ik denk zulke vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat vragen ze je dan? Kan er wel naar raden eigenlijk...maar toch...
En zijn het vooral streamers of tv-kijkers die een gesprek met je aanknopen?
Wat vind je ervan dat Jaap gewonnen heeft, waarom heb je Brian niet geslagen (gaap), ben je nog met Claire, hoe is het tussen jou en je schoonmoeder, was het allemaal echt, etc etc etcquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk zulke vragen
Wat vind jij van het midden-oosten conflict?
Is de hypotheek crisis in Amerika een gevaar voor de Nederlandse huizenmarkt?
Waarom neemt de kikker populatie op Texel zo dratisch af?
Ja, waarom heb je Brian eigenlijk niet een keer een flinke hengst gegeven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Jaap gewonnen heeft, waarom heb je Brian niet geslagen (gaap), ben je nog met Claire, hoe is het tussen jou en je schoonmoeder, was het allemaal echt, etc etc etc
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je Brian eigenlijk niet een keer een flinke hengst gegeven?
O, hengst klinkt natuurlijk dubieus ivm Brian, sorry
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
1 ik denk te gecompliceerd voor een snelle oplossing, geen heilige graal qua oplossingen te vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk zulke vragen
Wat vind jij van het midden-oosten conflict?
Is de hypotheek crisis in Amerika een gevaar voor de Nederlandse huizenmarkt?
Waarom neemt de kikker populatie op Texel zo dratisch af?
had in het huis inlogcode van kijkonderzoek.nl dus kon ze toen iedere dag zelf bijhouden, daarnaast kregen we ze regelmatig te horen, wij werden al vrij snel ook gedreven door kijkcijfers, dit omdat wij ook wel wisten dat met slechte kijkcijfers ons spel neit mochten blijven spelen,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:
Huub hebben ze je die kijkcijfers verteld, of heb je die zelf nagekeken. Ik meen op vol werden die nl. bijgehouden en die waren m.i. toch niet zo hoog om over naar huis te schrijven.
Misschien slaapt hij wel achter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Je hebt nog geen motor en autorijden is er niet bij. Hoe ga je eigenlijk naar je werk?
Waarom bleef je dan kijken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
Als TV maker sta je achter het conecpt anders doe je niet mee. Ik als streamer kijk op de kaart en verwacht dan iets wat ik heb besteld. Het menu moest nog samengesteld worden door het toen nog nieuw te openen restaurant. De kaart zag er goed uit. De kok ronduit slecht. Een mooi opgemaakte maar smakeloze dis.
In een stacaravan...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien slaapt hij wel achter?
een aantal collega's wonen in Hilversumquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Je hebt nog geen motor en autorijden is er niet bij. Hoe ga je eigenlijk naar je werk?
Omdat Brian dat niet zou pikken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, hengst klinkt natuurlijk dubieus ivm Brian, sorry
zucht, als je dan woordgrapjes wilt doen, maak ze dan beetje interessant zeg maar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij die pik van de hengst.
Wat een ge"leuter"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij die pik van de hengst.
Komt een tuinkabouter bij de bakker en vraagt: "Heeft u ook bier?"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zucht, als je dan woordgrapjes wilt doen, maak ze dan beetje interessant zeg maar...
hahahaha, die is dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt een tuinkabouter bij de bakker en vraagt: "Heeft u ook bier?"
"Nee" zegt de bakker een dag erna komt de tuinkabouter weer terug en vraagt: "Heeft u ook bier?"
Weer zegt de bakker dat hij geen bier heeft.
Dag erna komt de tuinkabouter weer terug en vraag weer: "Heeft u ook bier?"
"Ja, ik heb bier" zegt de bakker dan.
Waarop de tuinkabouter antwoordt:"He jammer, ik heb een alcoholverbod"
Ik denk van niet, Huub valt in "het echt" best mee denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Suikeroom het volgende:
Huub hebben de vriendinnen van Claire nog steeds een hekel aan je?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
nee kan goed met Anouk, en heb die andere 2 nooit meer gezien, denk dat Linde mij niet echt leuk vind
die had van mij wel gastspeler mogen worden.. tegen Amanda "Claire is jaloers op ons want wij hebben dikke billen en zij niet"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
nee kan goed met Anouk, en heb die andere 2 nooit meer gezien, denk dat Linde mij niet echt leuk vind
zij Linde dat tegen Amanda? Ze heeft in Tilburg nogal veel gezeik gehad omtrent haar optreden (was nogal lekkere manier om met je vriendin en haar vriend om te gaan in de Gouden Kooi)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die had van mij wel gastspeler mogen worden.. tegen Amanda "Claire is jaloers op ons want wij hebben dikke billen en zij niet"
Linde deed ook behoorlijk lullig tegen Amanda hoor,Ze zei dat ze haar vreselijk vond ofzo en toen begon Amanda te roepen dat Claire en Linde zich op haar vingerden voor de streamsquote:zij Linde dat tegen Amanda? Ze heeft in Tilburg nogal veel gezeik gehad omtrent haar optreden (was nogal lekkere manier om met je vriendin en haar vriend om te gaan in de Gouden Kooi)
ja en Anouk en Claire steeds de hand voor dr mond doen en haar weghalen bij Jaap en Brian enzo.. en toen was ze op de bruiloft en toen zei ze opeens niks meer.. zou idd wel toegesproken zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zij Linde dat tegen Amanda? Ze heeft in Tilburg nogal veel gezeik gehad omtrent haar optreden (was nogal lekkere manier om met je vriendin en haar vriend om te gaan in de Gouden Kooi)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef Huubdgk het volgende:
komt LS bij jaap, wil je mijn vriend zijn, NEE
wil je mijn vriend zijn, NEE
oke dan ga ik wel alles voor je doen op internet dan kan ik tenminste zeggen dat Jaap mijn vriend is
oke oke beetje flauw, maar goed ik ben bezig!
ja Brian en Jaap hadden zelfs nog plannen met haar..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha, was zij ook op de bruiloft? kan mij niet eens meer herinneren
Dat was ook idd wel naar wat ze heeft gedaan, ook wel weer een typische reactie van een tv kijker....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zij Linde dat tegen Amanda? Ze heeft in Tilburg nogal veel gezeik gehad omtrent haar optreden (was nogal lekkere manier om met je vriendin en haar vriend om te gaan in de Gouden Kooi)
Ben, die wilde via jouw site een grapje uithalen. Maar ik had net een nieuwe baan en was in mijn vrije tijd wel met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:52 schreef Huubdgk het volgende:
Franck was gaaf... zullen we plannen tegen Huub gaan maken? Eindelijk een familielid die het allemaal wilde relativeren, briljant....
Brian was nou ook weer niet zo moeilijk gek te krijgen, hij werd gewoon steeds beter in het verbergen ervan
@ lekker simple,wie heeft jouw benaderd?
Die achterlijke geit deed d'r bek ook niet meer open.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha, was zij ook op de bruiloft? kan mij niet eens meer herinneren
Die was zwaar bezopen die avond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef Juud79 het volgende:
Linde is een vriendinnetje van Claire van voor de Kooi, kwam op het vrijgezellenfeestje en op de bruiloft van H&C.
[ afbeelding ]
thuis staat de computer wat meer uit, daarnaast werk achter een bureau dus lurken en af en toe posten lukt welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Elske6 het volgende:
Toch wel een leuke baas Huub..., dat je de heledag op FOK mag !!!! ( thuis kan/ mag je niet meer ??? )
Was Linde ook niet degene die om het hardst riep, nee ik ga niet drinken, want ik kan niet tegen drank, heb beloofd om niet dronken te worden op tv en moet morgen naar school, enz...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Linde is dronken en tegen het huwelijk
http://www.clipser.com/watch_video/183726
Ze benoemde zichzelf ook intellectueel pur sang.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Was Linde ook niet degene die om het hardst riep, nee ik ga niet drinken, want ik kan niet tegen drank, heb beloofd om niet dronken te worden op tv en moet morgen naar school, enz...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Linde is dronken en tegen het huwelijk
http://www.clipser.com/watch_video/183726
'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Was Linde ook niet degene die om het hardst riep, nee ik ga niet drinken, want ik kan niet tegen drank, heb beloofd om niet dronken te worden op tv en moet morgen naar school, enz...
Oei, dan kunnen we 'm maar beter niet quoten dus, voor het geval je het nog weg wil halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
Linde was dronken en niet goed bij haar hoofd
meot opassen met zulk soort uitspraken neemt mijn vrouw mij niet echt in dank af
Een betere vrouw had jij niet kunnen hebben: opposite's atrackquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
meot opassen met zulk soort uitspraken neemt mijn vrouw mij niet echt in dank af
Leest Claire hier ook mee dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik vond haar juist leuk toen ze dronken werd..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef hondjes het volgende:
even was linde wel leuk, tot ze dronken werd.echt als een kachel zo dronken
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen we 'm maar beter niet quoten dus, voor het geval je het nog weg wil halen.
O ja, nu weet ik het weer, was die hele Linde vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef hondjes het volgende:
even was linde wel leuk, tot ze dronken werd.echt als een kachel zo dronken
+1quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Een betere vrouw had jij niet kunnen hebben: opposite's atrack
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub, heb je nog een baan voor mij?
personal shopper, jij mag zijn drankvoorraad bijhouden cq aanvullenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Groot rijbewijs vereist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
personal shopper, jij mag zijn drankvoorraad bijhouden cq aanvullen
ja hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
SPAM !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hoor.
www.start.nl www.olypmia.nl www.randstad.nl genoeg banen!
als je dit opend kom je gelijk weer "leuke "filmpjes tegen van Huub, Eric en Michael....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:00 schreef spapaars het volgende:
Nog meer Linde.
http://www.clipser.com/watch_video/183678
edit
Meer Jaap toch.
Lieke is bezig haar brevet te halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:33 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vliegbewijs vereist...me like the imported shit
Kom je met zo'n site aanzetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hoor.
www.start.nl www.olypmia.nl www.randstad.nl genoeg banen!
Zo las ik hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
moet opassen met zulk soort uitspraken neemt mijn vrouw mijn niet echt in drank af
vond ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond haar juist leuk toen ze dronken werd..
Ja, zoiets zei ze tegen Amanda, dat vond ik wel lef hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:27 schreef Desii het volgende:
[..]
vond ik ook hoor![]()
Leuk, gek wijf zoals ze tegen Amanda sprak.. je bent zo hoerig(of iets in die trant)
van mij had ze zo gastspeler mogen worden
mag het ook een beetje voor mij, geweldige muziekquote:
Vind de mijne beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
mag het ook een beetje voor mij, geweldige muziek![]()
deze was volgens Deisyy "dramatisch mooi"![]()
Knap dat mannen binnen een week weten dat het gaat om echte liefde of gekochte liefde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:33 schreef spapaars het volgende:
Dus het is Nikki Plessen.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3515123#3515123
och Queenie, als wij maar lol hebben is toch goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knap dat mannen binnen een week weten dat het gaat om echte liefde of gekochte liefde.
Wat een BS zeg.
Nou Dees, dit format lijkt op een combi van Temptation Island en Paradise Hotel, zoals eerder gezegd hier. Daar heb ik 2 keer naar gekeken op tv en daarna nooit meer. Misschien is het anders als er streams komen maar dan nog. 24/7 Geneuk en Klef en Bef, no thanks. DGK in het meervoud, jakkes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
och Queenie, als wij maar lol hebben is toch goed
ik wacht het gewoon lekker af wat er komen gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Dees, dit format lijkt op een combi van Temptation Island en Paradise Hotel, zoals eerder gezegd hier. Daar heb ik 2 keer naar gekeken op tv en daarna nooit meer. Misschien is het anders als er streams komen maar dan nog. 24/7 Geneuk en Klef en Bef, no thanks. DGK in het meervoud, jakkes.
Als er streams komen, zullen die van Talpa zijn, en niet van RTL.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
Wel uitzendingen hè? Niks over streams.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Suikeroom het volgende:
Nikki van tmf? oh ik vind haar wel leuk.. zij was er volgens mij ook toen Huub en Claire daar waren..
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:52 schreef Suikeroom het volgende:
ach ja hij heeft nu ook een baan heh waar een hoop tijd en moeite in gaat zitten, dus dan moet je wel een beetje in je ritme zitten lijkt me.. als ik zo hoor dat ze daar achter de schermen dagen van 18 uur maken en maar voor 8 betaald krijgen mag Huub blij zijn dat het maar 3 maanden duurt
non mon oncle..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef Suikeroom het volgende:
ben jij een man?
Hij "werkt " nu ook ........ of Claire was het zat ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef sunny16947 het volgende:
Het lijkt er op dat Huub tegenwoordig beter slaapt dan in de kooi. Hij wordt zelden meer s'nachts gesignaleerd op fok of elders.
..IER...... ier.... ier...quote:
Huubster, whazzup?quote:
Kan nog steeds niet wennen aan dat schizofrene begin op je/jullie blog:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:32 schreef Huubdgk het volgende:...
check mijn log ff btw
www.rocketmiljonairs.nl
Welke uitspraken van Ruud de Wild?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben reuze benieuwd wat Huub vindt van de uitspraken van Ruud de Wildt. Al denk ik dat dat ook wel onder het verkade recept zal horen.
Ruud de Wild is zelf niet goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk dat Huub het sitekem heel erg eens is met Ruud de Wild maar aangezien hij zn ziel aan de duivel heeft verkocht zou ie er wel over zwijgen
Oh, dat maakt niet zoveel uit hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef Huubdgk het volgende:
idd die ghostwriter was aardig,
ik zie al waarom het verboden Nederlands is, het moet eigenlijk zijn
Huub en Jaap zijn samen de meest besproken miljonairs van de Gouden Kooi, getal en persoon komen niet overeen
ik weet dat Jdm een paar jaar geleden een terminaal iemand in een huis wou stoppen, maar Nederland was er toen nog niet aan toe volgens hem dus werd het maar een zwangere vrouw... ik ben wel bang dat het die kant opgaat , ik bedoel dgk heeft een nieuwe standaard gezet met aanrandingen ...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ruud de Wild is zelf niet goed
waarom gaat hij in de krant zeggen dat mensen die aan RLS meedoen en de bedenkers ervan debielen zijn? Hij heeft het notabene zelf gepresenteerd.... wat heb ik hem ooit gedaan?
hij maakt 1 keer wat ergs mee is meteen een jaar overspannen,
ga lekker verder met die "fantastische" "originele" radio maken, strijk je miljoenen op en schilder je in je vrije tijd helemaal suf, en als je het ff niet meer trekt neem je toch gewoon weer een "sabbatical"
zweefteferig gemiep van die gast ook altijd
ben nog steeds entitled op een eigen mening hoor
In DGK is iemand in het huis geweest die kanker had.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik weet dat Jdm een paar jaar geleden een terminaal iemand in een huis wou stoppen, maar Nederland was er toen nog niet aan toe volgens hem dus werd het maar een zwangere vrouw... ik ben wel bang dat het die kant opgaat , ik bedoel dgk heeft een nieuwe standaard gezet met aanrandingen ...
zou jij iemand screenen die terminaal is?
Nee dat was in DGK.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In DGK is iemand in het huis geweest die kanker had.
En ze zou haar strijd om zo lang mogelijk in leven te blijven, delen met de bewoners en kijkers.
Tenminste, dat zei ze.
Later bleek het een fantaste of zo. In ieder geval was ze niet zo ziek als ze zich voordeed, alleen maar ziek in d'r hoofd.
Of was dit nog in BB?
Al die RLS'en ook.
oja ik was dat alweer vergeten.. nee was in DGK, maar ze kreeg de toneelhaak, maakte geen tv .. en idd later werd gezegd dat het niet echt was ofzo.. weet er ook het fijne niet vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In DGK is iemand in het huis geweest die kanker had.
En ze zou haar strijd om zo lang mogelijk in leven te blijven, delen met de bewoners en kijkers.
Tenminste, dat zei ze.
Later bleek het een fantaste of zo. In ieder geval was ze niet zo ziek als ze zich voordeed, alleen maar ziek in d'r hoofd.
Of was dit nog in BB?
Al die RLS'en ook.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Huubdgk het volgende:
wie zegt dat er geen DGK2 komt brainview? Ik heb nergens gelezen dat het er niet gaat komen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:
idd dat was Diana,
maar ik weet niet of je een terminaal iemand moet screenen, maar Patrick Lodiers heeft daar hele mooie televisie over gemaakt,
las vandaag deze hyves
http://ch-scholten.hyves.nl/?&pageid=30U02PFR17GGKOSKK
en die heeft mij echt aangegrepen...dus denk wel omdat terminaal ziek zijn iets is wat we allemaal meemaken iets is wat heel dichtbij staat en heel herkenbaar is. Dus het is wel televisie, alleen moet je daar wel met enige mate van respect mee omgaan. Je kan het niet misbruiken voor plat entertainment...
weet niet vond Paul de Leeuw daar altijd gaaf mee omgaan, zou zelf ook wel zo een soort programma willen maken. Maar niet in een show voor singles in een villa in Eemnes denk ik zo
is dat die ene die dat vreselijke programma presenteerde.. de nieuwste show?? wat de grootste mislukking allertijden was op tv gebeid?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:
Patrick Lodiers
ben ik het niet mee eens.. op het moment dat ze de deur uit was of het belletje gepleegd was ging Nataisa weer net zo goed door met dr geschreeuw en Huub en Amanda ook en zaten ze weer midden in het spel.. de enige die zich er een beetje mee bezig was dat was Sylviaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef sunny16947 het volgende:
Als je het niet zeker weet, moet je toch wat voorzichtig zijn met je uitspraken. Diana werd er in "gegooid" vanwege het vele schelden met Kanker en de commotie buiten daarover. Dat zij fake was of wat heb ik nooit iets over gehoord. Wel dat de verhaallijn stopte. En wie zegt niet, dat het een ingehuurd iemand was door de redactie vanwege die commotie?
Wat het ook was. Op dat moment had het een behoorlijke impact, zowel bij de miljonairs als bij de kijkers.
Was het toch nog ergens goed voor.
ben erg benieuwd naar je informatie bronquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat die ene die dat vreselijke programma presenteerde.. de nieuwste show?? wat de grootste mislukking allertijden was op tv gebeid?
ik vind hem echt hinderlijk gewoon.. maar ehh hoe waren de opnames voor de lama's?? of moet je nog?![]()
oh ja hij is ook baas van BNN dus misschien mag je daar je pilot droppen
dat ben jij .. en je vangt links en rechts welles wat opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar je informatie bron
tell me en anders in pm?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat ben jij .. en je vangt links en rechts welles wat op
er valt niet zoveel te vertellen.. soms laten mensen meer los dan ze willen of zelf doorhebben..quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Juud79 het volgende:![]()
![]()
![]()
We krijgen streams!!!!!
http://www.cbml.hyves.nl/
Het kan aan mij liggen maar waar lees je dat dan? Die hyves is trouwens rete traag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Juud79 het volgende:![]()
![]()
![]()
We krijgen streams!!!!!
http://www.cbml.hyves.nl/
ik was degene die dat opperdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:23 schreef Juud79 het volgende:
Suikeroom je bent weer een beetje irritant bezig.
Huub heeft hier eens uitgesproken, dat ie in een tv programma te gast zou zijn, dat een van zijn favo's was en dat wij dat ook wel heel leuk zouden vinden. Toen opperde er volgens mij iemand, weet niet meer wie, dat dat dan De Lama's zou zijn...
Dus dat.
Berichtje van Wiebe...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar waar lees je dat dan? Die hyves is trouwens rete traag.
nee je snapt het denk ik niet echt .. maar sowieso ik hoef jou verder geen verantwoording af te leggen, dat was trouwens niet het enige wat ik zei..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow en toen kreeg je geen bevestiging van Huub en nu probeer je het alsnog?
ik lees het ook nergensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar waar lees je dat dan? Die hyves is trouwens rete traag.
Dus dat.quote:
Blurkiequote:
ene Wiebe had het er neergezet, maar heeft zn bericht alweer aangepast/verwijderdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Nogmaals Juud, waar lees je dat, onder berichten staat het niet. Wel vragen of er streams komen maar een antwoord kan ik niet vinden.
Oh, wat vreemd. Thanx.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
ene Wiebe had het er neergezet, maar heeft zn bericht alweer aangepast/verwijderd
heb jij nu ook de neiging als je een taxi instapt dat je de chauffeur om wilt leggen en zelf met de taxi verder wilt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afsprake met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, t was een gevalletje 'oeps' denk ik. Of ik zat te dagdromen, dat kan ook...
Zal wel een Chineesje worden dan hè? Ook lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afspraken met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
wat is favo spel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afspraken met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
Maar natuurlijk Desii, op de 1 of andere manier moeten die streams er gewoon komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Blurkiewe gaan er weer voor hé (als ze komen, die streams dan)
Of zullen we ondergrondse gangen graven in de tuin en dan onze mobieltjes aansluiten op Hidiho en zo de streamuitzendingen gaan verzorgen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afsprake met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
ja ik denk dat ie het nog niet bekend mocht maken.. hij bracht het namelijk als een feit .. hij was volgens mij ook die ene die ook contact heeft met dgk deelnemers dus die zal wel weten waar die het over heeftquote:
had toen ik hem net had, 8 uur gta4 gespeeld en ging toen ff sigaretten halen ofzo buiten... wilde meteen iedereen doodschieten... of nog erger MOH spelen, daar wordt je pas para van, zie je duitsers om iedere straathoek en achter iedere lantaarnpaal,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb jij nu ook de neiging als je een taxi instapt dat je de chauffeur om wilt leggen en zelf met de taxi verder wilt?
En jij denkt dat Claire daar is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
geloof mij, ik vertel nog niet eens aan Claire informatie over CBML, geheimhouding nl, dus Wiebe Kuipers is een leuke jongen, maar die weet zulk soort dingen echt niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik denk dat ie het nog niet bekend mocht maken.. hij bracht het namelijk als een feit .. hij was volgens mij ook die ene die ook contact heeft met dgk deelnemers dus die zal wel weten waar die het over heeft
he doe ff normaal manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij denkt dat Claire daar is?![]()
Volgens mij heeft ze hier op gereageerd.
hehe ok.. ja volgens mij had iemand in India iemand omgelegd nav gta4 en het spel is daar nu uit d ehandel genomen .. ik zelf speel alleen pes 2008 eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
had toen ik hem net had, 8 uur gta4 gespeeld en ging toen ff sigaretten halen ofzo buiten... wilde meteen iedereen doodschieten... of nog erger MOH spelen, daar wordt je pas para van, zie je duitsers om iedere straathoek en achter iedere lantaarnpaal,
ben nu bezig met rachet and klank (hoe schrijf je dat?) bijna uitgespeeld, blijf het een briljant spel vinden, gta4 is leuk maar is snel hetzelfde, moh4 zit ik nu vast..das beetje jammer, kom niet echt voorbij een veld en wil niet cheaten.....
maar goed, ik mis mijn piano
loop ff de villa inquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
-- knip ---
uhm nee, ik werk 8er de schermen dit keerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef Juud79 het volgende:
Even wat anders, wij missen de piano ook. Is het een optie dat jij fijn wat Chopin gaat spelen daar in de Kooi tijdens romantische diners, die er ongetwijfeld zullen komen...
ik zeg ook niet dat ie het van jou heeft.. maar ja zoals het er stond leek het alsof ie het wist..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geloof mij, ik vertel nog niet eens aan Claire informatie over CBML, geheimhouding nl, dus Wiebe Kuipers is een leuke jongen, maar die weet zulk soort dingen echt niet hoor
gebruik anders je eigen youtube channel om je stukjes te spelen.. Esmee Denters is ook groot geworden met de webcam van dr zusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
uhm nee, ik werk 8er de schermen dit keer
Ze hadden die PSP nooit van Brian ( je weet wel, die knappe geslaagde man, volgens BrainViewquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
had toen ik hem net had, 8 uur gta4 gespeeld en ging toen ff sigaretten halen ofzo buiten... wilde meteen iedereen doodschieten... of nog erger MOH spelen, daar wordt je pas para van, zie je duitsers om iedere straathoek en achter iedere lantaarnpaal,
ben nu bezig met rachet and klank (hoe schrijf je dat?) bijna uitgespeeld, blijf het een briljant spel vinden, gta4 is leuk maar is snel hetzelfde, moh4 zit ik nu vast..das beetje jammer, kom niet echt voorbij een veld en wil niet cheaten.....
Als er streams komen, zal RTL dat zélf naar buiten willen brengen, en niet via een "lek"..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:49 schreef kidami het volgende:
Waarom moet er over het wel of geen streams geheimhouding zijn??
quote:Wiebe Kuipers (872)
vandaag, 16:02
Dankjewel allemaal!
En ja de streams blijven 24 uur per dag te zien om de streams, zoals het er nu naar uitziet.
Grtz en liefs,
Wiebe!
deze account of mijn persoon is geen officieel kanaal van CBML, Talpa Producties of RTL, dus ga het ook niet als zodanig behandelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef kidami het volgende:
Huub waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over het wel of geen streams, je kan toch gewoon antwoorden op de vraag of er streams zullen zijn..
Ik mis je piano leraarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:36 schreef Huubdgk het volgende:
i miss my piano!
...ehhh hij is te moeilijk voor me Desiiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef Desii het volgende:
[..]
loop ff de villa in
Blijft de piano staan tijdens CBML... zo ja dan stem ik voor de aanwezigheid van een pianoleraar
toevallig ken ik (via, via, via ,via, via) een heule goeie![]()
![]()
begint met een I & eindigt op een R
Bovestaande ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...ehhh hij is te moeilijk voor me Desii
WTFquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
De Duitser natuurlijkof de Noor
![]()
Nee niet opgezocht, gewoon zelf uitgevogeld. en gevist.
Gevógeld, niet gegoocheld .quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
WTFdat heb je echt wel gegoocheld !!!!
Warm zal ik maar zeggen
Tssssk !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gevógeld, niet gegoocheld .
Maar is het goed?
Spoilertje bitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel: Niemand ter wereld kan dit zo snel oplossen als jij beweert dat je het hebt opgelost![]()
Not![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door neo567 op 13-08-2008 18:56:13 ]
Zeg, commandeer je hondjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef neo567 het volgende:
Niet klagen want de DJ Blurk blijft in gebreke![]()
Ik heb een leuke meid op internet ontmoet, en speciaal voor haar:
Er mag gedanst worden dames en heren![]()
Deze is ook leuk trouwens:
Voor me exen waar ik soms nog gek op ben als ik ze tegenkom:
Blurk, zet jij is wat op of heb je geen dienst vandaag![]()
Heel lief Juud,beter iets dan niets,maar voor degene die een filmpje plaatst, waarop te zien is met hoeveel "passie"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef Juud79 het volgende:
Here you go, alleen moet je wel tegen het hoofd van Selene aankijken....
Maar met je ogen dicht luisteren dus ;-)
http://clipser.com/watch_video/58018
Ik blijf dit een geweldig filmpje vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef mooiiiiii het volgende:
Heel lief Juud,beter iets dan niets,maar voor degene die een filmpje plaatst, waarop te zien is met hoeveel "passie"Huub dit stuk speelt ,loof ik een beloning uit
ik begin nu....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
Als je slim denkt te zijn (zo slim als Huberttt), kan je het volgende raadsel oplossen, in een paar uurtjes:
Vijf mannen wonen elk in een huis van een verschillende kleur. Ze roken elk een verschillend merk sigaretten, drinken elk een verschillende soort drank, en houden een verschillend huisdier. Wie houdt de vis als je de volgende tips krijgt:
- de Brit leeft in het rode huis
- de Zweed heeft honden
- de Deen drinkt thee
- het groene huis is links van het witte huis
- de eigenaar van het groene huis drinkt koffie
- hij die Pall Mall rookt, kweekt vogels
- de eigenaar van het gele huis rookt Dunhill
- de bewoner van het middelste huis drinkt melk
- de Noor bewoont het eerste huis
- hij die Blends rookt, woont naast diegene die katten houdt
- hij die paarden houdt, woont naast diegene die Dunhill rookt
- diegene die Blue Master rookt, drinkt bier
- de Duitser rookt Prince
- de Noor woont naast het blauwe huis
- diegene die Blends rookt, heeft een water drinkende buur.
ALs je dat kan, ben je slim, en niet internetten
Ik denk dat Blurk er niet uitkomt zonder internet hahaha![]()
P.s: Einstein zegt, dat 98% van alle mensen op aarde deze puzzel NIET op kunnen lossen. Ben jij een van die 2 procent??
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Duh_Dude het volgende:
ik begin nu....
(en heb nog geen antwoorden gezien hier)
Ze willen gewoon weten waar je huis woont, wat je rookt, drinkt en wie of wat Doortje is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef tipsch het volgende:
Ah, de nieuwe SC, bij gebrek aan beter.
dat riedeltje van superdaddy er tussendoor klinkt zooo mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf dit een geweldig filmpje vinden.![]()
Huub en Theo.
Beequeeniequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weten waar je huis woont, wat je rookt, drinkt en wie of wat Doortje is.![]()
Leuk he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef tipsch het volgende:
Ah, de nieuwe SC, bij gebrek aan beter.
Love you too maar misschien kunnen we verder in de dinges. Dit is behoorlijk OT.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
BeequeenieHoe gaat het ermee?
Coca Cola, Javaanse Jongens.Doortje
is de gekste.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef Duh_Dude het volgende:
hullooo, kan iemand nog even zeggen dat ik zo goed ben
We kunnen hier gewoon verder hoor. Het is hier zeker 40 topics lang OT geweeest. Hoezo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Love you too maar misschien kunnen we verder in de dinges. Dit is behoorlijk OT.
Eik is het hier gezelliger dan daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef tipsch het volgende:
We kunnen hier gewoon verder hoor. Het is hier zeker 40 topics lang OT geweeest. Hoezo.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik is het hier gezelliger dan daar.
Wow, meen je dat?????????quote:
Echt waar??????quote:
Echt waar??????quote:
Serieus?????quote:
Echt waar??????quote:
Serieus?????quote:
ik geloof het gewoon niet !quote:
Zullen we samen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn gestoord.![]()
Ik woon in het blauwe huis, drink whiskey, rook Marlboro en mij hond heet Mikey.
Ik ga morgen in rehab.
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef johanna2 het volgende:
En, Duh-Dude, is je ego nu genoeg gestreeld
FF met Vic overleggen, kom er nog op terug.quote:
Met zo'n ava?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Duh_Dude het volgende:
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?
Ik ben dol op wansmaak, dat maakt me elitair zonder dat het al te veel opvalt.quote:
Prijzen..Beste filmpjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Juud79 het volgende:
Ben benieuwd wat ik krijg ....
Huub met Hedda, achter de piano in kantoor.
http://www.clipser.com/watch_video/59916
2 de filmpje .Huub met Hedda is dus de grote winnaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Prijzen..Beste filmpje
Eerst commentaar jury,,
Juud ,1ste filmpje waar Huub Moonlight Sonato speelt ...mmm teleurstellend ivm hoofd van Selene in beeld.
Beequeen,Echt heel mooi en zou dat filmpje graag in mijn bezit krijgen,maar is geen Moonlight Sonato..en Lieke??
Lady-Night..Pocahontas is saai,maar goed geprobeerd..
1ste prijs ......Juud met filmpje Moonlight Sonato...Eeuwige roemStuur hem naar mijn hyves svp..
2 de prijs......Beequeen.....Van Harte Gefeliciteerd,ook heel. mooi,jammer van Lieke erop..
3 de prijs......Mooi maar ietsje saai sorry,maar toch van Harte Gefeliciteerd..
Deze is nét ietsje verfijnder dan het zigeunermeisjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Ik ben dol op wansmaak, dat maakt me elitair zonder dat het al te veel opvalt.
(en geaccepteerd onder plebs)
Nee, maar je had wel de allerleukste DGK site. Weet Huub nu al wie je bent, of doen jullie maar alsóf hij je niet (her)kent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?
Hij weet het wel, ik heb de site vanmiddag ceremonieel overgedragen (door user/password via PM te sturen).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar je had wel de allerleukste DGK site. Weet Huub nu al wie je bent, of doen jullie maar alsóf hij je niet (her)kent.
Oh? Wat jammer. Een CBML forum dan maar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Hij weet het wel, ik heb de site vanmiddag ceremonieel overgedragen (door user/password via PM te sturen).
Het fokjoe forum is inmiddels ter ziele. Als je daar 90 dagen niet post halen ze het weg.
Cultuurbarbaren.
au contraire, zou ik bijna zeggen, geen woord over gesproken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Wat jammer. Een CBML forum dan maar?
Ben benieuwd of Huub iets met de site gaat doen. Hij mag wel trots op je zijn.
Nou dat is niet lief van Huub, hij heeft zeker niet goed gekeken naar hoe komisch het allemaal was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
au contraire, zou ik bijna zeggen, geen woord over gesproken.
Ah, fuck it.
cross topic post
Of gewoon geen stagiaires achter de SL knop zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef sunny16947 het volgende:
oh nee hé............stagiaires die bij het minste of geringste met hun vingers aan de SL knop zitten. Daar in het weekend alleen zitten en geen beslissingen kunnen nemen. pfffffff Dan maar hopen dat Huub ze wat beter instrueert.
dat is cross media.. die zitten in Hilversum, das weer wat anders .. dat meisje wat toen binnenkwam en met Brian zat te flirten en wat later de ex van Luc bleek te zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:01 schreef Marieke_B het volgende:
Nou snap ik ineens het dramatische niveau van de dagverslagen op VV
Roekshana aka PoekieRoekie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
dat is cross media.. die zitten in Hilversum, das weer wat anders .. dat meisje wat toen binnenkwam en met Brian zat te flirten en wat later de ex van Luc bleek te zijn![]()
En toen haakte ik afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef spapaars het volgende:
Zijn er nog mensen die een collega van Huub willen worden?
Vergoeding: 400,- euro per maand
Nou zeg, dacht even dat het een foutje was, die 400 euro.quote:
Juist door streams kunnen ze geld binnenhalen toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef hondjes het volgende:
dan wordt het toch wel een erg goedkoop progamma.
daarom natuurlijk geen streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |