naar mijn werk.
pi_60883001
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:57 schreef -marz- het volgende:
Je kan ook gewoon pumps blijven dragen in de winter

[ afbeelding ]

Pf.

Maar zo koud wordt het hier meestal toch niet? Ik heb in de winter meestal ook mijn gewone hoge hakjes aan.
pi_60883181
Bont is niet alleen voor vegetariers not-done.

Ik vind het wel brrr in de winter met blote voeten ofzo. In zo'n koude auto stappen
pi_60883341
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef -marz- het volgende:
Bont is niet alleen voor vegetariers not-done.
Niemand doet moeilijk over een leren jas. Deze jas is van hetzelfde materiaal gemaakt als de gemiddelde leren jas (namelijk runder- of paardenhuid), alleen dan met haar, en dan reageren mensen ineens raar.

Beetje vreemd imo. Al heb ik persoonlijk ook geen problemen met nerts e.d. Zeehonden wel, maar dat heeft met de manier van doden te maken.
pi_60883727
Nee je hebt gelijk wbt die koeienhuid. Maar eigenlijk is elke draagbare dierenhuid waar je nog een dier in kan herkennen gewoon al heel lang een beetje fout.

Zegt zij die een schaap op de vloer heeft liggen. Maar die is nep.

En ik kan wel gaan zeggen dat ik ga proberen weinig te drinken dit weekend maar dat zou toch alleen maar leiden tot teleurstellingen.
pi_60883774
Zo ik sta weer in de verf
pi_60884221
Bweuh. Wokchinees van gister bezorgde me helse buikpijn

Net in de pub twee pints cider gedronken. Tamelijk slecht, temeer daar mijn absolute favorieten speelden als natte dweilen We gaan nu uit eten, teruglezen doe ik morgen wel!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:57:38 #250
331 Merel
Be here now.
pi_60884286
M'n fiets is gejat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')