Nee hoor, er moet nog minstens één brief geschreven wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan je toch bijna je bed weer in
jolijt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
TVP
Morgen een vrije dag, op familiebezoek. Bwuh. We gaan uit eten, chinees, schat ik zo. Hallo plofbuik
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'
'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'
'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'etc.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de rijst van SHE gemaakt en mijn portie van vandaag in één keer opgegegeten.Niet goed. Morgen maar weer eieren.
Ik sport namelijk drie/vier keer per week, eet al eeuwen niet meer dan 1600 kC per dag, en er gaat niets af. Ik denk dat mijn stofwisseling danig is vertraagd en nu in oorlogsspaarstand staat? De rijst dus. Paprika, bosui, rijst en in de avond sla, courgette, aubergine, vis en kip. Ik zál en ik móet weer in mijn streefboek passen!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
Ja ik was gewoon een bedje kopen met alles er op en eraan. En bij ouders van vriendje slapen. En samen gekookt voor z'n zusje die echt niets lust. (ik lust wel veel maar op pizza horen geen groente. en van mr pf mag er geen vlees opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik precies zo hebben!!! Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kan van rijst zo belachelijk veel op zonder vol te raken!!
PF you're back!!!![]()
59,3 op de Amsterdamse weegschaal!Ik had gisteravond hier in Amsterdam zwarte kleren met hoge hakken aan (een heel verschil met de Belgie-outfit, die jullie hebben gezien) en mijn meneer zei een beetje verbaasd: wat ben je dun! En knap!
Het is gelukt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'
'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'
'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'etc.
Het valt wel meteen op als je er niet bent iigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik heb me echt niet weg laten jagen hoor![]()
Ik had gewoon tijdelijk een leven
!
Ik denk dat dit de beste keuze in je leven zal zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef mspoez het volgende:
Heb alle vragen (nog eens) gesteld, alle dingen (nog eens) gezegd. En ja, hij baalt er van, ja hij schaamt zich ervoor en ja hij wou dat het er niet was en ja, het gaat om de spanning, hij zou dat ook wel met een vrouw willen doen maar die lenen zich daar niet zo voor en nee, hij kan zich dan niet bedwingen. Hij legde nog eens uit hoe het dan ging, chatten, dan toch een profieltje, dan toch willen mailen, en weer een mailaccount en dan ook weer msn. Prima, maar ik accepteer niet meer, die fase is geweest. PLUS dat ik nu denk, als hij zegt, ok ik doe het niet meer stiekem dat dan de spanning eraf is en dat er dan nog een laag bij komt: de gewone mrpoeZ, de nietstiekeme homomrpoeZ en dan nog een welstiekeme homomrpoeZ. Hij zegt dat dat niet gebeurt maar ik ben er vrij zeker van dat dat wel zo is. En dus is het gewoon klaar.
Danks PF en reageer maar lekker, gezelie!!
Mijn mama maakt het daar wel altijd op. Ruikt het hele huis naar petroleumquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb hier zelfs zo'n petroleum stelletje, ik zou graag beweren dat ik het daarop maak, maar nee dat toch niet....
Ik ben ook een enorme mutsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef -marz- het volgende:
Mjum, petroleumik heb ondanks CV ook nog een petroleumkacheltje
Het lijkt door die foto of je heel mutserig loopt met je roze truitje en je tasje![]()
En je kont ziet er zeer goed uit trouwens! Ik bedenk me net dat ik geen foto zou willen zien van mijn achterkant![]()
naja je mag dr in elk geval wel in slapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het bed slaaptGE
WEL
DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Ook nice ass BJ en dat is een flatterende broek ook met die zakken zo.
Oeh, emo-eter dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:31 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ent uit nijd geluncht met een nasischijf... grom. dat helpt natuurlijk ook niet.
jup. heb t redelijk onder controle de laatste tijd, maar als ik me dan zo kut voel, en alles valt tegen, en ik heb al de hele week trek in lekkere dingen en ik dóe t niet... dan is dit wel zo'n moment waarop ik breek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |