Haha.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep, dezelfde kat, alleen een jaar later en ongeveer 4 kg zwaarder
Ik eet nu overigens relatief gezien een stuk vetter dan voorheen. Waar ik vroeger een boterham, een snoepje/koekje of een appel nam, neem ik nu een ei of nootjes. Groente at ik altijd al in grote hoeveelheden. Fruit eet ik nu wat minder dan voorheen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik at altijd al behoorlijk gezond, maar wel te veel en te vet, omdat ik nou eenmaal van 'rijk' eten houd en koken mijn grootste passie is.
Maar nu eet ik vijf ons groente per dag in plaats van krap-an twee.
Zeg mijn wekker ging om 4.00uur om het zwemmen te zien jahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
En dan de onderste een schatje noemen en de bovenste niet, terwijl het gewoon dezelfde kat is.
Ik krijg in m'n fobo ook vaak de vraag: "hoeveel katten heb jij wel niet?", terwijl het gewoon twee katten zijn in hun verschillende levensfasen
.
Ik zeg dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, en dat het daarom gevaarlijk/ongewenst is om het zomaar van je aan te nemen. Ik kan niet bewijzen dat er geen bewijs voor is, dat kan ik gewoon zien in de lege literatuurdatabases.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee meneer de biophysicus, jij zegt dat wat ik vertel niet waar is.
Vorige week heette ik ineens "SportsIllustrated". Het moet niet gekker worden.quote:I-spy is weer actief, dit keer als biofysicus![]()
Wat een mooie volle harige vacht. Is goed kammen zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep, dezelfde kat, alleen een jaar later en ongeveer 4 kg zwaarder
Poes toen:
[ afbeelding ]
Poes nu:
[ afbeelding ]
En dit is de andere freggle in een schoenendoos:
[ afbeelding ]
Nou gezond hoor, knorknorgehakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik at altijd al behoorlijk gezond
Heb je dan wel goede tips (met bewijzen graag) van wat wel goed is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, en dat het daarom gevaarlijk/ongewenst is om het zomaar van je aan te nemen. Ik kan niet bewijzen dat er geen bewijs voor is, dat kan ik gewoon zien in de lege literatuurdatabases.
[..]
Waarmee je dus niet ontkent i-spy of één van zijn alterego's te zijn.quote:Vorige week heette ik ineens "SportsIllustrated". Het moet niet gekker worden.
Ja, nee, inderdaad, van het eens in de drie maanden eten van varkensgehakt ga je zeker weten dood. Is het niet meteen, dan toch wel binnen honderd jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nou gezond hoor, knorknorgehakt.
Jep, anders wordt mevrouw freggle een klittenbaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een mooie volle harige vacht. Is goed kammen zeker?
Wat is dat nou voor een achterlijke opmerking?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nou gezond hoor, knorknorgehakt.
Lijkt me een strak plan. is er hier ook zo'n modus waarmee je bepaalde users kunt 'uitzetten' ?(dat je hun posts dus niet meer ziet)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een plan! Zullen we onze vriend de levensredder gewoon lekker massaal negeren vanaf nu?
Puik plan, ik werd er al flauw van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een plan! Zullen we onze vriend de levensredder gewoon lekker massaal negeren vanaf nu?
Dat bestond ooit wel, was een tooltje gemaakt door een user, heette FokBlock, weet niet of dat nog bestaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. is er hier ook zo'n modus waarmee je bepaalde users kunt 'uitzetten' ?(dat je hun posts dus niet meer ziet)
Ik had weer mediterrane geitenkaas. En dat ga ik dus echt niet meer kopen want het is te lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
Oeh, late night snack: gamba's met chilisaus
Gister gemaakt, maar teveel, dus nu als avond snack.
Iedereen wéét toch allang wat gezond is? Veel groente, fruit en vis, en af en toe vlees van jonge beestjes. De rest moet je mee uitkijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je dan wel goede tips (met bewijzen graag) van wat wel goed is?
Whatever. SHE weet waarschijnlijk inmiddels allang wie ik ben. Laat ik het zo zeggen: i-spy@gmail.com en sportsillustrated@gmail.com staan in elk geval niet in mijn lange lijst gmail-adressen.quote:Waarmee je dus niet ontkent i-spy of één van zijn alterego's te zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Puik plan, ik werd er al flauw van.
Of willen jullie soms dat ik weer wegga hier?[/dreigement]
En @ Ewelina: ten tijde van Miss_S heb ik ook al eens naar zo'n modus gezocht, maar helaasch. Hoi Miss_S
![]()
.
Miss_S had o.a. in de dieettopics een beetje de neiging om lullige opmerkingen te maken tegen anderen. Er zat, m.i. vaak wel een kern van waarheid in haar opmerkingen, maar het toontje was zo náár...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vraag me toch naarstig af wat de geschiedenis met Miss_S is? Ik ken haar alleen als de persoon die bij de F&F jochem actie de stand aanvulde tot 1000 euro wat haar daar tot een held maakte.
Doe de Japanners na: een vers gevangen vis met witte rijst en rauwe groente. Fileren met stokjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand nog lekkere ontbijtrecepten? Brood en brinta ed vallen niet echt lekker en iedere dag een gekookt ei wordt wat saai. Fruit eet ik niet bij het ontbijt, dat vult niet genoeg en ik krijg er een opgeblazen buik van. Blijft over: iets met groente, vlees, rijst of eieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |