Ik loop ook achter geloof ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Heb ik wat gemist? Wie is Onur Torko?
Lol, heb je uberhaupt wel 1 topic geopend hier in KLB?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Ja dat heeft ze. zoek maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:10 schreef supertard het volgende:
[..]
Lol, heb je uberhaupt wel 1 topic geopend hier in KLB?
Baas fotosjops.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
WAT!?!? Is het een JONGEN!?!?!?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef B1nulnul het volgende:
Mooie jongen die onur
quote:amazinglove. amazinglove. is offline
Super ELLEgirl
Standaard
je kan ook te ver gaan
hoe zou jij je voele als jij er zo uitzag?
en mensen richten zo'n hyve op
sorry hoor maar dat kan écht niet
alsof hij niet doorheeft dat hij er zo uitziet
soms moet je je grenzen kennen
Okay dan, ik weet genoeg.quote:Onur_ je bent mooi je bent lief en je bent knap met deze boy kan je alles delen voorzichtig met hem XxX LEONIE
Omg zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
En die onurtorko heeft ook nog eens Hyves! Ik vond hem al zielig, maar nu hoeft hij mij niet eens aan te raken!
iemand anders heeft die aangemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
En die onurtorko heeft ook nog eens Hyves! Ik vond hem al zielig, maar nu hoeft hij mij niet eens aan te raken!
Eensch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
1x is leuk, maar een hele week gaat veels te ver en anti-onur hyves aanmaken waar ze hem belachelijk gaan maken gaat helemaal te ver
+1quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
1x is leuk, maar een hele week gaat veels te ver en anti-onur hyves aanmaken waar ze hem belachelijk gaan maken gaat helemaal te ver
Ja dat is het, en nu?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:34 schreef Fakkan het volgende:
Ik vraag mij af of dit niet gewoon een vorm van cyberbullying is. Die jonguh kan er ook niets aan doen.
Is die er dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
En Ellegirl, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef leonpwner1 het volgende:
Zeikwijven, gaat helemaal niet te verHij is en blijft kansloos, punt.
Check z'n superdudes maar voor het bewijs
Daarnaast zit ie toch niet op fok, dus hij heeft het toch amper door.
wat is een onur torko?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:03 schreef Amoebe_Boy het volgende:
Het begint me zo langzamerhand echt zwaar de keel uit te hangen dat randdebielen van de samenleving op Fok worden verheerlijkt. Neem nou zoeen Onur Torko, god hebbe zijn ziel, met al zijn eigenaardigheden. Laat die jongen toch gewoon, stel raddraaiers! Hij weet niet beter..
klacht: fokkers die onur torko verheerlijken
Nu jij nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef msnk het volgende:
TS kend zijn grammatica.
Bij het woord Hyves ging het al fout.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
Baas? Onur is niet eens afdelingsleider!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:42 schreef mooiboi89 het volgende:
Wanneer is Onur ontdekt?
Wat een baas is het toch.
hoewel die kerel echt wel 'n kansloos stoer profieltje heeft, ben ik het met je eens. Op de duur is het inderdaad niet leuk meer. Ik schaam me voor de schaamteloosheid van sommige medeFOK!kers !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
Er staan al meerdere links op zijn Superdudes geloof ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:25 schreef Fritztiaan het volgende:
Die neus blijf ik erg vermakelijk vinden. Ik weet niet zo goed waarmee ik het moet vergelijken. Het lijkt op een soort opgezwollen minibanaan
WIe mailed hem die topics even? Dan kan je lachen![]()
![]()
Hoezo medelijden? Hij is FOK! Held! Niemand krijgt zoveel aandacht als hij op dit moment.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Maar even serieus he (heb dit Onur Torko gebeuren niet zo gevolgd tijdens mijn vakantie): Dit is een caberetier net als Adje, toch ?!?
En zo niet: Dan vind ik dat zielig voor die jongen. Heb serieus medelijden met um
Ja op het belachelijke af ja. Die jongens is een mongooltje en dan wordt daar zo de draak mee gestoken ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is FOK! Held! Niemand krijgt zoveel aandacht als hij op dit moment.
En hij laat zijn gevoelige kant vaak zien.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja op het belachelijke af ja. Die jongens is een mongooltje en dan wordt daar zo de draak mee gestoken ?
Het is gewoon te lullig om zo lang door te gaan over zo iemand. Tuurlijk hij zet zichzelf op internet enzo en een geintje op internet is leuk maar dit gaat veel verder dan alleen maar een geintje. Hier kan je gewoon serieus iemand zijn leven mee verneuken als hij het ziet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij die je druk maakt om iemand die belachelijk word gemaakt?
[ afbeelding ]
Maar voor zover ik weet issie geen mongooltje...
Hij heeft zichzelf al belachelijk genoeg gemaakt met zijn teksten en plaatjes op zijn superdudes. Als je niet wil dat ze met je foto's lopen kloten, moet je gewoon geen foto's op internet zetten. Dat risico loop je dan eenmaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het is gewoon te lullig om zo lang door te gaan over zo iemand. Tuurlijk hij zet zichzelf op internet enzo en een geintje op internet is leuk maar dit gaat veel verder dan alleen maar een geintje. Hier kan je gewoon serieus iemand zijn leven mee verneuken als hij het ziet.
Blijf dan weg, aap.quote:
Alleen die bontkraag doet mij toch echt de das omquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga hem positief eren:
Ik vind dat hij een gaaf kapsel heeft
Ik was ook al met stomheid geslagen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef Mushi het volgende:
lol, fokkers die zich opeens druk maken of iets wel of niet kan?
ik geef mijn mening. hoe oud ben je, 14?quote:
12quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:13 schreef Homdeck het volgende:
ik geef mijn mening. hoe oud ben je, 14?
Hehe ik ga ff kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er staan al meerdere links op zijn Superdudes geloof ik.
Dat is wel erg triest inderdaad. Die gozer is gewoon gaaf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:30 schreef McFearless het volgende:
Hij vraagt er wel om natuurlijk, maar een anti Onur hyves aanmaken is behoorlijk triest.
quote:
Tja.. als je met een of ander handtasje en een strik bloem in je haar rondloop en je probeer je voor te doen als 'stoere' jongen dan kan je dat verwachten. Het bestaat niet anders dan dat hij een kutleven heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest inderdaad. Die gozer is gewoon gaaf.
Overigens, ik wil niet veel zeggen maar hij is in 2007 ook al in de zeik gezet op het Elle Forum. Dus hij zal wel wat gewend zijn.
Positief?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga hem positief eren:
Ik vind dat hij een gaaf kapsel heeft
Ik doe tegenwoordig aan Zen. En Yoga.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:46 schreef osmo het volgende:
[..]
Positief?
wie ben jij en wat heb je met de echte de_boswachter gedaan?
Inderdaad. Maikuuul werd ook constant voor gek gezet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef Mushi het volgende:
lol, fokkers die zich opeens druk maken of iets wel of niet kan?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat 'n lekkerlekkerlekkerlekkerlekkerding!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was sarcastisch natuurlijk!quote:
Typische player.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef B1nulnul het volgende:
Mooie jongen die onur
Zo persoonlijk iemand afzeiken met z'n allen (en ja, hij ziet er raar uit) op internetquote:
hyves:')!! Alsof ik dat uberhaupt wil hebben..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:44 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Zo persoonlijk iemand afzeiken met z'n allen (en ja, hij ziet er raar uit) op internetals jij lef hebt plaats je je hyves hier.
Ah, je bent zo'n smerige alto die zelf in het echte leven achter z'n rug om uitgelachen wordtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef Amoebe_Boy het volgende:
[..]
hyves:')!! Alsof ik dat uberhaupt wil hebben..ongelofelijke debiel
chillah.bee is een "mattie" van onur torko ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:48 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ah, je bent zo'n smerige alto die zelf in het echte leven achter z'n rug om uitgelachen wordtEn nu voel je je een beetje stoer omdat je samen met je vriendjes op internet iemand uit kan lachen, how sad
\quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
chillah.bee is een "mattie" van onur torko ?
echt, stel je niet zo aan. mij zou het ook niet kunnen boeien als ze op deze manier grapjes over mij maakten, sterker nog... vroeger hadden we op het werk altijd een keer per maand dat we onze collega's in de zeik zette met photoshops, alleen moet je dan zelf niet miepen als je een keer doelwit word.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:48 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ah, je bent zo'n smerige alto die zelf in het echte leven achter z'n rug om uitgelachen wordtEn nu voel je je een beetje stoer omdat je samen met je vriendjes op internet iemand uit kan lachen, how sad
Nee, ik vind hem er ook als een zwakzinnige bijlopen. Maar daarom is het des te triester om die gast zo voor lul te zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
chillah.bee is een "mattie" van onur torko ?
man, in zijn neus knijpen ? ik zou die neus nog voor geen 100 euro willen aanraken,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:36 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
![]()
Heb zijn superdudes niet kunnen opsporen btw. Had ik maar zo een neus
Als ik zijn neus zo zie wil ik er echt inknijpen btw![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vuige moraalridder, chille bee jonk vuillak!
Dat is wat anders, dan gaan gelijkwaardige mensen elkaar voor lul zetten, en niet alle mensen 1 zwakker iemand.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
echt, stel je niet zo aan. mij zou het ook niet kunnen boeien als ze op deze manier grapjes over mij maakten, sterker nog... vroeger hadden we op het werk altijd een keer per maand dat we onze collega's in de zeik zette met photoshops, alleen moet je dan zelf niet miepen als je een keer doelwit word.
och, zover ik weet is hij geen geestelijk gehandicapte, en je vraagt er ook wel om als je bij je hobby's "vrouwen handelen" neerzet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem er ook als een zwakzinnige bijlopen. Maar daarom is het des te triester om die gast zo voor lul te zetten.
HEhe das een risico idd, maar het voelt volgens mij zo apart aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
man, in zijn neus knijpen ? ik zou die neus nog voor geen 100 euro willen aanraken,
je weet maar nooit wat er uitkomt
Dat jij hem nu ziet als een zwakker iemand vind ik veel storender eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:55 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Dat is wat anders, dan gaan gelijkwaardige mensen elkaar voor lul zetten, en niet alle mensen 1 zwakker iemand.
Ewa swa, hij klapt je iddeh met die neus. Boeng boeng beng, met zijn neus op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou het licht uit zijn ogen slaan.
Heerlijk dat eufemismequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij hem nu ziet als een zwakker iemand vind ik veel storender eigenlijk.Waaruit maak jij op dat hij zwakker is dan ons? Hij heeft gewoon een apart uiterlijk.
"Hobby's: meisjes verkopen"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij hem nu ziet als een zwakker iemand vind ik veel storender eigenlijk.Waaruit maak jij op dat hij zwakker is dan ons?
quote:
quote:Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien.
Dat is toch heel normaal in zijn cultuur.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt. Alsof hij niet doorheeft dat hij lelijk is. Kansloze fokpubers. Ga een gitaar kopen ofzo.
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt.
Die laatste fotosoep gaat imo wat te ver, kan die verwijderd worden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
I.p.v. een asieldonateur FOK! actie kunnen we beter geld inzamelen voor deze gast voor een facelift.
Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt. Alsof hij niet doorheeft dat hij lelijk is. Kansloze fokpubers. Ga een gitaar kopen ofzo.
Heb ik al.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen fotosoep. Dat is een echte fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Die laatste fotosoep gaat imo wat te ver, kan die verwijderd worden?
Wat hij zegt. En vergeet niet de bloem-in-haar-met-tasje-fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.
En Maikuuul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef afcajos het volgende:
Man man stelletje moraalridders hier. Kankerkachelkees of alberto, dat soort helden werden toch ook belachelijk gemaakt? Daar zag ik destijds ook niemand om whinen
Die gast is al eng genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef GuyFawkes het volgende:
Als je er geen grappen over kan maken wordt het iets engs. Willen we dat?
Je snapt het niet. Wij ridiculiseren Onur niet omdat husselt, maar omdat hij denkt een husselaar en vrouwenhandelaar te zijn terwijl hij een lelijke kop heeft. Het is de combinatie die je broek vol zeik doet lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Fakkan het volgende:
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.
Hij daagt dit toch echt zelf uit zegmaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan.
naja poep en plas humor misschienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:
Humor heeft altijd een slachtoffer. Bedenk maar eens een sketch of grap waarbij er niemand of iets slachtoffer is. Kan niet. Iedere grap heeft een object, dat kan Kees Kankerkachel zijn maar ook de belastingsdienst. Je kan nooit humor hebben die mensen volledig in hun waarde laat.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.
Alleen laat je deze jongen 100% niet in zijn waarde. Geen greintje respect is er voor hem. Een grap maken is leuk, maar hem doorvoeren tot in het extreme totdat er plaatjes verschijnen als ' If cancer had a face...' is zo onnodig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:
Humor heeft altijd een slachtoffer. Bedenk maar eens een sketch of grap waarbij er niemand of iets slachtoffer is. Kan niet. Iedere grap heeft een object, dat kan Kees Kankerkachel zijn maar ook de belastingsdienst. Je kan nooit humor hebben die mensen volledig in hun waarde laat.
Oh, de moraalpolitie is binnen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Alleen laat je deze jongen 100% niet in zijn waarde. Geen greintje respect is er voor hem. Een grap maken is leuk, maar hem doorvoeren tot in het extreme totdat er plaatjes verschijnen als ' If cancer had a face...' is zo onnodig.
Internethumor is keihard. Ik laat zelf liefst ook niets over van mensen. Hoe harder, hoe beter. Dit doe ik echter omdat er op internet nog afstand is. Op straat zou ik iemand nooit zo voor schut zetten. Internet geeft echter een bepaalde anonimiteit. Nu kunnen figuren als Onur daar niet mee omgaan (of ze hebben er lak aan), waardoor ze onderwerp worden van ridiculisering. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef Fakkan het volgende:
Alleen laat je deze jongen 100% niet in zijn waarde. Geen greintje respect is er voor hem. Een grap maken is leuk, maar hem doorvoeren tot in het extreme totdat er plaatjes verschijnen als ' If cancer had a face...' is zo onnodig.
Ik moest grinniken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ik zet irl mensen ook voor lul hoor. Met name op feestjes waar mensen komen die lullen over zaken waar ze geen verstand van hebben. Ook leuk is om het juist voor mensen op te nemen die voor lul gezet worden (al dan neit in een groep)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Internethumor is keihard. Ik laat zelf liefst ook niets over van mensen. Hoe harder, hoe beter. Dit doe ik echter omdat er op internet nog afstand is. Op straat zou ik iemand nooit zo voor schut zetten. Internet geeft echter een bepaalde anonimiteit. Nu kunnen figuren als Onur daar niet mee omgaan (of ze hebben er lak aan), waardoor ze onderwerp worden van ridiculisering. Eigen schuld.
Het is trouwens niet zozeer de persoon die we hier voor schut zetten. Het is de situaties waarin hij zichzelf begeeft. Zo gaat Onur met z'n vriend stoere gangsta foto's maken in het park. De humor is dan niet zozeer dat hij lelijk is, maar dat hij met z'n 'ongepaste' lelijkheid de gangster wil uithangen.
Stoer ventjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Internethumor is keihard. Ik laat zelf liefst ook niets over van mensen. Hoe harder, hoe beter. Dit doe ik echter omdat er op internet nog afstand is. Op straat zou ik iemand nooit zo voor schut zetten. Internet geeft echter een bepaalde anonimiteit. Nu kunnen figuren als Onur daar niet mee omgaan (of ze hebben er lak aan), waardoor ze onderwerp worden van ridiculisering. Eigen schuld.
Uhm zelfde kunnen mensen ook van jou zeggen. 'Als je er bij wilt lopen als een maffe vikking, vraag je er gewoon om dat mensen je uitlachen op straat of voor vleermuis uitschelden'. Dat zou je toch ook triest vinden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef McKillem het volgende:
Opzich hebben mensen natuurlijk een punt. Maar ik blijf er ook bij dat hij er ook gewoon om vraagt.
Als je met dat hoofd jezelf voordoet als dikke pimp/player/hussler/whatever, dan vraag je er gewoon om om op deze manier helemaal voor lul gezet te worden.
Hoe weet je dat zo goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef Chillah.Bee het volgende:
Stoer ventjeTypes als jij werden vroeger kapot gepest en doken al in elkaar als je een slaande beweging naar ze maakte voor de grap, maar nu hebben ze internet en hangen ze de flinke jongen uit. Op internet een grote bek, maar 'op straat zou ik het niet doen'
meer respect voor je als je het andersom zou doen.
Het is meer de combinatie van lelijke kop + denken dat je iedere vrouw kan husselen die het grappig maakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Uhm zelfde kunnen mensen ook van jou zeggen. 'Als je er bij wilt lopen als een maffe vikking, vraag je er gewoon om dat mensen je uitlachen op straat of voor vleermuis uitschelden'. Dat zou je toch ook triest vinden?
Als een gast er bij wil lopen als een stoere Viking terwijl de vetrollen onder zijn shirt vandaan komen, dan wordt daarom gelachen. Hij neemt namelijk een rol aan, en speelt die zo slecht dat het grappig is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Uhm zelfde kunnen mensen ook van jou zeggen. 'Als je er bij wilt lopen als een maffe vikking, vraag je er gewoon om dat mensen je uitlachen op straat of voor vleermuis uitschelden'. Dat zou je toch ook triest vinden?
tfoe ik neuk jullie familias auwequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Stel dat je die Onur Torko irl kende en hij je vertelde dat hij chickiez husselde en vrouwenhandelaar was. Hoeveel van jullie zouden de guts hebben om hem te zeggen dat hij kanker met een gezicht is? Precies, de meeste van jullie zijn gewoon internetheldjes die alleen met hun e-bollocks dit soort dingen durven.
Mijn reactie zou zijn:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Stel dat je die Onur Torko irl kende en hij je vertelde dat hij chickiez husselde en vrouwenhandelaar was. Hoeveel van jullie zouden de guts hebben om hem te zeggen dat hij kanker met een gezicht is? Precies, de meeste van jullie zijn gewoon internetheldjes die alleen met hun e-bollocks dit soort dingen durven.
Het gezicht van kanker is verzonnen door 1 user. Dit is dus een vraag die aan maar 1 user kan richten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Schelden is niet nodig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gezicht van kanker is verzonnen door 1 user. Dit is dus een vraag die aan maar 1 user kan richten.
Ik zou mijn lach niet kunnen inhouden iig. Of ik hem ga uitschelden is een tweede.
Omdat ik niet van mensen hou die op internet dingen roepen die ze in het echte leven nooit zouden durvenquote:
Ik denk dat die jongen daarmee nog iets van status probeert te krijgen bij z'n vrienden. Stel je voor dat ie zich 'normaal' kleedde en ging proberen om vriendelijk over te komen. Dan werd ie al helemaal kapot gepest. Lijkt me gewoon een wanhoopspoging van hem dit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is meer de combinatie van lelijke kop + denken dat je iedere vrouw kan husselen die het grappig maakt.
Nee, ik zou je niets naroepen of zeggen (alsof ik het recht heb om te bepalen hoe iemand zich moet kleden e.d.), tenzij je zomaar kritiek op mijn voorkomen had, dan kon je het dubbel zo hard terug verwachtenquote:Als je het de moeite waard vind om mij te ridiculiseren met mijn "vikingwezen" laat mij je dan vooral niet tegenhouden.![]()
Een beetje ambitie met je leven mag wel zegquote:Ik ben ook moeders mooiste niet, maar ach. Ik heb ook geen illusies over mijn plaats in de maatschappij.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Als een gast er bij wil lopen als een stoere Viking terwijl de vetrollen onder zijn shirt vandaan komen, dan wordt daarom gelachen. Hij neemt namelijk een rol aan, en speelt die zo slecht dat het grappig is.
En deze hype had niet bestaan als hij zichzelf niet zo'n quasi stoer imago probeert aan te meten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen daarmee nog iets van status probeert te krijgen bij z'n vrienden. Stel je voor dat ie zich 'normaal' kleedde en ging proberen om vriendelijk over te komen. Dan werd ie al helemaal kapot gepest. Lijkt me gewoon een wanhoopspoging van hem dit.
[..]
Dat lijkt me een vrij logische kwestie.quote:Nee, ik zou je niets naroepen of zeggen (alsof ik het recht heb om te bepalen hoe iemand zich moet kleden e.d.), tenzij je zomaar kritiek op mijn voorkomen had, dan kon je het dubbel zo hard terug verwachten
[..]
Een beetje ambitie is wat anders een volledige illusie over jezelf en je plaats op deze planeet.quote:Een beetje ambitie met je leven mag wel zeg
Geen hype, 'gewoon' de huidige jongerencultuur helaas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
En deze hype had niet bestaan als hij zichzelf niet zo'n quasi stoer imago probeert aan te meten.
Daaromquote:Dat lijkt me een vrij logische kwestie.
Ok dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je jouw plek in de maatschappij lager achte dan die van de meeste andere mensen.quote:Een beetje ambitie is wat anders een volledige illusie over jezelf en je plaats op deze planeet.
Denken dat je de pimp bent met een hoofd als een treinwrak heeft niets te maken met ambitie. Dat is gewoon een probleem met het perspectief op jezelf en de wereld.
Niet alles wat er duister uit ziet is emo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:17 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ok dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je jouw plek in de maatschappij lager achte dan die van de meeste andere mensen.
Ja dat dus, eens het is een vrij makkelijk voor lul te zetten personage, maar hij creeert zelf ook een monster door die onnozel simpele teksten op zijn SD en natuurlijk het vrouwtjes hosselen spreekt in zijn nadeel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wordt een beetje misselijk van al die superhelden en moraalridders in dit topic.
Die zijn allemaal verzuurd en lachen nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wordt een beetje misselijk van al die superhelden en moraalridders in dit topic.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dat dus, eens het is een vrij makkelijk voor lul te zetten personage, maar hij creeert zelf ook een monster door die onnozel simpele teksten op zijn SD en natuurlijk het vrouwtjes hosselen spreekt in zijn nadeel.
+2331 (tevens verkapte tvp)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Chillah, heb jij de breezer/hossel/player topics wel eens gelezen? Daar wordt ook iedereen voor schut gezet. Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet als een idioot op de foto of op internet gaan.
vind je het gekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:21 schreef Teunebeun het volgende:
Waar maak je je druk om ik word hier iedere dag gebasht. Weet je wat je bent een lutser![]()
![]()
![]()
Boeit mij wat iedereen heeft een mening. Boeiend ik hoef het natuurlijk niet als kwetsend op te vangen.quote:
hoe is het gevoel nog steeds maagd te zijn Teundekleun?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:21 schreef Teunebeun het volgende:
Waar maak je je druk om ik word hier iedere dag gebasht. Weet je wat je bent een lutser![]()
![]()
![]()
Ik ben nog steeds happy. Ik heb alles om mij heen wat ik wil hebben. Goede vriendschappen, spulletjes etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoe is het gevoel nog steeds maagd te zijn Teundekleun?
FOK!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
wtf had jij in gedachte toen je je registreerde
De bazen uit KLB natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:31 schreef Maandverband_tester het volgende:
Wie is er eigenlijk mee begonnen ?
Het grappige is dat er hier gedaan werd alsof Maikuuul een of andere rare alien was, terwijl hij toch meer op de gemiddelde jongere leek dan dat de gemiddelde persoon die hem hier belachelijk maakte dat doet. En hij heeft een mooie vriendin (als ik z'n FB etc. moet gelovenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben überhaupt gezegd dat ie kanker met een gezicht is? De rest maakt alleen maar photoshops en ja, als ik hem in het echt zou kennen zou ik dat ook doen, want zoals ik al eerder zei heb ik regelmatig photoshops gemaakt van vrienden, collega's etc.
[..]
![]()
Neem nou bijvoorbeeld Maikuuul? Vond hij het erg dat ie constant het middelpunt van bespotting was? Hij zit hier nog steeds op Fok dus zo erg vond ie het allemaal niet. Die jongen (Onur) zit misschien wel heel hard te lachen om al doe photoshops en heeft hij ook wel die humor waarbij het velen helaas ontbreekt hier.
Ja, lekker laf. Beter dan katten of een plaatje van een of andere mongool in je FB zetten.quote:En nogmaals, hij profileert zichzelf zo op het internet dat het uitnodigt om er grapjes om te maken. Wil je dat niet? Moet je niet aan openbare profielen beginnen en al helemaal niet van die bespottelijke foto's en teksten erop zetten.
En ik ben vooral ontzettend verbaasd dat er opeens zoveel van zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
De conclusie is dat photoshoppers nog nooit een vriendin hebben gehad?
We nemen het mee naar achter. Post in de tussentijd je tieten ofzo.quote:
Heb jij het wel meegemaakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:46 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Het grappige is dat er hier gedaan werd alsof Maikuuul een of andere rare alien was, terwijl hij toch meer op de gemiddelde jongere leek dan dat de gemiddelde persoon die hem hier belachelijk maakte dat doet. En hij heeft een mooie vriendin (als ik z'n FB etc. moet geloven) degenen die hem photoshopten hebben er waarschijnlijk nog nooit een gehad. Logisch dan dat die gast zich dood moest lachen om degenen die hem 'pesten'. Hij wist dat ie het in het echte leven wél voor elkaar had.
[..]
Ja, lekker laf. Beter dan katten of een plaatje van een of andere mongool in je FB zetten.
Wut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.
Alsof wij bang zijn om ons ware gezicht te tonen aan Onurquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.
Zijn van mij, kopen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom is OnurTurko en Onur_Turko al bezet op dit forum?
Is dat niet die kerel zelf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nee, dat degenen hier die die Maikuul het hardst bashten en de grootste bek over hem hadden, zelf geen meid kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
De conclusie is dat photoshoppers nog nooit een vriendin hebben gehad?
Weet je wat? Jij maakt lekker je gegevens kenbaar aan iedereen en dan doe ik dat niet ok?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waarom is het dan verstandig? Leg mij dat is uit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ehm jawel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, dat degenen hier die die Maikuul het hardst bashten en de grootste bek over hem hadden, zelf geen meid kunnen krijgen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, dat degenen hier die die Maikuul het hardst bashten en de grootste bek over hem hadden, zelf geen meid kunnen krijgen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet je wat? Jij maakt lekker je gegevens kenbaar aan iedereen en dan doe ik dat niet ok?
Weet je eigenlijk heb je wel gelijk. *Gaat nu z'n anonimiteit fase in...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm jawel?
Ik denk alleen dat bekenden van mij het minder op prijs zullen stellen als zij bij een flame richting mij betrokken zullen worden.
ja ik baas ik verkop chikkiezquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:19 schreef Nikmans het volgende:
Maikuuul is een baas, onur torko is ook een baas.
Als ik hem tegenkwam in Geleen zou ik een pilsje voor hem kopen.
Ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
In het echt vertelt hij dat niet*, dus irl zeiken we hem niet af. Online beweert hij dat wel, dus online zeiken we hem wel af. Hoe simpel wil je het hebben?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
OMFG alles zit onder nuquote:
Waarom doe jij dat dan ook niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Of die chickies mankeren wat aan de ogen, zoals die Rachella en nog een aantal hier: http://www.superdudes.nl/onur_torko/berichtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:35 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik
Maar ik ben dan ook een echte klootzak. Mijn internetgedrag weerspiegeld mijn houding irl.
Als zo een een misvormde alien gaat lopen beweren dat hij chickies played alsof het niks is, dan ga ik me toch hardop afvragen om wat voor "chickies" het gaat. Kan gewoon niet anders dan dat zij ook gehandicapped dan wel ernstig misvormd zijn.
Wereldpost Teunquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:21 schreef Teunebeun het volgende:
![]()
![]()
Nee hij is nog steeds bij zijn grootouders in;quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pwnd.
Zou Onur al up to date zijn met hij beroemd hij hier is?
Ik zou een pilsje in zijn nek smijten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:19 schreef Nikmans het volgende:
Maikuuul is een baas, onur torko is ook een baas.
Als ik hem tegenkwam in Geleen zou ik een pilsje voor hem kopen.
Hij heet Torko.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dank u wanneer begin je met bashen?
Whehequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:11 schreef BigKahuna het volgende:
BobbyB heeft deze prachtige creatie gemaakt, en ik vind dat hij gewoon in dit topic hoort:
[ afbeelding ]
ken jij hem ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee hij is nog steeds bij zijn grootouders in;
.......................*YoZGaT*
...................*YoZGaT*
................*YoZGaT*
.............*YoZGaT*
...........*YoZGaT*
.........*YoZGaT*..*YoZGaT*
........*YoZGaT.............*YoZGaT*
......*YoZGaT*.................*YoZGaT*
......*YoZGaT*..............*YoZGaT*
..........*YoZGaT.....*YoZGaT*
.................*YoZGaT*
.......................*YoZGaT*
...................*YoZGaT*
................*YoZGaT*
.............*YoZGaT*
...........*YoZGaT*
.........*YoZGaT*..*YoZGaT*
........*YoZGaT.............*YoZGaT*
......*YoZGaT*..............*YoZGaT*
..........*YoZGaT.....*YoZGaT*
.................*YoZGaT*
Yozgat dus. Wss is deze meme alweer voorbij tegen de tijd dat 'ie terug is!
Die had ik snel als kloon gemaakt alleen relmof had hem gelijk verwijderdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
hij is zeker de baas !!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Helaas niet! Is wel jammer want hij is toch echt de baas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja het zijn absoluut allemaal monsters.![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is ze 15.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoax, dit kan geen turkse zijn. Deze heeft namelijk twee wenkbrauwenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft anders wel zo'n typisch Turkse wollen truitje aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoax, dit kan geen turkse zijn. Deze heeft namelijk twee wenkbrauwen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
De tering bob. Check dat wijf die dat berichtje postte.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of die chickies mankeren wat aan de ogen, zoals die Rachella en nog een aantal hier: http://www.superdudes.nl/onur_torko/berichten
SEVEN DAYS!!!~!@!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:31 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
De tering bob. Check dat wijf die dat berichtje postte.
[ afbeelding ]
!!!!!
Als ik het goed heb is ze van 79 dus ze is geen 15.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze 15.
Want op hun 30ste zien die wijven er allemaal uit alsof ze 20 kinderen gebaard hebben.
De Turkse schoonheid Asli Tandogan . En ze is 29.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze 15.
Want op hun 30ste zien die wijven er allemaal uit alsof ze 20 kinderen gebaard hebben.
De Turkse schoonheid Asli Tandogan . En ze is 29.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
De Turkse schoonheid Asli Tandogan . En ze is 29.quote:
dammit, wilde net chips gaan eten, dat hoeft nu niet meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:31 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
De tering bob. Check dat wijf die dat berichtje postte.
[ afbeelding ]
!!!!!
& Pisnichtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:28 schreef pisnicht het volgende:
oh, dan meld ik me ook ff
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Daniane het volgende:
Hee hij heeft "meiden verkopen" van z'n profiel gehaald.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef TryX het volgende:
Dit topic begint meer & meer gevuld te worden met Internet Hero's & Moraalridders
ZOMG, hij heeft dit topic gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Daniane het volgende:
Inkoppertjes en fokkersquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef DomMAXx het volgende:
haha moet je ze 3 laatste berichten zien:
´jij hebt echt 1 grote neus´, ´jou neus lijkt op een gember whehe´, ´hey perenneus´
kinders...
Met immoreel in zijn ondertitelquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:53 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Godverdomme, hier kan ik echt boos van worden.
Vinden jullie dit normaal stelletje teringlijers?
Onur Torko is dus baas af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Daniane het volgende:
Dat is hier niet van belang. Ik vind namelijk ethiek zeer interessant.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Met immoreel in zijn ondertitel![]()
Fokking moraalridder
Ach, ik kan een keer lachen. En er is bij humor altijd wel iemand de lul.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:03 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Dat is hier niet van belang. Ik vind namelijk ethiek zeer interessant.
Ik vind het werkelijk walgelijk dat deze jongen, met voor -en achternaam, belachelijk wordt gemaakt. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet door wat voor nare consequenties een openbaar profiel kan hebben. Ik vind het absurd hoe mijn medemensen de integriteit van deze jongen met veel plezier volledig verkrachten, voor altijd (Google).![]()
Wat is dit nou voor kutgedrag?
Oh, dus jouw 10-minutenpleziertje is belangrijker dan zijn fucking integriteit? Vuile kuthond.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, ik kan een keer lachen. En er is bij humor altijd wel iemand de lul.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Oh, dus jouw 10-minutenpleziertje is belangrijker dan zijn fucking integriteit? Vuile kuthond.
Nee hoor. Ik klik een topic aan. Kan erom lachen, en heb er voor de rest niks mee te maken. Maak ik die fotoshops? Nee. Ik heb gewoon een verknipt gevoel voor humor en hier kan ik daarmee vooruit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Oh, dus jouw 10-minutenpleziertje is belangrijker dan zijn fucking integriteit? Vuile kuthond.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik klik een topic aan. Kan erom lachen, en heb er voor de rest niks mee te maken. Maak ik die fotoshops? Nee. Ik heb gewoon een verknipt gevoel voor humor en hier kan ik daarmee vooruit.
Gaat het verder, zeikwijf?
Goed argument! Sterk onderbouwd ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:17 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Goed, communiceren met onderontwikkelde primaten is zinloos.
Hij vind het vast geweldig dat hij Baas wordt genoemd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongen Onur vind sommige photoshops die gepost zijn keihard
Sommige iets minder maar de rest vind ie gewoon tof.
Niet zeiken over zijn integriteit, tering halve standpunten gezeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Nee, teringlijer, vroeger, lees: op de basisschool, was ik een sadistische pester.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zeikwijf is het zeker,
beetje elk lelijk kind op internet verdedigen, vroeger veel gepest zeker?
Btw. Diegene die het minst ontwikkeld is gaat het eerst schelden in een discussie. Ga daar maar eens over nadenken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:17 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Goed, communiceren met onderontwikkelde primaten is zinloos.
Doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed argument! Sterk onderbouwd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |