Daar hoop ik ook op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
Oh, dat maakt m'n dag goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Inderdaad, zelfgemaakte hamburgers zijn echt niet zo schandaligIk krijg er geen last van m'n buik van, en dat is meestal toch een indicatie van niet-al-te-ongezond
Merk je wel aan je lijf dat je zoveel sport? Als het goed is verlies je nu cm's en geen kilo's doordat je wat spierweefsel opbouwt. In dat geval: weegschaal vergeten, gewoon dooreten en -sporten... Dan verdwijnen die kilo's vanzelf nog wel eens
Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb nog een edc maat 28
maar daar komt m'n fattyass niet in (nou ja m'n benen eigenlijk)
en ik heb hem pas drie maanden!
Ik ben toen ik begon met fitnessen anderhalve broekmaat kleiner geworden en twee ons afgevallen in een half jaarquote:
Jeutje, wat ben je slank! *jaloers isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het over gewone maat 36 hè en niet de jeansmaat![]()
foto:
[ afbeelding ]
nog niet echt. vind mn taille en heupen meten altijd zo moeilijk... heb t idee dat ik de ene keer mn buik veel meer inhoud dan de andere keer...maar er zat wel 3 cm verschil op taille met twee weken geleden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Hihi die smiley!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeutje, wat ben je slank! *jaloers is [ afbeelding ]
Ik hou juist van kleine beddenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het bed slaaptGE
WEL
DIG
30 cm dik matras, 160x200, 6 kussens, echt te relax
maar is helaas niet mijn bed
Huh??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
het idee is leuk, van die mensen die hier dingen uitleggen, maar ze KUNNEN niet uitleggenen nu snap ik er nog steeds geen fuck van
![]()
Aha, ik dacht dat je met hier, dit onvolprezen topic bedoelde en begreep ik er geen barst van, want wij zijn keien in uitleggen, stuk voor stukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op mn werk
moet worden ingewerkt, doe ene cursus nu, uit een map
maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen![]()
Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
O en viev, dat lekkertje op je hyves gister, any news?
Nou dan doe je eerst bu∂∂˙∆˙˚^ƒ˚∂˙≤©˚∆©∆˚ vervolgens √ç©˙∆ƒ ©†©˙∆˙¬˙≥√≥∆ en je sluit af met ©ƒ˚ƒ©√≤∆ƒ¬ƒ¨¥ fluitje van een cent!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
leg mij dan 's uit in ITP hoe ik in godesnaam getallen opsplits zodat in een bankrekeningnummer om de 3 getallen een punt komt![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op mn werk
moet worden ingewerkt, doe ene cursus nu, uit een map
maar als ik iets niet snap, kan ik álles vragen aan iedereen hier. Heel lief, en ze helpen ook graag, maar ze zijn gewoon niet zo goed in uitleggen![]()
quote:***dat jij het niet begrijpt wil nog niet zeggen dat ik het verkeerd uitleg***
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb hem bedankt voor het compliment maar braaf vermeld dat ik een babydaddy in mijn bezit heb die het niet zo zou waarderen indien wij elkander irl zouden treffen (dit alles natuurlijk veel sexier verwoord dan dat ik nu doe).
Ik heb het natuurlijk wel ff subtiel aan mijn wederhelft vermeld.
Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden) maar ze zijn wel goed voor mijn ego
![]()
Wil ook zo'n broek als BJAlleen beetje geen tijd om te shoppen tot na de vakantie
![]()
Domme vraag wellicht: koop je EDC alleen in Esprit winkels, of zijn er ook andere winkels die dat merk verkopen?
Oh en MoBlo, heel simpel, gewoon geen 'JA' zeggen als ze iets uitleggen en dan vragen of je het snapt![]()
Gewoon vragen of ze het even voordoen.
Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vandaag een PM op Hyves en een sms, allebei van verschillende mannen, die hartstikke leuk zijn maar die allebei weten dat ik samenwoon (degene van de sms heeft daar ook nog naar gevraagd een tijdje geleden) maar ze zijn wel goed voor mijn ego
![]()
Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Online gewoon kopen, kan je de boel gewoon weer terugsturen als het niet goed zit!
Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er driequote:En ik heb nooit (anonieme) aanbidders
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een Greysaanbidder in m'n MSN lijst, maar ik zeg lekker niet wie.
Maar hij heeft je (nog?) geen pm gestuurd, zegt hij.
Way to go girllll!!!.
Mannen die jou 'stuk' noemen en gewoon vrienden willen zijn. Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Goed idee! Niet aan gedacht!
Maar dan weer geen idee welke maat ik moet bestellen
[..]
Die had ik ook nooit. En de laatste maand heb ik er drie![]()
Eentje weet je welke het is (die bericht vrolijk door terwijl hij op vakantie is met zijn gezin), de ander smst sinds vorige week bijna elke dag. En begint altijd met 'Ha stuk', 'Hey kanjer' enzo. Kijk mijn ego even groeien!
Hij weet al dat ik samenwoon, maar is het wijselijk om er nog eens op te wijzen? Of zouden er ook mannen bestaan die gewoon vrienden willen zijn?
Oh ja, en ook hier nog even op reageren, want prachtige vrouwen die zichzelf gaan lopen afzeiken, omdat ze niet jong meer zijn, daar kan ik echt niet tegenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doelde niet op Fok!ers, overigensEn nu ben ik wel heul nieuwsgierig!
En vraag ik me af of ze soms iets aan hun ogen hebbenEn dat zeg ik niet om complimentjes te vissen, maar om het feit dat er toch echt heel veel mooiere, slankere en jongere en niet te vergeten VRIJGEZELLE meisjes zijn.
Ik zou zo met je meegaan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef conleche het volgende:
O Greys, ik heb over je gedroomd vannacht!! We waren met z'n tweeen op vakantie in zo'n grote touringcar.
quote:De telefoon ging en ik nam op met oui, allo (o, we waren dus in Frankrijk!)
Frankquote:Toen belde er iemand voor jou en die zei alleen: dit is thuis voor Greys. Ik zei huh??? Ja met Frank, uit London!! Ik dacht nog: die man van Greys heet toch helemaal geen Frank??
quote:Maar toen kwam je terug en zag je er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ach, ik heb er niet echt een punt van gemaakt, want bij hem wist ik eiks wel dat hij een enorme player was en als je dan een halfnaakte conleche naast je hebt liggen, dan probeer je wat, dat begrijp ik ook nog wel. Ik heb gezegd dattie z'n tengels bij zich moest houden, heb me omgedraaid en ben weer in slaap gevallen. (er was een borreltje in het spel...)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef Greys het volgende:
"... en hij deed dat best aardig"
Hoe heb je daarna gereageerd? Gegild? Of gewoon vriendelijk gevraagd of hij zijn vingers even bij zich kon houden? En heb je daarna heb nog gewoon recht kunnen aankijken als vriend?
Ik heb het niet (alleen) over foto's, maar over je hele manier van doen. Je bent gewoon een ontzettend leuk en gezellig mens. Online iigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Viking, heel lief van je. Maar serieus, ga niet teveel op een foto af, of foto's op Hyves. Daar heb ik alleen de voordelige op gezet![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
en hij deed dat best aardig, dus ik heb hem ook nog ff z'n gang laten gaan ook![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Mijn ideale relatie zou zijn dat je wel bij één iemand bent die alles voor je betekent, maar dat als je daar toevallig even zin in hebt, dat je dan met een ander mag zoenen. Alleen zoenen zou genoeg zijn, da's al zo spannend.
Alleen ik weet niet of ik het andersom wel goed zou vinden als Heer G dat zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |