abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:52:11 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60823290
Net sms van mijn moeder: "Eindelijk een levensteken!", terwijl ik maandag nog met haar heb gebeld .
Niet meer actief op Fok!
pi_60823336
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
Daar hoop ik ook op.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60823563
quote:
Inderdaad, zelfgemaakte hamburgers zijn echt niet zo schandalig Ik krijg er geen last van m'n buik van, en dat is meestal toch een indicatie van niet-al-te-ongezond

Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
Oh, dat maakt m'n dag goed.

Ik merk nog niet echt veel. Ik meet mezelf bijna nooit en de meeste broeken die ik heb zijn al te groot (voor 1 maatje minder nieuwe broeken kopen is niet echt handig, dus ik wacht nog even ). Ik ga nu sowieso weer opletten met wat ik eet, totdat ik iets vind wat ik wel vol kan houden.

Ik ga binnenkort ook zo'n cm foto maken.
pi_60823692
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb nog een edc maat 28
maar daar komt m'n fattyass niet in (nou ja m'n benen eigenlijk)
en ik heb hem pas drie maanden !
Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaat

foto:
pi_60823710
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef -marz- het volgende:

[..]

Daar hoop ik ook op.
Ik ben toen ik begon met fitnessen anderhalve broekmaat kleiner geworden en twee ons afgevallen in een half jaar

Gewicht is geen doel an sich, hè
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:14:57 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60823909
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaat

foto:
[ afbeelding ]
Jeutje, wat ben je slank! *jaloers is
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:15:38 #257
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60823925
quote:
nog niet echt. vind mn taille en heupen meten altijd zo moeilijk... heb t idee dat ik de ene keer mn buik veel meer inhoud dan de andere keer...maar er zat wel 3 cm verschil op taille met twee weken geleden...

ik ga sowieso door! voel me gewoon sowieso een beetje kloterig momenteel. maar als t goed is gaat dat wel wer over
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60823962
Kwakveense, die vraag was aan inderdaad gericht... Ik denk dat het wel erg hoopvol is om na drie keer hardlopen al verschil te meten
pi_60824003
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jeutje, wat ben je slank! *jaloers is [ afbeelding ]
Hihi die smiley!!!

Ja, ik ben nu echt best slank. Tuulijk, er mag nog wat af, maar veel hoeft niet meer. Ook gezien het feit dat ik dan geen tiet meer overhou!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:20:06 #260
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60824027
ja, ik had een pagina overgeslagen zie ik

neeuh ik verwxht idd niet zoveel van 3 keer hardlopen...aan de andere kant verwachtte ik ook niet aan te komen. nou ja. we zien wel. gewicht is voor mij wél een doel, juist omdat ik nog zoveel te zwaar ben en een ongezond gewicht heb.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60824087
Licht overgewicht en een gezonde levensstijl is ook een prima resultaat, Kwakveense.
pi_60824117
Kwak, gewoon stug doorgaan met hardlopen! Over een maand loop je meer dan een kwartier achtereen hard en dan begint het grote afvallen pas! Probeer gewoon 4x in de week te gaan en je zal zien: je gaat razendsnel vooruit! Bovendien krijg je een soort hardloopverslaving op de koop toe en dat is alleen maar goed! Als je daarnaast nog een of 2x in de week naar de sportschool gaat, zal je zien dat je snel slinkt, in gewicht, in kledingmaat en in centimeters!
pi_60824167
het idee is leuk, van die mensen die hier dingen uitleggen, maar ze KUNNEN niet uitleggen en nu snap ik er nog steeds geen fuck van
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:28:16 #264
331 Merel
Be here now.
pi_60824234
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het bed slaapt GE WEL DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
Ik hou juist van kleine bedden Mijn bed is 140 x 200 en dat is méér dan genoeg! Ik slaap ook heerlijk in de twijfelaar van mijn soort-van-vriendje. Ik hou wel van een beetje knus, lig het liefst de hele nacht tegen iemand aan

M'n bed mag alleen wel wat langer, m'n benen steken uit. Volgende bed wordt dus minstens 220 lang!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60824255
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
het idee is leuk, van die mensen die hier dingen uitleggen, maar ze KUNNEN niet uitleggen en nu snap ik er nog steeds geen fuck van
Huh??
pi_60824511
O en viev, dat lekkertje op je hyves gister, any news?
pi_60824515
oh, op mn werk

moet worden ingewerkt, doe ene cursus nu, uit een map

maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen
Ja doei.
pi_60824684
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op mn werk

maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen
Aha, ik dacht dat je met hier, dit onvolprezen topic bedoelde en begreep ik er geen barst van, want wij zijn keien in uitleggen, stuk voor stuk
pi_60824721
leg mij dan 's uit in ITP hoe ik in godesnaam getallen opsplits zodat in een bankrekeningnummer om de 3 getallen een punt komt
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:46:48 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60824743
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
O en viev, dat lekkertje op je hyves gister, any news?
Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).

Ik heb het natuurlijk wel ff subtiel aan mijn wederhelft vermeld .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60824777
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
leg mij dan 's uit in ITP hoe ik in godesnaam getallen opsplits zodat in een bankrekeningnummer om de 3 getallen een punt komt
Nou dan doe je eerst bu∂∂˙∆˙˚^ƒ˚∂˙≤©˚∆©∆˚ vervolgens √ç©˙∆ƒ ©†©˙∆˙¬˙≥√≥∆ en je sluit af met ©ƒ˚ƒ©√≤∆ƒ¬ƒ¨¥ fluitje van een cent!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:48:47 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60824801
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op mn werk

quote:
***dat jij het niet begrijpt wil nog niet zeggen dat ik het verkeerd uitleg***
.
Niet meer actief op Fok!
pi_60824829
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).

Ik heb het natuurlijk wel ff subtiel aan mijn wederhelft vermeld .

Verstandig! Maar weinig spannend

Dat subtiele vermelden is natuurlijk puik: zo weet hij weer dat hij in z'n handjes moet knijpen dattie jouw wederhelft mag zijn!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 13:50:56 #274
163650 Greys
pi_60824853
Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden ) maar ze zijn wel goed voor mijn ego

Wil ook zo'n broek als BJ Alleen beetje geen tijd om te shoppen tot na de vakantie
Domme vraag wellicht: koop je EDC alleen in Esprit winkels, of zijn er ook andere winkels die dat merk verkopen?

Oh en MoBlo, heel simpel, gewoon geen 'JA' zeggen als ze iets uitleggen en dan vragen of je het snapt Gewoon vragen of ze het even voordoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60824912
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden ) maar ze zijn wel goed voor mijn ego

Wil ook zo'n broek als BJ Alleen beetje geen tijd om te shoppen tot na de vakantie
Domme vraag wellicht: koop je EDC alleen in Esprit winkels, of zijn er ook andere winkels die dat merk verkopen?

Oh en MoBlo, heel simpel, gewoon geen 'JA' zeggen als ze iets uitleggen en dan vragen of je het snapt Gewoon vragen of ze het even voordoen.
Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!

En ik heb nooit (anonieme) aanbidders
pi_60824951
*grin*

mensen die niet kunnen antwoorden op 'waarom' zoiets moet, of 'hoe' zoiets moet, maar alleen zeggen 'je moet gewoon dit doen en zelf klooien' leggen NIET goed uit..

jammer though, want het idee is er wel
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:55:18 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60824968
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:

Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wie .
Maar hij heeft je (nog?) geen pm gestuurd, zegt hij.

Way to go girllll!!! .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 13:59:40 #278
163650 Greys
pi_60825075
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!
Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!
Maar dan weer geen idee welke maat ik moet bestellen
quote:
En ik heb nooit (anonieme) aanbidders
Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er drie
Eentje weet je welke het is (die bericht vrolijk door terwijl hij op vakantie is met zijn gezin ), de ander smst sinds vorige week bijna elke dag. En begint altijd met 'Ha stuk', 'Hey kanjer' enzo. Kijk mijn ego even groeien!
Hij weet al dat ik samenwoon, maar is het wijselijk om er nog eens op te wijzen? Of zouden er ook mannen bestaan die gewoon vrienden willen zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:01:47 #279
163650 Greys
pi_60825124
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wie .
Maar hij heeft je (nog?) geen pm gestuurd, zegt hij.

Way to go girllll!!! .

Ik doelde niet op Fok!ers, overigens En nu ben ik wel heul nieuwsgierig!
En vraag ik me af of ze soms iets aan hun ogen hebben En dat zeg ik niet om complimentjes te vissen, maar om het feit dat er toch echt heel veel mooiere, slankere en jongere en niet te vergeten VRIJGEZELLE meisjes zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60825127
Heeft iemand hier Hi als netwerkaanbieder? Doet ie 't gewoon bij jullie? Ik ben bang dat het aan mijn net twee maanden oude telefoon ligt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60825188
Hi werkt hier gewoon.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60825239
Kut.

Ik heb wel gewoon vol bereik zegt mijn telefoon maar smsjes komen 1 of 2 dagen later binnen en bellen doet ie maar heel af en toe als ik naar de huis telefoon bel en dan weet ik alleen dat ie het doet omdat de huistelefoon geluid maakt. Op mijn mobiel gaat ie niet over.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:18:06 #283
163650 Greys
pi_60825533
Da's wel heel irritant DML

Misschien in dezelfde fabriek gemaakt als mijn digitale weegschaal. Ik wilde graag mijn vorderingen bijhouden, maar elke keer als ik er op ga staan (zelfs met maar 10 seconden er tussen) geeft het ding héél iets anders aan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60825673
O Greys, ik heb over je gedroomd vannacht!! We waren met z'n tweeen op vakantie in zo'n grote touringcar. Ik moest rijden en het stuur ging heel zwaar Toen we in het zuiden aankwamen (Frankrijk? Italie?Spanje?) Wilde jij graag naar de kapper en zou ik vast met de bus naar het strand rijden, maar ik raakte verdwaald in een stad met allemaal heuvelachtige steegjes waar ik iedere keer met moeite die grote bus doorkreeg. Aangekomen bij het strand besloot ik in de bus op je te wachten en kwam Joey (die van Friends) me gezelschap houden. We speelden een kaartspelletje en hij had versnaperingen meegenomen: een grote zak chocotoffs en brood en boter. De telefoon ging en ik nam op met oui, allo (o, we waren dus in Frankrijk!) toen ging nog eens de telefoon, dus ik zei tegen de eerste beller dattie moest wachten. Op den duur had ik zo'n telefoon met van die knipperende lampjes met allemaal mensen die in de wacht stonden! Toen belde er iemand voor jou en die zei alleen: dit is thuis voor Greys. Ik zei huh??? Ja met Frank, uit London!! Ik dacht nog: die man van Greys heet toch helemaal geen Frank?? Maar hoe die dan wel heette wist ik in mijn droom ook niet meer. Maar goed, jij was sws nog bij de kapper. Maar toen kwam je terug en zag je er ongeveer zo uit:

Je was er zelf heel blij mee. Ik werd er wakker van.
pi_60825731
Wat kijkt ze eng
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:26:25 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60825733
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!
Maar dan weer geen idee welke maat ik moet bestellen
[..]

Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er drie
Eentje weet je welke het is (die bericht vrolijk door terwijl hij op vakantie is met zijn gezin ), de ander smst sinds vorige week bijna elke dag. En begint altijd met 'Ha stuk', 'Hey kanjer' enzo. Kijk mijn ego even groeien!
Hij weet al dat ik samenwoon, maar is het wijselijk om er nog eens op te wijzen? Of zouden er ook mannen bestaan die gewoon vrienden willen zijn?
Mannen die jou 'stuk' noemen en gewoon vrienden willen zijn. Geloof je het zelf? .
Ik denk eigenlijk dat het die man niks uitmaakt of je een relatie hebt of niet. Hij ziet het als een spelletje. Wie weet hap je. En als je dat echt niet wilt, dan moet je dat ook goed duidelijk maken .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:29:30 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60825803
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik doelde niet op Fok!ers, overigens En nu ben ik wel heul nieuwsgierig!
En vraag ik me af of ze soms iets aan hun ogen hebben En dat zeg ik niet om complimentjes te vissen, maar om het feit dat er toch echt heel veel mooiere, slankere en jongere en niet te vergeten VRIJGEZELLE meisjes zijn.
Oh ja, en ook hier nog even op reageren, want prachtige vrouwen die zichzelf gaan lopen afzeiken, omdat ze niet jong meer zijn, daar kan ik echt niet tegen . Ik heb duizendmaal liever een zelfbewuste dertiger dan een onzekere twintiger . In bepaalde opzichten ga je er misschien op achteruit in de loop der jaren, maar in andere opzichten ga je erop vooruit.

Dus niet zo onzeker doen, hoor, dat is nergens voor nodig .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:30:55 #288
163650 Greys
pi_60825834
Co! Even een paar stukjes er uit pikken:
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef conleche het volgende:
O Greys, ik heb over je gedroomd vannacht!! We waren met z'n tweeen op vakantie in zo'n grote touringcar.
Ik zou zo met je meegaan!
quote:
De telefoon ging en ik nam op met oui, allo (o, we waren dus in Frankrijk!)
muts!
quote:
Toen belde er iemand voor jou en die zei alleen: dit is thuis voor Greys. Ik zei huh??? Ja met Frank, uit London!! Ik dacht nog: die man van Greys heet toch helemaal geen Frank??
Frank Nou, we weten allebei wel hoe je bij die naam kwam, toch?
quote:
Maar toen kwam je terug en zag je er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ieh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 14:37:13 #289
163650 Greys
pi_60825979
Viking, heel lief van je. Maar serieus, ga niet teveel op een foto af, of foto's op Hyves. Daar heb ik alleen de voordelige op gezet

En over mannen die meer willen dan vriendschap: Ik zou dat dus juist zo heel erg leuk vinden. Een man met wie je gewoon enorm goede vrienden bent. Die verder niets van je wil. Ik maak er totaal geen geheim van dat ik 'bezet' ben en samenwoon, zo staat het ook op mijn Hyves in mijn profiel en hier op Fok ook in mijn Fobo.
Zou wel jammer zijn als die ene van de smsjes van de afgelopen week echt dubbele bedoelingen heeft eigenlijk, het is een lief/leuk joch en ik heb het er altijd zo gezellig mee (ben nooit alleen met hem geweest by the way).

En ontopic: wat is een eierkoek toch lekker
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:47:01 #290
331 Merel
Be here now.
pi_60826210
Ik geloof dat vrouwen heel goed in staat zijn om normale platonische vriendschappen met mannen te hebben. Maar ik geloof ook dat mannen tegelijkertijd altijd bijbedoelingen hebben als ze 'vriendschappelijk' met een vrouw omgaan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60826679
Ik heb wel 1 of 2 vrienden waar ik geen enkele bijbedoeling bij voel. Die ene is sws net een wijf qua kletsen en zo. Die ken ik al sinds ik 15 ben en ik heb daar serieus waar nog nooit iets aan gemerkt.

Wel heb ik ook het tegendeel weleens ondervonden. Ik had een keer na het uitgaan de verkeerde jas meegekregen en die sleutel die in die jaszak zat pastte niet op mijn deur. Een goede vriend was met me opgefietst en zei dat ik wel bij hem kon slapen. Geen logeerkamer dus wij in 1 bed pitten. Word ik toch 's nachts wakker van gefriemel tussen m'n benen Ik was nog slaapdronken en hij deed dat best aardig, dus ik heb hem ook nog ff z'n gang laten gaan ook Tot ik echt wakker werd en in de gaten had wie d'r met z'n poten aan me zat. (dit was overigens in mijn vrijgezelle periode )
pi_60826709
Ik word daar nooit wakker van of het is mij nooit gebeurd !
Maar wel een beetje eh.. misbruik van je vertrouwen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 15:08:00 #293
163650 Greys
pi_60826743
"... en hij deed dat best aardig"
Hoe heb je daarna gereageerd? Gegild? Of gewoon vriendelijk gevraagd of hij zijn vingers even bij zich kon houden? En heb je daarna heb nog gewoon recht kunnen aankijken als vriend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60826803
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
"... en hij deed dat best aardig"
Hoe heb je daarna gereageerd? Gegild? Of gewoon vriendelijk gevraagd of hij zijn vingers even bij zich kon houden? En heb je daarna heb nog gewoon recht kunnen aankijken als vriend?
Ach, ik heb er niet echt een punt van gemaakt, want bij hem wist ik eiks wel dat hij een enorme player was en als je dan een halfnaakte conleche naast je hebt liggen, dan probeer je wat, dat begrijp ik ook nog wel. Ik heb gezegd dattie z'n tengels bij zich moest houden, heb me omgedraaid en ben weer in slaap gevallen. (er was een borreltje in het spel...)
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:13:38 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60826863
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Viking, heel lief van je. Maar serieus, ga niet teveel op een foto af, of foto's op Hyves. Daar heb ik alleen de voordelige op gezet
Ik heb het niet (alleen) over foto's, maar over je hele manier van doen. Je bent gewoon een ontzettend leuk en gezellig mens. Online iig . En dat hebben die mannen ook wel door, dus het is nergens voor nodig om jezelf te vergelijken met een jong ding van twintig .

En vriendschappen met mannen zijn m.i. best mogelijk. Mark is mijn huisgenoot, maar tegelijkertijd ook mijn beste vriend. Nu maakt het natuurlijk wel uit dat hij vanaf het begin al wist dat ik nooit op hem zou vallen, ook al zou hij dat willen, dus dat is wel anders, maar er zijn ook wel jongens die blijven volhouden dat ik bi ben in de hoop dat ze nog een kansje maken .

Nu ik erover nadenk is Mark eigenlijk de enige man die ik irl ken en met wie ik een ongecompliceerde vriendschap heb waarbij duidelijk is hoe de vork in de steel steekt. Andere vriendschappen zijn stukgelopen, omdat de mannen meer wilden dan vriendschap... Dus misschien is Mark toch een uitzondering? .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 15:14:12 #296
163650 Greys
pi_60826878
Mijn ideale relatie zou zijn dat je wel bij één iemand bent die alles voor je betekent, maar dat als je daar toevallig even zin in hebt, dat je dan met een ander mag zoenen. Alleen zoenen zou genoeg zijn, da's al zo spannend.
Alleen ik weet niet of ik het andersom wel goed zou vinden als Heer G dat zou doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:15:40 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60826915
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
en hij deed dat best aardig, dus ik heb hem ook nog ff z'n gang laten gaan ook
.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 augustus 2008 @ 15:16:49 #298
163650 Greys
pi_60826946
Viking, ik denk dat Mark toch een uitzondering is, helaas.
Dus geniet er maar van! Leuk, een man als 'gewone' vriend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60826955
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Mijn ideale relatie zou zijn dat je wel bij één iemand bent die alles voor je betekent, maar dat als je daar toevallig even zin in hebt, dat je dan met een ander mag zoenen. Alleen zoenen zou genoeg zijn, da's al zo spannend.
Alleen ik weet niet of ik het andersom wel goed zou vinden als Heer G dat zou doen
Nee met je broertje/beste vriend wil je niet zoenen. Oh ik heb laatst met iemands homo vriend gezoend. Dubieus
pi_60827040
ik ben misselijk, moe, lamlendig en ik wil éigenlijk naar huis
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')