ja ik baas ik verkop chikkiezquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:19 schreef Nikmans het volgende:
Maikuuul is een baas, onur torko is ook een baas.
Als ik hem tegenkwam in Geleen zou ik een pilsje voor hem kopen.
Ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Stel dat je die Onur Torko irl kende en hij je vertelde dat hij chickiez husselde en vrouwenhandelaar was. Hoeveel van jullie zouden de guts hebben om hem te zeggen dat hij kanker met een gezicht is? Precies, de meeste van jullie zijn gewoon internetheldjes die alleen met hun e-bollocks dit soort dingen durven.
In het echt vertelt hij dat niet*, dus irl zeiken we hem niet af. Online beweert hij dat wel, dus online zeiken we hem wel af. Hoe simpel wil je het hebben?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Stel dat je die Onur Torko irl kende en hij je vertelde dat hij chickiez husselde en vrouwenhandelaar was. Hoeveel van jullie zouden de guts hebben om hem te zeggen dat hij kanker met een gezicht is? Precies, de meeste van jullie zijn gewoon internetheldjes die alleen met hun e-bollocks dit soort dingen durven.
OMFG alles zit onder nuquote:
Waarom doe jij dat dan ook niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.
Of die chickies mankeren wat aan de ogen, zoals die Rachella en nog een aantal hier: http://www.superdudes.nl/onur_torko/berichtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:35 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik
Maar ik ben dan ook een echte klootzak. Mijn internetgedrag weerspiegeld mijn houding irl.
Als zo een een misvormde alien gaat lopen beweren dat hij chickies played alsof het niks is, dan ga ik me toch hardop afvragen om wat voor "chickies" het gaat. Kan gewoon niet anders dan dat zij ook gehandicapped dan wel ernstig misvormd zijn.
Wereldpost Teunquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:21 schreef Teunebeun het volgende:
Waar maak je je druk om ik word hier iedere dag gebasht. Weet je wat je bent een lutser![]()
![]()
![]()
Nee hij is nog steeds bij zijn grootouders in;quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pwnd.
Zou Onur al up to date zijn met hij beroemd hij hier is?
Ik zou een pilsje in zijn nek smijten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:19 schreef Nikmans het volgende:
Maikuuul is een baas, onur torko is ook een baas.
Als ik hem tegenkwam in Geleen zou ik een pilsje voor hem kopen.
Hij heet Torko.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom is OnurTurko en Onur_Turko al bezet op dit forum?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dank u wanneer begin je met bashen?
Whehequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:11 schreef BigKahuna het volgende:
BobbyB heeft deze prachtige creatie gemaakt, en ik vind dat hij gewoon in dit topic hoort:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |