abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60805174

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:42:16 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60805193
Fipo.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
SHE, serieus?
Maar dan krijg je toch veel meer % vet binnen?

Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijk . Lekker kroketjes eten ipv gezonde bagger . Maar gelukkig is het alleen lijntechnisch gezien misschien een goed idee om Maltezers te eten. Je hebt ook nog vitamientjes en mineralen en... en... en... nog een heleboel gezonds nodig om gezond van lijf en leden te blijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_60805215
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik neem 1500 kcal juist als richtlijn omdat ik dan niet te snel afval of te weinig eet en dan ga snoepen ed. En volgens mij val ik er prima mee af.

Overigens merk ik als ik de dag begin met een kolhydraatontbijt (zemelen, brinta, weetabix etc) ik veel meer eet dan als ik de dag begin met eieren. Op de een of andere manier raak ik dan niet echt vol en blijf ik maar aan eten denken, terwijl ik met eieren gewoon tevreden ben.
Ik merk dat ook. Eiwitten geven veel meer een voldaan gevoel.
pi_60805232
Godsamme ik ga twee tellen mijn freggels eten geven en alweer een nieuw topic...
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 20:43:21 #5
163650 Greys
pi_60805236
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Isegrim het volgende:
Misschien doe ik binnenkort wel een Malteserdagje. Of een chocoladerependagje.
Doe een balansdagje!
Screw het fruit, stort je op de Milkarepen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60805238
Betere topictitel

En ach vitamientjes zijn toch overrated. Anders neem je er zo'n multi pil bij.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60805239
Mogen M&M's ook?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60805267
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Fipo.
[..]

Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijk . Lekker kroketjes eten ipv gezonde bagger . Maar gelukkig is het alleen lijntechnisch gezien misschien een goed idee om Maltezers te eten. Je hebt ook nog vitamientjes en mineralen en... en... en... nog een heleboel gezonds nodig om gezond van lijf en leden te blijven.
Ik ben juist net zo blij met het feit dat ik nu écht veel groente en fruit eet. Ik zit veel lekkerder in mijn vel, ook qua humeur e.d.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:44:17 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60805282
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of je die 1500kcal uit malthesers haalt of uit gezond eten.
Grotere kans zelfs dat je met die malthesers wel afvalt

Het leven is oneerlijk, onoverzichtelijk, maar gelukkig hartstikke leuk.
soms.
Klopt. Ik ben ooit kilo's afgevallen nadat ik een paar weken geleefd heb op patat en bier. En ik had niet eens last van pukkels of een vette huid. Nu wel overigens, bizar genoeg. En daar baal ik van. Mijn lichaam zal wel bezig zijn met een grote schoonmaak. Overigens heb ik net een waterijsje gegeten. Was lekker, maar niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Nu probeer ik mezelf te stimuleren om een half uurtje tai chi te doen, maar ik ben te lui.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60805296
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg af Toen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60805307
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Godsamme ik ga twee tellen mijn freggels eten geven en alweer een nieuw topic...
Freggels? Waar kun je die kopen?

pi_60805325
Tis maar goed dat ik geen voornemens meer had om te leren want dat was met dat gebonk van de muziek toch nooit gelukt..

En ik vind het ook zoiets om nu meteen naar boven te lopen en te zeggen dat het zachter moet.. Kan ik ook een keer vragen als ik hem zie op de gang.. Zijn zus had volgens mij alleen geen subwoofer en hij overduidelijk wel , maar ik ook

Ik werd toen ik hier net woonde namelijk wel meteen aangesproken door zijn zus, of mijn muziek voortaan iets zachter kon..
pi_60805348
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg af Toen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
Dat zegt mijn vent ook altijd!! Als argument dat we echt geen groente hoeven te eten
pi_60805365
En ik ga even een schaaltje optimel aardbeien yoghurt nuttigen..
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:47:05 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60805382
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
.

Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.

Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 20:47:08 #16
163650 Greys
pi_60805385
Maak muziek en lolllllllll...

Oh ja Tink, klopt, dat had je verteld ja van de patat en bier (al was het toen patat en koffie volgens mij ).
Kan je je haast niet voorstellen he, dat je daarvan afvalt! Maar als dat idd alles is wat je eet...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60805411
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga even een schaaltje optimel aardbeien yoghurt nuttigen..
Ik heb vandaag ook Optimelyoghurt gekocht, zag dat daar ook geen suikers aan toegevoegd zijn. En het bevat evenveel kcal als gewone magere yoghurt. Lekker voor de afwisseling.
pi_60805436
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Verbazingwekkend.
pi_60805473
quote:

[..]

.

Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.

Ja en ik heb ook eens gelezen van een onderzoek, dat als mensen boekjes/tv programma's over gezond eten bekijken, dan vinden ze daarna dat ze een Snickers (ofzo) 'verdiend hebben' ! Terwijl ze zelf dus niets gezonds hebben gedaan, maar alleen al de gedachte eraan maakte al dat ze meer gingen eten
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:49:26 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60805480
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Maak muziek en lolllllllll...

Oh ja Tink, klopt, dat had je verteld ja van de patat en bier (al was het toen patat en koffie volgens mij ).
Kan je je haast niet voorstellen he, dat je daarvan afvalt! Maar als dat idd alles is wat je eet...
Dat van die koffie kan ik niet geweest zijn. Ik dronk vroeger helemaal geen koffie. Volgens mij verwar je me met iemand anders Dat het vooral bier was weet ik heel zeker, de patat was meer bijzaak en bodem voor meer bier (en tequilla)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:49:28 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60805483
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Verbazingwekkend.
Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.
Ontbijt: niks.
Lunch: appel.
Avondeten: zak chips + literbak ijs.

Ik schaam me er zo voor . Hoe haalde ik het in m'n kop .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:49:56 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60805502
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.
Kans dat je afvalt van enkel maltesers eten is heel groot.

Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
en hou dit een half jaar vol.

Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.

( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
pi_60805506
quote:

[..]

.

Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurr

Maar mijn gewicht zit me eigenlijk totaal niet dwars (57,5 kilo). Het gaat om die vette buik van me
pi_60805547
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.
Ontbijt: niks.
Lunch: appel.
Avondeten: zak chips + literbak ijs.

Ik schaam me er zo voor . Hoe haalde ik het in m'n kop .
Ja vertel eens, hoe haalde je het in je hoofd?
pi_60805562
Zóóóó, net drie zakken chips verorberd.

Drie verschillende smaakjes, lekker hoor!
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_60805577
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.

Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis

Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.

( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?
pi_60805580
Ik eet al m'n godganse leven boterhammen met pindakaas de hele dag door. Nu de rest nog
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:51:44 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60805581
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurr

Maar mijn gewicht zit me eigenlijk totaal niet dwars (57,5 kilo). Het gaat om die vette buik van me
Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?
pi_60805589
quote:

Allemaal leuk en aardig maar dat is wel vreselijk saai...
pi_60805595
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:

Ok, dit is dus killing voor je BMI.
pi_60805605
eet elke dag optimel ben een optimeladdict en vind het heeeeeeeeeerlijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60805612
quote:

Lekker, heb je een recept voor me?
pi_60805613
quote:

Leuk voor je enzo.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:53:07 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60805626
quote:

Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbranden .
Niet meer actief op Fok!
pi_60805648
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Freggels? Waar kun je die kopen?

[ afbeelding ]
Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheid

The way you rock'n'roll
pi_60805652
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ok, dit is dus killing voor je BMI.
Hoebedoelegij?
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:53:46 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60805655
Oh en denk niet dat een choco-dag iets doet...deze methode werkt alleen als je dit stelselmatig doet.
Daarbij kun je ernstige tekorten aan voedingsstoffen krijgen.

Eet wel gevarieerd; maar hetzelfde!
Als u deze zin begrijpt, dan heeft u het geheim ontfutselt.
pi_60805658
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?
Ja tuurlijk! Maar het is wel echt veel vet hoor (en ik ben maar een kleintje, 1.60m ) Dus wat gewicht kwijt kan geen kwaad denk ik.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:53:53 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60805660
Nou SHE, dat vind ik wel een goede wetenschap, eigenlijk!
Dankjewel voor die info.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60805694
Haal die freggels van dat enge randje af
pi_60805712
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Hoebedoelegij?
Je BMI wordt straks torenhoog met al die chips.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:55:54 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60805728
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbranden .
Ja, 1 dag. Zo simpel werkt afvallen niet.
Werkt als je atkins doet bijv, door carbs te cyclen. Of als je bijv crashed, door ineens vet te eten.
Effect is alleen heel kort.

Door elke dag exact hetzelfde te eten, optimaliseer je je stofwisseling. Die twee dingen moet je dus wel uit elkaar halen.
pi_60805739
SHE, ik geloof je meteen hoor maar waarom lopen die kutjes dan altijd te mekeren dat je zo gevarieerd moet eten omdat dat zo goed voor je spijsvertering is.

Spuit 11
pi_60805757
lieve poesjes
pi_60805780
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou SHE, dat vind ik wel een goede wetenschap, eigenlijk!
Dankjewel voor die info.
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran eten
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:59:00 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60805822
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?
Als je ineens heel rijk gaat eten, en niets verandert aan je leefgewoonten dan kun je iets aankomen. Maar zo hard gaat dat ook weer niet en verschilt van mens tot mens.

Er is niets saais aan elke dag hetzelfde eten. Kies producten die je zo graag lust dat je ze elke dag kunt eten en stick to the program. En eet gevarieerd, dus ontbijt een specifieke groep, tussendoor ook, lunch idem..tot aan avondeten.
pi_60805825
Wat houdt die uitdrukking eik in, 'carbs cyclen'?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:59:11 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60805835
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ach, ze zal het vast geen maanden volhouden. Toch, Sugar?
pi_60805862
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheid

[ afbeelding ]
Ow, ik hoopte op échte Freggels, daar ben ik namelijk fan van. Heb ze zelfs op DVD.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:59:59 #50
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60805864
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:

[..]

Niks mis mee
pi_60805902
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef -marz- het volgende:
Haal die freggels van dat enge randje af
En ze de enige lol in hun leven ontnemen?
Behalve voor deze foto kijk ik altijd de andere kant op als ze daar zitten. Tot nu toe zijn ze 4 maanden lang niet naar beneden gemieterd

SHE ik leer een hoop over voedsel hier, dank u voor de altijd weer geduldige uitleg.
The way you rock'n'roll
pi_60805919
Wat als ze wel mieteren
pi_60805938
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef -marz- het volgende:
Wat als ze wel mieteren
Katten komen altijd op hun pootjes terecht.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:03:40 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60805985
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En ze de enige lol in hun leven ontnemen?
Behalve voor deze foto kijk ik altijd de andere kant op als ze daar zitten. Tot nu toe zijn ze 4 maanden lang niet naar beneden gemieterd

SHE ik leer een hoop over voedsel hier, dank u voor de altijd weer geduldige uitleg.
Mijn Taco is al wel een keer naar beneden gemieterd. Gelukkig voor hem zat er nog een afdakje onder en heeft 'ie er alleen een gescheurd voetkussentje en een neuswondje aan overgehouden .
Niet meer actief op Fok!
pi_60805994
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef -marz- het volgende:
Wat als ze wel mieteren
Ja daar was ik dus ook bang voor maar ze zitten zelfs op de uiterste rand van de waslijn steun die je daar helemaal links ziet. Ik vertrouw op hun evenwicht, zegt zij terwijl ze nog dagelijks een hartverzakking heeft hoor
The way you rock'n'roll
pi_60806030
Note to myself, kleinere vla bakjes kopen..
pi_60806053
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn Taco is al wel een keer naar beneden gemieterd. Gelukkig voor hem zat er nog een afdakje onder en heeft 'ie er alleen een gescheurd voetkussentje en een neuswondje aan overgehouden .
Gossie

Mijn poes is een keer in een bak blauwe verf gesprongen. Stonden er later mensen voor het raam "och kijk nou die nare mensen hebben hun poes blauw geverfd " (ondanks wassen bleef de poes nog lang blauw)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:06:30 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60806071
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Wat houdt die uitdrukking eik in, 'carbs cyclen'?
Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )
kan je weer een boost krijgen. ( lichaam schrikt van de suikers )

Dan heb je nog refeeden; veel gebruikt door bodybuilders.
Als je op een streng dieet zit; of welk dieet dan ook eigenlijk, dan helpt het door 1 dag in de week je kcal inname te verhogen.
Daarmee hervoed je je lichaam wat ervoor zorgt dat je stofwisseling niet stagneert. ( wat altijd gebeurt wanneer er minimale kcal worden genomen )
pi_60806076
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef -marz- het volgende:

[..]

Gossie

Mijn poes is een keer in een bak blauwe verf gesprongen. Stonden er later mensen voor het raam "och kijk nou die nare mensen hebben hun poes blauw geverfd " (ondanks wassen bleef de poes nog lang blauw)
Arme poes.
pi_60806079
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Note to myself, kleinere vla bakjes kopen..
Ik moest zo nodig vla bakjes kopen die bij mijn behang pasten. Er past bij kans een heel pak in.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 21:06:51 #61
163650 Greys
pi_60806089
Ik ben vast heel traag van begrip (skjoez mie) maar als iemand alleen maar All Bran gaat eten, dan mist diegene toch de waardevolle vitamines en mineralen en weet ik veel wat die er in bv zuivel en fruit enzo zitten? Of was dat 'niets mis mee' sarcastisch bedoeld?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60806100
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker, heb je een recept voor me?
Jahoor ik heb een recept voor je.

Men neme:
  • olijfolie
  • één bakje creme fraiche (de lightvariant voor de dikkerdjes onder ons)
  • een half pondje ofzo ratatouille, mag ook uit blik
  • eventueel wat extra verse tomaten
  • een blikje tonijn (op water)
  • peper en zout
  • sambal
  • eventueel wat geraspte oude kaas voor degenen die dat denken te mogen hebben
  • een stokbrood

Men pleure de ratatouille in de koekepan en bakke dit in een klein beetje olijfolie op gematigd vuur. Vervolgens kan al snel de creme fraiche erbij, even goed roeren. Na enkele minuten, als het garen begint, voege men de tonijn en (eventueel) in partjes gesneden tomaten toe. Wat peper en zout erbij en eventueel alvast een theelepeltje sambal, voor de smaak. Gaar laten worden (niet te gaar, zorg dat de groenten een beetje knapperig blijven) en opdienen. Serveren met geraspte oude kaas en stukjes stokbrood.
  • Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
    pi_60806112
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )

Als je op een streng dieet zit; of welk dieet dan ook eigenlijk, dan helpt het door 1 dag in de week je kcal inname te verhogen.
    Daarmee hervoed je je lichaam wat ervoor zorgt dat je stofwisseling niet stagneert. ( wat altijd gebeurt wanneer er minimale kcal worden genomen )
    Okee, thanks voor de uitleg.
    pi_60806154
    jullie gaan écht te snel

TVerhuisPost
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 21:08:55 #65
    163650 Greys
    pi_60806170
    quote:
    Ja, kijk, DIE komt me bekend voor!
    Omdat je lichaam anders in de spaarstand zou gaan omdat het gewend raakt dat het weinig kcal binnen krijgt om te kunnen verbranden. Dus als je op een dieet bent is het helemaal niet erg om bv 1 dag in de week uit te kiezen (in het weekend) om een frietje of gebakje te eten? Of is eens per week weer teveel van het goede?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60806181
    quote:

[..]

Gossie

awww, zouden er mensen zijn die dit expres gedaan hebben voor het EK met oranje verf?
    The way you rock'n'roll
    pi_60806223
    Ik mis weer anderhalf topic in een dagje werken, moet nu weg en kom vrijdagavond pas weer thuis. Gedraag jullie tot die tijd .

Maar nog wel even een hele dikke voor mzpoes. Ik heb alleen meegekregen wat nog in deel 205 stond, sterkte met de situatie he .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:11:10 #68
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60806255
    quote:

[..]

Gossie

Hahahaha .
    Sorry poes .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:13:12 #69
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60806321
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
    Ik ben vast heel traag van begrip (skjoez mie) maar als iemand alleen maar All Bran gaat eten, dan mist diegene toch de waardevolle vitamines en mineralen en weet ik veel wat die er in bv zuivel en fruit enzo zitten? Of was dat 'niets mis mee' sarcastisch bedoeld?
    Hoezo? Allbran eet je met melk of yoghurt hoop ik?
    In all bran zit verder een hoop hoor. Suikers uit fruit heb je niet perse nodig...blijft suiker, remember?
    S'avonds eet je normaal hopelijk, laten we zeggen groenten + vlees/vis.
    Dan heb je ECHT helemaal niets gemist die dag.
    pi_60806368
    quote:

[..]

Klinkt allemaal leuk en logisch enzo. Maar het is een beetje van het niveau waarop Sylvia Millecam dacht van de kanker af te komen. Het is nog nooit aangetoond dat dit soort zaken werken. En waarschijnlijk werkt het voor veruit de meeste mensen ook gewoon allemaal niet.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:15:13 #71
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60806378
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, kijk, DIE komt me bekend voor!
    Omdat je lichaam anders in de spaarstand zou gaan omdat het gewend raakt dat het weinig kcal binnen krijgt om te kunnen verbranden. Dus als je op een dieet bent is het helemaal niet erg om bv 1 dag in de week uit te kiezen (in het weekend) om een frietje of gebakje te eten? Of is eens per week weer teveel van het goede?
    Dat truukje gaat alleen op voor mensen die of ultiem streng dieten, zoals Kim deed met cambridge.
    Of mensen die een sportdieet volgen en dus ook sporten. Die kunnen de voordelen van de junkdag hebben en tegelijk de extra kcal opvangen.

Denk maar niet dat je met een beetje aanrommelen zoals wij doen ( no pun ) , een dag kunt junken. Dat gaat gewoon direct naar je heupen...to stay
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:16:26 #72
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60806417
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Klinkt allemaal leuk en logisch enzo. Maar het is een beetje van het niveau waarop Sylvia Millecam dacht van de kanker af te komen. Het is nog nooit aangetoond dat dit soort zaken werken. En waarschijnlijk werkt het voor veruit de meeste mensen ook gewoon allemaal niet.
    Ga jij de vetzuursynthese maar eens even uit je hoofd leren.
    Dat is wetenschap knul en daar valt zelfs door jou niet aan te toornen.

Mafkees.
    pi_60806510
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Mafkees.
    Tornen. Da's met zo'n dingetje waarmee je naadjes lospulkt enzo.
    pi_60806571
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Mafkees.
    Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:21:19 #75
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60806625
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.
    Een biofysicus die z'n eigen beroep niet eens goed kan schrijven .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60806666
    Wat is een biophysicus? Je bedoelt biofysicus?

Vertel dan eens iets interessants hier ipv dat BMI ge-emmer.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:24:18 #77
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60806732
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Als je biophysicus bent, dan weet je dondersgoed wat het effect van refeeden is.
    En als je biophysicus bent, dan weet je ook wat het hormoon leptine doet.
    En als je biophysicus bent, dan weet je wat de functie van glycerol is.

In mijn teksten zul je geen enkele inconsistentie of onwaarheid ontdekken.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:25:30 #78
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60806778
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een biofysicus die z'n eigen beroep niet eens goed kan schrijven .
    Ik had gehoopt dat ik met de grap kon weglopen.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:26:12 #79
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60806805
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ik met de grap kon weglopen.
    Dit keer was ík sneller .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60806905
    Een biophysicus is een biofysicus met pretenties.

Of dyslexie
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:29:16 #81
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60806932
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:

Of dyslexie
    Of - waarschijnlijker - eentje die vooral Engels leest en schrijft.
    Maar dat is minder leuk natuurlijk .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:30:52 #82
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60806999
    M'n lekkere trek van vanavond gaat niet weg En nu kan ik kiezen uit een tomaat en toastjes met magor...
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_60807017
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar dat is minder leuk natuurlijk .
    In dit geval is het iig gewoon een zeikerd.
    pi_60807029
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:

Of dyslexie

Anders ga je even proberen een stel academisch geschoolde, dietende vrouwen proberen te pwnen.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:31:42 #85
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60807033
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef Merel het volgende:
    M'n lekkere trek van vanavond gaat niet weg En nu kan ik kiezen uit een tomaat en toastjes met magor...
    Doe maar toastjes met magor, want dan val je sneller af .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60807037
    Erg grappig allemaal. Helaas wel een beetje een dom lekengrapje.

Wij physici, zeker die van de oude stempel, gebruiken minstens net zo vaak de term "physica" als de term "fysica". Daarom heet SPIN geen SFIN, VVTP geen VVTF en VKTP geen VKTF.
    pi_60807039
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef Merel het volgende:
    Toastjes met wát?
    pi_60807081
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Lifesaver48 het volgende:

Wij physici, zeker die van de oude stempel, gebruiken minstens net zo vaak de term "physica" als de term "fysica". Daarom heet SPIN geen SFIN, VVTP geen VVTF en VKTP geen VKTF.
    Ben je echt uit 1948 ??

Of is dit een slecht excuus voor je ernstige taalfout.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:33:38 #89
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60807113
    quote:

Red je er maar weer uit .
    Verder heb ik je hier nog geen goede bijdrage zien leveren, dus waarom ga jij je niet fijn bezighouden met biophysica, zodat wij hier gezellig verder kunnen beppen? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60807138
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat geldt voor alle (bio)physici die werkzaam zijn in hun vakgebied. We hebben het hier wel over wetenschap, niet over kinder- of boekenkunde.
    pi_60807151
    Het is biofisieka Viking (ik ben van de heule oude stempel)
    pi_60807175
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ow, ik hoopte op échte Freggels, daar ben ik namelijk fan van. Heb ze zelfs op DVD.
    De Freggels zijn cool Waar heb je die DVD gehaald?

Jeugdsentiment Dat ze radijsjes bij die mensen gingen jatten, en de storthoop

En nu ik het google, vind ik zelfs een Freggle hyve
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:35:26 #93
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60807190
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Dat geldt voor alle (bio)physici die werkzaam zijn in hun vakgebied. We hebben het hier wel over wetenschap, niet over kinder- of boekenkunde.
    Oeh, een sneer naar neerlandici.
    Nu ben ik gekwetst .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:36:43 #94
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60807250
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Toastjes met wát?
    mascarpone-gorgonzola
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:36:47 #95
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60807252
    quote:

Waarde levensredder, komt u dan eens met echt zinnige teksten.
    Vooralsnog heb ik alleen maar ongefundeerde en weinig coherente uitspraken onder uw naam gezien.
    Kom niet aan de refeed, want die is zelfs voor de biophysicus niet onderuit te halen!

Daarbij krijg ik, populistisch gesproken, enorm jeuk aan de onderste delen van het lichaam wanneer iemand komt binnenstappen met de ' JULLIE DOEN HET FOUT EN IK WEET HET BETER ' mentaliteit en vervolgens niets constructiefs inbrengt.
    Ik hoor het graag als iemand het beter weet; leren doe ik het aller, allerliefst.
    pi_60807286
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De Freggels zijn cool Waar heb je die DVD gehaald?

Jeugdsentiment Dat ze radijsjes bij die mensen gingen jatten, en de storthoop
    Mensen? Griezels. Geen idee meer waar die DVD vandaan komt.
    quote:
    En nu ik het google, vind ik zelfs een Freggle hyve
    Hehe. Ik ben niet zo'n hyver, maar wel leuk.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:37:42 #97
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60807301
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe maar toastjes met magor, want dan val je sneller af .
    OK, en als ik morgen moddervet ben is het JOUW SCHULD!!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:38:00 #98
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60807308
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Merel het volgende:

[..]

OK, en als ik morgen moddervet ben is het JOUW SCHULD!!
    Nee, die van SHE!
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60807323
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Merel het volgende:

[..]

mascarpone-gorgonzola
    Ieuw bah getsiederrie. Schimmelkaas is één van de weinig dingen die ik écht niet door mijn strot krijg.
    pi_60807336
    Jammer dat de biophysicus zo weinig te melden heeft, behalve verheerlijking van het vakgebied en enkele strijdlustige argumenten tegen de BMI.

* -marz- gaat een schoonheidsslaapje doen
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:39:06 #101
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60807356
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef -marz- het volgende:
    Jammer dat de biophysicus zo weinig te melden heeft, behalve verheerlijking van het vakgebied en enkele strijdlustige argumenten tegen de BMI.

* -marz- gaat een schoonheidsslaapje doen
    Trusten .

En we zitten alweer op 1/3 van dit topic .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:39:45 #102
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60807387
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, die van SHE!
    You're on your own bitch!
    pi_60807427
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Waarde levensredder, komt u dan eens met echt zinnige teksten.
    Vooralsnog heb ik alleen maar ongefundeerde en weinig coherente uitspraken onder uw naam gezien.
    Kom niet aan de refeed, want die is zelfs voor de biophysicus niet onderuit te halen!

Daarbij krijg ik, populistisch gesproken, enorm jeuk aan de onderste delen van het lichaam wanneer iemand komt binnenstappen met de ' JULLIE DOEN HET FOUT EN IK WEET HET BETER ' mentaliteit en vervolgens niets consructiefs inbrengt.
    Ik hoor het graag als iemand het beter weet; leren doe ik het aller, allerliefst.
    Het gaat me erom dat je mensen op het verkeerde been zet met theorieën die weliswaar heel logisch klinken, maar die nog nooit bewezen zijn en die hoogstwaarschijnlijk voor de meesten ook niet of zelfs averechts zullen werken. Net als al die andere dieetgoeroe's, van Michel Montignac tot Sonja Bakker. En nu dus ook SHE (ben je al aan je boek begonnen?).
    pi_60807479
    If nothing else zorgt het "SHE-dieet" ervoor dat je hartstikke gezond eet, dus tyf op met je gezeik.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:42:18 #105
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60807509
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Het gaat me erom dat je mensen op het verkeerde been zet met theorieën die weliswaar heel logisch klinken, maar die nog nooit bewezen zijn en die hoogstwaarschijnlijk voor de meesten ook niet of zelfs averechts zullen werken. Net als al die andere dieetgoeroe's, van Michel Montignac tot Sonja Bakker. En nu dus ook SHE (ben je al aan je boek begonnen?).
    Noem er 1.
    En graag ook onderbouwd met tegenargumenten!

It's on, bitch.
    pi_60807534
    Oh, mèn, die gast heeft zich hier gewoon geregged om te komen trollen in dit topic. Triest.
    pi_60807619
    Uiteindelijk draait het toch allemaal alleen maar om je eet- en leefpatroon te veranderen? Dat is heul geen bullshit maar iets wat mensen vaak zelf niet in zien en wat hulp bij nodig hebben. Laat ze lekker.
    The way you rock'n'roll
    pi_60807685
    pi_60807754
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
    If nothing else zorgt het "SHE-dieet" ervoor dat je hartstikke gezond eet
    Hoe weet je dat zo zeker?
    pi_60807807
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:46 schreef Ewelina het volgende:

Nee freggels...

The way you rock'n'roll
    pi_60807862
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Noem er 1.
    En graag ook onderbouwd met tegenargumenten!

It's on, bitch.
    Dat het allemaal nog nooit bewezen is, is al genoeg tegenargument. De bewijslast ligt bij jou, want jij doet bepaalde claims.

Jij hebt zeker geen wetenschappelijk opleiding? (Niet dat dat zaligmakend is.)
    pi_60807985
    Mijn freggels icm dozen en tassen:

pi_60807990
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
    Oh, mèn, die gast heeft zich hier gewoon geregged om te komen trollen in dit topic. Triest.
    Vroeger vond je dit soort dingen stiekem best grappig. Wat is er met je gebeurd? Wat is er met fok gebeurd?!?
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:54:24 #114
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60808065
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Dat is toch maar één freggel?
    Ze lijkt op de mijne, zoals je weet .

Niet meer actief op Fok!
    pi_60808068
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die beesten zouden geen leven hebben als ze niet ergens op, in of onder konden liggen.
    Die onderste is wel een droppie. Nog niet zo oud?

Edit: Is dat dezelfde kat op beide foto's? Dat zou je niet zeggen of ik zit gewoon te slapen
    The way you rock'n'roll
    pi_60808085
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
    Als je kijkt naar het niveau van zijn posts dan betwijfel ik of hij überhaupt wel wetenschappelijk onderwijs heeft genoten
    pi_60808107
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
    Omdat ik van mijn leven nog nooit zoveel verse groente en fruit heb gegeten op een dag.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:55:34 #118
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60808114
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Dat het allemaal nog nooit bewezen is, is al genoeg tegenargument. De bewijslast ligt bij jou, want jij doet bepaalde claims.

Jij hebt zeker geen wetenschappelijk opleiding? (Niet dat dat zaligmakend is.)
    Nee meneer de biophysicus, jij zegt dat wat ik vertel niet waar is. Dan ligt de bewijslast dus bij jou.
    Het valt me ook tegen dat je niet eens in staat bent 1 aspect te noemen.

Ik ben een foedingswetenschapper.
    ( dit schrijf ik zo, omdat ik een ouwe rot in het vak ben )

I-spy is weer actief, dit keer als biofysicus
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:55:48 #119
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60808128
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die beesten zouden geen leven hebben als ze niet ergens op, in of onder konden liggen.

Edit: Is dat dezelfde kat op beide foto's? Dat zou je niet zeggen
    Zulke katten hebben zo'n uniek uiterlijk dat je niet zo snel twee zult tegenkomen die er precies hetzelfde uitzien, laat staan in hetzelfde huis .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60808157
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Vroeger vond je dit soort dingen stiekem best grappig. Wat is er met je gebeurd? Wat is er met fok gebeurd?!?
    Je bent iemand die ik ken?

Ik heb trolls overigens nooit grappig gevonden.
    pi_60808223
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is toch maar één freggel?
    Ze lijkt op de mijne, zoals je weet .

[ afbeelding ]
    Ja, maar van de ander kan ik even geen foto vinden. Overigens hebben we spareribs besteld en ligt mevrouw nu prinsheerlijk in het deksel van de doos

Viking, jouw freggel is lief!
    pi_60808230
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Omdat ik van mijn leven nog nooit zoveel verse groente en fruit heb gegeten op een dag.
    En dan vind jij het gek dat je nu afvalt?
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:58:54 #123
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60808281
    Zo, net een klein uurtje tai chi gedaan. Gelukkig heb ik hier weinig gemist merk ik.

Mijnheer/mevrouw Lifesaver, lief dat je ons leven wilt redden, maar ik geloof dat we best zelf kunnen nadenken (de meerderheid dan). SHE laat mensen in ieder geval nadenken over hun eetpatroon en ze praat zeker geen poep. Of wil je bijvoorbeeld ontkrachten dat 1500 kcal uit snoepjes dikker maken dan 1500 kcal uit bijv. vlees?

Mocht je echt gegronde kritiek hebben, dan zou ik het graag goed onderbouwd willen zien. In lekentaal.
    pi_60808285
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Edit: Is dat dezelfde kat op beide foto's? Dat zou je niet zeggen of ik zit gewoon te slapen
    Jep, dezelfde kat, alleen een jaar later en ongeveer 4 kg zwaarder

Poes toen:

Poes nu:

En dit is de andere freggle in een schoenendoos:
    pi_60808293
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

En dan vind jij het gek dat je nu afvalt?

Ik at altijd al behoorlijk gezond, maar wel te veel en te vet, omdat ik nou eenmaal van 'rijk' eten houd en koken mijn grootste passie is.

Maar nu eet ik vijf ons groente per dag in plaats van krap-an twee.
    pi_60808336
    Hm morgen die herkansing amper voor geleerd, want ik had het gevoel dat ik het nog wel kende,
    Dat viel best tegen met het bekijken vant oefententamen, maarja nu nog als een gek gaan leren schiet ook niet op. Dan maar in December herren

En misschien valt het morgen uiteindelijk allemaal nog wel mee
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:00:25 #127
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60808366
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haha.
    En dan de onderste een schatje noemen en de bovenste niet, terwijl het gewoon dezelfde kat is .

Ik krijg in m'n fobo ook vaak de vraag: " hoeveel katten heb jij wel niet?", terwijl het gewoon twee katten zijn in hun verschillende levensfasen .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:01:59 #128
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60808452
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik at altijd al behoorlijk gezond, maar wel te veel en te vet, omdat ik nou eenmaal van 'rijk' eten houd en koken mijn grootste passie is.

Maar nu eet ik vijf ons groente per dag in plaats van krap-an twee.
    Ik eet nu overigens relatief gezien een stuk vetter dan voorheen. Waar ik vroeger een boterham, een snoepje/koekje of een appel nam, neem ik nu een ei of nootjes. Groente at ik altijd al in grote hoeveelheden. Fruit eet ik nu wat minder dan voorheen.
    pi_60808466
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha.
    En dan de onderste een schatje noemen en de bovenste niet, terwijl het gewoon dezelfde kat is .

Ik krijg in m'n fobo ook vaak de vraag: " hoeveel katten heb jij wel niet?", terwijl het gewoon twee katten zijn in hun verschillende levensfasen .
    Zeg mijn wekker ging om 4.00uur om het zwemmen te zien jah
    Nah, ik zat niet op te letten
    The way you rock'n'roll
    pi_60808484
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee meneer de biophysicus, jij zegt dat wat ik vertel niet waar is.
    Ik zeg dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, en dat het daarom gevaarlijk/ongewenst is om het zomaar van je aan te nemen. Ik kan niet bewijzen dat er geen bewijs voor is, dat kan ik gewoon zien in de lege literatuurdatabases.
    quote:
    I-spy is weer actief, dit keer als biofysicus
    Vorige week heette ik ineens "SportsIllustrated". Het moet niet gekker worden.
    pi_60808551
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Poes toen:
    [ afbeelding ]

Poes nu:
    [ afbeelding ]

En dit is de andere freggle in een schoenendoos:
    [ afbeelding ]
    Wat een mooie volle harige vacht. Is goed kammen zeker?
    The way you rock'n'roll
    pi_60808557
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
    Ik at altijd al behoorlijk gezond
    Nou gezond hoor, knorknorgehakt.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:04:52 #133
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60808637
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Ik zeg dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, en dat het daarom gevaarlijk/ongewenst is om het zomaar van je aan te nemen. Ik kan niet bewijzen dat er geen bewijs voor is, dat kan ik gewoon zien in de lege literatuurdatabases.
    [..]
    Heb je dan wel goede tips (met bewijzen graag) van wat wel goed is?
    quote:
    Vorige week heette ik ineens "SportsIllustrated". Het moet niet gekker worden.
    Waarmee je dus niet ontkent i-spy of één van zijn alterego's te zijn.
    pi_60808640
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Ja, nee, inderdaad, van het eens in de drie maanden eten van varkensgehakt ga je zeker weten dood. Is het niet meteen, dan toch wel binnen honderd jaar.

Echt, tyf toch op, je verpest het topic.
    pi_60808653
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wat een mooie volle harige vacht. Is goed kammen zeker?
    Jep, anders wordt mevrouw freggle een klittenbaal

Raar trouwens, wat mams heeft ongeveer zo'n zelfde vacht, maar klit nooit (dat is de zwart-witte poes).
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:05:32 #136
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60808685
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een achterlijke opmerking?
    pi_60808712
    Ik heb een plan! Zullen we onze vriend de levensredder gewoon lekker massaal negeren vanaf nu?
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:06:22 #138
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60808738
    Geen wetenschappelijk bewijs voor WAT???
    Ik ken niemand die vragen zo hard weet te negeren als jij.

Nogmaals, noem 1 ding wat niet wetenschappelijk onderbouwd zou zijn, of ga in je sports illustrated loeren ( *nais* )

Ik heb echt een hekel aan klonen.
    pi_60808765
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
    Ik heb een plan! Zullen we onze vriend de levensredder gewoon lekker massaal negeren vanaf nu?
    Lijkt me een strak plan. is er hier ook zo'n modus waarmee je bepaalde users kunt 'uitzetten' ?(dat je hun posts dus niet meer ziet)
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:07:28 #140
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60808797
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
    Puik plan, ik werd er al flauw van.

Of willen jullie soms dat ik weer wegga hier? [/dreigement]

En @ Ewelina: ten tijde van Miss_S heb ik ook al eens naar zo'n modus gezocht, maar helaasch . Hoi Miss_S .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60808812
    Oeh, late night snack: gamba's met chilisaus

Gister gemaakt, maar teveel, dus nu als avond snack.
    pi_60808816
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lijkt me een strak plan. is er hier ook zo'n modus waarmee je bepaalde users kunt 'uitzetten' ?(dat je hun posts dus niet meer ziet)
    Dat bestond ooit wel, was een tooltje gemaakt door een user, heette FokBlock, weet niet of dat nog bestaat.
    pi_60808867
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
    Oeh, late night snack: gamba's met chilisaus

Gister gemaakt, maar teveel, dus nu als avond snack.
    Ik had weer mediterrane geitenkaas. En dat ga ik dus echt niet meer kopen want het is te lekker.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:09:41 #144
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60808918
    Ik zit nog steeds vol van het avondeten.
    pi_60808951
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je dan wel goede tips (met bewijzen graag) van wat wel goed is?
    Iedereen wéét toch allang wat gezond is? Veel groente, fruit en vis, en af en toe vlees van jonge beestjes. De rest moet je mee uitkijken.
    quote:
    Waarmee je dus niet ontkent i-spy of één van zijn alterego's te zijn.
    Whatever. SHE weet waarschijnlijk inmiddels allang wie ik ben. Laat ik het zo zeggen: i-spy@gmail.com en sportsillustrated@gmail.com staan in elk geval niet in mijn lange lijst gmail-adressen.
    pi_60809025
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Puik plan, ik werd er al flauw van.

Of willen jullie soms dat ik weer wegga hier? [/dreigement]

En @ Ewelina: ten tijde van Miss_S heb ik ook al eens naar zo'n modus gezocht, maar helaasch . Hoi Miss_S .
    Ik vraag me toch naarstig af wat de geschiedenis met Miss_S is? Ik ken haar alleen als de persoon die bij de F&F jochem actie de stand aanvulde tot 1000 euro wat haar daar tot een held maakte.
    The way you rock'n'roll
    pi_60809091
    Maar eet vooral wat je lekker vindt, in hoeveelheden die jou bevallen. Voor je er erg in hebt ben je namelijk dood. Liever gevuld dood, dan na een ellendig leven van perpetuele zelfkastijding.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:13:42 #148
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60809103
    Heeft iemand nog lekkere ontbijtrecepten? Brood en brinta ed vallen niet echt lekker en iedere dag een gekookt ei wordt wat saai. Fruit eet ik niet bij het ontbijt, dat vult niet genoeg en ik krijg er een opgeblazen buik van. Blijft over: iets met groente, vlees, rijst of eieren.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:15:28 #149
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60809177
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik vraag me toch naarstig af wat de geschiedenis met Miss_S is? Ik ken haar alleen als de persoon die bij de F&F jochem actie de stand aanvulde tot 1000 euro wat haar daar tot een held maakte.
    Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...
    pi_60809182
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
    Heeft iemand nog lekkere ontbijtrecepten? Brood en brinta ed vallen niet echt lekker en iedere dag een gekookt ei wordt wat saai. Fruit eet ik niet bij het ontbijt, dat vult niet genoeg en ik krijg er een opgeblazen buik van. Blijft over: iets met groente, vlees, rijst of eieren.
    Doe de Japanners na: een vers gevangen vis met witte rijst en rauwe groente. Fileren met stokjes.
    pi_60809188
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
    Heb je die muesli van mij al eens geprobeerd? Die is echt geweldig. Gojimuesli; weinig kh, veel eiwitten.

En anders... Rijstepap met zoetstof ipv suiker (die zoetstof kun je er pas na beetje afkoelen indoen kan niet tegen hoge temperaturen)?
    pi_60809242
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Lifesaver48 het volgende:
    Maar eet vooral wat je lekker vindt, in hoeveelheden die jou bevallen. Voor je er erg in hebt ben je namelijk dood. Liever gevuld dood, dan na een ellendig leven van perpetuele zelfkastijding.
    Nou, vooruit, nog één reactie.

Ik eet nu héérlijk. Ik geniet er veel meer van. Ik eet veel bewuster. Ik kook veel creatiever.

Het nuttige met het aangename verenigen FTW.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:17:59 #153
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60809289
    Waar kan je die muesli krijgen? Bestel je die online? En rijstepap maak ik al af en toe, overigens zonder suiker en zoetstof. Ook griesmeelpap staat hier af en toe op het menu tijdens het. Net als vis overigens.
    pi_60809323
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
    Waar kan je die muesli krijgen? Bestel je die online? En rijstepap maak ik al af en toe, overigens zonder suiker en zoetstof. Ook griesmeelpap staat hier af en toe op het menu tijdens het. Net als vis overigens.
    Ik haal die muesli bij de natuurvoedingswinkel. Van het merk Lima.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:19:01 #155
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60809339
    Morgen maar eens in de sloot kijken of er nog een verdwaalde snoek is.
    pi_60809397
    Ja, als je die vis dan eerst zelf gaat vangen, heb je meteen gesport.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:21:23 #157
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60809451
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Isegrim het volgende:
    Ja, als je die vis dan eerst zelf gaat vangen, heb je meteen gesport.
    Wel met blote handjes vangen natuurlijk. Kan je Rijnvis tegenwoordig weer eten? Of zit er nog te veel rommel in de Rijn?
    pi_60809482
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...
    Ja, en het feit dat het vaak heel denigrerend was icm een ontzettend betweterig toontje: "Ik ben 30 kilo afgevallen en jullie niet, dus ik weet het beter!" Brrrr
    pi_60809491
    Geen idee. Ik ben nooit zo bang voor rommel, ik eet alles.
    pi_60809499
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dank je voor de opheldering.
    The way you rock'n'roll
    pi_60809519
    Roddeltantes.
    pi_60809528
    Dat negeren lukt al best hè mensen
    The way you rock'n'roll
    pi_60809549
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, vooruit, nog één reactie.

Ik eet nu héérlijk. Ik geniet er veel meer van. Ik eet veel bewuster. Ik kook veel creatiever.

Het nuttige met het aangename verenigen FTW.
    Precies wat ik ook doe. Het moet wel leuk blijven, en als ik dan toch gezond en wat minder moet eten, dan moet het op zijn minst wel lekker zijn
    pi_60809574
    Je zou ook eens All-Bran Plus kunnen proberen, met yoghurt en een beetje jam.
    pi_60809578
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Dat negeren lukt al best hè mensen
    Ik heb mijn eigen voorstel al gebroken. Maar dat was om iets tofs te melden. Vanaf nu staat meneer op de ignorestand.
    pi_60809637
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
    Roddeltantes.
    Ik roddel niet, ik vertel gewoon mijn ervaringen met een bepaald persoon

Maar goed, vaak dus dat nare toontje. Maar ze kán het wel, netjes posten Misschien zat ze gewoon de boel op te jutten
    pi_60809640
    Ik heb mijzelf in de vingers gesneden.
    pi_60809698
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:
    Ik heb mijzelf in de vingers gesneden.
    Au!

Ik ga zo de freggels hier eten geven, en dan douchen en slapen. Morgen weer werken
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:26:09 #169
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60809709
    Auw!
    pi_60809739
    Dat krijg je met nieuwe mesjes. Die zijn onverwacht scherp.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:28:15 #171
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60809827
    Ik zou ook naar bed moeten gaan, maar zit nog vol energie van het sporten.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:28:20 #172
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60809831
    Ik ga ook slapen.
    Morgen echt even productief zijn .

.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60809938
    Morgen is mijn aller-aller-allerlaatste dag op mijn huidige werk en daarna heb ik twee weken VRIJ!!!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 22:39:21 #174
    163650 Greys
    pi_60810370
    Even zonnebanken en meteen weer veel bij te lezen
    Al die freggels, het lijkt hier wel F&F!
    En over freggels gesproken, Reizende Oom Roel was er ook nog

SHE! Ik snap um hoor! (Hè hè... het duurt ff, maar dan hebbie ook wat).
    En ik was gewoon straal vergeten dat je All Bran met yoghurt of melk ofzo eet ja
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60811447
    hoofdpijn

lig op bed te piekeren ('hoe heb ik ooit met die mensen dingen kunnen doen? Was ik zo blind??') en bleeeuuuuh
    gelukkig is morgen alles beter
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 23:23:49 #176
    163650 Greys
    pi_60812073
    Morgen is zéker alles beter!
    En waar we het een paar topics ( ) geleden over hadden... laat het LOS.
    Steek in gedachten je middelvinger op naar dat zootje treurlappen, haal diep adem en blaas je hoofd leeg.
    Godsamme, ik klink echt als een zweefteef he, en ik ben zo down to earth als maar kan
    Elke seconde dat jij je er nog druk om maakt, moet je ze misgunnen. Dus elke keer als het in je hoofd kruipt, schudt het van je af. Desnoods letterlijk (moet je wel even om je heen kijken of er iemand in de buurt is, anders denken ze misschien dat er een spin in je mouw is gekropen ).
    Je hebt er niets aan om te piekeren, het verandert niets meer aan het verleden en gun het ze niet dat je je er rot door voelt.

Kop op meissie!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60812100
    Wat Greys zegt.. Over die spin na dan begint meteen weer te kriebelen hier
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 23:26:56 #178
    163650 Greys
    pi_60812166
    Ik ga ook echt het hele bed uitpluizen zometeen voordat ik er in ga liggen!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60812277
    Jullie gaan echt zo hard!! MoBlo, ik snapte de berichtjes niet. Deden ze jou na of wat? Je moet je er idd zo weinig mogelijk van proberen aan te trekken. Je hebt nu toch een leuk leven met een lieve vriend, leuke studie en veel vrienden? Kan jou die paar etters schelen! Makkelijk praten natuurlijk, zou het zelf ook heel vervelend vinden hoor, maar het helpt zo weinig, dat gepieker.

PF heeft al bijna 2 dagen niet ingelogd. Nu moet ze maar weer eens terugkomen!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 23:33:07 #180
    163650 Greys
    pi_60812366
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
    PF heeft al bijna 2 dagen niet ingelogd. Nu moet ze maar weer eens terugkomen!
    Agree. Laat ze even helpen het tempo hier op te schroeven in de topics!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60812488
    Ik ga mijn bed in morgen even een oefententamentje meepikken (zo zie ik het nu maar dan kan het alleen maar meevallen ) en daarna de hele dag mentorvoorbereidingsdag

Inclusief Bbq en borrel
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 23:40:26 #182
    163650 Greys
    pi_60812590
    Zit ik op Net 5 iets modellerigs te kijken, zeggen ze "En dan nu de winnaar van Project Catwalk die jullie komt helpen". Ja bedankt, nu weten we al wie er wint
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60812998
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
    Zit ik op Net 5 iets modellerigs te kijken, zeggen ze "En dan nu de winnaar van Project Catwalk die jullie komt helpen". Ja bedankt, nu weten we al wie er wint
    Ik ben ook zo pissed!! D'r is toch al zo weinig op TV lately!!
    pi_60814584
    Ik ga morgen wel deel 104 105 106 lezen en 107
    Ik was niet weg,
    ik moest rennen voor de bus tijdens de ruzie (oh ik had er 2 gemist daardoor
    hele weekend bij mr pf geweest
    samen een ikea bed inelkaar gezet..
    zonder ruzie

en nu is ie hier slapen en projecteer ik mijn haat weer op hem dus ben ff hier bijlezen en melden dat ik nog leef en zo en ik scheld nooit nu voel ik me een scheldpersoon door 2 dagen terug
    pi_60814591
    Nou ja de boodschap is duidelijk Doeg
    pi_60814609
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Agree. Laat ze even helpen het tempo hier op te schroeven in de topics!
    Ahw

Maar ik was dus weg en ben net thuis en ben meteen achter m'n computer gaan zitten terwijl Mr PF in m'n bed is gaan liggen en slaapt en zo Maar nu ga ik echt ~

Tot morgen!
    pi_60817404
    goedemorgen

69,5kg en dat zónder sporten

het gaat weer de goede kant op hier, en dat vind ik héél fijn.. kan niet wachten tot ik weer tijd heb om te sporten
    Ja doei.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 07:51:57 #188
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60817533
    Goedemorgen .
    Zó vroeg opstaan was niet het plan, maar ach, er moeten twee brieven geschreven worden vandaag, dus who cares? . Woog vandaag net zo veel als gisteren. Ws was dat wel minder geweest als ik twee ipv vier boterhammen had gegeten, maar goed, in één nacht een halve kilo afvallen is sowieso al niet normaal, dus je hoort mij niet klagen als er de rest van de week niks meer gebeurt .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60817631
    Ik was ook niet van plan zo vroeg op te staan dus ik ga weer slapen
    pi_60817933
    heb vandaag ook 4 boterhammen mee, maar dat kwam omdat we totaal geen fruit of andere tussendoortjes in huis hadden.

Mijn schema voor vandaag gaat er dan ook zo uit zien:

O: twee knackebrod met kaas
    T: boterham smeerkaas
    L: twee boterhammen, een met smeerkaas en een met kaas
    T: boterham met kaas
    A: tomatensoep met (bruin)stokbrood met filet-americain
    Ja doei.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 08:58:14 #191
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_60818127
    Ik heb net de rijst van SHE gemaakt en mijn portie van vandaag in één keer opgegegeten.Niet goed. Morgen maar weer eieren.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:10:02 #192
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_60818318
    ugh.ik ben chaggo... heb deze hele week 1100-1500 ckal gegeten, 3 keer hardgelopen, en mn verdere nromale activiteit, incl. dubbel concert zingen etc... en ik ben gewoon bijna een kilo AANgekomen. ik weeeet dat t morgen misschien weer anders is. maar, ik sta de hele week op 82 ongeveer, en nu ent aan t eind van de week, moren weegdag, zit ik er weer een kilo boven, ipv dat ie lekker dordendert naar een getal in de 81. bah bah bah bah!
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:11:44 #193
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_60818345
    oh, ik ben wel in 3 evy lessen van gemiddeld 6 km /u lopen naar 6,75 km/u gegaan... das best netjes denk ik...
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 09:12:51 #194
    163650 Greys
    pi_60818364
    Goedemorgen op deze fijne spinloze morgen

PF, welkom terug
    En een IKEA bed samen in elkaar zetten zonder ruzie is het toppunt van liefde hoor!

MoBlo, zie je dat morgen alles beter is? Nou ja, vandaag dan dus
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60818404
    Ik ben aan het bijlezen..
    Pff.. Doen we dat normaal ook altijd, zoveel topics ?

[ Bericht 26% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 14-08-2008 09:24:33 ]
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:15:19 #196
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60818408
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Greys het volgende:
    En een IKEA bed samen in elkaar zetten zonder ruzie is het toppunt van liefde hoor!

Ik zie de shirtjes al voor me:

Liefde is... een IKEA-bed in elkaar zetten .

Ik heb ineens weer inspiratie vandaag . Al bijna één sollicitatiebrief af .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60818423

ik werd wel wakker achter de spiegel met een sprinkhaan in mn nek die had blijkbaar in mn shirt gezeten die buiten aan de waslijn hing

heb m naar buiten gelaten en toen zat hij toen ik wegreed achter mn kuipruit. Hij is er op de brug op de Pleyweg afgevlogen. 100km/u vondtie toch te hard
    Ja doei.
    pi_60818429
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]
    Al bijna één sollicitatiebrief af .
    kan je toch bijna je bed weer in
    Ja doei.
    pi_60818445
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Greys het volgende:
    Goedemorgen op deze fijne spinloze morgen

PF, welkom terug

MoBlo, zie je dat morgen alles beter is? Nou ja, vandaag dan dus
    Ja sorry van laatst..

Voordat we begonnen zeiden we tegen elkaar:
    Oh nu krijgen de meeste stelletjes ruzie eh. Ja. Maar wij niet! Ja. Want wij. Hebben ruimtelijk inzicht.
    En hij: Ja en ik ben technisch!
    En ik: Ja ik ook hoor, meer dan jij
    Hij: Nee ik meer dan jij !
    En ik: oh wacht, daar gaan we al
    pi_60818479
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie de shirtjes al voor me:

Liefde is... een IKEA-bed in elkaar zetten .

Ik heb ineens weer inspiratie vandaag . Al bijna één sollicitatiebrief af .
    Om 12:00 naar de Ikea gegaan... Wel even een pauze tussendoor.. en om 01:00 waren ik de lattenbodem nog aan het fixen Pfoe!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:45:04 #201
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_60818962
    Nou, kennelijk heb ik alles van gisteren er weer uitgepoept, want ik was zelfs 0,3kg lichter dan mijn laatste update . We gaan weer naar beneden .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_60819059
    go k_i_m!
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 09:50:24 #203
    163650 Greys
    pi_60819060
    PF, ik reageerde misschien ook wat overdreven. Dus van mijn kant ook excuses

Gezellig dat je er weer bent in elk geval. Nu zullen de topics helemáál niet meer bij te houden zijn denk ik qua snelheid

Kim, Miss Poep!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60819108
    Ik was niet express weggebleven hoor Ook al leek dat wel zo en was het eigenlijk wel beter qua escalatie

Ik moet allemaal studieboeken kopen, o.a. foodscience
      donderdag 14 augustus 2008 @ 09:53:25 #205
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60819121
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kan je toch bijna je bed weer in
    Nee hoor, er moet nog minstens één brief geschreven worden .

Lastig altijd om aan te geven waarom je juist dáár wilt werken .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60819171
    TVP
    Morgen een vrije dag, op familiebezoek. Bwuh. We gaan uit eten, chinees, schat ik zo. Hallo plofbuik
    pi_60819172
    'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'

'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'

'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'

etc.
    Ja doei.
    pi_60819178
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
    TVP
    Morgen een vrije dag, op familiebezoek. Bwuh. We gaan uit eten, chinees, schat ik zo. Hallo plofbuik
    jolijt!
    Ja doei.
    pi_60819215
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
    'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'

'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'

'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'

etc.

Vandaag weer werken Gelukkig nog maar 3 x en dan ga ik op vakantie!
    pi_60819298
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik heb net de rijst van SHE gemaakt en mijn portie van vandaag in één keer opgegegeten.Niet goed. Morgen maar weer eieren.

Dat zou ik precies zo hebben!!! Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kan van rijst zo belachelijk veel op zonder vol te raken!!

PF you're back!!!

59,3 op de Amsterdamse weegschaal! Ik had gisteravond hier in Amsterdam zwarte kleren met hoge hakken aan (een heel verschil met de Belgie-outfit, die jullie hebben gezien) en mijn meneer zei een beetje verbaasd: wat ben je dun! En knap!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:09:56 #211
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_60819381
    Goedemorgen slanke dames. Ben net wakker, en ga even teruglezen.

OFFTOPIC:
    Hier is alles rustig, goed gepraat, nog geen duidelijk besluit gemaakt behalve dat zijn huis leeg moet (zit huurder in) zodat hij weg kan hier. Heb gezegd dat acceptatie van mijn kant nu niet meer mogelijk is en dat het op is. Nog niet gezegd dat ik niet meer wil. Ving ik eng, moeilijk. Maar er is wel rust. Heb wel mijn ouders al gezegd (die kwamen mijn kindjes terugbrengen van een dagje uit toen ik met roodbehuilde oogjes aan tafel zat met een lief vriendinnetje) dat er een goede kans is dat mrpoeZ terug naar hen Haag vertrekt. Ze schrokken, mijn moeder met haar tact merkte op dat 'dat toch wel heel erg is voor de kinderen'. Ja, daar had ik geen rekening mee gehouden mams, je hebt gelijk. Maar goed, voor mij is de rust er en dat is al heel wat. Rare is dat ik niet verdrietig ben, behalve over het feit dat het niet gelukt is. En ik voel me alsof ik faal. Stom, I know maar zo voelt het wel. Dus.

Zo en nou weer ONTOPIC:
    Ik heb door alle gedoe nauwelijks gegeten gister, goed begin. Ga nu dit doen:
    quote:
    Ik sport namelijk drie/vier keer per week, eet al eeuwen niet meer dan 1600 kC per dag, en er gaat niets af. Ik denk dat mijn stofwisseling danig is vertraagd en nu in oorlogsspaarstand staat? De rijst dus. Paprika, bosui, rijst en in de avond sla, courgette, aubergine, vis en kip. Ik zál en ik móet weer in mijn streefboek passen!!

Prrrrr
    pi_60819402
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zou ik precies zo hebben!!! Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kan van rijst zo belachelijk veel op zonder vol te raken!!

PF you're back!!!

59,3 op de Amsterdamse weegschaal! Ik had gisteravond hier in Amsterdam zwarte kleren met hoge hakken aan (een heel verschil met de Belgie-outfit, die jullie hebben gezien) en mijn meneer zei een beetje verbaasd: wat ben je dun! En knap!
    Ja ik was gewoon een bedje kopen met alles er op en eraan. En bij ouders van vriendje slapen. En samen gekookt voor z'n zusje die echt niets lust. (ik lust wel veel maar op pizza horen geen groente. en van mr pf mag er geen vlees op maar ze waren alsnog lekker zonder groente en vlees ) en ze was het met me eens dat er op pizza geen groente hoorde en toen vond ze het lekker dat was ook voor het eerst ooit

Ohh conleche je bent echt dun! Jaloers ben ik Maar zo nog even onder de gezichtbruiner/slapen en dan hardlopen en vanavond kickboksen met sparren

Ik werd gister zoo boos toen Mr PF mijn gezichtsbruiner wou gebruiken Sloeg nergens op. Nu snap ik wel dat als je ongesteld bent dat je een beetje anders kan reageren, had er eerder nooit wat van gemerkt

Ik heb echt 20 tabladen openstaan met reacties die ik nog wil geven Halp!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:14:12 #213
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60819462
    Wat heeft hij gezegd Poes?
    pi_60819482
    Ik heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar wel over liegen, liegen etc!
    iig heel veel sterkte ermee!!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:25:01 #215
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60819667
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:

etc.
    Het is gelukt.
    Even op de website gezocht naar interessante informatie over het bedrijf: informele werksfeer, groeimogelijkheden, standplaats Randstad. Sounds good .

Twee brieven af nu . In totaal zes brieven geschreven en één afwijzing binnen .
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:34:50 #216
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_60819875
    Heb alle vragen (nog eens) gesteld, alle dingen (nog eens) gezegd. En ja, hij baalt er van, ja hij schaamt zich ervoor en ja hij wou dat het er niet was en ja, het gaat om de spanning, hij zou dat ook wel met een vrouw willen doen maar die lenen zich daar niet zo voor en nee, hij kan zich dan niet bedwingen. Hij legde nog eens uit hoe het dan ging, chatten, dan toch een profieltje, dan toch willen mailen, en weer een mailaccount en dan ook weer msn. Prima, maar ik accepteer niet meer, die fase is geweest. PLUS dat ik nu denk, als hij zegt, ok ik doe het niet meer stiekem dat dan de spanning eraf is en dat er dan nog een laag bij komt: de gewone mrpoeZ, de nietstiekeme homomrpoeZ en dan nog een welstiekeme homomrpoeZ. Hij zegt dat dat niet gebeurt maar ik ben er vrij zeker van dat dat wel zo is. En dus is het gewoon klaar.

Danks PF en reageer maar lekker, gezelie!!
    Prrrrr
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:37:37 #217
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60819933
    mspoez, ik vind het heel knap dat je zo standvastig bent en je toch niet door hem laat ompraten
    pi_60820218
    Nou ik heb me echt niet weg laten jagen hoor Ik had gewoon tijdelijk een leven !
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:59:08 #219
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60820407
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    Nou ik heb me echt niet weg laten jagen hoor Ik had gewoon tijdelijk een leven !
    Het valt wel meteen op als je er niet bent iig .

Ik heb druiven . Straks even bammetjes eten en dan maar weer eens naar de uni om uit te zoeken of de prof er nu alweer is of niet . Morgen en zaterdag zit ik bij m'n ouders ivm een feestje bij m'n broer zaterdag .
    Wel zin in, al ben ik wel van plan om de lekkernijen af te slaan.
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 11:01:47 #220
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60820473
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef mspoez het volgende:
    Heb alle vragen (nog eens) gesteld, alle dingen (nog eens) gezegd. En ja, hij baalt er van, ja hij schaamt zich ervoor en ja hij wou dat het er niet was en ja, het gaat om de spanning, hij zou dat ook wel met een vrouw willen doen maar die lenen zich daar niet zo voor en nee, hij kan zich dan niet bedwingen. Hij legde nog eens uit hoe het dan ging, chatten, dan toch een profieltje, dan toch willen mailen, en weer een mailaccount en dan ook weer msn. Prima, maar ik accepteer niet meer, die fase is geweest. PLUS dat ik nu denk, als hij zegt, ok ik doe het niet meer stiekem dat dan de spanning eraf is en dat er dan nog een laag bij komt: de gewone mrpoeZ, de nietstiekeme homomrpoeZ en dan nog een welstiekeme homomrpoeZ. Hij zegt dat dat niet gebeurt maar ik ben er vrij zeker van dat dat wel zo is. En dus is het gewoon klaar.

Danks PF en reageer maar lekker, gezelie!!
    Ik denk dat dit de beste keuze in je leven zal zijn.
    Ik schrik overigens wel van het gegeven dat hij die behoefte bij andere vrouwen ook heeft.

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe leven dan maar!
    pi_60820485
    Ik bedacht me net....zou het kunnen dat je van vliegen extreem veel vocht kan vasthouden?

Ik had tot een dag na de landing dikke enkels, vingers, buik, borsten....het zou ook mijn extreme gewichtstoename tijdens de vakantie kunnen verklaren. Wat 3 kilo in 7 dagen kun je er niet bijvreten, lijkt mij.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 11:07:13 #222
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_60820607
    Dat is algemeen bekend zelfs.
    pi_60820688
    *eet yoghurt met frambozen volgende keer een vleugje citroen erbij
    pi_60820732
    Mijn lief is piloot en weegt altijd 1-3kg zwaarder dan normaal als hij thuis komt.

En dikke enkels en vingers (vast nogmeer, maar let ik niet zo op) heb ik ook last van na het vliegen.
    pi_60820760
    Gister was ik zo braaf, vandaag een kilo zwaarder.
    pi_60820782
    Oh foto van mijn achterkant kreeg ik toegestuurd..
    Voor ik begon met afvallen en kickboksen waren mijn benen het dunste gedeelte van mijn lichaam
    nu heb ik weer maat 31 terwijl het er met maat 28 wat flexer uitziet
    maar ik denk dat het komt omdat ik nu spieren heb + een vetlaagje
    en dat is schijnbaar dikker dan alleen een vetlaagje.
    of zo

donderdag 14 augustus 2008 @ 11:18:44 #227
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_60820920
    Aangename achterkant PF.
    Prrrrr
    pi_60820973
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef mspoez het volgende:
    Aangename achterkant PF.
    Thanks
    Ja hij is ook wel prima, maar ik mis m'n stokjesbenen!
    pi_60821077
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
    Ik heb hier zelfs zo'n petroleum stelletje, ik zou graag beweren dat ik het daarop maak, maar nee dat toch niet....
    Mijn mama maakt het daar wel altijd op. Ruikt het hele huis naar petroleum
    pi_60821634
    Mjum, petroleum ik heb ondanks CV ook nog een petroleumkacheltje

Het lijkt door die foto of je heel mutserig loopt met je roze truitje en je tasje

En je kont ziet er zeer goed uit trouwens! Ik bedenk me net dat ik geen foto zou willen zien van mijn achterkant

[ Bericht 23% gewijzigd door -marz- op 14-08-2008 11:54:52 ]
    pi_60821848
    goedemorgen

ik ben ook weer wakker... hebben van8 nog zwemmen gekeken, maar dat ging dus niet zo goed....
    vanmiddag ff met mijn moeder shoppen.
    Nu zo ff wat eten, maar ben een beetje misselijk en heb helemaal geen trek.. (maar moet gewoon ff eten, want anders krijg ik last vann flauwtes vermoed ik..)

@MsPoez; knap van je dat je zo aan je standpunt hebt vastgehouden. Hartstikke moeilijk, maar vind dat je het heel knap doet als ik het zo hoor.

@PF; welkom back en slaapt je ikeabed lekker? en nice-achterkantje hoor.

en wat een bemoeial die lifesaver alsof we het zonder hem hier niet kunnen redden... nou dan heeft ie het toch heeeeeel goed mis

*heeft ook een ass.... en een vriendje die het leuk vindt om rare foto's te maken haha*
    pi_60821880
    Het bed slaapt GE WEL DIG
    30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
    maar is helaas niet mijn bed
    pi_60821936
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef -marz- het volgende:
    Mjum, petroleum ik heb ondanks CV ook nog een petroleumkacheltje

Het lijkt door die foto of je heel mutserig loopt met je roze truitje en je tasje

En je kont ziet er zeer goed uit trouwens! Ik bedenk me net dat ik geen foto zou willen zien van mijn achterkant
    Ik ben ook een enorme muts Nee geen idee Misschien dat ik aan m'n arm in arm/looptechniek moet werken
    pi_60821992
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    naja je mag dr in elk geval wel in slapen

en wij hebben ook een kingsizebed... heeeeeerlijk, maar ik wil de volgende keer ook extra lang hebben... (dus 180 bij 220 cm)
    pi_60822012
    Ja als ik op kamers ga neem ik een bed van 180x220 ( )
    die zet ik dan in m'n "oude" kamer

Hij wou mijn bed (140x200 20cm? matras)
    maar dan beter

Met 180x220 valt er niet meer te overtreffen
    pi_60822311
    Ook nice ass BJ en dat is een flatterende broek ook met die zakken zo.

Ooit heb ik nog met m'n liefje in een 90cm bed geslapen (ok 1 nacht), nu is het bed 160 en werd ik laatst bruut aan de kant gebeukt 's nachts

Volgende keer toch maar kingsize...
    pi_60822425
    Ja volgens mij is dat een broek die je bil optisch boller maakt (Het ziet er goed uit hoor )
    pi_60822461
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
    Ook nice ass BJ en dat is een flatterende broek ook met die zakken zo.

)

is ook een hele fijne broek....
    heb dr meerdere van EDC (Esprit) en die zijn allemaal net ff anders... andere details enzo
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:31:49 #239
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_60822708
    ik heb ent uit nijd geluncht met een nasischijf... grom. dat helpt natuurlijk ook niet.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:32:38 #240
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60822748
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:31 schreef kwakveense het volgende:
    ik heb ent uit nijd geluncht met een nasischijf... grom. dat helpt natuurlijk ook niet.
    Oeh, emo-eter dus? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60822761
    Die dingen zijn nog goor ook
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:36:22 #242
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_60822842
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh, emo-eter dus? .
    jup. heb t redelijk onder controle de laatste tijd, maar als ik me dan zo kut voel, en alles valt tegen, en ik heb al de hele week trek in lekkere dingen en ik dóe t niet... dan is dit wel zo'n moment waarop ik breek.

@ PF ik vind ze wel heel lekker, anders zou k t niet eten. als ik nu iets ongezonds eet doe ik wel iets wat ik heel lekker vind.
    pi_60822845
    bleeeeghhh nasischijf... evil en niet lekker. (zonde van de calorieen dus)
    pi_60822962
    Oh kwak vindt wel lekker Sorry!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 12:40:50 #245
    163650 Greys
    pi_60822978
    Ik ga op jacht naar ook zo'n broek, BJ! Die zijn er wel lang genoeg he, zei je?

Wij hebben thuis een bed van 180x220 overigens en dat is zaaaaaaalig. Nou zijn we ook 1.98 en 1.82, dus nu ligt Heer G niet meer met zijn enkels over de rand
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60823062
    O BJ, ik zei toch laatst dat ik een jeans had van EDC maat 36? Ik heb hem nu aan en het is een Esprit Denim. Dus geen EDC.
    pi_60823067
    Net Japanse rijst gegeten. Variatie van de vorige weken, dit keer met zilvervlies rijst. Vult een stuk beter.. Vandaag als avondeten zelfgemaakte hamburgers. Met veeeeeeeeeeel sla, tomaat en komkommer. Niet geheel volgens de planning, maar beter dan friet he? Ik eet het ong een keer per jaar, toch mijn favoriete eten. <3

Ik ga sinds 3 weken 3 keer naar de sportschool, ook doe ik Evy nog tussendoor. Kan het zijn dat ik daardoor niets afval qua gewicht?

Leuke foto's weer trouwens
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:45:26 #248
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_60823092
    calorietechnisch valt t mee trouwens... zo'n ding is, klaargemaakt, 230 ckal... mn dagtotaal als ik niks geks doe vandaag is zelfs aan de lage kant met 1090 ckal.

vanochtend trws voor het werken aan alweer hardgelopen, begin t steeds lekkerder te vinden. nu nog even een relaxte middag, en danmorgen maar weer verder zien...
    pi_60823162
    ik heb nog een edc maat 28
    maar daar komt m'n fattyass niet in (nou ja m'n benen eigenlijk)
    en ik heb hem pas drie maanden !
    pi_60823179
    Inderdaad, zelfgemaakte hamburgers zijn echt niet zo schandalig Ik krijg er geen last van m'n buik van, en dat is meestal toch een indicatie van niet-al-te-ongezond

Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:52:11 #251
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60823290
    Net sms van mijn moeder: "Eindelijk een levensteken!", terwijl ik maandag nog met haar heb gebeld .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60823336
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
    Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
    Daar hoop ik ook op.
    pi_60823563
    quote:
    Inderdaad, zelfgemaakte hamburgers zijn echt niet zo schandalig Ik krijg er geen last van m'n buik van, en dat is meestal toch een indicatie van niet-al-te-ongezond

Oh, dat maakt m'n dag goed.

Ik merk nog niet echt veel. Ik meet mezelf bijna nooit en de meeste broeken die ik heb zijn al te groot (voor 1 maatje minder nieuwe broeken kopen is niet echt handig, dus ik wacht nog even ). Ik ga nu sowieso weer opletten met wat ik eet, totdat ik iets vind wat ik wel vol kan houden.

Ik ga binnenkort ook zo'n cm foto maken.
    pi_60823692
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    ik heb nog een edc maat 28
    maar daar komt m'n fattyass niet in (nou ja m'n benen eigenlijk)
    en ik heb hem pas drie maanden !
    Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaat

foto:
    pi_60823710
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef -marz- het volgende:

[..]

Daar hoop ik ook op.
    Ik ben toen ik begon met fitnessen anderhalve broekmaat kleiner geworden en twee ons afgevallen in een half jaar

Gewicht is geen doel an sich, hè
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:14:57 #256
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_60823909
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaat

foto:
    [ afbeelding ]
    Jeutje, wat ben je slank! *jaloers is
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:15:38 #257
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_60823925
    quote:
    nog niet echt. vind mn taille en heupen meten altijd zo moeilijk... heb t idee dat ik de ene keer mn buik veel meer inhoud dan de andere keer...maar er zat wel 3 cm verschil op taille met twee weken geleden...

ik ga sowieso door! voel me gewoon sowieso een beetje kloterig momenteel. maar als t goed is gaat dat wel wer over
    pi_60823962
    Kwakveense, die vraag was aan inderdaad gericht... Ik denk dat het wel erg hoopvol is om na drie keer hardlopen al verschil te meten
    pi_60824003
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jeutje, wat ben je slank! *jaloers is [ afbeelding ]
    Hihi die smiley!!!

Ja, ik ben nu echt best slank. Tuulijk, er mag nog wat af, maar veel hoeft niet meer. Ook gezien het feit dat ik dan geen tiet meer overhou!!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:20:06 #260
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_60824027
    ja, ik had een pagina overgeslagen zie ik

neeuh ik verwxht idd niet zoveel van 3 keer hardlopen...aan de andere kant verwachtte ik ook niet aan te komen. nou ja. we zien wel. gewicht is voor mij wél een doel, juist omdat ik nog zoveel te zwaar ben en een ongezond gewicht heb.
    pi_60824087
    Licht overgewicht en een gezonde levensstijl is ook een prima resultaat, Kwakveense.
    pi_60824117
    Kwak, gewoon stug doorgaan met hardlopen! Over een maand loop je meer dan een kwartier achtereen hard en dan begint het grote afvallen pas! Probeer gewoon 4x in de week te gaan en je zal zien: je gaat razendsnel vooruit! Bovendien krijg je een soort hardloopverslaving op de koop toe en dat is alleen maar goed! Als je daarnaast nog een of 2x in de week naar de sportschool gaat, zal je zien dat je snel slinkt, in gewicht, in kledingmaat en in centimeters!
    pi_60824167
    het idee is leuk, van die mensen die hier dingen uitleggen, maar ze KUNNEN niet uitleggen en nu snap ik er nog steeds geen fuck van
    Ja doei.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:28:16 #264
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60824234
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    Ik hou juist van kleine bedden Mijn bed is 140 x 200 en dat is méér dan genoeg! Ik slaap ook heerlijk in de twijfelaar van mijn soort-van-vriendje. Ik hou wel van een beetje knus, lig het liefst de hele nacht tegen iemand aan

M'n bed mag alleen wel wat langer, m'n benen steken uit. Volgende bed wordt dus minstens 220 lang!
    pi_60824255
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
    het idee is leuk, van die mensen die hier dingen uitleggen, maar ze KUNNEN niet uitleggen en nu snap ik er nog steeds geen fuck van
    Huh??
    pi_60824511
    O en viev, dat lekkertje op je hyves gister, any news?
    pi_60824515
    oh, op mn werk

moet worden ingewerkt, doe ene cursus nu, uit een map

maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen
    Ja doei.
    pi_60824684
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
    oh, op mn werk

maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen
    Aha, ik dacht dat je met hier, dit onvolprezen topic bedoelde en begreep ik er geen barst van, want wij zijn keien in uitleggen, stuk voor stuk
    pi_60824721
    leg mij dan 's uit in ITP hoe ik in godesnaam getallen opsplits zodat in een bankrekeningnummer om de 3 getallen een punt komt
    Ja doei.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:46:48 #270
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_60824743
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
    O en viev, dat lekkertje op je hyves gister, any news?
    Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).

Ik heb het natuurlijk wel ff subtiel aan mijn wederhelft vermeld .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_60824777
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
    leg mij dan 's uit in ITP hoe ik in godesnaam getallen opsplits zodat in een bankrekeningnummer om de 3 getallen een punt komt
    Nou dan doe je eerst bu∂∂˙∆˙˚^ƒ˚∂˙≤©˚∆©∆˚ vervolgens √ç©˙∆ƒ ©†©˙∆˙¬˙≥√≥∆ en je sluit af met ©ƒ˚ƒ©√≤∆ƒ¬ƒ¨¥ fluitje van een cent!!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:48:47 #272
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60824801
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
    oh, op mn werk

quote:
    ***dat jij het niet begrijpt wil nog niet zeggen dat ik het verkeerd uitleg***
    .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_60824829
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).

Ik heb het natuurlijk wel ff subtiel aan mijn wederhelft vermeld .

Verstandig! Maar weinig spannend

Dat subtiele vermelden is natuurlijk puik: zo weet hij weer dat hij in z'n handjes moet knijpen dattie jouw wederhelft mag zijn!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 13:50:56 #274
    163650 Greys
    pi_60824853
    Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden ) maar ze zijn wel goed voor mijn ego

Wil ook zo'n broek als BJ Alleen beetje geen tijd om te shoppen tot na de vakantie
    Domme vraag wellicht: koop je EDC alleen in Esprit winkels, of zijn er ook andere winkels die dat merk verkopen?

Oh en MoBlo, heel simpel, gewoon geen 'JA' zeggen als ze iets uitleggen en dan vragen of je het snapt Gewoon vragen of ze het even voordoen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60824912
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
    Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden ) maar ze zijn wel goed voor mijn ego

Wil ook zo'n broek als BJ Alleen beetje geen tijd om te shoppen tot na de vakantie
    Domme vraag wellicht: koop je EDC alleen in Esprit winkels, of zijn er ook andere winkels die dat merk verkopen?

Oh en MoBlo, heel simpel, gewoon geen 'JA' zeggen als ze iets uitleggen en dan vragen of je het snapt Gewoon vragen of ze het even voordoen.
    Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!

En ik heb nooit (anonieme) aanbidders
    pi_60824951
    *grin*

mensen die niet kunnen antwoorden op 'waarom' zoiets moet, of 'hoe' zoiets moet, maar alleen zeggen 'je moet gewoon dit doen en zelf klooien' leggen NIET goed uit..

jammer though, want het idee is er wel
    Ja doei.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:55:18 #277
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60824968
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:

Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wie .
    Maar hij heeft je (nog?) geen pm gestuurd, zegt hij.

Way to go girllll!!! .
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 13:59:40 #278
    163650 Greys
    pi_60825075
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!
    Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!
    Maar dan weer geen idee welke maat ik moet bestellen
    quote:
    En ik heb nooit (anonieme) aanbidders
    Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er drie
    Eentje weet je welke het is (die bericht vrolijk door terwijl hij op vakantie is met zijn gezin ), de ander smst sinds vorige week bijna elke dag. En begint altijd met 'Ha stuk', 'Hey kanjer' enzo. Kijk mijn ego even groeien!
    Hij weet al dat ik samenwoon, maar is het wijselijk om er nog eens op te wijzen? Of zouden er ook mannen bestaan die gewoon vrienden willen zijn?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:01:47 #279
    163650 Greys
    pi_60825124
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wie .
    Maar hij heeft je (nog?) geen pm gestuurd, zegt hij.

Way to go girllll!!! .

Ik doelde niet op Fok!ers, overigens En nu ben ik wel heul nieuwsgierig!
    En vraag ik me af of ze soms iets aan hun ogen hebben En dat zeg ik niet om complimentjes te vissen, maar om het feit dat er toch echt heel veel mooiere, slankere en jongere en niet te vergeten VRIJGEZELLE meisjes zijn.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60825127
    Heeft iemand hier Hi als netwerkaanbieder? Doet ie 't gewoon bij jullie? Ik ben bang dat het aan mijn net twee maanden oude telefoon ligt
    The way you rock'n'roll
    pi_60825188
    Hi werkt hier gewoon.
    pi_60825239
    Kut.

Ik heb wel gewoon vol bereik zegt mijn telefoon maar smsjes komen 1 of 2 dagen later binnen en bellen doet ie maar heel af en toe als ik naar de huis telefoon bel en dan weet ik alleen dat ie het doet omdat de huistelefoon geluid maakt. Op mijn mobiel gaat ie niet over.

The way you rock'n'roll
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:18:06 #283
    163650 Greys
    pi_60825533
    Da's wel heel irritant DML

Misschien in dezelfde fabriek gemaakt als mijn digitale weegschaal. Ik wilde graag mijn vorderingen bijhouden, maar elke keer als ik er op ga staan (zelfs met maar 10 seconden er tussen) geeft het ding héél iets anders aan
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60825673
    O Greys, ik heb over je gedroomd vannacht!! We waren met z'n tweeen op vakantie in zo'n grote touringcar. Ik moest rijden en het stuur ging heel zwaar Toen we in het zuiden aankwamen (Frankrijk? Italie?Spanje?) Wilde jij graag naar de kapper en zou ik vast met de bus naar het strand rijden, maar ik raakte verdwaald in een stad met allemaal heuvelachtige steegjes waar ik iedere keer met moeite die grote bus doorkreeg. Aangekomen bij het strand besloot ik in de bus op je te wachten en kwam Joey (die van Friends) me gezelschap houden. We speelden een kaartspelletje en hij had versnaperingen meegenomen: een grote zak chocotoffs en brood en boter. De telefoon ging en ik nam op met oui, allo (o, we waren dus in Frankrijk!) toen ging nog eens de telefoon, dus ik zei tegen de eerste beller dattie moest wachten. Op den duur had ik zo'n telefoon met van die knipperende lampjes met allemaal mensen die in de wacht stonden! Toen belde er iemand voor jou en die zei alleen: dit is thuis voor Greys. Ik zei huh??? Ja met Frank, uit London!! Ik dacht nog: die man van Greys heet toch helemaal geen Frank?? Maar hoe die dan wel heette wist ik in mijn droom ook niet meer. Maar goed, jij was sws nog bij de kapper. Maar toen kwam je terug en zag je er ongeveer zo uit:

Je was er zelf heel blij mee. Ik werd er wakker van.
    pi_60825731
    Wat kijkt ze eng
      donderdag 14 augustus 2008 @ 14:26:25 #286
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60825733
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!
    Maar dan weer geen idee welke maat ik moet bestellen
    [..]

Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er drie
    Eentje weet je welke het is (die bericht vrolijk door terwijl hij op vakantie is met zijn gezin ), de ander smst sinds vorige week bijna elke dag. En begint altijd met 'Ha stuk', 'Hey kanjer' enzo. Kijk mijn ego even groeien!
    Hij weet al dat ik samenwoon, maar is het wijselijk om er nog eens op te wijzen? Of zouden er ook mannen bestaan die gewoon vrienden willen zijn?
    Mannen die jou 'stuk' noemen en gewoon vrienden willen zijn. Geloof je het zelf? .
    Ik denk eigenlijk dat het die man niks uitmaakt of je een relatie hebt of niet. Hij ziet het als een spelletje. Wie weet hap je. En als je dat echt niet wilt, dan moet je dat ook goed duidelijk maken .
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 14:29:30 #287
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60825803
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik doelde niet op Fok!ers, overigens En nu ben ik wel heul nieuwsgierig!
    En vraag ik me af of ze soms iets aan hun ogen hebben En dat zeg ik niet om complimentjes te vissen, maar om het feit dat er toch echt heel veel mooiere, slankere en jongere en niet te vergeten VRIJGEZELLE meisjes zijn.
    Oh ja, en ook hier nog even op reageren, want prachtige vrouwen die zichzelf gaan lopen afzeiken, omdat ze niet jong meer zijn, daar kan ik echt niet tegen . Ik heb duizendmaal liever een zelfbewuste dertiger dan een onzekere twintiger . In bepaalde opzichten ga je er misschien op achteruit in de loop der jaren, maar in andere opzichten ga je erop vooruit.

Dus niet zo onzeker doen, hoor, dat is nergens voor nodig .
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:30:55 #288
    163650 Greys
    pi_60825834
    Co! Even een paar stukjes er uit pikken:
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef conleche het volgende:
    O Greys, ik heb over je gedroomd vannacht!! We waren met z'n tweeen op vakantie in zo'n grote touringcar.
    Ik zou zo met je meegaan!
    quote:
    De telefoon ging en ik nam op met oui, allo (o, we waren dus in Frankrijk!)
    muts!
    quote:
    Toen belde er iemand voor jou en die zei alleen: dit is thuis voor Greys. Ik zei huh??? Ja met Frank, uit London!! Ik dacht nog: die man van Greys heet toch helemaal geen Frank??
    Frank Nou, we weten allebei wel hoe je bij die naam kwam, toch?
    quote:
    Maar toen kwam je terug en zag je er ongeveer zo uit:
    [ afbeelding ]
    Ieh!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:37:13 #289
    163650 Greys
    pi_60825979
    Viking, heel lief van je. Maar serieus, ga niet teveel op een foto af, of foto's op Hyves. Daar heb ik alleen de voordelige op gezet

En over mannen die meer willen dan vriendschap: Ik zou dat dus juist zo heel erg leuk vinden. Een man met wie je gewoon enorm goede vrienden bent. Die verder niets van je wil. Ik maak er totaal geen geheim van dat ik 'bezet' ben en samenwoon, zo staat het ook op mijn Hyves in mijn profiel en hier op Fok ook in mijn Fobo.
    Zou wel jammer zijn als die ene van de smsjes van de afgelopen week echt dubbele bedoelingen heeft eigenlijk, het is een lief/leuk joch en ik heb het er altijd zo gezellig mee (ben nooit alleen met hem geweest by the way).

En ontopic: wat is een eierkoek toch lekker
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 14 augustus 2008 @ 14:47:01 #290
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60826210
    Ik geloof dat vrouwen heel goed in staat zijn om normale platonische vriendschappen met mannen te hebben. Maar ik geloof ook dat mannen tegelijkertijd altijd bijbedoelingen hebben als ze 'vriendschappelijk' met een vrouw omgaan
    pi_60826679
    Ik heb wel 1 of 2 vrienden waar ik geen enkele bijbedoeling bij voel. Die ene is sws net een wijf qua kletsen en zo. Die ken ik al sinds ik 15 ben en ik heb daar serieus waar nog nooit iets aan gemerkt.

Wel heb ik ook het tegendeel weleens ondervonden. Ik had een keer na het uitgaan de verkeerde jas meegekregen en die sleutel die in die jaszak zat pastte niet op mijn deur. Een goede vriend was met me opgefietst en zei dat ik wel bij hem kon slapen. Geen logeerkamer dus wij in 1 bed pitten. Word ik toch 's nachts wakker van gefriemel tussen m'n benen Ik was nog slaapdronken en hij deed dat best aardig, dus ik heb hem ook nog ff z'n gang laten gaan ook Tot ik echt wakker werd en in de gaten had wie d'r met z'n poten aan me zat. (dit was overigens in mijn vrijgezelle periode )
    pi_60826709
    Ik word daar nooit wakker van of het is mij nooit gebeurd !
    Maar wel een beetje eh.. misbruik van je vertrouwen
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 15:08:00 #293
    163650 Greys
    pi_60826743
    "... en hij deed dat best aardig"
    Hoe heb je daarna gereageerd? Gegild? Of gewoon vriendelijk gevraagd of hij zijn vingers even bij zich kon houden? En heb je daarna heb nog gewoon recht kunnen aankijken als vriend?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60826803
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
    "... en hij deed dat best aardig"
    Hoe heb je daarna gereageerd? Gegild? Of gewoon vriendelijk gevraagd of hij zijn vingers even bij zich kon houden? En heb je daarna heb nog gewoon recht kunnen aankijken als vriend?
    Ach, ik heb er niet echt een punt van gemaakt, want bij hem wist ik eiks wel dat hij een enorme player was en als je dan een halfnaakte conleche naast je hebt liggen, dan probeer je wat, dat begrijp ik ook nog wel. Ik heb gezegd dattie z'n tengels bij zich moest houden, heb me omgedraaid en ben weer in slaap gevallen. (er was een borreltje in het spel...)
      donderdag 14 augustus 2008 @ 15:13:38 #295
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60826863
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
    Viking, heel lief van je. Maar serieus, ga niet teveel op een foto af, of foto's op Hyves. Daar heb ik alleen de voordelige op gezet
    Ik heb het niet (alleen) over foto's, maar over je hele manier van doen. Je bent gewoon een ontzettend leuk en gezellig mens. Online iig . En dat hebben die mannen ook wel door, dus het is nergens voor nodig om jezelf te vergelijken met een jong ding van twintig .

En vriendschappen met mannen zijn m.i. best mogelijk. Mark is mijn huisgenoot, maar tegelijkertijd ook mijn beste vriend. Nu maakt het natuurlijk wel uit dat hij vanaf het begin al wist dat ik nooit op hem zou vallen, ook al zou hij dat willen, dus dat is wel anders, maar er zijn ook wel jongens die blijven volhouden dat ik bi ben in de hoop dat ze nog een kansje maken .

Nu ik erover nadenk is Mark eigenlijk de enige man die ik irl ken en met wie ik een ongecompliceerde vriendschap heb waarbij duidelijk is hoe de vork in de steel steekt. Andere vriendschappen zijn stukgelopen, omdat de mannen meer wilden dan vriendschap... Dus misschien is Mark toch een uitzondering? .
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 15:14:12 #296
    163650 Greys
    pi_60826878
    Mijn ideale relatie zou zijn dat je wel bij één iemand bent die alles voor je betekent, maar dat als je daar toevallig even zin in hebt, dat je dan met een ander mag zoenen. Alleen zoenen zou genoeg zijn, da's al zo spannend.
    Alleen ik weet niet of ik het andersom wel goed zou vinden als Heer G dat zou doen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 14 augustus 2008 @ 15:15:40 #297
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_60826915
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
    en hij deed dat best aardig, dus ik heb hem ook nog ff z'n gang laten gaan ook
    .
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 15:16:49 #298
    163650 Greys
    pi_60826946
    Viking, ik denk dat Mark toch een uitzondering is, helaas.
    Dus geniet er maar van! Leuk, een man als 'gewone' vriend!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60826955
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
    Mijn ideale relatie zou zijn dat je wel bij één iemand bent die alles voor je betekent, maar dat als je daar toevallig even zin in hebt, dat je dan met een ander mag zoenen. Alleen zoenen zou genoeg zijn, da's al zo spannend.
    Alleen ik weet niet of ik het andersom wel goed zou vinden als Heer G dat zou doen
    Nee met je broertje/beste vriend wil je niet zoenen. Oh ik heb laatst met iemands homo vriend gezoend. Dubieus
    pi_60827040
    ik ben misselijk, moe, lamlendig en ik wil éigenlijk naar huis
    Ja doei.
    pi_60827062
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
    ik ben misselijk, moe, lamlendig en ik wil éigenlijk naar huis
    Eerste werkdag?

Slank het najaar in #208 Met laatstepostvalstrik van MB
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: