dammit, wilde net chips gaan eten, dat hoeft nu niet meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:31 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
De tering bob. Check dat wijf die dat berichtje postte.
[ afbeelding ]
!!!!!
& Pisnichtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:28 schreef pisnicht het volgende:
oh, dan meld ik me ook ff
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Daniane het volgende:
Hee hij heeft "meiden verkopen" van z'n profiel gehaald.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:20 schreef TryX het volgende:
Dit topic begint meer & meer gevuld te worden met Internet Hero's & Moraalridders
ZOMG, hij heeft dit topic gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Daniane het volgende:
Inkoppertjes en fokkersquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef DomMAXx het volgende:
haha moet je ze 3 laatste berichten zien:
´jij hebt echt 1 grote neus´, ´jou neus lijkt op een gember whehe´, ´hey perenneus´
kinders...
Met immoreel in zijn ondertitelquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:53 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Godverdomme, hier kan ik echt boos van worden.
Vinden jullie dit normaal stelletje teringlijers?
Onur Torko is dus baas af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:44 schreef Daniane het volgende:
Dat is hier niet van belang. Ik vind namelijk ethiek zeer interessant.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Met immoreel in zijn ondertitel![]()
Fokking moraalridder
Ach, ik kan een keer lachen. En er is bij humor altijd wel iemand de lul.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:03 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Dat is hier niet van belang. Ik vind namelijk ethiek zeer interessant.
Ik vind het werkelijk walgelijk dat deze jongen, met voor -en achternaam, belachelijk wordt gemaakt. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet door wat voor nare consequenties een openbaar profiel kan hebben. Ik vind het absurd hoe mijn medemensen de integriteit van deze jongen met veel plezier volledig verkrachten, voor altijd (Google).![]()
Wat is dit nou voor kutgedrag?
Oh, dus jouw 10-minutenpleziertje is belangrijker dan zijn fucking integriteit? Vuile kuthond.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, ik kan een keer lachen. En er is bij humor altijd wel iemand de lul.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Oh, dus jouw 10-minutenpleziertje is belangrijker dan zijn fucking integriteit? Vuile kuthond.
Nee hoor. Ik klik een topic aan. Kan erom lachen, en heb er voor de rest niks mee te maken. Maak ik die fotoshops? Nee. Ik heb gewoon een verknipt gevoel voor humor en hier kan ik daarmee vooruit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Oh, dus jouw 10-minutenpleziertje is belangrijker dan zijn fucking integriteit? Vuile kuthond.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik klik een topic aan. Kan erom lachen, en heb er voor de rest niks mee te maken. Maak ik die fotoshops? Nee. Ik heb gewoon een verknipt gevoel voor humor en hier kan ik daarmee vooruit.
Gaat het verder, zeikwijf?
Goed argument! Sterk onderbouwd ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:17 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Goed, communiceren met onderontwikkelde primaten is zinloos.
Hij vind het vast geweldig dat hij Baas wordt genoemd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jongen Onur vind sommige photoshops die gepost zijn keihard
Sommige iets minder maar de rest vind ie gewoon tof.
Niet zeiken over zijn integriteit, tering halve standpunten gezeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Nee, teringlijer, vroeger, lees: op de basisschool, was ik een sadistische pester.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zeikwijf is het zeker,
beetje elk lelijk kind op internet verdedigen, vroeger veel gepest zeker?
Btw. Diegene die het minst ontwikkeld is gaat het eerst schelden in een discussie. Ga daar maar eens over nadenken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:17 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Goed, communiceren met onderontwikkelde primaten is zinloos.
Doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed argument! Sterk onderbouwd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |