"Hobby's: meisjes verkopen"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij hem nu ziet als een zwakker iemand vind ik veel storender eigenlijk.Waaruit maak jij op dat hij zwakker is dan ons?
quote:
quote:Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien.
Dat is toch heel normaal in zijn cultuur.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt. Alsof hij niet doorheeft dat hij lelijk is. Kansloze fokpubers. Ga een gitaar kopen ofzo.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt.
Die laatste fotosoep gaat imo wat te ver, kan die verwijderd worden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
I.p.v. een asieldonateur FOK! actie kunnen we beter geld inzamelen voor deze gast voor een facelift.
Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt. Alsof hij niet doorheeft dat hij lelijk is. Kansloze fokpubers. Ga een gitaar kopen ofzo.
Heb ik al.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen fotosoep. Dat is een echte fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Die laatste fotosoep gaat imo wat te ver, kan die verwijderd worden?
Wat hij zegt. En vergeet niet de bloem-in-haar-met-tasje-fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.
En Maikuuul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef afcajos het volgende:
Man man stelletje moraalridders hier. Kankerkachelkees of alberto, dat soort helden werden toch ook belachelijk gemaakt? Daar zag ik destijds ook niemand om whinen
Die gast is al eng genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef GuyFawkes het volgende:
Als je er geen grappen over kan maken wordt het iets engs. Willen we dat?
Je snapt het niet. Wij ridiculiseren Onur niet omdat husselt, maar omdat hij denkt een husselaar en vrouwenhandelaar te zijn terwijl hij een lelijke kop heeft. Het is de combinatie die je broek vol zeik doet lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Fakkan het volgende:
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.
Hij daagt dit toch echt zelf uit zegmaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan.
naja poep en plas humor misschienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:
Humor heeft altijd een slachtoffer. Bedenk maar eens een sketch of grap waarbij er niemand of iets slachtoffer is. Kan niet. Iedere grap heeft een object, dat kan Kees Kankerkachel zijn maar ook de belastingsdienst. Je kan nooit humor hebben die mensen volledig in hun waarde laat.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.
Alleen laat je deze jongen 100% niet in zijn waarde. Geen greintje respect is er voor hem. Een grap maken is leuk, maar hem doorvoeren tot in het extreme totdat er plaatjes verschijnen als ' If cancer had a face...' is zo onnodig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:
Humor heeft altijd een slachtoffer. Bedenk maar eens een sketch of grap waarbij er niemand of iets slachtoffer is. Kan niet. Iedere grap heeft een object, dat kan Kees Kankerkachel zijn maar ook de belastingsdienst. Je kan nooit humor hebben die mensen volledig in hun waarde laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |