Beequeeniequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze willen gewoon weten waar je huis woont, wat je rookt, drinkt en wie of wat Doortje is.![]()
Leuk he?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:20 schreef tipsch het volgende:
Ah, de nieuwe SC, bij gebrek aan beter.
Love you too maar misschien kunnen we verder in de dinges. Dit is behoorlijk OT.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
BeequeenieHoe gaat het ermee?
Coca Cola, Javaanse Jongens.Doortje
is de gekste.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef Duh_Dude het volgende:
hullooo, kan iemand nog even zeggen dat ik zo goed ben
We kunnen hier gewoon verder hoor. Het is hier zeker 40 topics lang OT geweeest. Hoezo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Love you too maar misschien kunnen we verder in de dinges. Dit is behoorlijk OT.
Eik is het hier gezelliger dan daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef tipsch het volgende:
We kunnen hier gewoon verder hoor. Het is hier zeker 40 topics lang OT geweeest. Hoezo.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik is het hier gezelliger dan daar.
Wow, meen je dat?????????quote:
Echt waar??????quote:
Echt waar??????quote:
Serieus?????quote:
Echt waar??????quote:
Serieus?????quote:
ik geloof het gewoon niet !quote:
Zullen we samen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn gestoord.![]()
Ik woon in het blauwe huis, drink whiskey, rook Marlboro en mij hond heet Mikey.
Ik ga morgen in rehab.
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:11 schreef johanna2 het volgende:
En, Duh-Dude, is je ego nu genoeg gestreeld
FF met Vic overleggen, kom er nog op terug.quote:
Met zo'n ava?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef Duh_Dude het volgende:
Zijn er misschien nog mensen verliefd op mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |