ik wacht het gewoon lekker af wat er komen gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Dees, dit format lijkt op een combi van Temptation Island en Paradise Hotel, zoals eerder gezegd hier. Daar heb ik 2 keer naar gekeken op tv en daarna nooit meer. Misschien is het anders als er streams komen maar dan nog. 24/7 Geneuk en Klef en Bef, no thanks. DGK in het meervoud, jakkes.
Als er streams komen, zullen die van Talpa zijn, en niet van RTL.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
Wel uitzendingen hè? Niks over streams.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Suikeroom het volgende:
Nikki van tmf? oh ik vind haar wel leuk.. zij was er volgens mij ook toen Huub en Claire daar waren..
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:52 schreef Suikeroom het volgende:
ach ja hij heeft nu ook een baan heh waar een hoop tijd en moeite in gaat zitten, dus dan moet je wel een beetje in je ritme zitten lijkt me.. als ik zo hoor dat ze daar achter de schermen dagen van 18 uur maken en maar voor 8 betaald krijgen mag Huub blij zijn dat het maar 3 maanden duurt
non mon oncle..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef Suikeroom het volgende:
ben jij een man?
Hij "werkt " nu ook ........ of Claire was het zat ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef sunny16947 het volgende:
Het lijkt er op dat Huub tegenwoordig beter slaapt dan in de kooi. Hij wordt zelden meer s'nachts gesignaleerd op fok of elders.
..IER...... ier.... ier...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |