Heb je die muesli van mij al eens geprobeerd? Die is echt geweldig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand nog lekkere ontbijtrecepten? Brood en brinta ed vallen niet echt lekker en iedere dag een gekookt ei wordt wat saai. Fruit eet ik niet bij het ontbijt, dat vult niet genoeg en ik krijg er een opgeblazen buik van. Blijft over: iets met groente, vlees, rijst of eieren.
Nou, vooruit, nog één reactie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Lifesaver48 het volgende:
Maar eet vooral wat je lekker vindt, in hoeveelheden die jou bevallen. Voor je er erg in hebt ben je namelijk dood. Liever gevuld dood, dan na een ellendig leven van perpetuele zelfkastijding.
Ik haal die muesli bij de natuurvoedingswinkel. Van het merk Lima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar kan je die muesli krijgen? Bestel je die online? En rijstepap maak ik al af en toe, overigens zonder suiker en zoetstof. Ook griesmeelpap staat hier af en toe op het menu tijdens het. Net als vis overigens.
Wel met blote handjes vangen natuurlijk. Kan je Rijnvis tegenwoordig weer eten? Of zit er nog te veel rommel in de Rijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Ja, als je die vis dan eerst zelf gaat vangen, heb je meteen gesport.
Ja, en het feit dat het vaak heel denigrerend was icm een ontzettend betweterig toontje: "Ik ben 30 kilo afgevallen en jullie niet, dus ik weet het beter!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...
Dank je voor de opheldering.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...
Precies wat ik ook doe. Het moet wel leuk blijven, en als ik dan toch gezond en wat minder moet eten, dan moet het op zijn minst wel lekker zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, vooruit, nog één reactie.
Ik eet nu héérlijk. Ik geniet er veel meer van. Ik eet veel bewuster. Ik kook veel creatiever.
Het nuttige met het aangename verenigen FTW.
Ik heb mijn eigen voorstel al gebroken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat negeren lukt al best hè mensen
Ik roddel niet, ik vertel gewoon mijn ervaringen met een bepaald persoonquote:
Au!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijzelf in de vingers gesneden.
Agree. Laat ze even helpen het tempo hier op te schroeven in de topics!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
PF heeft al bijna 2 dagen niet ingelogd. Nu moet ze maar weer eens terugkomen!
Ik ben ook zo pissed!! D'r is toch al zo weinig op TV lately!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
Zit ik op Net 5 iets modellerigs te kijken, zeggen ze "En dan nu de winnaar van Project Catwalk die jullie komt helpen". Ja bedankt, nu weten we al wie er wint
Ahwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Laat ze even helpen het tempo hier op te schroeven in de topics!
Ik zie de shirtjes al voor me:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Greys het volgende:
En een IKEA bed samen in elkaar zetten zonder ruzie is het toppunt van liefde hoor!![]()
kan je toch bijna je bed weer inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al bijna één sollicitatiebrief af.
Ja sorry van laatst..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen op deze fijne spinloze morgen
PF, welkom terug
En een IKEA bed samen in elkaar zetten zonder ruzie is het toppunt van liefde hoor!![]()
MoBlo, zie je dat morgen alles beter is? Nou ja, vandaag dan dus
Om 12:00 naar de Ikea gegaan... Wel even een pauze tussendoor.. en om 01:00 waren ik de lattenbodem nog aan het fixenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie de shirtjes al voor me:
Liefde is... een IKEA-bed in elkaar zetten.
Ik heb ineens weer inspiratie vandaag. Al bijna één sollicitatiebrief af
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |