Hoe zielig ben je danquote:Ik wou nog even kwijt dan het allemaal ouwehoeren was, maar dat zou je wel begrepen hebben. Samen met mijn vriendin (nu vrouw) hadden we die berichtjes gestuurt, we hadden gewoon niks te doen. Dus hecht er maar niet te veel waarde aan. T ga je goed! Ciao
idd eerggg zielig.... wees blij dat het je ex isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whahaspreek net een vriend van mijn ex, beetje ook een vriend van mij geworden. En die wist nog niet eens dat mijn ex getrouwd is
![]()
Mijn ex moest me dat vorige week zonodig via hyves laten weten
Kreeg maandje terug ofzo ineens een berichtje van hem via hyves dat ie me miste, maar ik speelde daar een beetje ouwehoerend op in, Hij heeft net een kind for gods sake maar toen ik vroeg wrom die me ineens weer opzocht kreeg ik geen reactie.. Tot vorige week ofzo, kreeg ik ineens dit berichtje:
[..]
Hoe zielig ben je dan
Daar ben ik sowieso blij mee, ik moet er niet aan denken om op mijn 21e een kind te krijgen en dan op mijn 22e getrouwd te zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
idd eerggg zielig.... wees blij dat het je ex is
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:13 schreef Sugar het volgende:
He, bah, fietsen die gejat worden.Mijne een tijdje terug ook.
![]()
En Yashaaa, dat klinkt zéér ongeloofwaardig, dat berichtje van je ex.Mooi staaltje 'hoe lul ik me eruit'!
![]()
Wij aten vanavond dit:
[ afbeelding ]
En het was hartstikke lekker.
Waarschijnlijk wilde ie voordat ie ging trouwen toch nog ff de wateren testen, en heeft ie nu de kriebels dat het uitkomt!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso blij mee, ik moet er niet aan denken om op mijn 21e een kind te krijgen en dan op mijn 22e getrouwd te zijn
Saillant detail: Het was net twee weken uit toen hij met haar de koffer in dook, een maand later was ze zwanger
Shit inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde ie voordat ie ging trouwen toch nog ff de wateren testen, en heeft ie nu de kriebels dat het uitkomt!
Ik zou zijn berichtje even replyen met: Mooi! dan vind je het vast niet erg als ik even tegen je vrouw zeg wat ik van dat soort grapjes vindt..
Ik wil altijd boeken lezen, maar alle boeken in m'n kast heb ik uit en ik weet nooit wat voor nieuw boek ik moet kopen. Dan loop ik de boekhandel in en dan is er té veel keus en lijkt eigenlijk geen enkel boek me leuk. Nog tips?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef kwakveense het volgende:
helleu... net mn met knoflook gewokte garnaaltjes op. mjam. en verder niks te melden maar ik verveel me dood. misschien moet ik maar weer eens een boek gaan lezen ofzo...
hmmm ik vind het ook altijd heerlijk die wokrestaurants..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:07 schreef Chicolate het volgende:
*burp* wokrestaurant waar je zoveel kon eten als je wilde ... heeeel veel groente gewokt, maar ook lekker ijs. Dat laatste had wel wat minder gemogen. Maar hmmmm
.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm ik vind het ook altijd heerlijk die wokrestaurants..![]()
lekker zelf kiezen wat je precies eet
wij gaan morgen ook weer uit eten, met mijn ouders.wel zin in, vast gezellig. Zijn gaan ook dinsdag op vakantie, dus wel leuk.
En kip. Voor de rest precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik neem vaak vis en groente danen vooral geen bami of rijst ofzo... alleen groente en vis...(en een sausje)
Er bestaan ook schoenen met een puntneus die je voeten niet met 2 maten verlengt hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar puntschoenen kunnen toch ook alleen als de vrouwe kleine voeten heeft of er een enorme hak onder zit zodat het optisch wat minder lijkt? Ik heb iig nog nooit het gevoel gehad in puntschoenen (of allstars) dat mijn voeten er niet uitzagen als kano's. Vandaag weer naar de stad trouwens, kijken of ze ook voor me willen bestellen als ik zelf een model en maat opgeef (schoenen gevonden in mn maat, alleen online en ze verschepen niet naar Nederland).
En PF, ik heb nog geen PM hoor. Ik zou bijna aanbieden een foto van mr Chicolate te sturen
.
Ik heb bij de Bijenkorf prachtige laarzen gezien van Unisa; ze kosten alleen wel 200 euro. Ik ben nog in dubio of ik ze koop of nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:29 schreef SHE het volgende:
Mooie laars, maar een hak moet bij mij min. 8 cm zijn anders vind ik het vervelend lopen![]()
Ik moet ook nog op zoek naar bruine laarzen; hakken zijn weer allemaal zo laag dus echt soepel verloopt de zoektocht niet.
Is er eigenlijk nog iets van uitverkoop van bh's bij de bijenkorf op dit moment? Moet nodig hebben, en kan vanaf september eindelijk gratis reizenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb bij de Bijenkorf prachtige laarzen gezien van Unisa; ze kosten alleen wel 200 euro. Ik ben nog in dubio of ik ze koop of niet
Wel wat, geloof ik. Maar ik koop daar eigenlijk nooit bh's.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog iets van uitverkoop van bh's bij de bijenkorf op dit moment? Moet nodig hebben, en kan vanaf september eindelijk gratis reizen.
@schoenen: ik vergat te vermelden dat ik absoluut niet op hakken kan lopen, word een soort struikelige mislukking. En mn voeten zijn al zo groot, alles wat ruimte bij mn tenen heeft maakt ze alleen maar langer. En helaas, met afvallen ga je geen schoenmaat kleiner
.
Maar ze hadden er toch Freya enzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel wat, geloof ik. Maar ik koop daar eigenlijk nooit bh's.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:19 schreef Merel het volgende:
Gut je gaat eens googelen en je komt meteen allerlei enge namen tegen voor die gekke voetdingenIk heb nog ergens een verwijziging liggen voor de podoloog maar daar durf ik niet heen want dan mag ik vast geen hakken meer aan...
Ja, eigenlijk wel. Ik kom elke dag op ongeveer 1100-1200 kcal en eet geen aardappels of pasta. Wel rijst dus, zoals gisteren. Maar dan laat ik de kroepoek en satésaus weer bijna helemaal links liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:32 schreef Tinkepink het volgende:
Dat eten van jou zag er erg lekker uit Sugar! En eet je overdag nu alleen all-bran of heb je een andere oplossing gevonden?
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch? En altijd een paar platte schoentjes in haar handtas stoppen om de lange afstanden mee te kunnen overbruggenquote:
Whoehoe!quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
69,7 !! JIPPIE HALLELUJA.
Oh, die rozequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er bestaan ook schoenen met een puntneus die je voeten niet met 2 maten verlengt hoor
Ik draag zelf ook alleen maar puntschoenen: ik heb kleine, fijne ranke voetjes en ronde neuzen maken ze plomp.
Ik draag dit soort schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze maken mijn voeten niet plomp:
[ afbeelding ]
Good for you!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:13 schreef Sowflow het volgende:
Groetjes,
van een ex-jojo'er, die sinds ze stress uit haar leven heeft beperkt, niet meer jojoot en minder weegt dan ooit.
Laat de KH's staan en je komt terug op pak'm beet: 68,3!quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga deze week even het vet eten en veel drank dieet uittesten
Ik begin op 70,2 laat het jullie volgende week wel weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |