abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60767324
ff een vraagje tussendoor.

Naast de 3 cambridge producten eet ik een lichte avondmaaltijd. Mijn culinaire inzichten gaan ff niet verder dan...sla met kip

Hier in de campingwinkel ( ) hebben ze geen vis.

Iemand tips ?
pi_60767353
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

Naast de 3 cambridge producten eet ik een lichte avondmaaltijd. Mijn culinaire inzichten gaan ff niet verder dan...sla met kip

Iemand tips ?
Omelet met veel groenten en ham?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:08:28 #153
163650 Greys
pi_60767356
Nou wel een beetje. Maar om zeven uur eten is ook prima, dan pruttelt het vier uren, dan moet het wel eens gaar zijn toch? Maar het klopt dus dat als je halverwege kijkt dat het dan een beetje taaiig aanvoelt nog?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:08:41 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60767361
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje gemakkelijk.
Heb je dat programma van Jamie Oliver wel eens gezien? Waarin hij gezond eten probeert in te voeren op scholen. Dat stuit eerst ook flink wat protest, want die kinderen zijn alleen pizza en patat gewend, maar langzamerhand... Als ik later kinderen krijg (áls), dan vind ik het prima als ze een paar dingen niet lusten, maar ik wil niet horen dat ze 'geen groente' of 'geen fruit' lusten. Het is immers aan mij om te zorgen dat ze gezond blijven.
Dat waren geen kleuters of peuters, maar schoolgaande kinderen en ja die kun je alles leren eten.
Maar elk mens heeft wel een aversie jegens een of meerdere voedingsmiddelen en ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je dat moet gaan forceren.

De kunst is het aanbieden van alle mogelijke soorten voedsel; zodat het zelf kan kiezen. Dat neemt de dwang al een stuk weg.

Zoals u weet begeleid ik kindjes ( vrnl die met bepaalde stoornissen ) met voeding en mijn aanpak heeft nog nooit gefaald. Lust een kind iets niet? Dan kies ik gewoon een ander produkt met dezelfde voedingswaarden.
En met de manier waarop ik kook zijn er maar weinig koters die over hun nekje gaan.

Ik hoef overigens geen kinderen te hebben om te weten hoe ik een kind te eten moet geven. Daar zijn tegenwoordig prachtige opleidingen voor.
pi_60767370
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk om te lezen trouwens hoe kinderloze mensen altijd zo goed weten hoe ze een kind moeten opvoeden (incl. ikzelf).
Jahaaa, maar er zijn natuurlijk net zo goed massa's ouders die wél zo'n kind hebben maar uberhaupt niet over dit soort dingen nadenken en er vanuit gaan dat hun zeurende prinsje of prinsesje zélf bedacht heeft dat diepvrieskipnuggets een uberhaupt maaltijd-optie zijn.
Dus ik heb best een punt.
Beterschap trouwens, indien nodig.
Let me see you stripped down to the bone
pi_60767402
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
Nou wel een beetje. Maar om zeven uur eten is ook prima, dan pruttelt het vier uren, dan moet het wel eens gaar zijn toch? Maar het klopt dus dat als je halverwege kijkt dat het dan een beetje taaiig aanvoelt nog?
Ja klopt!! Wat ik ook vaak doe is tegen het einde, als het al bijna goed is de deksel even van de pan, dan wordt de jus wat dikker.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:12:18 #157
163650 Greys
pi_60767464
Okido! En een plak kruid/ontbijtkoek er bij aan het einde, dat bindt ook de jus en geeft een lekkere smaak
Oh nog even... dat pruttelen mag toch een héél klein prutteltje zijn he? Dat je echt af en toe een bubbeltje ziet? Of moet het wel iets harder pruttelen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:12:31 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60767471
Dat is trouwens wel een belangrijke factor. Vergeet niet dat met name in Nederland, ouders niet bepaald uitblinken in de keuken. Een tot snot gekookte bloemkool, met aardappels en sloavinken moet ik ook niet.
Een beetje zorg, aandacht en liefde in de keuken maakt een kind ook meer genegen van alles te proberen.
pi_60767474
Gaar is sowieso het punt niet, Greys. Dat was het na een paar minuutjes al
4 uur zal vast wel effect geven, ja
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:14:24 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60767523
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Okido! En een plak kruid/ontbijtkoek er bij aan het einde, dat bindt ook de jus en geeft een lekkere smaak
Oh nog even... dat pruttelen mag toch een héél klein prutteltje zijn he? Dat je echt af en toe een bubbeltje ziet? Of moet het wel iets harder pruttelen?
Hoe harder je'm zet, hoe taaier het wordt.
Zachtjes pruttelen en geduld hebben.

Bij mij staat draadjesvlees zeker een volle dag op ( 6 uur )
pi_60767570
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef minilot het volgende:
Het klinkt vast heel onaardig, maar ik weet zéker dat het grootste deel van de ouders met lastige etertjes de ellende grotendeels (en vaak per ongeluk) aan zichzelf te danken hebben.
Zo.
Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik denk dat je toch voorzichtiger moet zijn met je stelling.

Mijn moeder haat koken ook en serveerde liefst vissticks met een potje hak sperzieboontjes. Oftewel die deed 0,0 moeite (ze had er geen tijd/energie voor). Maar als kind at ik alles. Andersom denk ik ook dat hoe veel aandacht je er ook aan besteedt, ze soms moeilijke eters kunnen zijn.

Oh ja mijn mams kookte dus alles tot snot en serveerde macaroni gewoon als macaroni, met een prei erdoor ofzo. Tot voor kort dacht ik dat lasagnebladen keihard waren en tartaar een schoenzool. Maar ik at wel alles braaf op
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60767573
Ik heb hier zelfs zo'n petroleum stelletje, ik zou graag beweren dat ik het daarop maak, maar nee dat toch niet....
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:17:45 #163
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60767613
Mijn jongens hebben nooit te kiezen gehad, ze kregen wat wij kregen, eerst gepureerd daarna geprakt en in stukjes en zo verder. verschillende dingen aanbieden? Wel nee. Soms was er een tijd dat ze niet wilden eten, goed, aten ze niet, kregen ze vanzelf weer trek en aten ze de volgende maaltijd wat meer. Wel was het zo; bord niet leeg, geen tussendoortjes. Ze eten nu alles, ook bij andere mensen, is heel handig, geen gedoe met 'lussiknie' of 'hebbieookappelmoes?'.

Sorry SHE, dan deed ik precies hoe het niet moest ...
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:17:55 #164
163650 Greys
pi_60767617
Oke, dank dames, dan ga ik het bij mijn zachte prutteltje houden en geduld hebben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60767672
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

Iemand tips ?
Groentesoep? In de breedste zin van het woord? Gazpacho? Gegrilde groentes?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:23:04 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60767733
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef mspoez het volgende:
Mijn jongens hebben nooit te kiezen gehad, ze kregen wat wij kregen, eerst gepureerd daarna geprakt en in stukjes en zo verder. verschillende dingen aanbieden? Wel nee. Soms was er een tijd dat ze niet wilden eten, goed, aten ze niet, kregen ze vanzelf weer trek en aten ze de volgende maaltijd wat meer. Wel was het zo; bord niet leeg, geen tussendoortjes. Ze eten nu alles, ook bij andere mensen, is heel handig, geen gedoe met 'lussiknie' of 'hebbieookappelmoes?'.

Jij hebt wrs ook geen probleem eters.
Ik doelde dan ook niet op het gemiddelde normale kind. Een kind wat af en toe iets niet eet komt ook niet bij mij terecht. Zoals ik al zei; ik geloof er niet in een kind te straffen als hij niet eet. Gewoon niet dwingen te eten, als ie honger krijgt eet ie vanzelf wel weer.

Probleem eters ( elke dag stennis aan tafel ) zijn een ander verhaal. Soms heeft het een psychologische oorzaak, soms een fysiologische en heel soms blijkt de koter gewoon een fijne neus voor voeding te hebben en de crap die zijn moer maakt niet te accepteren.

Je hebt helemaal niets verkeerd gedaan.
pi_60767752
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat waren geen kleuters of peuters, maar schoolgaande kinderen en ja die kun je alles leren eten.
Maar elk mens heeft wel een aversie jegens een of meerdere voedingsmiddelen en ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je dat moet gaan forceren.
Jamie Oliver heeft dat natuurlijk ook niet zo goed aangepakt; hij had het nogal naïeve idee dat kinderen hun gefrituurde kalkoenfiguurtjes wel zouden laten staan als je er een blitse pastamaaltijd naast zette en er een paar lesuren 'Hoe herken ik een courgette' bovenop gooide. Het viel 'm nogal tegen dat er zoveel weerstand was, maar wie een beetje verstand van kinderen heeft had dat wel zien aankomen.
Kinderen die hun hele leven lang zijn grootgebracht op fish & chips voed je niet even op met een project op school.

Dat staat verder los van het feit dat je tot je kinderen naar school gaan van enorme invloed kunt zijn op het eetgedrag van je kind, en dat er volgens mij geen peuter te vinden is die voor z'n plezier in z'n tranen stikt vanwege gedoe bij het eten.
Als je liefdevol met eten omgaat en je je kind voortdurend vrolijk allerlei soorten eten aanbiedt dan komt er vanzelf voldoende binnen. Ik vind het echt fundamenteel fout om kinderen te dwingen iets te eten, omdat je daarmee volledig het overzicht kwijtraakt van waar je kleine wel- en niet van houdt. Zodra eten een strijd wordt heeft het al gauw niks meer met smaak te maken en zit je oorlog te voeren over iets waar een kind eigenlijk helemaal geen échte aversie tegen heeft.
Je creëert als ouder zélf die onredelijke weerstand tegen eten door er uberhaupt een punt van te maken.

En ik ben blij dat SHE ervoor doorgeleerd heeft.
pi_60767844
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef mspoez het volgende:

Volgens mij juist wel!
Je hebt je er niet druk over gemaakt als ze een poosje niet wilden eten, en dan loop je al meteen heel wat minder kans op overspannen koters.
En als ze verder tevreden waren met wat je ze voorschotelde, dan is dat natuurlijk helemaal makkelijk! Sommige kinderen zijn echter van nature wat kritischer, of hebben ouders die beroerd koken. Maar ik geloof dat SHE zoiets ook al typte.

Goed, ik ga risotto maken!
-x-
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:27:01 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60767847
Mwoah, soms is een slecht etend kind ook helemaal geen slechte eter, maar blijkt dta zijn mama hem liters melk voert, of veel sappen als taksi oid.
Drink jij maar een halve liter melk en kijk dan of je nog honger hebt.

Er zijn zoooo vreselijk veel kleine dingen die grote oorzaken kunnen hebben dat er nooit één manier is.
Dat dwang nutteloos en zelfs traumatisch kan zijn staat buiten kijf. Kinderen zijn geen ganzen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:31:06 #170
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60767946
Ik blijf die van mij gewoon altijd melk geven. Ik begin gewoon niet aan vast voedsel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:32:09 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60767968
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik blijf die van mij gewoon altijd melk geven. Ik begin gewoon niet aan vast voedsel .
Heel goed. Klein houden dat kreng. Voor je het weet zit die sloerie met haar zakgeld bij Coolcat!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:33:57 #172
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60768007
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:31 schreef k_i_m het volgende:
Heb ik ook 9 maanden volgehouden. Poepgemakkelijk.
Prrrrr
pi_60768038
Mijn kroost moet maar leren koken van papa.
pi_60768172
Zo. Risotto pruttelt.
Wat voor opleiding heb jij eigenlijk precies gedaan, SHE?
pi_60768235
en thuis
Ja doei.
pi_60768241
Vandaag gaan we gehaktballen eten. Met een salade van rucola en paprikaatjes enzo.

En mijn bijzondere chocolades zijn binnen (met roze peper, met gember, 88% cacao).

Lijstje vandaag:

O: yoghurt, gojimuesli, zoetstof
T: VitaLinea
L: salade van komkommer, paprika, tomaatjes, gerookte kip en zoete chilisaus
T: aalbessen
T: klein handje hazelnoten

Mensen zeggen dat ze kunnen zien dat ik al ben afgevallen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:46:04 #177
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60768251
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:42 schreef minilot het volgende:
Zo. Risotto pruttelt.
Wat voor opleiding heb jij eigenlijk precies gedaan, SHE?
Bedrijfskunde, met een logisch gevolg naar Voedingswetenschappen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:47:24 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60768285
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:45 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag gaan we gehaktballen eten. Met een salade van rucola en paprikaatjes enzo.

En mijn bijzondere chocolades zijn binnen (met roze peper, met gember, 88% cacao).

Lijstje vandaag:

O: yoghurt, gojimuesli, zoetstof
T: VitaLinea
L: salade van komkommer, paprika, tomaatjes, gerookte kip en zoete chilisaus
T: aalbessen
T: klein handje hazelnoten

Je eet ook vreselijk keurig Ise, volgens mij heb ik je nog niet op stomme dingen kunnen betrappen..ondanks je smokkelgen

Geniet ook van de complimentjes he!
pi_60768317
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Je eet ook vreselijk keurig Ise, volgens mij heb ik je nog niet op stomme dingen kunnen betrappen..ondanks je smokkelgen
Wacht maar tot vrijdag. Nee, ff serieus, het valt me gewoon heel makkelijk en dat had ik absoluut niet verwacht.
quote:
Geniet ook van de complimentjes he!
pi_60768329
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:35 schreef -marz- het volgende:
Mijn kroost moet maar leren koken van papa.
Want jij kan het niet?

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60768339
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Bedrijfskunde, met een logisch gevolg naar Voedingswetenschappen.
Je bent dus ook professioneel raadgeefster? Tof! Ik dacht het al wel, maar ik wist het niet helemaal zeker.

Nou, toch plezierig om te weten dat de manier waarop ik en mijn lief onze toekomstige kroost willen behoeden voor culinaire ellende SHE-die-er-geld-mee-verdient-approved is.
pi_60768370
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:45 schreef Isegrim het volgende:

Da's altijd leuk!
pi_60768425
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Want jij kan het niet?

Nee
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:56:14 #184
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60768447
zoo, ik ben braaf terug van Evy 2. gisteren 1,8 km in 18 minuten, gemiddeld 6 km/u, vandaag 2,1 km in 20 minuten, gemiddeld 6,3 km/u... als ik zo doorga word ik straks niet meer ingehaald tijdens het rennen door mensen met lange benen die gewoon wandelen

maar t voelde stiekem wel lekker om braaf te doen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60768527
Je woont in de stad toch kwak? Hoe doe je dat met hardlopen?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:03:29 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60768599
Meloen .
Maar ik geloof dat ik niet het type ben voor fruitdagjes. Moet toch iets warms hebben en ik zit de hele dag aan eten te denken . Dus morgen maar weer een lekkere maaltijd op tafel toveren .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:05:56 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60768629
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:00 schreef -marz- het volgende:
Je woont in de stad toch kwak? Hoe doe je dat met hardlopen?
ik loop gewoon door de wijk. gelukkig woon ik net "buiten de singels" en kan ik dus mooi een rondje door mn volkswijkje lopen. vind t niet heel prettig met zoveel mensen die je zien, maar ik probeer daar schijt aan te hebben.

vriendinnetjes in de stad die lopen, beginnen meestal op een punt ergens "op de singels" en maken dan t hele rondje. maar daar ben ik nog niet fit genoeg voor: dat is een km. of 8
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60768679
Zit je de hele dag fuit te eten Wicky? Respect

Nee ik vond het ook duizend keer niks rennen door de stad. Knap dat je toch gaat!

Ik moet/wou/zou ook sporten maar moet nog een echt goede smoes verzinnen.
  Admin dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:11:04 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60768730
Kwam ik toch dit tegen in een ouder topic:
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Er zitten nu 16 fokkers op een soortgelijk schema ( voor elk na de begin periode aangepast )
2 ervan zitten nu op een verlies van 13 en 11 kg na 2.5 mnd ( wrs een hoop vocht ook ) en die mogen zich hier zelf komen verkneukelen.
2 zijn er afgehaakt; zijn zwak en zijn mijn aandacht onwaardig en de overigen op 5 dames na, zijn nog in de eerste maand.

Spannend is het pas na een jaar.
Ik volg m'n eigen SHE dieet nu vanaf eind mei. En nee ik wil niet in een lijstje en nee ik kom hier ook niet regelmatig posten.
Een echte suikerjunk was ik niet, en ik heb weinig tot geen moeite gehad met de eerste week.
Ik ben nu 6 kilo met het grootste gemak afgevallen, of er meer afmoet, mwoah, ik voel me prima zo.
Vanaf dag 1 consequent gevolgd, totaal geen moeite verder, alleen de zwarte koffie is nog steeds yuck
Alhoewel, als ik nu op m'n werk koffie krijg met suiker en melk is dat óók yuck.
Ik eet nog steeds, ( hoeveel dagen zijn het nu?) iedere dag verschillend, we hebben nog geen enkele dag hetzelfde gegeten.
Tip: schaf die grillplaat aan die nu bij de LIDL staat en schaf een rijstkoker aan. (Da's meer voor de mensen die het never nooit in de vingers krijgen rijst goed te krijgen )
Soms moet je de tijden wat verschuiven als je onregelmatig werk doet bv verpleging.

Wat is te merken:
tuuk het getal op de weegschaal
Kleding die beter zit
En een ongelooflijke energie, je bent stukken minder snel moe, en je herstelt na zwaar en lang werk vlugger.
Diepere slaap.
En ik zal vast wel iets vergeten omdat het nu "normaal"is.

Als je net als wij geregeld op pad bent en buiten de deur eet, makkie, er staat op de kaart zat dat gegrild is, laat ze met d'r poten wegblijven van een saus over je vlees,vis,kip, sowieso heeft een goed bereid stuk vlees, kip, vis geen enkele saus nodig.
De frietjes, aten we vroeger de hele bak leeg, nu eten we er een paar als in"goh, lekker was dat"
Ons eetpatroon is iig veranderd en dat zal wel zo blijven, we eten nu zoveel lekkerderderder.

Dawast
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:11:38 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60768747
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:08 schreef -marz- het volgende:
Zit je de hele dag fuit te eten Wicky? Respect

En yoghurt .
Gelukkig heb ik vanmiddag een paar uurtjes geslapen --> paar uurtjes minder dat ik honger kan hebben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:13:18 #191
331 Merel
Be here now.
pi_60768785
tvp

Zometeen coq au vin
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:13:45 #192
331 Merel
Be here now.
pi_60768798
Maar dan wel zonder champignons hè
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60768886
Leuke bijdrage yvonne.

Jammer dat ik net een turkse pizza zit te maken. En ik begon zo braaf vandaag !!

En hoe voel je je nu Wicky? Niet braque?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:20:32 #194
331 Merel
Be here now.
pi_60768948
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:11 schreef yvonne het volgende:
heek verhaal
Doe je dan ook geen/weinig aardappels, pasta etc., of is het vooral het afkicken van suiker?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:23:27 #195
163650 Greys
pi_60769023
Marz, gewoon niet verzuipen in knoflooksaus, die Turkse pizza, dan valt het vast mee
(Dat maak ik mezelf in elk geval altijd wijs).

Yvonne, wat een successtory, leuk om te lezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:26:32 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60769089
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Doe je dan ook geen/weinig aardappels, pasta etc., of is het vooral het afkicken van suiker?
Deze Merel, maar door SHE aangepast op mijn levensritme:
Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu
Dus géén aardappels en pasta, mocht ik een onbedwingbare trek in pasta hebben, worden het een paar sliertjes, maar dan wel volkoren, maar dan gaat het meer om het idee.
Ik moet zeggen dat ik de aardappels niet mis, weet je wel hoeveel heerlijke soorten rijst er zijn?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:27:07 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60769111
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef -marz- het volgende:
En hoe voel je je nu Wicky? Niet braque?
Beetje, maar dat is altijd zo als ik overdag slaap. Maar niet meer rillerig enzo. Eerder vandaag: raam dicht, verwarming aan, dikke trui aan, onder de dekens.
Nu: raam open, verwarming uit, t-shirt aan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:33:31 #198
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60769270
Je ziet dat Vonne een oermoeder is he? Met zachte dwang veegt ze je weer on-topic
pi_60769334
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
Je ziet dat Vonne een oermoeder is he? Met zachte dwang veegt ze je weer on-topic
Jij hebt 'r vast wat toegestopt dat ze zo lovend over je spreekt, jij loeder!

Dat was een gebbetje hè, dat begrijp je
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:38:43 #200
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60769410
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij hebt 'r vast wat toegestopt dat ze zo lovend over je spreekt, jij loeder!

Dat was een gebbetje hè, dat begrijp je
Zoveel heb ik niet voor d'r gedaan heur. Dat mens verzint alles zelf

wat in boedha's naam is een gebbetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')