...ehhh hij is te moeilijk voor me Desiiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:46 schreef Desii het volgende:
[..]
loop ff de villa in
Blijft de piano staan tijdens CBML... zo ja dan stem ik voor de aanwezigheid van een pianoleraar
toevallig ken ik (via, via, via ,via, via) een heule goeie![]()
![]()
begint met een I & eindigt op een R
Bovestaande ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...ehhh hij is te moeilijk voor me Desii
WTFquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
De Duitser natuurlijkof de Noor
![]()
Nee niet opgezocht, gewoon zelf uitgevogeld. en gevist.
Gevógeld, niet gegoocheld .quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
WTFdat heb je echt wel gegoocheld !!!!
Warm zal ik maar zeggen
Tssssk !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gevógeld, niet gegoocheld .
Maar is het goed?
Spoilertje bitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel: Niemand ter wereld kan dit zo snel oplossen als jij beweert dat je het hebt opgelost![]()
Not![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door neo567 op 13-08-2008 18:56:13 ]
Zeg, commandeer je hondjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef neo567 het volgende:
Niet klagen want de DJ Blurk blijft in gebreke![]()
Ik heb een leuke meid op internet ontmoet, en speciaal voor haar:
Er mag gedanst worden dames en heren![]()
Deze is ook leuk trouwens:
Voor me exen waar ik soms nog gek op ben als ik ze tegenkom:
Blurk, zet jij is wat op of heb je geen dienst vandaag![]()
Heel lief Juud,beter iets dan niets,maar voor degene die een filmpje plaatst, waarop te zien is met hoeveel "passie"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:43 schreef Juud79 het volgende:
Here you go, alleen moet je wel tegen het hoofd van Selene aankijken....
Maar met je ogen dicht luisteren dus ;-)
http://clipser.com/watch_video/58018
Ik blijf dit een geweldig filmpje vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef mooiiiiii het volgende:
Heel lief Juud,beter iets dan niets,maar voor degene die een filmpje plaatst, waarop te zien is met hoeveel "passie"Huub dit stuk speelt ,loof ik een beloning uit
ik begin nu....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef neo567 het volgende:
Als je slim denkt te zijn (zo slim als Huberttt), kan je het volgende raadsel oplossen, in een paar uurtjes:
Vijf mannen wonen elk in een huis van een verschillende kleur. Ze roken elk een verschillend merk sigaretten, drinken elk een verschillende soort drank, en houden een verschillend huisdier. Wie houdt de vis als je de volgende tips krijgt:
- de Brit leeft in het rode huis
- de Zweed heeft honden
- de Deen drinkt thee
- het groene huis is links van het witte huis
- de eigenaar van het groene huis drinkt koffie
- hij die Pall Mall rookt, kweekt vogels
- de eigenaar van het gele huis rookt Dunhill
- de bewoner van het middelste huis drinkt melk
- de Noor bewoont het eerste huis
- hij die Blends rookt, woont naast diegene die katten houdt
- hij die paarden houdt, woont naast diegene die Dunhill rookt
- diegene die Blue Master rookt, drinkt bier
- de Duitser rookt Prince
- de Noor woont naast het blauwe huis
- diegene die Blends rookt, heeft een water drinkende buur.
ALs je dat kan, ben je slim, en niet internetten
Ik denk dat Blurk er niet uitkomt zonder internet hahaha![]()
P.s: Einstein zegt, dat 98% van alle mensen op aarde deze puzzel NIET op kunnen lossen. Ben jij een van die 2 procent??
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Duh_Dude het volgende:
ik begin nu....
(en heb nog geen antwoorden gezien hier)
Ze willen gewoon weten waar je huis woont, wat je rookt, drinkt en wie of wat Doortje is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef tipsch het volgende:
Ah, de nieuwe SC, bij gebrek aan beter.
dat riedeltje van superdaddy er tussendoor klinkt zooo mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf dit een geweldig filmpje vinden.![]()
Huub en Theo.
Beequeeniequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weten waar je huis woont, wat je rookt, drinkt en wie of wat Doortje is.![]()
Leuk he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef tipsch het volgende:
Ah, de nieuwe SC, bij gebrek aan beter.
Love you too maar misschien kunnen we verder in de dinges. Dit is behoorlijk OT.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
BeequeenieHoe gaat het ermee?
Coca Cola, Javaanse Jongens.Doortje
is de gekste.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef Duh_Dude het volgende:
hullooo, kan iemand nog even zeggen dat ik zo goed ben
We kunnen hier gewoon verder hoor. Het is hier zeker 40 topics lang OT geweeest. Hoezo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Love you too maar misschien kunnen we verder in de dinges. Dit is behoorlijk OT.
Eik is het hier gezelliger dan daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef tipsch het volgende:
We kunnen hier gewoon verder hoor. Het is hier zeker 40 topics lang OT geweeest. Hoezo.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik is het hier gezelliger dan daar.
Wow, meen je dat?????????quote:
Echt waar??????quote:
Echt waar??????quote:
Serieus?????quote:
Echt waar??????quote:
Serieus?????quote:
ik geloof het gewoon niet !quote:
Zullen we samen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn gestoord.![]()
Ik woon in het blauwe huis, drink whiskey, rook Marlboro en mij hond heet Mikey.
Ik ga morgen in rehab.
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef johanna2 het volgende:
En, Duh-Dude, is je ego nu genoeg gestreeld
FF met Vic overleggen, kom er nog op terug.quote:
Met zo'n ava?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Duh_Dude het volgende:
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?
Ik ben dol op wansmaak, dat maakt me elitair zonder dat het al te veel opvalt.quote:
Prijzen..Beste filmpjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Juud79 het volgende:
Ben benieuwd wat ik krijg ....
Huub met Hedda, achter de piano in kantoor.
http://www.clipser.com/watch_video/59916
2 de filmpje .Huub met Hedda is dus de grote winnaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Prijzen..Beste filmpje
Eerst commentaar jury,,
Juud ,1ste filmpje waar Huub Moonlight Sonato speelt ...mmm teleurstellend ivm hoofd van Selene in beeld.
Beequeen,Echt heel mooi en zou dat filmpje graag in mijn bezit krijgen,maar is geen Moonlight Sonato..en Lieke??
Lady-Night..Pocahontas is saai,maar goed geprobeerd..
1ste prijs ......Juud met filmpje Moonlight Sonato...Eeuwige roemStuur hem naar mijn hyves svp..
2 de prijs......Beequeen.....Van Harte Gefeliciteerd,ook heel. mooi,jammer van Lieke erop..
3 de prijs......Mooi maar ietsje saai sorry,maar toch van Harte Gefeliciteerd..
Deze is nét ietsje verfijnder dan het zigeunermeisjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Ik ben dol op wansmaak, dat maakt me elitair zonder dat het al te veel opvalt.
(en geaccepteerd onder plebs)
Nee, maar je had wel de allerleukste DGK site. Weet Huub nu al wie je bent, of doen jullie maar alsóf hij je niet (her)kent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?
Hij weet het wel, ik heb de site vanmiddag ceremonieel overgedragen (door user/password via PM te sturen).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar je had wel de allerleukste DGK site. Weet Huub nu al wie je bent, of doen jullie maar alsóf hij je niet (her)kent.
Oh? Wat jammer. Een CBML forum dan maar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Hij weet het wel, ik heb de site vanmiddag ceremonieel overgedragen (door user/password via PM te sturen).
Het fokjoe forum is inmiddels ter ziele. Als je daar 90 dagen niet post halen ze het weg.
Cultuurbarbaren.
au contraire, zou ik bijna zeggen, geen woord over gesproken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Wat jammer. Een CBML forum dan maar?
Ben benieuwd of Huub iets met de site gaat doen. Hij mag wel trots op je zijn.
Nou dat is niet lief van Huub, hij heeft zeker niet goed gekeken naar hoe komisch het allemaal was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
au contraire, zou ik bijna zeggen, geen woord over gesproken.
Ah, fuck it.
cross topic post
Of gewoon geen stagiaires achter de SL knop zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef sunny16947 het volgende:
oh nee hé............stagiaires die bij het minste of geringste met hun vingers aan de SL knop zitten. Daar in het weekend alleen zitten en geen beslissingen kunnen nemen. pfffffff Dan maar hopen dat Huub ze wat beter instrueert.
dat is cross media.. die zitten in Hilversum, das weer wat anders .. dat meisje wat toen binnenkwam en met Brian zat te flirten en wat later de ex van Luc bleek te zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:01 schreef Marieke_B het volgende:
Nou snap ik ineens het dramatische niveau van de dagverslagen op VV
Roekshana aka PoekieRoekie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
dat is cross media.. die zitten in Hilversum, das weer wat anders .. dat meisje wat toen binnenkwam en met Brian zat te flirten en wat later de ex van Luc bleek te zijn![]()
En toen haakte ik afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef spapaars het volgende:
Zijn er nog mensen die een collega van Huub willen worden?
Vergoeding: 400,- euro per maand
Nou zeg, dacht even dat het een foutje was, die 400 euro.quote:
Juist door streams kunnen ze geld binnenhalen toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef hondjes het volgende:
dan wordt het toch wel een erg goedkoop progamma.
daarom natuurlijk geen streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |