abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:45:04 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60818962
Nou, kennelijk heb ik alles van gisteren er weer uitgepoept, want ik was zelfs 0,3kg lichter dan mijn laatste update . We gaan weer naar beneden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60819059
go k_i_m!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 09:50:24 #203
163650 Greys
pi_60819060
PF, ik reageerde misschien ook wat overdreven. Dus van mijn kant ook excuses

Gezellig dat je er weer bent in elk geval. Nu zullen de topics helemáál niet meer bij te houden zijn denk ik qua snelheid

Kim, Miss Poep!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60819108
Ik was niet express weggebleven hoor Ook al leek dat wel zo en was het eigenlijk wel beter qua escalatie

Ik moet allemaal studieboeken kopen, o.a. foodscience
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:53:25 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60819121
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kan je toch bijna je bed weer in
Nee hoor, er moet nog minstens één brief geschreven worden .

Lastig altijd om aan te geven waarom je juist dáár wilt werken .
Niet meer actief op Fok!
pi_60819171
TVP
Morgen een vrije dag, op familiebezoek. Bwuh. We gaan uit eten, chinees, schat ik zo. Hallo plofbuik
pi_60819172
'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'

'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'

'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'

etc.
Ja doei.
pi_60819178
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
TVP
Morgen een vrije dag, op familiebezoek. Bwuh. We gaan uit eten, chinees, schat ik zo. Hallo plofbuik
jolijt!
Ja doei.
pi_60819215
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
'omdat je graag ervaring op wilt doen en dit bedrijf je een uitstekende leerschool lijkt'

'de vacature was heel open en aantrekkelijk. Ik ben op zoek naar een stabiele en goed georganiseerde werkgever om ervaring op te doen, en daarom trok uw advertentie me ten zeerste'

'uiteraard voldoe ik voor het grootste deel aan het profiel dat u toewijst aan de persoon die u zoekt. Overige zaken,zoals (noem dingen die je nog niet weet/kunt) zou ik erg graag in de praktijk leren'

etc.

Vandaag weer werken Gelukkig nog maar 3 x en dan ga ik op vakantie!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60819298
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net de rijst van SHE gemaakt en mijn portie van vandaag in één keer opgegegeten.Niet goed. Morgen maar weer eieren.

Dat zou ik precies zo hebben!!! Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kan van rijst zo belachelijk veel op zonder vol te raken!!

PF you're back!!!

59,3 op de Amsterdamse weegschaal! Ik had gisteravond hier in Amsterdam zwarte kleren met hoge hakken aan (een heel verschil met de Belgie-outfit, die jullie hebben gezien) en mijn meneer zei een beetje verbaasd: wat ben je dun! En knap!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:09:56 #211
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60819381
Goedemorgen slanke dames. Ben net wakker, en ga even teruglezen.

OFFTOPIC:
Hier is alles rustig, goed gepraat, nog geen duidelijk besluit gemaakt behalve dat zijn huis leeg moet (zit huurder in) zodat hij weg kan hier. Heb gezegd dat acceptatie van mijn kant nu niet meer mogelijk is en dat het op is. Nog niet gezegd dat ik niet meer wil. Ving ik eng, moeilijk. Maar er is wel rust. Heb wel mijn ouders al gezegd (die kwamen mijn kindjes terugbrengen van een dagje uit toen ik met roodbehuilde oogjes aan tafel zat met een lief vriendinnetje) dat er een goede kans is dat mrpoeZ terug naar hen Haag vertrekt. Ze schrokken, mijn moeder met haar tact merkte op dat 'dat toch wel heel erg is voor de kinderen'. Ja, daar had ik geen rekening mee gehouden mams, je hebt gelijk. Maar goed, voor mij is de rust er en dat is al heel wat. Rare is dat ik niet verdrietig ben, behalve over het feit dat het niet gelukt is. En ik voel me alsof ik faal. Stom, I know maar zo voelt het wel. Dus.

Zo en nou weer ONTOPIC:
Ik heb door alle gedoe nauwelijks gegeten gister, goed begin. Ga nu dit doen:
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
Ik sport namelijk drie/vier keer per week, eet al eeuwen niet meer dan 1600 kC per dag, en er gaat niets af. Ik denk dat mijn stofwisseling danig is vertraagd en nu in oorlogsspaarstand staat? De rijst dus. Paprika, bosui, rijst en in de avond sla, courgette, aubergine, vis en kip. Ik zál en ik móet weer in mijn streefboek passen!!

en hou dit een half jaar vol.
Prrrrr
pi_60819402
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zou ik precies zo hebben!!! Ik heb het al eerder gezegd, maar ik kan van rijst zo belachelijk veel op zonder vol te raken!!

PF you're back!!!

59,3 op de Amsterdamse weegschaal! Ik had gisteravond hier in Amsterdam zwarte kleren met hoge hakken aan (een heel verschil met de Belgie-outfit, die jullie hebben gezien) en mijn meneer zei een beetje verbaasd: wat ben je dun! En knap!
Ja ik was gewoon een bedje kopen met alles er op en eraan. En bij ouders van vriendje slapen. En samen gekookt voor z'n zusje die echt niets lust. (ik lust wel veel maar op pizza horen geen groente. en van mr pf mag er geen vlees op maar ze waren alsnog lekker zonder groente en vlees ) en ze was het met me eens dat er op pizza geen groente hoorde en toen vond ze het lekker dat was ook voor het eerst ooit

Ohh conleche je bent echt dun! Jaloers ben ik Maar zo nog even onder de gezichtbruiner/slapen en dan hardlopen en vanavond kickboksen met sparren

Ik werd gister zoo boos toen Mr PF mijn gezichtsbruiner wou gebruiken Sloeg nergens op. Nu snap ik wel dat als je ongesteld bent dat je een beetje anders kan reageren, had er eerder nooit wat van gemerkt

Ik heb echt 20 tabladen openstaan met reacties die ik nog wil geven Halp!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:14:12 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60819462
Wat heeft hij gezegd Poes?
pi_60819482
Ik heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar wel over liegen, liegen etc!
iig heel veel sterkte ermee!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:25:01 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60819667
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:

etc.
Het is gelukt.
Even op de website gezocht naar interessante informatie over het bedrijf: informele werksfeer, groeimogelijkheden, standplaats Randstad. Sounds good .

Twee brieven af nu . In totaal zes brieven geschreven en één afwijzing binnen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:34:50 #216
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60819875
Heb alle vragen (nog eens) gesteld, alle dingen (nog eens) gezegd. En ja, hij baalt er van, ja hij schaamt zich ervoor en ja hij wou dat het er niet was en ja, het gaat om de spanning, hij zou dat ook wel met een vrouw willen doen maar die lenen zich daar niet zo voor en nee, hij kan zich dan niet bedwingen. Hij legde nog eens uit hoe het dan ging, chatten, dan toch een profieltje, dan toch willen mailen, en weer een mailaccount en dan ook weer msn. Prima, maar ik accepteer niet meer, die fase is geweest. PLUS dat ik nu denk, als hij zegt, ok ik doe het niet meer stiekem dat dan de spanning eraf is en dat er dan nog een laag bij komt: de gewone mrpoeZ, de nietstiekeme homomrpoeZ en dan nog een welstiekeme homomrpoeZ. Hij zegt dat dat niet gebeurt maar ik ben er vrij zeker van dat dat wel zo is. En dus is het gewoon klaar.

Danks PF en reageer maar lekker, gezelie!!
Prrrrr
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:37:37 #217
331 Merel
Be here now.
pi_60819933
mspoez, ik vind het heel knap dat je zo standvastig bent en je toch niet door hem laat ompraten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60820218
Nou ik heb me echt niet weg laten jagen hoor Ik had gewoon tijdelijk een leven !
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:59:08 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60820407
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik heb me echt niet weg laten jagen hoor Ik had gewoon tijdelijk een leven !
Het valt wel meteen op als je er niet bent iig .

Ik heb druiven . Straks even bammetjes eten en dan maar weer eens naar de uni om uit te zoeken of de prof er nu alweer is of niet . Morgen en zaterdag zit ik bij m'n ouders ivm een feestje bij m'n broer zaterdag .
Wel zin in, al ben ik wel van plan om de lekkernijen af te slaan.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:01:47 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60820473
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef mspoez het volgende:
Heb alle vragen (nog eens) gesteld, alle dingen (nog eens) gezegd. En ja, hij baalt er van, ja hij schaamt zich ervoor en ja hij wou dat het er niet was en ja, het gaat om de spanning, hij zou dat ook wel met een vrouw willen doen maar die lenen zich daar niet zo voor en nee, hij kan zich dan niet bedwingen. Hij legde nog eens uit hoe het dan ging, chatten, dan toch een profieltje, dan toch willen mailen, en weer een mailaccount en dan ook weer msn. Prima, maar ik accepteer niet meer, die fase is geweest. PLUS dat ik nu denk, als hij zegt, ok ik doe het niet meer stiekem dat dan de spanning eraf is en dat er dan nog een laag bij komt: de gewone mrpoeZ, de nietstiekeme homomrpoeZ en dan nog een welstiekeme homomrpoeZ. Hij zegt dat dat niet gebeurt maar ik ben er vrij zeker van dat dat wel zo is. En dus is het gewoon klaar.

Danks PF en reageer maar lekker, gezelie!!
Ik denk dat dit de beste keuze in je leven zal zijn.
Ik schrik overigens wel van het gegeven dat hij die behoefte bij andere vrouwen ook heeft.

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe leven dan maar!
pi_60820485
Ik bedacht me net....zou het kunnen dat je van vliegen extreem veel vocht kan vasthouden?

Ik had tot een dag na de landing dikke enkels, vingers, buik, borsten....het zou ook mijn extreme gewichtstoename tijdens de vakantie kunnen verklaren. Wat 3 kilo in 7 dagen kun je er niet bijvreten, lijkt mij.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:07:13 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60820607
Dat is algemeen bekend zelfs.
pi_60820688
*eet yoghurt met frambozen volgende keer een vleugje citroen erbij
pi_60820732
Mijn lief is piloot en weegt altijd 1-3kg zwaarder dan normaal als hij thuis komt.

En dikke enkels en vingers (vast nogmeer, maar let ik niet zo op) heb ik ook last van na het vliegen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60820760
Gister was ik zo braaf, vandaag een kilo zwaarder.
pi_60820782
Oh foto van mijn achterkant kreeg ik toegestuurd..
Voor ik begon met afvallen en kickboksen waren mijn benen het dunste gedeelte van mijn lichaam
nu heb ik weer maat 31 terwijl het er met maat 28 wat flexer uitziet
maar ik denk dat het komt omdat ik nu spieren heb + een vetlaagje
en dat is schijnbaar dikker dan alleen een vetlaagje.
of zo

donderdag 14 augustus 2008 @ 11:18:44 #227
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60820920
Aangename achterkant PF.
Prrrrr
pi_60820973
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef mspoez het volgende:
Aangename achterkant PF.
Thanks
Ja hij is ook wel prima, maar ik mis m'n stokjesbenen!
pi_60821077
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb hier zelfs zo'n petroleum stelletje, ik zou graag beweren dat ik het daarop maak, maar nee dat toch niet....
Mijn mama maakt het daar wel altijd op. Ruikt het hele huis naar petroleum
pi_60821634
Mjum, petroleum ik heb ondanks CV ook nog een petroleumkacheltje

Het lijkt door die foto of je heel mutserig loopt met je roze truitje en je tasje

En je kont ziet er zeer goed uit trouwens! Ik bedenk me net dat ik geen foto zou willen zien van mijn achterkant

[ Bericht 23% gewijzigd door -marz- op 14-08-2008 11:54:52 ]
pi_60821848
goedemorgen

ik ben ook weer wakker... hebben van8 nog zwemmen gekeken, maar dat ging dus niet zo goed....
vanmiddag ff met mijn moeder shoppen.
Nu zo ff wat eten, maar ben een beetje misselijk en heb helemaal geen trek.. (maar moet gewoon ff eten, want anders krijg ik last vann flauwtes vermoed ik..)

@MsPoez; knap van je dat je zo aan je standpunt hebt vastgehouden. Hartstikke moeilijk, maar vind dat je het heel knap doet als ik het zo hoor.

@PF; welkom back en slaapt je ikeabed lekker? en nice-achterkantje hoor.

en wat een bemoeial die lifesaver alsof we het zonder hem hier niet kunnen redden... nou dan heeft ie het toch heeeeeel goed mis

*heeft ook een ass.... en een vriendje die het leuk vindt om rare foto's te maken haha*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60821880
Het bed slaapt GE WEL DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
pi_60821936
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef -marz- het volgende:
Mjum, petroleum ik heb ondanks CV ook nog een petroleumkacheltje

Het lijkt door die foto of je heel mutserig loopt met je roze truitje en je tasje

En je kont ziet er zeer goed uit trouwens! Ik bedenk me net dat ik geen foto zou willen zien van mijn achterkant
Ik ben ook een enorme muts Nee geen idee Misschien dat ik aan m'n arm in arm/looptechniek moet werken
pi_60821992
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het bed slaapt GE WEL DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
naja je mag dr in elk geval wel in slapen

en wij hebben ook een kingsizebed... heeeeeerlijk, maar ik wil de volgende keer ook extra lang hebben... (dus 180 bij 220 cm)
pi_60822012
Ja als ik op kamers ga neem ik een bed van 180x220 ( )
die zet ik dan in m'n "oude" kamer

Hij wou mijn bed (140x200 20cm? matras)
maar dan beter

Met 180x220 valt er niet meer te overtreffen
pi_60822311
Ook nice ass BJ en dat is een flatterende broek ook met die zakken zo.

Ooit heb ik nog met m'n liefje in een 90cm bed geslapen (ok 1 nacht), nu is het bed 160 en werd ik laatst bruut aan de kant gebeukt 's nachts

Volgende keer toch maar kingsize...
pi_60822425
Ja volgens mij is dat een broek die je bil optisch boller maakt (Het ziet er goed uit hoor )
pi_60822461
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef -marz- het volgende:
Ook nice ass BJ en dat is een flatterende broek ook met die zakken zo.

)

is ook een hele fijne broek....
heb dr meerdere van EDC (Esprit) en die zijn allemaal net ff anders... andere details enzo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:31:49 #239
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60822708
ik heb ent uit nijd geluncht met een nasischijf... grom. dat helpt natuurlijk ook niet.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:32:38 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60822748
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:31 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ent uit nijd geluncht met een nasischijf... grom. dat helpt natuurlijk ook niet.
Oeh, emo-eter dus? .
Niet meer actief op Fok!
pi_60822761
Die dingen zijn nog goor ook
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:36:22 #242
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60822842
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh, emo-eter dus? .
jup. heb t redelijk onder controle de laatste tijd, maar als ik me dan zo kut voel, en alles valt tegen, en ik heb al de hele week trek in lekkere dingen en ik dóe t niet... dan is dit wel zo'n moment waarop ik breek.

@ PF ik vind ze wel heel lekker, anders zou k t niet eten. als ik nu iets ongezonds eet doe ik wel iets wat ik heel lekker vind.
pi_60822845
bleeeeghhh nasischijf... evil en niet lekker. (zonde van de calorieen dus)
pi_60822962
Oh kwak vindt wel lekker Sorry!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 12:40:50 #245
163650 Greys
pi_60822978
Ik ga op jacht naar ook zo'n broek, BJ! Die zijn er wel lang genoeg he, zei je?

Wij hebben thuis een bed van 180x220 overigens en dat is zaaaaaaalig. Nou zijn we ook 1.98 en 1.82, dus nu ligt Heer G niet meer met zijn enkels over de rand
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60823062
O BJ, ik zei toch laatst dat ik een jeans had van EDC maat 36? Ik heb hem nu aan en het is een Esprit Denim. Dus geen EDC.
pi_60823067
Net Japanse rijst gegeten. Variatie van de vorige weken, dit keer met zilvervlies rijst. Vult een stuk beter.. Vandaag als avondeten zelfgemaakte hamburgers. Met veeeeeeeeeeel sla, tomaat en komkommer. Niet geheel volgens de planning, maar beter dan friet he? Ik eet het ong een keer per jaar, toch mijn favoriete eten. <3

Ik ga sinds 3 weken 3 keer naar de sportschool, ook doe ik Evy nog tussendoor. Kan het zijn dat ik daardoor niets afval qua gewicht?

Leuke foto's weer trouwens
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:45:26 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60823092
calorietechnisch valt t mee trouwens... zo'n ding is, klaargemaakt, 230 ckal... mn dagtotaal als ik niks geks doe vandaag is zelfs aan de lage kant met 1090 ckal.

vanochtend trws voor het werken aan alweer hardgelopen, begin t steeds lekkerder te vinden. nu nog even een relaxte middag, en danmorgen maar weer verder zien...
pi_60823162
ik heb nog een edc maat 28
maar daar komt m'n fattyass niet in (nou ja m'n benen eigenlijk)
en ik heb hem pas drie maanden !
pi_60823179
Inderdaad, zelfgemaakte hamburgers zijn echt niet zo schandalig Ik krijg er geen last van m'n buik van, en dat is meestal toch een indicatie van niet-al-te-ongezond

Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')