Ik moest grinniken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Alleen laat je deze jongen 100% niet in zijn waarde. Geen greintje respect is er voor hem. Een grap maken is leuk, maar hem doorvoeren tot in het extreme totdat er plaatjes verschijnen als ' If cancer had a face...' is zo onnodig.
Ik zet irl mensen ook voor lul hoor. Met name op feestjes waar mensen komen die lullen over zaken waar ze geen verstand van hebben. Ook leuk is om het juist voor mensen op te nemen die voor lul gezet worden (al dan neit in een groep)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Internethumor is keihard. Ik laat zelf liefst ook niets over van mensen. Hoe harder, hoe beter. Dit doe ik echter omdat er op internet nog afstand is. Op straat zou ik iemand nooit zo voor schut zetten. Internet geeft echter een bepaalde anonimiteit. Nu kunnen figuren als Onur daar niet mee omgaan (of ze hebben er lak aan), waardoor ze onderwerp worden van ridiculisering. Eigen schuld.
Het is trouwens niet zozeer de persoon die we hier voor schut zetten. Het is de situaties waarin hij zichzelf begeeft. Zo gaat Onur met z'n vriend stoere gangsta foto's maken in het park. De humor is dan niet zozeer dat hij lelijk is, maar dat hij met z'n 'ongepaste' lelijkheid de gangster wil uithangen.
Stoer ventjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Internethumor is keihard. Ik laat zelf liefst ook niets over van mensen. Hoe harder, hoe beter. Dit doe ik echter omdat er op internet nog afstand is. Op straat zou ik iemand nooit zo voor schut zetten. Internet geeft echter een bepaalde anonimiteit. Nu kunnen figuren als Onur daar niet mee omgaan (of ze hebben er lak aan), waardoor ze onderwerp worden van ridiculisering. Eigen schuld.
Uhm zelfde kunnen mensen ook van jou zeggen. 'Als je er bij wilt lopen als een maffe vikking, vraag je er gewoon om dat mensen je uitlachen op straat of voor vleermuis uitschelden'. Dat zou je toch ook triest vinden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef McKillem het volgende:
Opzich hebben mensen natuurlijk een punt. Maar ik blijf er ook bij dat hij er ook gewoon om vraagt.
Als je met dat hoofd jezelf voordoet als dikke pimp/player/hussler/whatever, dan vraag je er gewoon om om op deze manier helemaal voor lul gezet te worden.
Hoe weet je dat zo goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef Chillah.Bee het volgende:
Stoer ventjeTypes als jij werden vroeger kapot gepest en doken al in elkaar als je een slaande beweging naar ze maakte voor de grap, maar nu hebben ze internet en hangen ze de flinke jongen uit. Op internet een grote bek, maar 'op straat zou ik het niet doen'
meer respect voor je als je het andersom zou doen.
Het is meer de combinatie van lelijke kop + denken dat je iedere vrouw kan husselen die het grappig maakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Uhm zelfde kunnen mensen ook van jou zeggen. 'Als je er bij wilt lopen als een maffe vikking, vraag je er gewoon om dat mensen je uitlachen op straat of voor vleermuis uitschelden'. Dat zou je toch ook triest vinden?
Als een gast er bij wil lopen als een stoere Viking terwijl de vetrollen onder zijn shirt vandaan komen, dan wordt daarom gelachen. Hij neemt namelijk een rol aan, en speelt die zo slecht dat het grappig is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Chillah.Bee het volgende:
Uhm zelfde kunnen mensen ook van jou zeggen. 'Als je er bij wilt lopen als een maffe vikking, vraag je er gewoon om dat mensen je uitlachen op straat of voor vleermuis uitschelden'. Dat zou je toch ook triest vinden?
tfoe ik neuk jullie familias auwequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Stel dat je die Onur Torko irl kende en hij je vertelde dat hij chickiez husselde en vrouwenhandelaar was. Hoeveel van jullie zouden de guts hebben om hem te zeggen dat hij kanker met een gezicht is? Precies, de meeste van jullie zijn gewoon internetheldjes die alleen met hun e-bollocks dit soort dingen durven.
Mijn reactie zou zijn:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Stel dat je die Onur Torko irl kende en hij je vertelde dat hij chickiez husselde en vrouwenhandelaar was. Hoeveel van jullie zouden de guts hebben om hem te zeggen dat hij kanker met een gezicht is? Precies, de meeste van jullie zijn gewoon internetheldjes die alleen met hun e-bollocks dit soort dingen durven.
Het gezicht van kanker is verzonnen door 1 user. Dit is dus een vraag die aan maar 1 user kan richten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
Schelden is niet nodig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gezicht van kanker is verzonnen door 1 user. Dit is dus een vraag die aan maar 1 user kan richten.
Ik zou mijn lach niet kunnen inhouden iig. Of ik hem ga uitschelden is een tweede.
Omdat ik niet van mensen hou die op internet dingen roepen die ze in het echte leven nooit zouden durvenquote:
Ik denk dat die jongen daarmee nog iets van status probeert te krijgen bij z'n vrienden. Stel je voor dat ie zich 'normaal' kleedde en ging proberen om vriendelijk over te komen. Dan werd ie al helemaal kapot gepest. Lijkt me gewoon een wanhoopspoging van hem dit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is meer de combinatie van lelijke kop + denken dat je iedere vrouw kan husselen die het grappig maakt.
Nee, ik zou je niets naroepen of zeggen (alsof ik het recht heb om te bepalen hoe iemand zich moet kleden e.d.), tenzij je zomaar kritiek op mijn voorkomen had, dan kon je het dubbel zo hard terug verwachtenquote:Als je het de moeite waard vind om mij te ridiculiseren met mijn "vikingwezen" laat mij je dan vooral niet tegenhouden.![]()
Een beetje ambitie met je leven mag wel zegquote:Ik ben ook moeders mooiste niet, maar ach. Ik heb ook geen illusies over mijn plaats in de maatschappij.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef Fakkan het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Als een gast er bij wil lopen als een stoere Viking terwijl de vetrollen onder zijn shirt vandaan komen, dan wordt daarom gelachen. Hij neemt namelijk een rol aan, en speelt die zo slecht dat het grappig is.
En deze hype had niet bestaan als hij zichzelf niet zo'n quasi stoer imago probeert aan te meten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen daarmee nog iets van status probeert te krijgen bij z'n vrienden. Stel je voor dat ie zich 'normaal' kleedde en ging proberen om vriendelijk over te komen. Dan werd ie al helemaal kapot gepest. Lijkt me gewoon een wanhoopspoging van hem dit.
[..]
Dat lijkt me een vrij logische kwestie.quote:Nee, ik zou je niets naroepen of zeggen (alsof ik het recht heb om te bepalen hoe iemand zich moet kleden e.d.), tenzij je zomaar kritiek op mijn voorkomen had, dan kon je het dubbel zo hard terug verwachten
[..]
Een beetje ambitie is wat anders een volledige illusie over jezelf en je plaats op deze planeet.quote:Een beetje ambitie met je leven mag wel zeg
Geen hype, 'gewoon' de huidige jongerencultuur helaas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
En deze hype had niet bestaan als hij zichzelf niet zo'n quasi stoer imago probeert aan te meten.
Daaromquote:Dat lijkt me een vrij logische kwestie.
Ok dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je jouw plek in de maatschappij lager achte dan die van de meeste andere mensen.quote:Een beetje ambitie is wat anders een volledige illusie over jezelf en je plaats op deze planeet.
Denken dat je de pimp bent met een hoofd als een treinwrak heeft niets te maken met ambitie. Dat is gewoon een probleem met het perspectief op jezelf en de wereld.
Niet alles wat er duister uit ziet is emo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:17 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ok dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je jouw plek in de maatschappij lager achte dan die van de meeste andere mensen.
Ja dat dus, eens het is een vrij makkelijk voor lul te zetten personage, maar hij creeert zelf ook een monster door die onnozel simpele teksten op zijn SD en natuurlijk het vrouwtjes hosselen spreekt in zijn nadeel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wordt een beetje misselijk van al die superhelden en moraalridders in dit topic.
Die zijn allemaal verzuurd en lachen nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wordt een beetje misselijk van al die superhelden en moraalridders in dit topic.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dat dus, eens het is een vrij makkelijk voor lul te zetten personage, maar hij creeert zelf ook een monster door die onnozel simpele teksten op zijn SD en natuurlijk het vrouwtjes hosselen spreekt in zijn nadeel.
+2331 (tevens verkapte tvp)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Chillah, heb jij de breezer/hossel/player topics wel eens gelezen? Daar wordt ook iedereen voor schut gezet. Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet als een idioot op de foto of op internet gaan.
vind je het gekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:21 schreef Teunebeun het volgende:
Waar maak je je druk om ik word hier iedere dag gebasht. Weet je wat je bent een lutser![]()
![]()
![]()
Boeit mij wat iedereen heeft een mening. Boeiend ik hoef het natuurlijk niet als kwetsend op te vangen.quote:
hoe is het gevoel nog steeds maagd te zijn Teundekleun?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:21 schreef Teunebeun het volgende:
Waar maak je je druk om ik word hier iedere dag gebasht. Weet je wat je bent een lutser![]()
![]()
![]()
Ik ben nog steeds happy. Ik heb alles om mij heen wat ik wil hebben. Goede vriendschappen, spulletjes etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoe is het gevoel nog steeds maagd te zijn Teundekleun?
FOK!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
wtf had jij in gedachte toen je je registreerde
De bazen uit KLB natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:31 schreef Maandverband_tester het volgende:
Wie is er eigenlijk mee begonnen ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt. Alsof hij niet doorheeft dat hij lelijk is. Kansloze fokpubers. Ga een gitaar kopen ofzo.
Het grappige is dat er hier gedaan werd alsof Maikuuul een of andere rare alien was, terwijl hij toch meer op de gemiddelde jongere leek dan dat de gemiddelde persoon die hem hier belachelijk maakte dat doet. En hij heeft een mooie vriendin (als ik z'n FB etc. moet gelovenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben überhaupt gezegd dat ie kanker met een gezicht is? De rest maakt alleen maar photoshops en ja, als ik hem in het echt zou kennen zou ik dat ook doen, want zoals ik al eerder zei heb ik regelmatig photoshops gemaakt van vrienden, collega's etc.
[..]
![]()
Neem nou bijvoorbeeld Maikuuul? Vond hij het erg dat ie constant het middelpunt van bespotting was? Hij zit hier nog steeds op Fok dus zo erg vond ie het allemaal niet. Die jongen (Onur) zit misschien wel heel hard te lachen om al doe photoshops en heeft hij ook wel die humor waarbij het velen helaas ontbreekt hier.
Ja, lekker laf. Beter dan katten of een plaatje van een of andere mongool in je FB zetten.quote:En nogmaals, hij profileert zichzelf zo op het internet dat het uitnodigt om er grapjes om te maken. Wil je dat niet? Moet je niet aan openbare profielen beginnen en al helemaal niet van die bespottelijke foto's en teksten erop zetten.
En ik ben vooral ontzettend verbaasd dat er opeens zoveel van zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:00 schreef GasTurbine het volgende:
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
De conclusie is dat photoshoppers nog nooit een vriendin hebben gehad?
We nemen het mee naar achter. Post in de tussentijd je tieten ofzo.quote:
Heb jij het wel meegemaakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:46 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Het grappige is dat er hier gedaan werd alsof Maikuuul een of andere rare alien was, terwijl hij toch meer op de gemiddelde jongere leek dan dat de gemiddelde persoon die hem hier belachelijk maakte dat doet. En hij heeft een mooie vriendin (als ik z'n FB etc. moet geloven) degenen die hem photoshopten hebben er waarschijnlijk nog nooit een gehad. Logisch dan dat die gast zich dood moest lachen om degenen die hem 'pesten'. Hij wist dat ie het in het echte leven wél voor elkaar had.
[..]
Ja, lekker laf. Beter dan katten of een plaatje van een of andere mongool in je FB zetten.
Wut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon schijterig omdat ze niet met hun eigen identiteit durven te gaan internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |