Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.
Kans dat je afvalt van enkel maltesers eten is heel groot.
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
en hou dit een half jaar vol.
Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.
( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, op de langere termijn kwam ik ook wel weer aan heurr![]()
Maar mijn gewicht zit me eigenlijk totaal niet dwars (57,5 kilo). Het gaat om die vette buik van me
Allemaal leuk en aardig maar dat is wel vreselijk saai...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vertel dit soort dingen niet omdat ik niet wil dat iemand op stomme ideeen komt.
Greys: je lichaam behandelt 1500 kcal als 1500 kcal, ongeacht hoe ze zijn ontstaan.
In theorie: 1 vrouw eet 1500 aan maltesers, andere vrouw 1500 aan groenten, brood en vis.
Lichaam gebruikt weinig van de maltesers, immers behalve suiker en vet zit er weinig in. Het wordt grotendeels afgebroken.
Groenten ( complexe kh ), vis ( eiwit, vet ) en brood ( vet, complexe kh ) levert het lichaam veel meer voedingsstoffen.
Kans dat je afvalt van enkel maltesers eten is heel groot.
Wie echt vastzit met afvallen, moet doen wat topsporters al eeuwen doen: eenzijdig en hetzelfde eten.
Begin eens met elke dag hetzelfde ontbijt, zelfde maaltijd tussendoor, zelfde lunch en elke avondmaal bestaande uit groenten + vlees/vis
en hou dit een half jaar vol.
Je lichaam past zich razendsnel aan, aan de te verwachten inname kcal en voedingsstoffen. Omdat het weet wat het kan verwachten, zal de stofwisseling optimaal werken. Je gaat sneller en meer verbranden en de efficientie is veel hoger, dan bij een afwisselend dieet.
( begrijpt u nu waarom ik met elke dag alleen rijst eten overdag in no time 50kg woog? )
Ok, dit is dus killing voor je BMI.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Zóóóó, net drie zakken chips verorberd.
Drie verschillende smaakjes, lekker hoor!
Lekker, heb je een recept voor me?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Leuk voor je enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbrandenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Freggels? Waar kun je die kopen?
[ afbeelding ]
Hoebedoelegij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ok, dit is dus killing voor je BMI.
Ja tuurlijk! Maar het is wel echt veel vet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter buikspieroefeningen doen?
Ja, 1 dag. Zo simpel werkt afvallen niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Wat raar. Ik heb altijd te horen gekregen dat je juist zoveel mogelijk moet afwisselen, omdat je lijf dan 'schrikt' en gaat verbranden.
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Sugar het volgende:
Nou SHE, dat vind ik wel een goede wetenschap, eigenlijk!
Dankjewel voor die info.
Als je ineens heel rijk gaat eten, en niets verandert aan je leefgewoonten dan kun je iets aankomen. Maar zo hard gaat dat ook weer niet en verschilt van mens tot mens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan als je er weer wat variatie in gooit? Kom je dan aan?
Ach, ze zal het vast geen maanden volhouden. Toch, Sugar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran eten
Ow, ik hoopte op échte Freggels, daar ben ik namelijk fan van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn katten noemen ik ook wel freggels, sorry voor de onduidelijkheid![]()
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Iemand gaat hier alleen nog maar allbran eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |