Ik loop ook achter geloof ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Heb ik wat gemist? Wie is Onur Torko?
Lol, heb je uberhaupt wel 1 topic geopend hier in KLB?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Ja dat heeft ze. zoek maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:10 schreef supertard het volgende:
[..]
Lol, heb je uberhaupt wel 1 topic geopend hier in KLB?
Baas fotosjops.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
WAT!?!? Is het een JONGEN!?!?!?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef B1nulnul het volgende:
Mooie jongen die onur
quote:amazinglove. amazinglove. is offline
Super ELLEgirl
Standaard
je kan ook te ver gaan
hoe zou jij je voele als jij er zo uitzag?
en mensen richten zo'n hyve op
sorry hoor maar dat kan écht niet
alsof hij niet doorheeft dat hij er zo uitziet
soms moet je je grenzen kennen
Okay dan, ik weet genoeg.quote:Onur_ je bent mooi je bent lief en je bent knap met deze boy kan je alles delen voorzichtig met hem XxX LEONIE
Omg zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
En die onurtorko heeft ook nog eens Hyves! Ik vond hem al zielig, maar nu hoeft hij mij niet eens aan te raken!
iemand anders heeft die aangemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
En die onurtorko heeft ook nog eens Hyves! Ik vond hem al zielig, maar nu hoeft hij mij niet eens aan te raken!
Eensch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
1x is leuk, maar een hele week gaat veels te ver en anti-onur hyves aanmaken waar ze hem belachelijk gaan maken gaat helemaal te ver
+1quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
1x is leuk, maar een hele week gaat veels te ver en anti-onur hyves aanmaken waar ze hem belachelijk gaan maken gaat helemaal te ver
Ja dat is het, en nu?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:34 schreef Fakkan het volgende:
Ik vraag mij af of dit niet gewoon een vorm van cyberbullying is. Die jonguh kan er ook niets aan doen.
Is die er dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
En Ellegirl, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef leonpwner1 het volgende:
Zeikwijven, gaat helemaal niet te verHij is en blijft kansloos, punt.
Check z'n superdudes maar voor het bewijs
Daarnaast zit ie toch niet op fok, dus hij heeft het toch amper door.
wat is een onur torko?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:03 schreef Amoebe_Boy het volgende:
Het begint me zo langzamerhand echt zwaar de keel uit te hangen dat randdebielen van de samenleving op Fok worden verheerlijkt. Neem nou zoeen Onur Torko, god hebbe zijn ziel, met al zijn eigenaardigheden. Laat die jongen toch gewoon, stel raddraaiers! Hij weet niet beter..
klacht: fokkers die onur torko verheerlijken
Nu jij nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef msnk het volgende:
TS kend zijn grammatica.
Bij het woord Hyves ging het al fout.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
Baas? Onur is niet eens afdelingsleider!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:42 schreef mooiboi89 het volgende:
Wanneer is Onur ontdekt?
Wat een baas is het toch.
hoewel die kerel echt wel 'n kansloos stoer profieltje heeft, ben ik het met je eens. Op de duur is het inderdaad niet leuk meer. Ik schaam me voor de schaamteloosheid van sommige medeFOK!kers !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
Er staan al meerdere links op zijn Superdudes geloof ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:25 schreef Fritztiaan het volgende:
Die neus blijf ik erg vermakelijk vinden. Ik weet niet zo goed waarmee ik het moet vergelijken. Het lijkt op een soort opgezwollen minibanaan
WIe mailed hem die topics even? Dan kan je lachen![]()
![]()
Hoezo medelijden? Hij is FOK! Held! Niemand krijgt zoveel aandacht als hij op dit moment.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Maar even serieus he (heb dit Onur Torko gebeuren niet zo gevolgd tijdens mijn vakantie): Dit is een caberetier net als Adje, toch ?!?
En zo niet: Dan vind ik dat zielig voor die jongen. Heb serieus medelijden met um
Ja op het belachelijke af ja. Die jongens is een mongooltje en dan wordt daar zo de draak mee gestoken ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is FOK! Held! Niemand krijgt zoveel aandacht als hij op dit moment.
En hij laat zijn gevoelige kant vaak zien.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja op het belachelijke af ja. Die jongens is een mongooltje en dan wordt daar zo de draak mee gestoken ?
Het is gewoon te lullig om zo lang door te gaan over zo iemand. Tuurlijk hij zet zichzelf op internet enzo en een geintje op internet is leuk maar dit gaat veel verder dan alleen maar een geintje. Hier kan je gewoon serieus iemand zijn leven mee verneuken als hij het ziet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij die je druk maakt om iemand die belachelijk word gemaakt?
[ afbeelding ]
Maar voor zover ik weet issie geen mongooltje...
Hij heeft zichzelf al belachelijk genoeg gemaakt met zijn teksten en plaatjes op zijn superdudes. Als je niet wil dat ze met je foto's lopen kloten, moet je gewoon geen foto's op internet zetten. Dat risico loop je dan eenmaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het is gewoon te lullig om zo lang door te gaan over zo iemand. Tuurlijk hij zet zichzelf op internet enzo en een geintje op internet is leuk maar dit gaat veel verder dan alleen maar een geintje. Hier kan je gewoon serieus iemand zijn leven mee verneuken als hij het ziet.
Blijf dan weg, aap.quote:
Alleen die bontkraag doet mij toch echt de das omquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga hem positief eren:
Ik vind dat hij een gaaf kapsel heeft
Ik was ook al met stomheid geslagen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef Mushi het volgende:
lol, fokkers die zich opeens druk maken of iets wel of niet kan?
ik geef mijn mening. hoe oud ben je, 14?quote:
12quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:13 schreef Homdeck het volgende:
ik geef mijn mening. hoe oud ben je, 14?
Hehe ik ga ff kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er staan al meerdere links op zijn Superdudes geloof ik.
Dat is wel erg triest inderdaad. Die gozer is gewoon gaaf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:30 schreef McFearless het volgende:
Hij vraagt er wel om natuurlijk, maar een anti Onur hyves aanmaken is behoorlijk triest.
quote:
Tja.. als je met een of ander handtasje en een strik bloem in je haar rondloop en je probeer je voor te doen als 'stoere' jongen dan kan je dat verwachten. Het bestaat niet anders dan dat hij een kutleven heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest inderdaad. Die gozer is gewoon gaaf.
Overigens, ik wil niet veel zeggen maar hij is in 2007 ook al in de zeik gezet op het Elle Forum. Dus hij zal wel wat gewend zijn.
Positief?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga hem positief eren:
Ik vind dat hij een gaaf kapsel heeft
Ik doe tegenwoordig aan Zen. En Yoga.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:46 schreef osmo het volgende:
[..]
Positief?
wie ben jij en wat heb je met de echte de_boswachter gedaan?
Inderdaad. Maikuuul werd ook constant voor gek gezet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef Mushi het volgende:
lol, fokkers die zich opeens druk maken of iets wel of niet kan?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat 'n lekkerlekkerlekkerlekkerlekkerding!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was sarcastisch natuurlijk!quote:
Typische player.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef B1nulnul het volgende:
Mooie jongen die onur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |