abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:19:23 #276
331 Merel
Be here now.
pi_60888234
Ik zou best wel m'n voeten willen aanpakken met plastische chirurgie Tweede teen een stukkie afhaken en vervolgens al m'n tenen rechtzetten zodat die knobbel aan de binnenkant van de voet niet zo uitsteekt (altijd blaren daar!) en dan vet in de voetzool inspuiten ofzo zodat ik uuuuuren op hakken kan lopen zonder dat de bal van m'n voet zo pijn gaat doen

Gut je gaat eens googelen en je komt meteen allerlei enge namen tegen voor die gekke voetdingen Ik heb nog ergens een verwijziging liggen voor de podoloog maar daar durf ik niet heen want dan mag ik vast geen hakken meer aan...

[ Bericht 23% gewijzigd door Merel op 16-08-2008 22:32:17 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60889127
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wel wat, geloof ik. Maar ik koop daar eigenlijk nooit bh's.
Maar ze hadden er toch Freya enzo? Of haal ik weer alles door elkaar.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:15:29 #278
331 Merel
Be here now.
pi_60889311
Bijenkorf heeft soms wel Freya ja. Maar als je pas over twee weken erheen gaat denk ik dat de uitverkoop al afgelopen is eigenlijk, de meeste winkels zijn nu met de laatste afprijsronde bezig.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:32:20 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60889648
De planning voor vanavond: gepofte aardappel met taziki eten, thee drinken, spelletje doen en vroeg naar bed.
De realiteit: te veel chinees eten met onverwachte gasten, te veel jägermeister drinken en te veel nootjes eten. Burp. Ik ben 'm maar naar bed gesmeerd voor ik werkelijk te veel drink en morgen een dikke kater heb.
Mooi jurkje trouwens Merel! En balen van je fiets. Dat eten van jou zag er erg lekker uit Sugar! En eet je overdag nu alleen all-bran of heb je een andere oplossing gevonden?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60890650
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:19 schreef Merel het volgende:
Gut je gaat eens googelen en je komt meteen allerlei enge namen tegen voor die gekke voetdingen Ik heb nog ergens een verwijziging liggen voor de podoloog maar daar durf ik niet heen want dan mag ik vast geen hakken meer aan...
Ontkenningsfase FTW.
  zondag 17 augustus 2008 @ 07:57:08 #281
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60894023
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:32 schreef Tinkepink het volgende:
Dat eten van jou zag er erg lekker uit Sugar! En eet je overdag nu alleen all-bran of heb je een andere oplossing gevonden?
Ja, eigenlijk wel. Ik kom elke dag op ongeveer 1100-1200 kcal en eet geen aardappels of pasta. Wel rijst dus, zoals gisteren. Maar dan laat ik de kroepoek en satésaus weer bijna helemaal links liggen.
Ik hoop dat het zoden aan de dijk zet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60894102
69,7 !! JIPPIE HALLELUJA.
  zondag 17 augustus 2008 @ 08:29:49 #283
331 Merel
Be here now.
pi_60894120
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:23 schreef Isegrim het volgende:

Ontkenningsfase FTW.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch? En altijd een paar platte schoentjes in haar handtas stoppen om de lange afstanden mee te kunnen overbruggen

Goeiemorgen trouwens! Ik zit m'n boodschappenlijstje voor de rest van de week te maken, en ik loop ertegenaan dat ik nooit weet wat ik moet doen voor de lunch. Heb wat oude topics door zitten spitten op zoek naar daglijstjes, maar heb nog steeds niet echt goede ideeën. Ik hou niet zo van brood, dus ik lunch al eeuwen met cracottes + beleg. Maar die dingen vullen natuurlijk helemaal niet, dus dan eet ik alleen maar extra veel. Ben de cracottes sowieso wel zat. Maar ik weet niet wat ik anders moet eten! Ik lunch altijd op m'n werk, dus het moet ook een beetje makkelijk mee te nemen zijn (en van die leuke bento's zij me toch echt te veel moeite ). Alleen de lunch op vrijdag is geen probleem, dat is standaard een broodje van de Subway
  zondag 17 augustus 2008 @ 08:30:19 #284
331 Merel
Be here now.
pi_60894121
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 08:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Whoehoe!

Ik wil ook onder de 70
pi_60894141
Lunch...

yoghurt, fruit, poffertjes/pannekoeken, salade, vis, muesli, ontbijtkoek,..euh....
pi_60894242
Nog meer lunch ...

Smoothie, beschuitjes, wasa original crisp crackers, de rijst van SHE ...

Goeiemorgen. Ik zou echt eens moeten opruimen, er is geen leeg plekje meer in mn kamer en nu is het moment gekomen dat ik dingen kwijt ga raken of kapot ga trappen. Maar moet nog zoveel andere dingen .

@KP: Yeah
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60894309
Vandaag op vakantie

En mijn laptop is gerepareerd! Gratis, omdat het blijkbaar nog onder de garantie viel
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:34:05 #288
331 Merel
Be here now.
pi_60894451
Fijne vakantie Ewelina!
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:39:42 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60894543
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Er bestaan ook schoenen met een puntneus die je voeten niet met 2 maten verlengt hoor

Ik draag zelf ook alleen maar puntschoenen: ik heb kleine, fijne ranke voetjes en ronde neuzen maken ze plomp.

Ik draag dit soort schoenen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ze maken mijn voeten niet plomp:

[ afbeelding ]
Oh, die roze (volgens mij had ik al eens gevraagd waar je die had gekocht destijds ).

Ik houd niet van ronde neuzen...behalve bij ballerina's of uiteraard Red Wings.

Vind het zo plomp .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:41:47 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60894568
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 08:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Houd jij es op!!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60894787
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 09:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Houd jij es op!!!!
pi_60894917
Nou, nou, ik ben weer in het land der levenden hoor! Had gisteren toch een serieuze kater! Ben nog 3x teruggegaan naar bed en 's avonds taalde ik niet naar een wodkaatje. Wel hebben we Thais eten besteld. Hebben jullie dat ook, dat jullie dan altijd zin hebben in spicy eten? Het was eigenlijk heel gezond eten: veel groenten weinig vet. Behalve dan dat ik ook starters had besteld en die kwamen stuk voor stuk uit de frituurpan. (garnalen in filodeeg, groentepakketjes in deeg, weet-ik-veel ook in deeg).

Vivi, gefeli met je award!! En KP:
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:09:19 #293
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60894932
Feli pannekoek!
Prrrrr
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:10:14 #294
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60894949
. KP .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:13:01 #295
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60894984
Allereerst: mijn complimenten voor jullie resultaten! Goed hoor!

Misschien ten overvloede, maar ik zou toch iets willen zeggen over diëten enzo:

Diëten op zich zijn oke, maar zoals jullie weten zijn crashdiëten funest voor je metabolisme.
Voor een keertje kan wel, maar wees echt voorzichtig met van dieet naar dieet te hoppen. Het kan averechts werken. En pas het vooral aan je eigen persoontje. Houd je van friet, blijf het eten, maar niet elke dag en compenseer het met je eten van die dag. Dan houd je het ook langer vol. Gelukkig lees ik ook dat sommigen van jullie dat doen.

Ik ben vooral een voorstander van een eetpatroon dat je levenslang zou kunnen volhouden. Gezondheid voorop, en afvallen is dan een bijkomstigheid.
Let op dat stress, te weinig slapen, opkroppen van emoties enz. enz. ook tot verzwaring kan leiden!
Dus een dieet alleen...werkt niet voor degenen die door andere factoren gaan eten.

En ik las het dieet van SHE, hoewel het op zich prima uitziet, geeft ze ook aan: amandelen eten tot je er genoeg van hebt...oei oei...Dit is dus niet voor iedereen weggelegd! En hoewel noten natuurlijke ("goede")vetten bevat, kun je ze zeker niet onbeperkt eten. Ze zijn immers hoogcalorisch. Sommige mensen kunnen zelfs beter geen noten eten, omdat deze niet goed worden opgenomen door het lichaam.

Er zijn ook eenvoudige trucjes die ondersteunend kunnen zijn, bijv. voeding die je lichaam activeert.
Niet dat je er kilo's door verliest, (anders eten, bewegen en geestelijke/ emotionele in balans zijn, zijn de kernsleutels), maar van gember, groene thee, appelazijn+water enz. voor het eten, gekruid eten, is een goede voorbereiding voor het eten dat erna binnenkomt. En je krijgt er een mooi huid van!

Karl Lagerfeld die een crashdieet volgt van alleen gemberwater, mmm... is nauwelijks vol te houden zonder flauw te vallen.

Okee, beste mensen, veel sterkte, lekker en gezond door het leven!

Groetjes,
van een ex-jojo'er, die sinds ze stress uit haar leven heeft beperkt, niet meer jojoot en minder weegt dan ooit.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:14:57 #296
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60895020
En Soflow, wat voor dieet verkoop jij? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60895166
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:13 schreef Sowflow het volgende:
Groetjes,
van een ex-jojo'er, die sinds ze stress uit haar leven heeft beperkt, niet meer jojoot en minder weegt dan ooit.
Good for you!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60895173
altijd leuk die mensen die binnen komen walsen en 'even' vertellen hoe het moet
Ja doei.
pi_60895211
Ik ga deze week even het vet eten en veel drank dieet uittesten

Ik begin op 70,2 laat het jullie volgende week wel weten
pi_60895269
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga deze week even het vet eten en veel drank dieet uittesten

Ik begin op 70,2 laat het jullie volgende week wel weten
Laat de KH's staan en je komt terug op pak'm beet: 68,3!

Wat ga je doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')