Mijn mama maakt het daar wel altijd op. Ruikt het hele huis naar petroleumquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb hier zelfs zo'n petroleum stelletje, ik zou graag beweren dat ik het daarop maak, maar nee dat toch niet....
Ik ben ook een enorme mutsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef -marz- het volgende:
Mjum, petroleumik heb ondanks CV ook nog een petroleumkacheltje
Het lijkt door die foto of je heel mutserig loopt met je roze truitje en je tasje![]()
En je kont ziet er zeer goed uit trouwens! Ik bedenk me net dat ik geen foto zou willen zien van mijn achterkant![]()
naja je mag dr in elk geval wel in slapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het bed slaaptGE
WEL
DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Ook nice ass BJ en dat is een flatterende broek ook met die zakken zo.
Oeh, emo-eter dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:31 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ent uit nijd geluncht met een nasischijf... grom. dat helpt natuurlijk ook niet.
jup. heb t redelijk onder controle de laatste tijd, maar als ik me dan zo kut voel, en alles valt tegen, en ik heb al de hele week trek in lekkere dingen en ik dóe t niet... dan is dit wel zo'n moment waarop ik breek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |