Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
SHE, serieus?![]()
Maar dan krijg je toch veel meer % vet binnen?
Ik merk dat ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik neem 1500 kcal juist als richtlijn omdat ik dan niet te snel afval of te weinig eet en dan ga snoepen ed. En volgens mij val ik er prima mee af.
Overigens merk ik als ik de dag begin met een kolhydraatontbijt (zemelen, brinta, weetabix etc) ik veel meer eet dan als ik de dag begin met eieren. Op de een of andere manier raak ik dan niet echt vol en blijf ik maar aan eten denken, terwijl ik met eieren gewoon tevreden ben.
Doe een balansdagje!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef Isegrim het volgende:
Misschien doe ik binnenkort wel een Malteserdagje.Of een chocoladerependagje.
Ik ben juist net zo blij met het feit dat ik nu écht veel groente en fruit eet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Fipo.
[..]
Nee, ik ook niet, maar het klinkt wel erg verleidelijk. Lekker kroketjes eten ipv gezonde bagger
![]()
. Maar gelukkig is het alleen lijntechnisch gezien misschien een goed idee om Maltezers te eten. Je hebt ook nog vitamientjes en mineralen en... en... en... nog een heleboel gezonds
nodig om gezond van lijf en leden te blijven.
Klopt. Ik ben ooit kilo's afgevallen nadat ik een paar weken geleefd heb op patat en bier. En ik had niet eens last van pukkels of een vette huid. Nu wel overigens, bizar genoeg. En daar baal ik van. Mijn lichaam zal wel bezig zijn met een grote schoonmaak. Overigens heb ik net een waterijsje gegeten. Was lekker, maar niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Nu probeer ik mezelf te stimuleren om een half uurtje tai chi te doen, maar ik ben te lui.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je die 1500kcal uit malthesers haalt of uit gezond eten.
Grotere kans zelfs dat je met die malthesers wel afvalt
Het leven is oneerlijk, onoverzichtelijk, maar gelukkig hartstikke leuk.
soms.
Freggels? Waar kun je die kopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Godsamme ik ga twee tellen mijn freggels eten geven en alweer een nieuw topic...
Dat zegt mijn vent ook altijd!! Als argument dat we echt geen groente hoeven te etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg afToen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens.. Een aantal maanden geleden heb ik 2 weken supergezond gegeten en viel ik ongeveer 0.2 kg afToen ik vervolgens na drie dagen chocola/koekjes/frietjes op de weegschaal ging staan was ik ineens een kilo afgevallen
Ik heb vandaag ook Optimelyoghurt gekocht, zag dat daar ook geen suikers aan toegevoegd zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ga even een schaaltje optimel aardbeien yoghurt nuttigen..
Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Ja en ik heb ook eens gelezen van een onderzoek, dat als mensen boekjes/tv programma's over gezond eten bekijken, dan vinden ze daarna dat ze een Snickers (ofzo) 'verdiend hebben' ! Terwijl ze zelf dus niets gezonds hebben gedaan, maar alleen al de gedachte eraan maakte al dat ze meer gingen etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.
Maar ja: toen ik een jaar lang drie keer per week chips en ijs als avondeten at ben ik wel flink aangekomen
Dat van die koffie kan ik niet geweest zijn. Ik dronk vroeger helemaal geen koffie. Volgens mij verwar je me met iemand andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Maak muziek en lolllllllll...
Oh ja Tink, klopt, dat had je verteld ja van de patat en bier (al was het toen patat en koffie volgens mij).
Kan je je haast niet voorstellen he, dat je daarvan afvalt! Maar als dat idd alles is wat je eet...
Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.quote:
Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurrquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En ik blijf verrast hoe weinig ik ben aangekomen na een vreetweek.
Het wordt wel eens vaker gezegd hier en ik denk dat het echt zo is: hoe meer je met gezond eten bezig bent, hoe minder je afvalt.
Ja vertel eens, hoe haalde je het in je hoofd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou veel meer dan dat at ik anders niet, hoor.
Ontbijt: niks.
Lunch: appel.
Avondeten: zak chips + literbak ijs.
Ik schaam me er zo voor. Hoe haalde ik het in m'n kop
.
Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.
Kans dat je afvalt van enkel maltesers eten is heel groot.
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
en hou dit een half jaar vol.
Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.
( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurr![]()
Maar mijn gewicht zit me eigenlijk totaal niet dwars (57,5 kilo). Het gaat om die vette buik van me
Allemaal leuk en aardig maar dat is wel vreselijk saai...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.
Kans dat je afvalt van enkel maltesers eten is heel groot.
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
en hou dit een half jaar vol.
Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.
( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
Ok, dit is dus killing voor je BMI.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Zóóóó, net drie zakken chips verorberd.
Drie verschillende smaakjes, lekker hoor!
Lekker, heb je een recept voor me?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Leuk voor je enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbrandenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Freggels? Waar kun je die kopen?
[ afbeelding ]
Hoebedoelegij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ok, dit is dus killing voor je BMI.
Ja tuurlijk! Maar het is wel echt veel vet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?
Ja, 1 dag. Zo simpel werkt afvallen niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbranden.
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou SHE, dat vind ik wel een goede wetenschap, eigenlijk!
Dankjewel voor die info.
Als je ineens heel rijk gaat eten, en niets verandert aan je leefgewoonten dan kun je iets aankomen. Maar zo hard gaat dat ook weer niet en verschilt van mens tot mens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?
Ach, ze zal het vast geen maanden volhouden. Toch, Sugar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran eten
Ow, ik hoopte op échte Freggels, daar ben ik namelijk fan van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheid![]()
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran eten
En ze de enige lol in hun leven ontnemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef -marz- het volgende:
Haal die freggels van dat enge randje af
Mijn Taco is al wel een keer naar beneden gemieterd. Gelukkig voor hem zat er nog een afdakje onder en heeft 'ie er alleen een gescheurd voetkussentje en een neuswondje aan overgehoudenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En ze de enige lol in hun leven ontnemen?![]()
Behalve voor deze foto kijk ik altijd de andere kant op als ze daar zitten. Tot nu toe zijn ze 4 maanden lang niet naar beneden gemieterd
SHE ik leer een hoop over voedsel hier, dank u voor de altijd weer geduldige uitleg.
Ja daar was ik dus ook bang voor maar ze zitten zelfs op de uiterste rand van de waslijn steun die je daar helemaal links ziet. Ik vertrouw op hun evenwicht, zegt zij terwijl ze nog dagelijks een hartverzakking heeft hoorquote:
Gossiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn Taco is al wel een keer naar beneden gemieterd. Gelukkig voor hem zat er nog een afdakje onder en heeft 'ie er alleen een gescheurd voetkussentje en een neuswondje aan overgehouden.
Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
Wat houdt die uitdrukking eik in, 'carbs cyclen'?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gossie![]()
Mijn poes is een keer in een bak blauwe verf gesprongen. Stonden er later mensen voor het raam "och kijk nou die nare mensen hebben hun poes blauw geverfd" (ondanks wassen bleef de poes nog lang blauw)
Ik moest zo nodig vla bakjes kopen die bij mijn behang pasten. Er past bij kans een heel pak in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Note to myself, kleinere vla bakjes kopen..
Jahoor ik heb een recept voor je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker, heb je een recept voor me?
Okee, thanks voor de uitleg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )
kan je weer een boost krijgen. ( lichaam schrikt van de suikers )
Dan heb je nog refeeden; veel gebruikt door bodybuilders.
Als je op een streng dieet zit; of welk dieet dan ook eigenlijk, dan helpt het door 1 dag in de week je kcal inname te verhogen.
Daarmee hervoed je je lichaam wat ervoor zorgt dat je stofwisseling niet stagneert. ( wat altijd gebeurt wanneer er minimale kcal worden genomen )
Ja, kijk, DIE komt me bekend voor!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Als je op een streng dieet zit; of welk dieet dan ook eigenlijk, dan helpt het door 1 dag in de week je kcal inname te verhogen.
Daarmee hervoed je je lichaam wat ervoor zorgt dat je stofwisseling niet stagneert. ( wat altijd gebeurt wanneer er minimale kcal worden genomen )
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gossie![]()
Mijn poes is een keer in een bak blauwe verf gesprongen. Stonden er later mensen voor het raam "och kijk nou die nare mensen hebben hun poes blauw geverfd" (ondanks wassen bleef de poes nog lang blauw)
Hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gossie![]()
Hoezo? Allbran eet je met melk of yoghurt hoop ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast heel traag van begrip (skjoez mie) maar als iemand alleen maar All Bran gaat eten, dan mist diegene toch de waardevolle vitamines en mineralen en weet ik veel wat die er in bv zuivel en fruit enzo zitten? Of was dat 'niets mis mee' sarcastisch bedoeld?![]()
Klinkt allemaal leuk en logisch enzo. Maar het is een beetje van het niveau waarop Sylvia Millecam dacht van de kanker af te komen. Het is nog nooit aangetoond dat dit soort zaken werken. En waarschijnlijk werkt het voor veruit de meeste mensen ook gewoon allemaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Uitdrukking die gebruikt wordt wanneer men een low carb dieet volgt. Vaak komen low carbers op een dood punt ) je valt ineens niet meer af. Door carbs te cyclen ( 1 dag ineens veel khs tot je nemen )
kan je weer een boost krijgen. ( lichaam schrikt van de suikers )
Dat truukje gaat alleen op voor mensen die of ultiem streng dieten, zoals Kim deed met cambridge.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kijk, DIE komt me bekend voor!
Omdat je lichaam anders in de spaarstand zou gaan omdat het gewend raakt dat het weinig kcal binnen krijgt om te kunnen verbranden. Dus als je op een dieet bent is het helemaal niet erg om bv 1 dag in de week uit te kiezen (in het weekend) om een frietje of gebakje te eten? Of is eens per week weer teveel van het goede?
Ga jij de vetzuursynthese maar eens even uit je hoofd leren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk en logisch enzo. Maar het is een beetje van het niveau waarop Sylvia Millecam dacht van de kanker af te komen. Het is nog nooit aangetoond dat dit soort zaken werken. En waarschijnlijk werkt het voor veruit de meeste mensen ook gewoon allemaal niet.
Tornen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ga jij de vetzuursynthese maar eens even uit je hoofd leren.
Dat is wetenschap knul en daar valt zelfs door jou niet aan te toornen.
Mafkees.
Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ga jij de vetzuursynthese maar eens even uit je hoofd leren.
Dat is wetenschap knul en daar valt zelfs door jou niet aan te toornen.
Mafkees.
Een biofysicus die z'n eigen beroep niet eens goed kan schrijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.
Als je biophysicus bent, dan weet je dondersgoed wat het effect van refeeden is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig biophysicus zijn en redelijk wat van stofwisseling afweten. Het is allemaal bullshit, die moderne "afvalwetenschap". Maar het klinkt leuk en logisch. En voor sommigen zal het ook best werken, maar dat komt dan vooral doordat ze uiteindelijk, onder de streep, minder calorieën hebben ingenomen en/of meer hebben verbrand.
Ik had gehoopt dat ik met de grap kon weglopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een biofysicus die z'n eigen beroep niet eens goed kan schrijven.
Dit keer was ík snellerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik met de grap kon weglopen.
Of - waarschijnlijker - eentje die vooral Engels leest en schrijft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Een biophysicus is een biofysicus met pretenties.
Of dyslexie
In dit geval is het iig gewoon een zeikerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of - waarschijnlijker - eentje die vooral Engels leest en schrijft.
Maar dat is minder leuk natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Een biophysicus is een biofysicus met pretenties.
Of dyslexie
Doe maar toastjes met magor, want dan val je sneller afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef Merel het volgende:
M'n lekkere trek van vanavond gaat niet wegEn nu kan ik kiezen uit een tomaat en toastjes met magor...
Toastjes met wát?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef Merel het volgende:
M'n lekkere trek van vanavond gaat niet wegEn nu kan ik kiezen uit een tomaat en toastjes met magor...
Ben je echt uit 1948 ??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Lifesaver48 het volgende:
Erg grappig allemaal. Helaas wel een beetje een dom lekengrapje.
Wij physici, zeker die van de oude stempel, gebruiken minstens net zo vaak de term "physica" als de term "fysica". Daarom heet SPIN geen SFIN, VVTP geen VVTF en VKTP geen VKTF.
Red je er maar weer uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Lifesaver48 het volgende:
Wij physici, zeker die van de oude stempel, gebruiken minstens net zo vaak de term "physica" als de term "fysica". Daarom heet SPIN geen SFIN, VVTP geen VVTF en VKTP geen VKTF.
Dat geldt voor alle (bio)physici die werkzaam zijn in hun vakgebied. We hebben het hier wel over wetenschap, niet over kinder- of boekenkunde.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of - waarschijnlijker - eentje die vooral Engels leest en schrijft.
De Freggels zijn coolquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow, ik hoopte op échte Freggels, daar ben ik namelijk fan van.Heb ze zelfs op DVD.
Oeh, een sneer naar neerlandici.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle (bio)physici die werkzaam zijn in hun vakgebied. We hebben het hier wel over wetenschap, niet over kinder- of boekenkunde.
mascarpone-gorgonzolaquote:
Waarde levensredder, komt u dan eens met echt zinnige teksten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Lifesaver48 het volgende:
Mensen? Griezels.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Freggels zijn coolWaar heb je die DVD gehaald?
JeugdsentimentDat ze radijsjes bij die mensen gingen jatten, en de storthoop
![]()
Hehe. Ik ben niet zo'n hyver, maar wel leuk.quote:En nu ik het google, vind ik zelfs een Freggle hyve
OK, en als ik morgen moddervet ben is het JOUW SCHULD!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar toastjes met magor, want dan val je sneller af.
Nee, die van SHE!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Merel het volgende:
[..]
OK, en als ik morgen moddervet ben is het JOUW SCHULD!!
Ieuw bah getsiederrie. Schimmelkaas is één van de weinig dingen die ik écht niet door mijn strot krijg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |