quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Huubdgk het volgende:
wie zegt dat er geen DGK2 komt brainview? Ik heb nergens gelezen dat het er niet gaat komen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:
idd dat was Diana,
maar ik weet niet of je een terminaal iemand moet screenen, maar Patrick Lodiers heeft daar hele mooie televisie over gemaakt,
las vandaag deze hyves
http://ch-scholten.hyves.nl/?&pageid=30U02PFR17GGKOSKK
en die heeft mij echt aangegrepen...dus denk wel omdat terminaal ziek zijn iets is wat we allemaal meemaken iets is wat heel dichtbij staat en heel herkenbaar is. Dus het is wel televisie, alleen moet je daar wel met enige mate van respect mee omgaan. Je kan het niet misbruiken voor plat entertainment...
weet niet vond Paul de Leeuw daar altijd gaaf mee omgaan, zou zelf ook wel zo een soort programma willen maken. Maar niet in een show voor singles in een villa in Eemnes denk ik zo
is dat die ene die dat vreselijke programma presenteerde.. de nieuwste show?? wat de grootste mislukking allertijden was op tv gebeid?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:
Patrick Lodiers
ben ik het niet mee eens.. op het moment dat ze de deur uit was of het belletje gepleegd was ging Nataisa weer net zo goed door met dr geschreeuw en Huub en Amanda ook en zaten ze weer midden in het spel.. de enige die zich er een beetje mee bezig was dat was Sylviaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef sunny16947 het volgende:
Als je het niet zeker weet, moet je toch wat voorzichtig zijn met je uitspraken. Diana werd er in "gegooid" vanwege het vele schelden met Kanker en de commotie buiten daarover. Dat zij fake was of wat heb ik nooit iets over gehoord. Wel dat de verhaallijn stopte. En wie zegt niet, dat het een ingehuurd iemand was door de redactie vanwege die commotie?
Wat het ook was. Op dat moment had het een behoorlijke impact, zowel bij de miljonairs als bij de kijkers.
Was het toch nog ergens goed voor.
ben erg benieuwd naar je informatie bronquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat die ene die dat vreselijke programma presenteerde.. de nieuwste show?? wat de grootste mislukking allertijden was op tv gebeid?
ik vind hem echt hinderlijk gewoon.. maar ehh hoe waren de opnames voor de lama's?? of moet je nog?![]()
oh ja hij is ook baas van BNN dus misschien mag je daar je pilot droppen
dat ben jij .. en je vangt links en rechts welles wat opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar je informatie bron
tell me en anders in pm?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat ben jij .. en je vangt links en rechts welles wat op
er valt niet zoveel te vertellen.. soms laten mensen meer los dan ze willen of zelf doorhebben..quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Juud79 het volgende:![]()
![]()
![]()
We krijgen streams!!!!!
http://www.cbml.hyves.nl/
Het kan aan mij liggen maar waar lees je dat dan? Die hyves is trouwens rete traag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Juud79 het volgende:![]()
![]()
![]()
We krijgen streams!!!!!
http://www.cbml.hyves.nl/
ik was degene die dat opperdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:23 schreef Juud79 het volgende:
Suikeroom je bent weer een beetje irritant bezig.
Huub heeft hier eens uitgesproken, dat ie in een tv programma te gast zou zijn, dat een van zijn favo's was en dat wij dat ook wel heel leuk zouden vinden. Toen opperde er volgens mij iemand, weet niet meer wie, dat dat dan De Lama's zou zijn...
Dus dat.
Berichtje van Wiebe...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar waar lees je dat dan? Die hyves is trouwens rete traag.
nee je snapt het denk ik niet echt .. maar sowieso ik hoef jou verder geen verantwoording af te leggen, dat was trouwens niet het enige wat ik zei..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow en toen kreeg je geen bevestiging van Huub en nu probeer je het alsnog?
ik lees het ook nergensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar waar lees je dat dan? Die hyves is trouwens rete traag.
Dus dat.quote:
Blurkiequote:
ene Wiebe had het er neergezet, maar heeft zn bericht alweer aangepast/verwijderdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Nogmaals Juud, waar lees je dat, onder berichten staat het niet. Wel vragen of er streams komen maar een antwoord kan ik niet vinden.
Oh, wat vreemd. Thanx.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
ene Wiebe had het er neergezet, maar heeft zn bericht alweer aangepast/verwijderd
heb jij nu ook de neiging als je een taxi instapt dat je de chauffeur om wilt leggen en zelf met de taxi verder wilt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afsprake met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, t was een gevalletje 'oeps' denk ik. Of ik zat te dagdromen, dat kan ook...
Zal wel een Chineesje worden dan hè? Ook lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afspraken met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
wat is favo spel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afspraken met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
Maar natuurlijk Desii, op de 1 of andere manier moeten die streams er gewoon komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Blurkiewe gaan er weer voor hé (als ze komen, die streams dan)
Of zullen we ondergrondse gangen graven in de tuin en dan onze mobieltjes aansluiten op Hidiho en zo de streamuitzendingen gaan verzorgen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is in brabant afsprake met leveranciers van meubels e.d. dus is pas laat terug, eet dus alleen...weet nog niet watmaar kan dan wel weer ps3 en tijdens het eten, dat dan weer wel
ja ik denk dat ie het nog niet bekend mocht maken.. hij bracht het namelijk als een feit .. hij was volgens mij ook die ene die ook contact heeft met dgk deelnemers dus die zal wel weten waar die het over heeftquote:
had toen ik hem net had, 8 uur gta4 gespeeld en ging toen ff sigaretten halen ofzo buiten... wilde meteen iedereen doodschieten... of nog erger MOH spelen, daar wordt je pas para van, zie je duitsers om iedere straathoek en achter iedere lantaarnpaal,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb jij nu ook de neiging als je een taxi instapt dat je de chauffeur om wilt leggen en zelf met de taxi verder wilt?
En jij denkt dat Claire daar is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Huubdgk het volgende:
geloof mij, ik vertel nog niet eens aan Claire informatie over CBML, geheimhouding nl, dus Wiebe Kuipers is een leuke jongen, maar die weet zulk soort dingen echt niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik denk dat ie het nog niet bekend mocht maken.. hij bracht het namelijk als een feit .. hij was volgens mij ook die ene die ook contact heeft met dgk deelnemers dus die zal wel weten waar die het over heeft
he doe ff normaal manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij denkt dat Claire daar is?![]()
Volgens mij heeft ze hier op gereageerd.
hehe ok.. ja volgens mij had iemand in India iemand omgelegd nav gta4 en het spel is daar nu uit d ehandel genomen .. ik zelf speel alleen pes 2008 eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
had toen ik hem net had, 8 uur gta4 gespeeld en ging toen ff sigaretten halen ofzo buiten... wilde meteen iedereen doodschieten... of nog erger MOH spelen, daar wordt je pas para van, zie je duitsers om iedere straathoek en achter iedere lantaarnpaal,
ben nu bezig met rachet and klank (hoe schrijf je dat?) bijna uitgespeeld, blijf het een briljant spel vinden, gta4 is leuk maar is snel hetzelfde, moh4 zit ik nu vast..das beetje jammer, kom niet echt voorbij een veld en wil niet cheaten.....
maar goed, ik mis mijn piano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |