loop ff de villa inquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
-- knip ---
maar goed, ik mis mijn piano
uhm nee, ik werk 8er de schermen dit keerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef Juud79 het volgende:
Even wat anders, wij missen de piano ook. Is het een optie dat jij fijn wat Chopin gaat spelen daar in de Kooi tijdens romantische diners, die er ongetwijfeld zullen komen...
ik zeg ook niet dat ie het van jou heeft.. maar ja zoals het er stond leek het alsof ie het wist..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geloof mij, ik vertel nog niet eens aan Claire informatie over CBML, geheimhouding nl, dus Wiebe Kuipers is een leuke jongen, maar die weet zulk soort dingen echt niet hoor
gebruik anders je eigen youtube channel om je stukjes te spelen.. Esmee Denters is ook groot geworden met de webcam van dr zusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
uhm nee, ik werk 8er de schermen dit keer
Ze hadden die PSP nooit van Brian ( je weet wel, die knappe geslaagde man, volgens BrainViewquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
had toen ik hem net had, 8 uur gta4 gespeeld en ging toen ff sigaretten halen ofzo buiten... wilde meteen iedereen doodschieten... of nog erger MOH spelen, daar wordt je pas para van, zie je duitsers om iedere straathoek en achter iedere lantaarnpaal,
ben nu bezig met rachet and klank (hoe schrijf je dat?) bijna uitgespeeld, blijf het een briljant spel vinden, gta4 is leuk maar is snel hetzelfde, moh4 zit ik nu vast..das beetje jammer, kom niet echt voorbij een veld en wil niet cheaten.....
maar goed, ik mis mijn piano
Als er streams komen, zal RTL dat zélf naar buiten willen brengen, en niet via een "lek"..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:49 schreef kidami het volgende:
Waarom moet er over het wel of geen streams geheimhouding zijn??
quote:Wiebe Kuipers (872)
vandaag, 16:02
Dankjewel allemaal!
En ja de streams blijven 24 uur per dag te zien om de streams, zoals het er nu naar uitziet.
Grtz en liefs,
Wiebe!
deze account of mijn persoon is geen officieel kanaal van CBML, Talpa Producties of RTL, dus ga het ook niet als zodanig behandelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef kidami het volgende:
Huub waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over het wel of geen streams, je kan toch gewoon antwoorden op de vraag of er streams zullen zijn..
Ik mis je piano leraarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:36 schreef Huubdgk het volgende:
i miss my piano!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |