abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60884289
Whaha spreek net een vriend van mijn ex, beetje ook een vriend van mij geworden. En die wist nog niet eens dat mijn ex getrouwd is

Mijn ex moest me dat vorige week zonodig via hyves laten weten
Kreeg maandje terug ofzo ineens een berichtje van hem via hyves dat ie me miste, maar ik speelde daar een beetje ouwehoerend op in, Hij heeft net een kind for gods sake maar toen ik vroeg wrom die me ineens weer opzocht kreeg ik geen reactie.. Tot vorige week ofzo, kreeg ik ineens dit berichtje:
quote:
Ik wou nog even kwijt dan het allemaal ouwehoeren was, maar dat zou je wel begrepen hebben. Samen met mijn vriendin (nu vrouw) hadden we die berichtjes gestuurt, we hadden gewoon niks te doen. Dus hecht er maar niet te veel waarde aan. T ga je goed! Ciao
Hoe zielig ben je dan
pi_60884300
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:57 schreef Merel het volgende:
M'n fiets is gejat
Godver
pi_60884436
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whaha spreek net een vriend van mijn ex, beetje ook een vriend van mij geworden. En die wist nog niet eens dat mijn ex getrouwd is

Mijn ex moest me dat vorige week zonodig via hyves laten weten
Kreeg maandje terug ofzo ineens een berichtje van hem via hyves dat ie me miste, maar ik speelde daar een beetje ouwehoerend op in, Hij heeft net een kind for gods sake maar toen ik vroeg wrom die me ineens weer opzocht kreeg ik geen reactie.. Tot vorige week ofzo, kreeg ik ineens dit berichtje:
[..]

Hoe zielig ben je dan
idd eerggg zielig.... wees blij dat het je ex is
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:13:20 #254
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60884629
He, bah, fietsen die gejat worden. Mijne een tijdje terug ook.

En Yashaaa, dat klinkt zéér ongeloofwaardig, dat berichtje van je ex. Mooi staaltje 'hoe lul ik me eruit'!

Wij aten vanavond dit:

En het was hartstikke lekker.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60884710
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

idd eerggg zielig.... wees blij dat het je ex is
Daar ben ik sowieso blij mee, ik moet er niet aan denken om op mijn 21e een kind te krijgen en dan op mijn 22e getrouwd te zijn

Saillant detail: Het was net twee weken uit toen hij met haar de koffer in dook, een maand later was ze zwanger
pi_60884728
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:13 schreef Sugar het volgende:
He, bah, fietsen die gejat worden. Mijne een tijdje terug ook.

En Yashaaa, dat klinkt zéér ongeloofwaardig, dat berichtje van je ex. Mooi staaltje 'hoe lul ik me eruit'!

Wij aten vanavond dit:
[ afbeelding ]
En het was hartstikke lekker.
Ziet er lekker uit

En ik heb er ook echt hartelijk om kunnen lachen

Sowieso alst waar is kan ik wel iets beters verzinnen om samen te doen ipv je ex hyven
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:19:05 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60884747
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Daar ben ik sowieso blij mee, ik moet er niet aan denken om op mijn 21e een kind te krijgen en dan op mijn 22e getrouwd te zijn

Saillant detail: Het was net twee weken uit toen hij met haar de koffer in dook, een maand later was ze zwanger
Waarschijnlijk wilde ie voordat ie ging trouwen toch nog ff de wateren testen, en heeft ie nu de kriebels dat het uitkomt!

Ik zou zijn berichtje even replyen met: Mooi! dan vind je het vast niet erg als ik even tegen je vrouw zeg wat ik van dat soort grapjes vindt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60884784
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wilde ie voordat ie ging trouwen toch nog ff de wateren testen, en heeft ie nu de kriebels dat het uitkomt!

Ik zou zijn berichtje even replyen met: Mooi! dan vind je het vast niet erg als ik even tegen je vrouw zeg wat ik van dat soort grapjes vindt..
Shit inderdaad maarja het berichtje is al van vorige week en toen heb ik al teruggestuurd van:

Gozer je geeft jezelf echt teveel eer..

En daarna kreeg ik allemaal geniale ingevingen
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:22:25 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60884804
helleu... net mn met knoflook gewokte garnaaltjes op. mjam. en verder niks te melden maar ik verveel me dood. misschien moet ik maar weer eens een boek gaan lezen ofzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:32:57 #260
331 Merel
Be here now.
pi_60885012
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef kwakveense het volgende:
helleu... net mn met knoflook gewokte garnaaltjes op. mjam. en verder niks te melden maar ik verveel me dood. misschien moet ik maar weer eens een boek gaan lezen ofzo...
Ik wil altijd boeken lezen, maar alle boeken in m'n kast heb ik uit en ik weet nooit wat voor nieuw boek ik moet kopen. Dan loop ik de boekhandel in en dan is er té veel keus en lijkt eigenlijk geen enkel boek me leuk. Nog tips?

Ik vond je jurkje trouwens leuk! Je zou nog een wit lintje om kunnen knopen om het accent op de hoge taille te leggen. Ik heb hier linten in allerlei kleuren liggen waarmee ik altijd m'n jurkjes opleuk

Vanmiddag trouwens in de EDC-winkel (die we blijkbaar in Delft hebben, wist ik niet!) een jurkje gekocht. Uitverkoopje, vijftien euro! Wel maat L, maar anders pasten de boobies er niet in

[edit]
Deze is het! In de webwinkel nog ¤ 35, winkel was dus goedkoper..

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60885936
Leuk jurkje!

Ik ga even chillen onder de zonnebank en daarna ff lekker douchen
pi_60886438
nice dress merel

ik heb last van vakantiekriebels... dinsdag eindelijk weg.. maar kan al bijna niet meer wachten.. heb dr zoveeeeel zin in ineens.. lekker warm (of heet ) en gewoon ff een weekje lekker relaxen en wat oude cultuur opsnuiven in side ...
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:52:35 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60886608
leuk jurkje merel! lint had ik ook aan gedacht ja, ga maar eens langs de forniturenzaak hier in Leiden binnenkort, kost toch geen rochel...

boeken, tsja, ik koop vanalles en lees vervolgens niks omdat ik na mn werk geen zin meer heb in letters :S ik wil nog beginnen in "the historian" van elizabeth kastova...en ben nog bezig in "possession" van a.s. byatt
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:52:53 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60886616
Waar ga je heen?
pi_60886847
@vivi: neem aan dat je het tegen mij had?

wij gaan naar Side (Turkije) Turkse Riviera. naar een 5sterren-hotel.. dus gaan echt ff genieten
heb dr echt onwijs veel zin in nu ...
dinsdag vliegen vanaf eelde. (lekker makkelijk), helaas wel een tussenlanding op de heenweg op rotterdam ..
pi_60886889
*burp* wokrestaurant waar je zoveel kon eten als je wilde ... heeeel veel groente gewokt, maar ook lekker ijs. Dat laatste had wel wat minder gemogen . Maar hmmmm .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60886991
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:07 schreef Chicolate het volgende:
*burp* wokrestaurant waar je zoveel kon eten als je wilde ... heeeel veel groente gewokt, maar ook lekker ijs. Dat laatste had wel wat minder gemogen . Maar hmmmm .
hmmm ik vind het ook altijd heerlijk die wokrestaurants..
lekker zelf kiezen wat je precies eet

wij gaan morgen ook weer uit eten, met mijn ouders. wel zin in, vast gezellig. Zijn gaan ook dinsdag op vakantie, dus wel leuk.
pi_60887071
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hmmm ik vind het ook altijd heerlijk die wokrestaurants..
lekker zelf kiezen wat je precies eet

wij gaan morgen ook weer uit eten, met mijn ouders. wel zin in, vast gezellig. Zijn gaan ook dinsdag op vakantie, dus wel leuk.
Ik ook . En je ziet echt 2 soorten mensen: groentemensen en vleesmensen. Ik ben een groentemens, mn broertje vlees, dus dat komt mooi uit . Kan allebei helemaal genieten.

Ik wil ook op vakantie . Nog anderhalve week, dan mag ik ook naar buitenland, alleen weet ik niet hoe warm het daar is .
pi_60887320
ik neem vaak vis en groente dan en vooral geen bami of rijst ofzo... alleen groente en vis...(en een sausje)
pi_60887399
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik neem vaak vis en groente dan en vooral geen bami of rijst ofzo... alleen groente en vis...(en een sausje)
En kip. Voor de rest precies hetzelfde . Van rijst enzo ga je veel te vol zitten, en die groentes (lotuswortel, peultjes, waterkastanje etc) zijn veel te lekker om weinig van te kunnen eten .
pi_60887860
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar puntschoenen kunnen toch ook alleen als de vrouwe kleine voeten heeft of er een enorme hak onder zit zodat het optisch wat minder lijkt? Ik heb iig nog nooit het gevoel gehad in puntschoenen (of allstars) dat mijn voeten er niet uitzagen als kano's. Vandaag weer naar de stad trouwens, kijken of ze ook voor me willen bestellen als ik zelf een model en maat opgeef (schoenen gevonden in mn maat, alleen online en ze verschepen niet naar Nederland).

En PF, ik heb nog geen PM hoor . Ik zou bijna aanbieden een foto van mr Chicolate te sturen .
Er bestaan ook schoenen met een puntneus die je voeten niet met 2 maten verlengt hoor

Ik draag zelf ook alleen maar puntschoenen: ik heb kleine, fijne ranke voetjes en ronde neuzen maken ze plomp.

Ik draag dit soort schoenen:

En ze maken mijn voeten niet plomp:

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60887931
Toch maar ff meegegeten met de restjes van gisteren, maar alleen met de dingen die niet al te erg waren: gevulde peppersweets, gedroogde tomaat met geitenkaas, kipsnacks en garnalenloempia's. Nu zit ik aan de wodka met Cream Soda en die laatste is wel superslecht. Maar vanaf morgen ben ik weer helemaal strikt.
pi_60887977
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:29 schreef SHE het volgende:
Mooie laars, maar een hak moet bij mij min. 8 cm zijn anders vind ik het vervelend lopen
Ik moet ook nog op zoek naar bruine laarzen; hakken zijn weer allemaal zo laag dus echt soepel verloopt de zoektocht niet.
Ik heb bij de Bijenkorf prachtige laarzen gezien van Unisa; ze kosten alleen wel 200 euro. Ik ben nog in dubio of ik ze koop of niet
pi_60888003
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb bij de Bijenkorf prachtige laarzen gezien van Unisa; ze kosten alleen wel 200 euro. Ik ben nog in dubio of ik ze koop of niet
Is er eigenlijk nog iets van uitverkoop van bh's bij de bijenkorf op dit moment? Moet nodig hebben, en kan vanaf september eindelijk gratis reizen .

@schoenen: ik vergat te vermelden dat ik absoluut niet op hakken kan lopen, word een soort struikelige mislukking. En mn voeten zijn al zo groot, alles wat ruimte bij mn tenen heeft maakt ze alleen maar langer . En helaas, met afvallen ga je geen schoenmaat kleiner .
pi_60888026
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Is er eigenlijk nog iets van uitverkoop van bh's bij de bijenkorf op dit moment? Moet nodig hebben, en kan vanaf september eindelijk gratis reizen .

@schoenen: ik vergat te vermelden dat ik absoluut niet op hakken kan lopen, word een soort struikelige mislukking. En mn voeten zijn al zo groot, alles wat ruimte bij mn tenen heeft maakt ze alleen maar langer . En helaas, met afvallen ga je geen schoenmaat kleiner .
Wel wat, geloof ik. Maar ik koop daar eigenlijk nooit bh's.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:19:23 #276
331 Merel
Be here now.
pi_60888234
Ik zou best wel m'n voeten willen aanpakken met plastische chirurgie Tweede teen een stukkie afhaken en vervolgens al m'n tenen rechtzetten zodat die knobbel aan de binnenkant van de voet niet zo uitsteekt (altijd blaren daar!) en dan vet in de voetzool inspuiten ofzo zodat ik uuuuuren op hakken kan lopen zonder dat de bal van m'n voet zo pijn gaat doen

Gut je gaat eens googelen en je komt meteen allerlei enge namen tegen voor die gekke voetdingen Ik heb nog ergens een verwijziging liggen voor de podoloog maar daar durf ik niet heen want dan mag ik vast geen hakken meer aan...

[ Bericht 23% gewijzigd door Merel op 16-08-2008 22:32:17 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60889127
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wel wat, geloof ik. Maar ik koop daar eigenlijk nooit bh's.
Maar ze hadden er toch Freya enzo? Of haal ik weer alles door elkaar.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:15:29 #278
331 Merel
Be here now.
pi_60889311
Bijenkorf heeft soms wel Freya ja. Maar als je pas over twee weken erheen gaat denk ik dat de uitverkoop al afgelopen is eigenlijk, de meeste winkels zijn nu met de laatste afprijsronde bezig.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:32:20 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60889648
De planning voor vanavond: gepofte aardappel met taziki eten, thee drinken, spelletje doen en vroeg naar bed.
De realiteit: te veel chinees eten met onverwachte gasten, te veel jägermeister drinken en te veel nootjes eten. Burp. Ik ben 'm maar naar bed gesmeerd voor ik werkelijk te veel drink en morgen een dikke kater heb.
Mooi jurkje trouwens Merel! En balen van je fiets. Dat eten van jou zag er erg lekker uit Sugar! En eet je overdag nu alleen all-bran of heb je een andere oplossing gevonden?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60890650
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:19 schreef Merel het volgende:
Gut je gaat eens googelen en je komt meteen allerlei enge namen tegen voor die gekke voetdingen Ik heb nog ergens een verwijziging liggen voor de podoloog maar daar durf ik niet heen want dan mag ik vast geen hakken meer aan...
Ontkenningsfase FTW.
  zondag 17 augustus 2008 @ 07:57:08 #281
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60894023
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:32 schreef Tinkepink het volgende:
Dat eten van jou zag er erg lekker uit Sugar! En eet je overdag nu alleen all-bran of heb je een andere oplossing gevonden?
Ja, eigenlijk wel. Ik kom elke dag op ongeveer 1100-1200 kcal en eet geen aardappels of pasta. Wel rijst dus, zoals gisteren. Maar dan laat ik de kroepoek en satésaus weer bijna helemaal links liggen.
Ik hoop dat het zoden aan de dijk zet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60894102
69,7 !! JIPPIE HALLELUJA.
  zondag 17 augustus 2008 @ 08:29:49 #283
331 Merel
Be here now.
pi_60894120
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:23 schreef Isegrim het volgende:

Ontkenningsfase FTW.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch? En altijd een paar platte schoentjes in haar handtas stoppen om de lange afstanden mee te kunnen overbruggen

Goeiemorgen trouwens! Ik zit m'n boodschappenlijstje voor de rest van de week te maken, en ik loop ertegenaan dat ik nooit weet wat ik moet doen voor de lunch. Heb wat oude topics door zitten spitten op zoek naar daglijstjes, maar heb nog steeds niet echt goede ideeën. Ik hou niet zo van brood, dus ik lunch al eeuwen met cracottes + beleg. Maar die dingen vullen natuurlijk helemaal niet, dus dan eet ik alleen maar extra veel. Ben de cracottes sowieso wel zat. Maar ik weet niet wat ik anders moet eten! Ik lunch altijd op m'n werk, dus het moet ook een beetje makkelijk mee te nemen zijn (en van die leuke bento's zij me toch echt te veel moeite ). Alleen de lunch op vrijdag is geen probleem, dat is standaard een broodje van de Subway
  zondag 17 augustus 2008 @ 08:30:19 #284
331 Merel
Be here now.
pi_60894121
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 08:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Whoehoe!

Ik wil ook onder de 70
pi_60894141
Lunch...

yoghurt, fruit, poffertjes/pannekoeken, salade, vis, muesli, ontbijtkoek,..euh....
pi_60894242
Nog meer lunch ...

Smoothie, beschuitjes, wasa original crisp crackers, de rijst van SHE ...

Goeiemorgen. Ik zou echt eens moeten opruimen, er is geen leeg plekje meer in mn kamer en nu is het moment gekomen dat ik dingen kwijt ga raken of kapot ga trappen. Maar moet nog zoveel andere dingen .

@KP: Yeah
pi_60894309
Vandaag op vakantie

En mijn laptop is gerepareerd! Gratis, omdat het blijkbaar nog onder de garantie viel
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:34:05 #288
331 Merel
Be here now.
pi_60894451
Fijne vakantie Ewelina!
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:39:42 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60894543
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Er bestaan ook schoenen met een puntneus die je voeten niet met 2 maten verlengt hoor

Ik draag zelf ook alleen maar puntschoenen: ik heb kleine, fijne ranke voetjes en ronde neuzen maken ze plomp.

Ik draag dit soort schoenen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ze maken mijn voeten niet plomp:

[ afbeelding ]
Oh, die roze (volgens mij had ik al eens gevraagd waar je die had gekocht destijds ).

Ik houd niet van ronde neuzen...behalve bij ballerina's of uiteraard Red Wings.

Vind het zo plomp .
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:41:47 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60894568
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 08:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Houd jij es op!!!!
pi_60894787
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 09:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Houd jij es op!!!!
pi_60894917
Nou, nou, ik ben weer in het land der levenden hoor! Had gisteren toch een serieuze kater! Ben nog 3x teruggegaan naar bed en 's avonds taalde ik niet naar een wodkaatje. Wel hebben we Thais eten besteld. Hebben jullie dat ook, dat jullie dan altijd zin hebben in spicy eten? Het was eigenlijk heel gezond eten: veel groenten weinig vet. Behalve dan dat ik ook starters had besteld en die kwamen stuk voor stuk uit de frituurpan. (garnalen in filodeeg, groentepakketjes in deeg, weet-ik-veel ook in deeg).

Vivi, gefeli met je award!! En KP:
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:09:19 #293
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60894932
Feli pannekoek!
Prrrrr
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:10:14 #294
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60894949
. KP .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:13:01 #295
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60894984
Allereerst: mijn complimenten voor jullie resultaten! Goed hoor!

Misschien ten overvloede, maar ik zou toch iets willen zeggen over diëten enzo:

Diëten op zich zijn oke, maar zoals jullie weten zijn crashdiëten funest voor je metabolisme.
Voor een keertje kan wel, maar wees echt voorzichtig met van dieet naar dieet te hoppen. Het kan averechts werken. En pas het vooral aan je eigen persoontje. Houd je van friet, blijf het eten, maar niet elke dag en compenseer het met je eten van die dag. Dan houd je het ook langer vol. Gelukkig lees ik ook dat sommigen van jullie dat doen.

Ik ben vooral een voorstander van een eetpatroon dat je levenslang zou kunnen volhouden. Gezondheid voorop, en afvallen is dan een bijkomstigheid.
Let op dat stress, te weinig slapen, opkroppen van emoties enz. enz. ook tot verzwaring kan leiden!
Dus een dieet alleen...werkt niet voor degenen die door andere factoren gaan eten.

En ik las het dieet van SHE, hoewel het op zich prima uitziet, geeft ze ook aan: amandelen eten tot je er genoeg van hebt...oei oei...Dit is dus niet voor iedereen weggelegd! En hoewel noten natuurlijke ("goede")vetten bevat, kun je ze zeker niet onbeperkt eten. Ze zijn immers hoogcalorisch. Sommige mensen kunnen zelfs beter geen noten eten, omdat deze niet goed worden opgenomen door het lichaam.

Er zijn ook eenvoudige trucjes die ondersteunend kunnen zijn, bijv. voeding die je lichaam activeert.
Niet dat je er kilo's door verliest, (anders eten, bewegen en geestelijke/ emotionele in balans zijn, zijn de kernsleutels), maar van gember, groene thee, appelazijn+water enz. voor het eten, gekruid eten, is een goede voorbereiding voor het eten dat erna binnenkomt. En je krijgt er een mooi huid van!

Karl Lagerfeld die een crashdieet volgt van alleen gemberwater, mmm... is nauwelijks vol te houden zonder flauw te vallen.

Okee, beste mensen, veel sterkte, lekker en gezond door het leven!

Groetjes,
van een ex-jojo'er, die sinds ze stress uit haar leven heeft beperkt, niet meer jojoot en minder weegt dan ooit.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:14:57 #296
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60895020
En Soflow, wat voor dieet verkoop jij? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60895166
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:13 schreef Sowflow het volgende:
Groetjes,
van een ex-jojo'er, die sinds ze stress uit haar leven heeft beperkt, niet meer jojoot en minder weegt dan ooit.
Good for you!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60895173
altijd leuk die mensen die binnen komen walsen en 'even' vertellen hoe het moet
Ja doei.
pi_60895211
Ik ga deze week even het vet eten en veel drank dieet uittesten

Ik begin op 70,2 laat het jullie volgende week wel weten
pi_60895269
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga deze week even het vet eten en veel drank dieet uittesten

Ik begin op 70,2 laat het jullie volgende week wel weten
Laat de KH's staan en je komt terug op pak'm beet: 68,3!

Wat ga je doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')