Dat is wel erg triest inderdaad. Die gozer is gewoon gaaf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:30 schreef McFearless het volgende:
Hij vraagt er wel om natuurlijk, maar een anti Onur hyves aanmaken is behoorlijk triest.
quote:
Tja.. als je met een of ander handtasje en een strik bloem in je haar rondloop en je probeer je voor te doen als 'stoere' jongen dan kan je dat verwachten. Het bestaat niet anders dan dat hij een kutleven heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest inderdaad. Die gozer is gewoon gaaf.
Overigens, ik wil niet veel zeggen maar hij is in 2007 ook al in de zeik gezet op het Elle Forum. Dus hij zal wel wat gewend zijn.
Positief?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga hem positief eren:
Ik vind dat hij een gaaf kapsel heeft
Ik doe tegenwoordig aan Zen. En Yoga.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:46 schreef osmo het volgende:
[..]
Positief?
wie ben jij en wat heb je met de echte de_boswachter gedaan?
Inderdaad. Maikuuul werd ook constant voor gek gezet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef Mushi het volgende:
lol, fokkers die zich opeens druk maken of iets wel of niet kan?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat 'n lekkerlekkerlekkerlekkerlekkerding!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was sarcastisch natuurlijk!quote:
Typische player.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef B1nulnul het volgende:
Mooie jongen die onur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |