Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
SHE, serieus?![]()
Maar dan krijg je toch veel meer % vet binnen?
Ik merk dat ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik neem 1500 kcal juist als richtlijn omdat ik dan niet te snel afval of te weinig eet en dan ga snoepen ed. En volgens mij val ik er prima mee af.
Overigens merk ik als ik de dag begin met een kolhydraatontbijt (zemelen, brinta, weetabix etc) ik veel meer eet dan als ik de dag begin met eieren. Op de een of andere manier raak ik dan niet echt vol en blijf ik maar aan eten denken, terwijl ik met eieren gewoon tevreden ben.
Doe een balansdagje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Isegrim het volgende:
Misschien doe ik binnenkort wel een Malteserdagje.Of een chocoladerependagje.
Ik ben juist net zo blij met het feit dat ik nu écht veel groente en fruit eet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Fipo.
[..]
Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijk. Lekker kroketjes eten ipv gezonde bagger
![]()
. Maar gelukkig is het alleen lijntechnisch gezien misschien een goed idee om Maltezers te eten. Je hebt ook nog vitamientjes en mineralen en... en... en... nog een heleboel gezonds
nodig om gezond van lijf en leden te blijven.
Klopt. Ik ben ooit kilo's afgevallen nadat ik een paar weken geleefd heb op patat en bier. En ik had niet eens last van pukkels of een vette huid. Nu wel overigens, bizar genoeg. En daar baal ik van. Mijn lichaam zal wel bezig zijn met een grote schoonmaak. Overigens heb ik net een waterijsje gegeten. Was lekker, maar niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Nu probeer ik mezelf te stimuleren om een half uurtje tai chi te doen, maar ik ben te lui.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je die 1500kcal uit malthesers haalt of uit gezond eten.
Grotere kans zelfs dat je met die malthesers wel afvalt
Het leven is oneerlijk, onoverzichtelijk, maar gelukkig hartstikke leuk.
soms.
Freggels? Waar kun je die kopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Godsamme ik ga twee tellen mijn freggels eten geven en alweer een nieuw topic...
Dat zegt mijn vent ook altijd!! Als argument dat we echt geen groente hoeven te etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg afToen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg afToen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
Ik heb vandaag ook Optimelyoghurt gekocht, zag dat daar ook geen suikers aan toegevoegd zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga even een schaaltje optimel aardbeien yoghurt nuttigen..
Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Ja en ik heb ook eens gelezen van een onderzoek, dat als mensen boekjes/tv programma's over gezond eten bekijken, dan vinden ze daarna dat ze een Snickers (ofzo) 'verdiend hebben' ! Terwijl ze zelf dus niets gezonds hebben gedaan, maar alleen al de gedachte eraan maakte al dat ze meer gingen etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.
Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Dat van die koffie kan ik niet geweest zijn. Ik dronk vroeger helemaal geen koffie. Volgens mij verwar je me met iemand andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Maak muziek en lolllllllll...
Oh ja Tink, klopt, dat had je verteld ja van de patat en bier (al was het toen patat en koffie volgens mij).
Kan je je haast niet voorstellen he, dat je daarvan afvalt! Maar als dat idd alles is wat je eet...
Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.quote:
Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.
Ja vertel eens, hoe haalde je het in je hoofd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.
Ontbijt: niks.
Lunch: appel.
Avondeten: zak chips + literbak ijs.
Ik schaam me er zo voor. Hoe haalde ik het in m'n kop
.
Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.
Kans dat je afvalt van enkel maltesers eten is heel groot.
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
en hou dit een half jaar vol.
Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.
( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurr![]()
Maar mijn gewicht zit me eigenlijk totaal niet dwars (57,5 kilo). Het gaat om die vette buik van me
Allemaal leuk en aardig maar dat is wel vreselijk saai...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.
Kans dat je afvalt van enkel maltesers eten is heel groot.
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
en hou dit een half jaar vol.
Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.
( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
Ok, dit is dus killing voor je BMI.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Zóóóó, net drie zakken chips verorberd.
Drie verschillende smaakjes, lekker hoor!
Lekker, heb je een recept voor me?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Leuk voor je enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbrandenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Freggels? Waar kun je die kopen?
[ afbeelding ]
Hoebedoelegij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ok, dit is dus killing voor je BMI.
Ja tuurlijk! Maar het is wel echt veel vet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?
Ja, 1 dag. Zo simpel werkt afvallen niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbranden.
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou SHE, dat vind ik wel een goede wetenschap, eigenlijk!
Dankjewel voor die info.
Als je ineens heel rijk gaat eten, en niets verandert aan je leefgewoonten dan kun je iets aankomen. Maar zo hard gaat dat ook weer niet en verschilt van mens tot mens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?
Ach, ze zal het vast geen maanden volhouden. Toch, Sugar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran eten
Ow, ik hoopte op échte Freggels, daar ben ik namelijk fan van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheid![]()
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran eten
En ze de enige lol in hun leven ontnemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef -marz- het volgende:
Haal die freggels van dat enge randje af
Mijn Taco is al wel een keer naar beneden gemieterd. Gelukkig voor hem zat er nog een afdakje onder en heeft 'ie er alleen een gescheurd voetkussentje en een neuswondje aan overgehoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En ze de enige lol in hun leven ontnemen?![]()
Behalve voor deze foto kijk ik altijd de andere kant op als ze daar zitten. Tot nu toe zijn ze 4 maanden lang niet naar beneden gemieterd
SHE ik leer een hoop over voedsel hier, dank u voor de altijd weer geduldige uitleg.
Ja daar was ik dus ook bang voor maar ze zitten zelfs op de uiterste rand van de waslijn steun die je daar helemaal links ziet. Ik vertrouw op hun evenwicht, zegt zij terwijl ze nog dagelijks een hartverzakking heeft hoorquote:
Gossiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn Taco is al wel een keer naar beneden gemieterd. Gelukkig voor hem zat er nog een afdakje onder en heeft 'ie er alleen een gescheurd voetkussentje en een neuswondje aan overgehouden.
Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Wat houdt die uitdrukking eik in, 'carbs cyclen'?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gossie![]()
Mijn poes is een keer in een bak blauwe verf gesprongen. Stonden er later mensen voor het raam "och kijk nou die nare mensen hebben hun poes blauw geverfd" (ondanks wassen bleef de poes nog lang blauw)
Ik moest zo nodig vla bakjes kopen die bij mijn behang pasten. Er past bij kans een heel pak in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Note to myself, kleinere vla bakjes kopen..
Jahoor ik heb een recept voor je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker, heb je een recept voor me?
Okee, thanks voor de uitleg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )
kan je weer een boost krijgen. ( lichaam schrikt van de suikers )
Dan heb je nog refeeden; veel gebruikt door bodybuilders.
Als je op een streng dieet zit; of welk dieet dan ook eigenlijk, dan helpt het door 1 dag in de week je kcal inname te verhogen.
Daarmee hervoed je je lichaam wat ervoor zorgt dat je stofwisseling niet stagneert. ( wat altijd gebeurt wanneer er minimale kcal worden genomen )
Ja, kijk, DIE komt me bekend voor!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Als je op een streng dieet zit; of welk dieet dan ook eigenlijk, dan helpt het door 1 dag in de week je kcal inname te verhogen.
Daarmee hervoed je je lichaam wat ervoor zorgt dat je stofwisseling niet stagneert. ( wat altijd gebeurt wanneer er minimale kcal worden genomen )
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gossie![]()
Mijn poes is een keer in een bak blauwe verf gesprongen. Stonden er later mensen voor het raam "och kijk nou die nare mensen hebben hun poes blauw geverfd" (ondanks wassen bleef de poes nog lang blauw)
Hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gossie![]()
Hoezo? Allbran eet je met melk of yoghurt hoop ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast heel traag van begrip (skjoez mie) maar als iemand alleen maar All Bran gaat eten, dan mist diegene toch de waardevolle vitamines en mineralen en weet ik veel wat die er in bv zuivel en fruit enzo zitten? Of was dat 'niets mis mee' sarcastisch bedoeld?![]()
Klinkt allemaal leuk en logisch enzo. Maar het is een beetje van het niveau waarop Sylvia Millecam dacht van de kanker af te komen. Het is nog nooit aangetoond dat dit soort zaken werken. En waarschijnlijk werkt het voor veruit de meeste mensen ook gewoon allemaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )
kan je weer een boost krijgen. ( lichaam schrikt van de suikers )
Dat truukje gaat alleen op voor mensen die of ultiem streng dieten, zoals Kim deed met cambridge.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kijk, DIE komt me bekend voor!
Omdat je lichaam anders in de spaarstand zou gaan omdat het gewend raakt dat het weinig kcal binnen krijgt om te kunnen verbranden. Dus als je op een dieet bent is het helemaal niet erg om bv 1 dag in de week uit te kiezen (in het weekend) om een frietje of gebakje te eten? Of is eens per week weer teveel van het goede?
Ga jij de vetzuursynthese maar eens even uit je hoofd leren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk en logisch enzo. Maar het is een beetje van het niveau waarop Sylvia Millecam dacht van de kanker af te komen. Het is nog nooit aangetoond dat dit soort zaken werken. En waarschijnlijk werkt het voor veruit de meeste mensen ook gewoon allemaal niet.
Tornen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ga jij de vetzuursynthese maar eens even uit je hoofd leren.
Dat is wetenschap knul en daar valt zelfs door jou niet aan te toornen.
Mafkees.
Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ga jij de vetzuursynthese maar eens even uit je hoofd leren.
Dat is wetenschap knul en daar valt zelfs door jou niet aan te toornen.
Mafkees.
Een biofysicus die z'n eigen beroep niet eens goed kan schrijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.
Als je biophysicus bent, dan weet je dondersgoed wat het effect van refeeden is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.
Ik had gehoopt dat ik met de grap kon weglopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een biofysicus die z'n eigen beroep niet eens goed kan schrijven.
Dit keer was ík snellerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik met de grap kon weglopen.
Of - waarschijnlijker - eentje die vooral Engels leest en schrijft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Een biophysicus is een biofysicus met pretenties.
Of dyslexie
In dit geval is het iig gewoon een zeikerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of - waarschijnlijker - eentje die vooral Engels leest en schrijft.
Maar dat is minder leuk natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Een biophysicus is een biofysicus met pretenties.
Of dyslexie
Doe maar toastjes met magor, want dan val je sneller afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef Merel het volgende:
M'n lekkere trek van vanavond gaat niet wegEn nu kan ik kiezen uit een tomaat en toastjes met magor...
Toastjes met wát?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef Merel het volgende:
M'n lekkere trek van vanavond gaat niet wegEn nu kan ik kiezen uit een tomaat en toastjes met magor...
Ben je echt uit 1948 ??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Lifesaver48 het volgende:
Erg grappig allemaal. Helaas wel een beetje een dom lekengrapje.
Wij physici, zeker die van de oude stempel, gebruiken minstens net zo vaak de term "physica" als de term "fysica". Daarom heet SPIN geen SFIN, VVTP geen VVTF en VKTP geen VKTF.
Red je er maar weer uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Lifesaver48 het volgende:
Wij physici, zeker die van de oude stempel, gebruiken minstens net zo vaak de term "physica" als de term "fysica". Daarom heet SPIN geen SFIN, VVTP geen VVTF en VKTP geen VKTF.
Dat geldt voor alle (bio)physici die werkzaam zijn in hun vakgebied. We hebben het hier wel over wetenschap, niet over kinder- of boekenkunde.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of - waarschijnlijker - eentje die vooral Engels leest en schrijft.
De Freggels zijn coolquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow, ik hoopte op échte Freggels, daar ben ik namelijk fan van.Heb ze zelfs op DVD.
Oeh, een sneer naar neerlandici.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle (bio)physici die werkzaam zijn in hun vakgebied. We hebben het hier wel over wetenschap, niet over kinder- of boekenkunde.
mascarpone-gorgonzolaquote:
Waarde levensredder, komt u dan eens met echt zinnige teksten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Lifesaver48 het volgende:
Mensen? Griezels.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Freggels zijn coolWaar heb je die DVD gehaald?
JeugdsentimentDat ze radijsjes bij die mensen gingen jatten, en de storthoop
![]()
Hehe. Ik ben niet zo'n hyver, maar wel leuk.quote:En nu ik het google, vind ik zelfs een Freggle hyve
OK, en als ik morgen moddervet ben is het JOUW SCHULD!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar toastjes met magor, want dan val je sneller af.
Nee, die van SHE!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Merel het volgende:
[..]
OK, en als ik morgen moddervet ben is het JOUW SCHULD!!
Ieuw bah getsiederrie. Schimmelkaas is één van de weinig dingen die ik écht niet door mijn strot krijg.quote:
Trustenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef -marz- het volgende:
Jammer dat de biophysicus zo weinig te melden heeft, behalve verheerlijking van het vakgebied en enkele strijdlustige argumenten tegen de BMI.
* -marz- gaat een schoonheidsslaapje doen
Het gaat me erom dat je mensen op het verkeerde been zet met theorieën die weliswaar heel logisch klinken, maar die nog nooit bewezen zijn en die hoogstwaarschijnlijk voor de meesten ook niet of zelfs averechts zullen werken. Net als al die andere dieetgoeroe's, van Michel Montignac tot Sonja Bakker. En nu dus ook SHE (ben je al aan je boek begonnen?).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarde levensredder, komt u dan eens met echt zinnige teksten.
Vooralsnog heb ik alleen maar ongefundeerde en weinig coherente uitspraken onder uw naam gezien.
Kom niet aan de refeed, want die is zelfs voor de biophysicus niet onderuit te halen!
Daarbij krijg ik, populistisch gesproken, enorm jeuk aan de onderste delen van het lichaam wanneer iemand komt binnenstappen met de ' JULLIE DOEN HET FOUT EN IK WEET HET BETER ' mentaliteit en vervolgens niets consructiefs inbrengt.
Ik hoor het graag als iemand het beter weet; leren doe ik het aller, allerliefst.
Noem er 1.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat je mensen op het verkeerde been zet met theorieën die weliswaar heel logisch klinken, maar die nog nooit bewezen zijn en die hoogstwaarschijnlijk voor de meesten ook niet of zelfs averechts zullen werken. Net als al die andere dieetgoeroe's, van Michel Montignac tot Sonja Bakker. En nu dus ook SHE (ben je al aan je boek begonnen?).
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
If nothing else zorgt het "SHE-dieet" ervoor dat je hartstikke gezond eet
Dat het allemaal nog nooit bewezen is, is al genoeg tegenargument. De bewijslast ligt bij jou, want jij doet bepaalde claims.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Noem er 1.
En graag ook onderbouwd met tegenargumenten!
It's on, bitch.
Vroeger vond je dit soort dingen stiekem best grappig. Wat is er met je gebeurd? Wat is er met fok gebeurd?!?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Oh, mèn, die gast heeft zich hier gewoon geregged om te komen trollen in dit topic. Triest.
Dat is toch maar één freggel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
Mijn freggels icm dozen en tassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
Mijn freggels icm dozen en tassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je kijkt naar het niveau van zijn posts dan betwijfel ik of hij überhaupt wel wetenschappelijk onderwijs heeft genotenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Oh, mèn, die gast heeft zich hier gewoon geregged om te komen trollen in dit topic. Triest.
Nee meneer de biophysicus, jij zegt dat wat ik vertel niet waar is. Dan ligt de bewijslast dus bij jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Dat het allemaal nog nooit bewezen is, is al genoeg tegenargument. De bewijslast ligt bij jou, want jij doet bepaalde claims.
Jij hebt zeker geen wetenschappelijk opleiding? (Niet dat dat zaligmakend is.)
Zulke katten hebben zo'n uniek uiterlijk dat je niet zo snel twee zult tegenkomen die er precies hetzelfde uitzien, laat staan in hetzelfde huisquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Die beesten zouden geen leven hebben als ze niet ergens op, in of onder konden liggen.
Die onderste is wel een droppie. Nog niet zo oud?
Edit: Is dat dezelfde kat op beide foto's? Dat zou je niet zeggen![]()
Je bent iemand die ik ken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Vroeger vond je dit soort dingen stiekem best grappig. Wat is er met je gebeurd? Wat is er met fok gebeurd?!?
Ja, maar van de ander kan ik even geen foto vinden. Overigens hebben we spareribs besteld en ligt mevrouw nu prinsheerlijk in het deksel van de doosquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is toch maar één freggel?
Ze lijkt op de mijne, zoals je weet.
[ afbeelding ]
En dan vind jij het gek dat je nu afvalt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat ik van mijn leven nog nooit zoveel verse groente en fruit heb gegeten op een dag.
Jep, dezelfde kat, alleen een jaar later en ongeveer 4 kg zwaarderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Die beesten zouden geen leven hebben als ze niet ergens op, in of onder konden liggen.
Die onderste is wel een droppie. Nog niet zo oud?
Edit: Is dat dezelfde kat op beide foto's? Dat zou je niet zeggenof ik zit gewoon te slapen
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
En dan vind jij het gek dat je nu afvalt?
Haha.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep, dezelfde kat, alleen een jaar later en ongeveer 4 kg zwaarder
Ik eet nu overigens relatief gezien een stuk vetter dan voorheen. Waar ik vroeger een boterham, een snoepje/koekje of een appel nam, neem ik nu een ei of nootjes. Groente at ik altijd al in grote hoeveelheden. Fruit eet ik nu wat minder dan voorheen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik at altijd al behoorlijk gezond, maar wel te veel en te vet, omdat ik nou eenmaal van 'rijk' eten houd en koken mijn grootste passie is.
Maar nu eet ik vijf ons groente per dag in plaats van krap-an twee.
Zeg mijn wekker ging om 4.00uur om het zwemmen te zien jahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
En dan de onderste een schatje noemen en de bovenste niet, terwijl het gewoon dezelfde kat is.
Ik krijg in m'n fobo ook vaak de vraag: "hoeveel katten heb jij wel niet?", terwijl het gewoon twee katten zijn in hun verschillende levensfasen
.
Ik zeg dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, en dat het daarom gevaarlijk/ongewenst is om het zomaar van je aan te nemen. Ik kan niet bewijzen dat er geen bewijs voor is, dat kan ik gewoon zien in de lege literatuurdatabases.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee meneer de biophysicus, jij zegt dat wat ik vertel niet waar is.
Vorige week heette ik ineens "SportsIllustrated". Het moet niet gekker worden.quote:I-spy is weer actief, dit keer als biofysicus![]()
Wat een mooie volle harige vacht. Is goed kammen zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep, dezelfde kat, alleen een jaar later en ongeveer 4 kg zwaarder
Poes toen:
[ afbeelding ]
Poes nu:
[ afbeelding ]
En dit is de andere freggle in een schoenendoos:
[ afbeelding ]
Nou gezond hoor, knorknorgehakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik at altijd al behoorlijk gezond
Heb je dan wel goede tips (met bewijzen graag) van wat wel goed is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, en dat het daarom gevaarlijk/ongewenst is om het zomaar van je aan te nemen. Ik kan niet bewijzen dat er geen bewijs voor is, dat kan ik gewoon zien in de lege literatuurdatabases.
[..]
Waarmee je dus niet ontkent i-spy of één van zijn alterego's te zijn.quote:Vorige week heette ik ineens "SportsIllustrated". Het moet niet gekker worden.
Ja, nee, inderdaad, van het eens in de drie maanden eten van varkensgehakt ga je zeker weten dood. Is het niet meteen, dan toch wel binnen honderd jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nou gezond hoor, knorknorgehakt.
Jep, anders wordt mevrouw freggle een klittenbaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een mooie volle harige vacht. Is goed kammen zeker?
Wat is dat nou voor een achterlijke opmerking?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nou gezond hoor, knorknorgehakt.
Lijkt me een strak plan. is er hier ook zo'n modus waarmee je bepaalde users kunt 'uitzetten' ?(dat je hun posts dus niet meer ziet)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een plan! Zullen we onze vriend de levensredder gewoon lekker massaal negeren vanaf nu?
Puik plan, ik werd er al flauw van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een plan! Zullen we onze vriend de levensredder gewoon lekker massaal negeren vanaf nu?
Dat bestond ooit wel, was een tooltje gemaakt door een user, heette FokBlock, weet niet of dat nog bestaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. is er hier ook zo'n modus waarmee je bepaalde users kunt 'uitzetten' ?(dat je hun posts dus niet meer ziet)
Ik had weer mediterrane geitenkaas. En dat ga ik dus echt niet meer kopen want het is te lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
Oeh, late night snack: gamba's met chilisaus
Gister gemaakt, maar teveel, dus nu als avond snack.
Iedereen wéét toch allang wat gezond is? Veel groente, fruit en vis, en af en toe vlees van jonge beestjes. De rest moet je mee uitkijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je dan wel goede tips (met bewijzen graag) van wat wel goed is?
Whatever. SHE weet waarschijnlijk inmiddels allang wie ik ben. Laat ik het zo zeggen: i-spy@gmail.com en sportsillustrated@gmail.com staan in elk geval niet in mijn lange lijst gmail-adressen.quote:Waarmee je dus niet ontkent i-spy of één van zijn alterego's te zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Puik plan, ik werd er al flauw van.
Of willen jullie soms dat ik weer wegga hier?[/dreigement]
En @ Ewelina: ten tijde van Miss_S heb ik ook al eens naar zo'n modus gezocht, maar helaasch. Hoi Miss_S
![]()
.
Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vraag me toch naarstig af wat de geschiedenis met Miss_S is? Ik ken haar alleen als de persoon die bij de F&F jochem actie de stand aanvulde tot 1000 euro wat haar daar tot een held maakte.
Doe de Japanners na: een vers gevangen vis met witte rijst en rauwe groente. Fileren met stokjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand nog lekkere ontbijtrecepten? Brood en brinta ed vallen niet echt lekker en iedere dag een gekookt ei wordt wat saai. Fruit eet ik niet bij het ontbijt, dat vult niet genoeg en ik krijg er een opgeblazen buik van. Blijft over: iets met groente, vlees, rijst of eieren.
Heb je die muesli van mij al eens geprobeerd? Die is echt geweldig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand nog lekkere ontbijtrecepten? Brood en brinta ed vallen niet echt lekker en iedere dag een gekookt ei wordt wat saai. Fruit eet ik niet bij het ontbijt, dat vult niet genoeg en ik krijg er een opgeblazen buik van. Blijft over: iets met groente, vlees, rijst of eieren.
Nou, vooruit, nog één reactie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Lifesaver48 het volgende:
Maar eet vooral wat je lekker vindt, in hoeveelheden die jou bevallen. Voor je er erg in hebt ben je namelijk dood. Liever gevuld dood, dan na een ellendig leven van perpetuele zelfkastijding.
Ik haal die muesli bij de natuurvoedingswinkel. Van het merk Lima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar kan je die muesli krijgen? Bestel je die online? En rijstepap maak ik al af en toe, overigens zonder suiker en zoetstof. Ook griesmeelpap staat hier af en toe op het menu tijdens het. Net als vis overigens.
Wel met blote handjes vangen natuurlijk. Kan je Rijnvis tegenwoordig weer eten? Of zit er nog te veel rommel in de Rijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Ja, als je die vis dan eerst zelf gaat vangen, heb je meteen gesport.
Ja, en het feit dat het vaak heel denigrerend was icm een ontzettend betweterig toontje: "Ik ben 30 kilo afgevallen en jullie niet, dus ik weet het beter!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...
Dank je voor de opheldering.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...
Precies wat ik ook doe. Het moet wel leuk blijven, en als ik dan toch gezond en wat minder moet eten, dan moet het op zijn minst wel lekker zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, vooruit, nog één reactie.
Ik eet nu héérlijk. Ik geniet er veel meer van. Ik eet veel bewuster. Ik kook veel creatiever.
Het nuttige met het aangename verenigen FTW.
Ik heb mijn eigen voorstel al gebroken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat negeren lukt al best hè mensen
Ik roddel niet, ik vertel gewoon mijn ervaringen met een bepaald persoonquote:
Au!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijzelf in de vingers gesneden.
Agree. Laat ze even helpen het tempo hier op te schroeven in de topics!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
PF heeft al bijna 2 dagen niet ingelogd. Nu moet ze maar weer eens terugkomen!
Ik ben ook zo pissed!! D'r is toch al zo weinig op TV lately!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
Zit ik op Net 5 iets modellerigs te kijken, zeggen ze "En dan nu de winnaar van Project Catwalk die jullie komt helpen". Ja bedankt, nu weten we al wie er wint
Ahwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Laat ze even helpen het tempo hier op te schroeven in de topics!
Ik zie de shirtjes al voor me:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Greys het volgende:
En een IKEA bed samen in elkaar zetten zonder ruzie is het toppunt van liefde hoor!![]()
kan je toch bijna je bed weer inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al bijna één sollicitatiebrief af.
Ja sorry van laatst..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen op deze fijne spinloze morgen
PF, welkom terug
En een IKEA bed samen in elkaar zetten zonder ruzie is het toppunt van liefde hoor!![]()
MoBlo, zie je dat morgen alles beter is? Nou ja, vandaag dan dus
Om 12:00 naar de Ikea gegaan... Wel even een pauze tussendoor.. en om 01:00 waren ik de lattenbodem nog aan het fixenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie de shirtjes al voor me:
Liefde is... een IKEA-bed in elkaar zetten.
Ik heb ineens weer inspiratie vandaag. Al bijna één sollicitatiebrief af
.
Nee hoor, er moet nog minstens één brief geschreven wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan je toch bijna je bed weer in
jolijt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
TVP
Morgen een vrije dag, op familiebezoek. Bwuh. We gaan uit eten, chinees, schat ik zo. Hallo plofbuik
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'
'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'
'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'etc.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de rijst van SHE gemaakt en mijn portie van vandaag in één keer opgegegeten.Niet goed. Morgen maar weer eieren.
Ik sport namelijk drie/vier keer per week, eet al eeuwen niet meer dan 1600 kC per dag, en er gaat niets af. Ik denk dat mijn stofwisseling danig is vertraagd en nu in oorlogsspaarstand staat? De rijst dus. Paprika, bosui, rijst en in de avond sla, courgette, aubergine, vis en kip. Ik zál en ik móet weer in mijn streefboek passen!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ja ik was gewoon een bedje kopen met alles er op en eraan. En bij ouders van vriendje slapen. En samen gekookt voor z'n zusje die echt niets lust. (ik lust wel veel maar op pizza horen geen groente. en van mr pf mag er geen vlees opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik precies zo hebben!!! Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kan van rijst zo belachelijk veel op zonder vol te raken!!
PF you're back!!!![]()
59,3 op de Amsterdamse weegschaal!Ik had gisteravond hier in Amsterdam zwarte kleren met hoge hakken aan (een heel verschil met de Belgie-outfit, die jullie hebben gezien) en mijn meneer zei een beetje verbaasd: wat ben je dun! En knap!
Het is gelukt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'
'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'
'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'etc.
Het valt wel meteen op als je er niet bent iigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik heb me echt niet weg laten jagen hoor![]()
Ik had gewoon tijdelijk een leven
!
Ik denk dat dit de beste keuze in je leven zal zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef mspoez het volgende:
Heb alle vragen (nog eens) gesteld, alle dingen (nog eens) gezegd. En ja, hij baalt er van, ja hij schaamt zich ervoor en ja hij wou dat het er niet was en ja, het gaat om de spanning, hij zou dat ook wel met een vrouw willen doen maar die lenen zich daar niet zo voor en nee, hij kan zich dan niet bedwingen. Hij legde nog eens uit hoe het dan ging, chatten, dan toch een profieltje, dan toch willen mailen, en weer een mailaccount en dan ook weer msn. Prima, maar ik accepteer niet meer, die fase is geweest. PLUS dat ik nu denk, als hij zegt, ok ik doe het niet meer stiekem dat dan de spanning eraf is en dat er dan nog een laag bij komt: de gewone mrpoeZ, de nietstiekeme homomrpoeZ en dan nog een welstiekeme homomrpoeZ. Hij zegt dat dat niet gebeurt maar ik ben er vrij zeker van dat dat wel zo is. En dus is het gewoon klaar.
Danks PF en reageer maar lekker, gezelie!!
Mijn mama maakt het daar wel altijd op. Ruikt het hele huis naar petroleumquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb hier zelfs zo'n petroleum stelletje, ik zou graag beweren dat ik het daarop maak, maar nee dat toch niet....
Ik ben ook een enorme mutsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef -marz- het volgende:
Mjum, petroleumik heb ondanks CV ook nog een petroleumkacheltje
Het lijkt door die foto of je heel mutserig loopt met je roze truitje en je tasje![]()
En je kont ziet er zeer goed uit trouwens! Ik bedenk me net dat ik geen foto zou willen zien van mijn achterkant![]()
naja je mag dr in elk geval wel in slapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het bed slaaptGE
WEL
DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Ook nice ass BJ en dat is een flatterende broek ook met die zakken zo.
Oeh, emo-eter dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:31 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ent uit nijd geluncht met een nasischijf... grom. dat helpt natuurlijk ook niet.
jup. heb t redelijk onder controle de laatste tijd, maar als ik me dan zo kut voel, en alles valt tegen, en ik heb al de hele week trek in lekkere dingen en ik dóe t niet... dan is dit wel zo'n moment waarop ik breek.quote:
Daar hoop ik ook op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
Oh, dat maakt m'n dag goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Inderdaad, zelfgemaakte hamburgers zijn echt niet zo schandaligIk krijg er geen last van m'n buik van, en dat is meestal toch een indicatie van niet-al-te-ongezond
Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb nog een edc maat 28
maar daar komt m'n fattyass niet in (nou ja m'n benen eigenlijk)
en ik heb hem pas drie maanden!
Ik ben toen ik begon met fitnessen anderhalve broekmaat kleiner geworden en twee ons afgevallen in een half jaarquote:
Jeutje, wat ben je slank! *jaloers isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaat![]()
foto:
[ afbeelding ]
nog niet echt. vind mn taille en heupen meten altijd zo moeilijk... heb t idee dat ik de ene keer mn buik veel meer inhoud dan de andere keer...maar er zat wel 3 cm verschil op taille met twee weken geleden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Hihi die smiley!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeutje, wat ben je slank! *jaloers is [ afbeelding ]
Ik hou juist van kleine beddenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het bed slaaptGE
WEL
DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
Huh??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
het idee is leuk, van die mensen die hier dingen uitleggen, maar ze KUNNEN niet uitleggenen nu snap ik er nog steeds geen fuck van
![]()
Aha, ik dacht dat je met hier, dit onvolprezen topic bedoelde en begreep ik er geen barst van, want wij zijn keien in uitleggen, stuk voor stukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op mn werk
moet worden ingewerkt, doe ene cursus nu, uit een map
maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen![]()
Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
O en viev, dat lekkertje op je hyves gister, any news?
Nou dan doe je eerst bu∂∂˙∆˙˚^ƒ˚∂˙≤©˚∆©∆˚ vervolgens √ç©˙∆ƒ ©†©˙∆˙¬˙≥√≥∆ en je sluit af met ©ƒ˚ƒ©√≤∆ƒ¬ƒ¨¥ fluitje van een cent!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
leg mij dan 's uit in ITP hoe ik in godesnaam getallen opsplits zodat in een bankrekeningnummer om de 3 getallen een punt komt![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op mn werk
moet worden ingewerkt, doe ene cursus nu, uit een map
maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen![]()
quote:***dat jij het niet begrijpt wil nog niet zeggen dat ik het verkeerd uitleg***
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).
Ik heb het natuurlijk wel ff subtiel aan mijn wederhelft vermeld.
Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden) maar ze zijn wel goed voor mijn ego
![]()
Wil ook zo'n broek als BJAlleen beetje geen tijd om te shoppen tot na de vakantie
![]()
Domme vraag wellicht: koop je EDC alleen in Esprit winkels, of zijn er ook andere winkels die dat merk verkopen?
Oh en MoBlo, heel simpel, gewoon geen 'JA' zeggen als ze iets uitleggen en dan vragen of je het snapt![]()
Gewoon vragen of ze het even voordoen.
Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden) maar ze zijn wel goed voor mijn ego
![]()
Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!
Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er driequote:En ik heb nooit (anonieme) aanbidders
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wie.
Maar hij heeft je (nog?) geen pm gestuurd, zegt hij.
Way to go girllll!!!.
Mannen die jou 'stuk' noemen en gewoon vrienden willen zijn. Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!
Maar dan weer geen idee welke maat ik moet bestellen
[..]
Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er drie![]()
Eentje weet je welke het is (die bericht vrolijk door terwijl hij op vakantie is met zijn gezin), de ander smst sinds vorige week bijna elke dag. En begint altijd met 'Ha stuk', 'Hey kanjer' enzo. Kijk mijn ego even groeien!
Hij weet al dat ik samenwoon, maar is het wijselijk om er nog eens op te wijzen? Of zouden er ook mannen bestaan die gewoon vrienden willen zijn?
Oh ja, en ook hier nog even op reageren, want prachtige vrouwen die zichzelf gaan lopen afzeiken, omdat ze niet jong meer zijn, daar kan ik echt niet tegenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doelde niet op Fok!ers, overigensEn nu ben ik wel heul nieuwsgierig!
En vraag ik me af of ze soms iets aan hun ogen hebbenEn dat zeg ik niet om complimentjes te vissen, maar om het feit dat er toch echt heel veel mooiere, slankere en jongere en niet te vergeten VRIJGEZELLE meisjes zijn.
Ik zou zo met je meegaan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef conleche het volgende:
O Greys, ik heb over je gedroomd vannacht!! We waren met z'n tweeen op vakantie in zo'n grote touringcar.
quote:De telefoon ging en ik nam op met oui, allo (o, we waren dus in Frankrijk!)
Frankquote:Toen belde er iemand voor jou en die zei alleen: dit is thuis voor Greys. Ik zei huh??? Ja met Frank, uit London!! Ik dacht nog: die man van Greys heet toch helemaal geen Frank??
quote:Maar toen kwam je terug en zag je er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ach, ik heb er niet echt een punt van gemaakt, want bij hem wist ik eiks wel dat hij een enorme player was en als je dan een halfnaakte conleche naast je hebt liggen, dan probeer je wat, dat begrijp ik ook nog wel. Ik heb gezegd dattie z'n tengels bij zich moest houden, heb me omgedraaid en ben weer in slaap gevallen. (er was een borreltje in het spel...)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
"... en hij deed dat best aardig"
Hoe heb je daarna gereageerd? Gegild? Of gewoon vriendelijk gevraagd of hij zijn vingers even bij zich kon houden? En heb je daarna heb nog gewoon recht kunnen aankijken als vriend?
Ik heb het niet (alleen) over foto's, maar over je hele manier van doen. Je bent gewoon een ontzettend leuk en gezellig mens. Online iigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Viking, heel lief van je. Maar serieus, ga niet teveel op een foto af, of foto's op Hyves. Daar heb ik alleen de voordelige op gezet![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
en hij deed dat best aardig, dus ik heb hem ook nog ff z'n gang laten gaan ook![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Mijn ideale relatie zou zijn dat je wel bij één iemand bent die alles voor je betekent, maar dat als je daar toevallig even zin in hebt, dat je dan met een ander mag zoenen. Alleen zoenen zou genoeg zijn, da's al zo spannend.
Alleen ik weet niet of ik het andersom wel goed zou vinden als Heer G dat zou doen
Eerste werkdag?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben misselijk, moe, lamlendig en ik wil éigenlijk naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |