Heb jij het wel meegemaakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:46 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Het grappige is dat er hier gedaan werd alsof Maikuuul een of andere rare alien was, terwijl hij toch meer op de gemiddelde jongere leek dan dat de gemiddelde persoon die hem hier belachelijk maakte dat doet. En hij heeft een mooie vriendin (als ik z'n FB etc. moet geloven) degenen die hem photoshopten hebben er waarschijnlijk nog nooit een gehad. Logisch dan dat die gast zich dood moest lachen om degenen die hem 'pesten'. Hij wist dat ie het in het echte leven wél voor elkaar had.
[..]
Ja, lekker laf. Beter dan katten of een plaatje van een of andere mongool in je FB zetten.
Wut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.
Alsof wij bang zijn om ons ware gezicht te tonen aan Onurquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.
Zijn van mij, kopen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom is OnurTurko en Onur_Turko al bezet op dit forum?
Is dat niet die kerel zelf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nee, dat degenen hier die die Maikuul het hardst bashten en de grootste bek over hem hadden, zelf geen meid kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
De conclusie is dat photoshoppers nog nooit een vriendin hebben gehad?
Weet je wat? Jij maakt lekker je gegevens kenbaar aan iedereen en dan doe ik dat niet ok?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waarom is het dan verstandig? Leg mij dat is uit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ehm jawel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, dat degenen hier die die Maikuul het hardst bashten en de grootste bek over hem hadden, zelf geen meid kunnen krijgen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, dat degenen hier die die Maikuul het hardst bashten en de grootste bek over hem hadden, zelf geen meid kunnen krijgen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet je wat? Jij maakt lekker je gegevens kenbaar aan iedereen en dan doe ik dat niet ok?
Weet je eigenlijk heb je wel gelijk. *Gaat nu z'n anonimiteit fase in...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm jawel?
Ik denk alleen dat bekenden van mij het minder op prijs zullen stellen als zij bij een flame richting mij betrokken zullen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |