Trustenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef -marz- het volgende:
Jammer dat de biophysicus zo weinig te melden heeft, behalve verheerlijking van het vakgebied en enkele strijdlustige argumenten tegen de BMI.
* -marz- gaat een schoonheidsslaapje doen
Het gaat me erom dat je mensen op het verkeerde been zet met theorieën die weliswaar heel logisch klinken, maar die nog nooit bewezen zijn en die hoogstwaarschijnlijk voor de meesten ook niet of zelfs averechts zullen werken. Net als al die andere dieetgoeroe's, van Michel Montignac tot Sonja Bakker. En nu dus ook SHE (ben je al aan je boek begonnen?).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarde levensredder, komt u dan eens met echt zinnige teksten.
Vooralsnog heb ik alleen maar ongefundeerde en weinig coherente uitspraken onder uw naam gezien.
Kom niet aan de refeed, want die is zelfs voor de biophysicus niet onderuit te halen!
Daarbij krijg ik, populistisch gesproken, enorm jeuk aan de onderste delen van het lichaam wanneer iemand komt binnenstappen met de ' JULLIE DOEN HET FOUT EN IK WEET HET BETER ' mentaliteit en vervolgens niets consructiefs inbrengt.
Ik hoor het graag als iemand het beter weet; leren doe ik het aller, allerliefst.
Noem er 1.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:40 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat je mensen op het verkeerde been zet met theorieën die weliswaar heel logisch klinken, maar die nog nooit bewezen zijn en die hoogstwaarschijnlijk voor de meesten ook niet of zelfs averechts zullen werken. Net als al die andere dieetgoeroe's, van Michel Montignac tot Sonja Bakker. En nu dus ook SHE (ben je al aan je boek begonnen?).
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
If nothing else zorgt het "SHE-dieet" ervoor dat je hartstikke gezond eet
Dat het allemaal nog nooit bewezen is, is al genoeg tegenargument. De bewijslast ligt bij jou, want jij doet bepaalde claims.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Noem er 1.
En graag ook onderbouwd met tegenargumenten!
It's on, bitch.
Vroeger vond je dit soort dingen stiekem best grappig. Wat is er met je gebeurd? Wat is er met fok gebeurd?!?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Oh, mèn, die gast heeft zich hier gewoon geregged om te komen trollen in dit topic. Triest.
Dat is toch maar één freggel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
Mijn freggels icm dozen en tassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
Mijn freggels icm dozen en tassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je kijkt naar het niveau van zijn posts dan betwijfel ik of hij überhaupt wel wetenschappelijk onderwijs heeft genotenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Oh, mèn, die gast heeft zich hier gewoon geregged om te komen trollen in dit topic. Triest.
Nee meneer de biophysicus, jij zegt dat wat ik vertel niet waar is. Dan ligt de bewijslast dus bij jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Dat het allemaal nog nooit bewezen is, is al genoeg tegenargument. De bewijslast ligt bij jou, want jij doet bepaalde claims.
Jij hebt zeker geen wetenschappelijk opleiding? (Niet dat dat zaligmakend is.)
Zulke katten hebben zo'n uniek uiterlijk dat je niet zo snel twee zult tegenkomen die er precies hetzelfde uitzien, laat staan in hetzelfde huisquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Die beesten zouden geen leven hebben als ze niet ergens op, in of onder konden liggen.
Die onderste is wel een droppie. Nog niet zo oud?
Edit: Is dat dezelfde kat op beide foto's? Dat zou je niet zeggen![]()
Je bent iemand die ik ken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Vroeger vond je dit soort dingen stiekem best grappig. Wat is er met je gebeurd? Wat is er met fok gebeurd?!?
Ja, maar van de ander kan ik even geen foto vinden. Overigens hebben we spareribs besteld en ligt mevrouw nu prinsheerlijk in het deksel van de doosquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is toch maar één freggel?
Ze lijkt op de mijne, zoals je weet.
[ afbeelding ]
En dan vind jij het gek dat je nu afvalt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat ik van mijn leven nog nooit zoveel verse groente en fruit heb gegeten op een dag.
Jep, dezelfde kat, alleen een jaar later en ongeveer 4 kg zwaarderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Die beesten zouden geen leven hebben als ze niet ergens op, in of onder konden liggen.
Die onderste is wel een droppie. Nog niet zo oud?
Edit: Is dat dezelfde kat op beide foto's? Dat zou je niet zeggenof ik zit gewoon te slapen
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
En dan vind jij het gek dat je nu afvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |