Zijn er nog mensen die een collega van Huub willen worden?
2 redactie stagiair(e)s voor Can’t buy me love op RTL5 (PER DIRECT)
Ingevoerd op: 22-7-2008
Start: heden
Duur: min. 3 maanden
Status: Vacant
Vergoeding: 400,- euro per maand
Rubriek: Redactie/Productie/Communicatie/PR/Marketing/Research
Bedrijf: Talpa Producties
Website bedrijf:
www.talpamedia.nlBedrijfsinfo: Talpa Producties is een zelfstandig onderdeel van Talpa Media Holding en houdt zich bezig met de productie van content voor televisie en internet.
Talpa Producties produceert met name programma's die gebaseerd zijn op de formats, die binnen Talpa Content zijn ontwikkeld. Het voordeel van een eigen productiemaatschappij is dat de formats die door Talpa Content worden ontwikkeld in eigen beheer blijven. Daarnaast blijft de exploitatie van deze formats in eigen beheer.
Kenmerkend voor Talpa Producties is de kleine vaste kern van programmamakers en stafmedewerkers, die in staat zijn om in korte tijd nieuwe programma's op te zetten en te produceren. Creativiteit en flexibiliteit zijn hierbij het belangrijkst. Aangezien er korte lijnen bestaan tussen Talpa Producties en de overige BV's binnen de Holding is Talpa Producties in staat snel en flexibel in te spelen op de behoefte van de klant.
Programma’s van Talpa Producties: o.a. De Gouden Kooi, M/V, De Gemene Deler, Eten en Daten en Ik Hou van Holland.
Stageinfo: Talpa Producties is per direct op zoek naar een redactie stagiaire voor het programma Can’t buy me love (duur minimaal 3 maanden)
Echte liefde is niet te koop… zeggen ze. Of hangt er toch een prijskaartje aan? Alles is mogelijk in de nieuwe realityserie Can’t Buy Me Love… Vanaf september, drie maanden lang op RTL 5.
Werkzaamheden: - inhoudelijk voorbereidende werkzaamheden voor de (eind-)redacteuren, zoals bv. Het
researchen van de onderwerpen en screenen van mensen;
- het maken van research en screenings rapporten;
- filen van research en screenings rapporten
- voorbereiding draaidagen;
- voorbereiden van teksten.
Profiel: - bekend met het maken van audiovisuele producties;
- punctueel, georganiseerd en analytisch kunnen denken;
- flexibele instelling en een sterke sociale persoonlijkheid;
- goed taal gevoel, creatief, regeltante of –neef !
- in het bezit zijn van rijbewijs B;
- HBO/WO opleiding, liefst richting journalistiek, communicatie;
- in het weekend en avonden beschikbaar ivm ploegendiensten.
Reageren: Je kunt je brief richten aan: Kaya de la Rambelje
Stuur een gerichte brief met je cv als attachment.
Kijk eerst op sollicitatieprocedure!
http://www.mediastages.nl/procedure Omdat je alleen stage kunt lopen als je een opleiding volgt moet je, als je uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek, altijd je collegekaart of een bewijs van inschrijving tonen tijdens dit gesprek. Deze papieren moeten geldig zijn in de periode dat je stage gaat lopen!
Email adres voor reacties: Talpa-CantBuyMeLove-red@mediastages.nl
bron
http://www.mediastages.nl/stages/detail/?action=sp&sub=stage&spid=1544 Bron